Lasītājs: Kā es braucu ševroletu lūkoties... 40

 
20.marts 2006 9:54

Pagājušajā nedēļā vairākos mēdijos, tajā skaitā arī iAuto.lv bija publicēta informācija par piektdien un sestdien notiekošajām atvērto durvju dienām...

Atvērto durvju dienas bija paredzētas Chevrolet izplatītājam Adam Auto Krasta ielā. Bet ieskatoties šīs ziņas komentāros un arī www.hansaauto.lv kļuva skaidrs, ka šādas aktivitātes paredzētas abos Chevrolet izplatītāju salonos. Nolēmu apciemot tos un apskatīties uz skaļi izreklamēto jauno Chevrolet Aveo Sedanu.

Pirmais salons, ko apciemoju, bija Adam Auto. Piebraucot pie salona nekas īpašs neliecināja par to, ka kāds (lasi - pircējs, interesents) piektdien-sestdien tiktu īpaši gaidīts. Ak, jā - bija gan pazīmes: divi ar krāsainiem baloniem izrotāti auto... Eju iekšā. Tā kā pulkstens rāda ap 17 (piektdien), šeit nekāda īpaša rosība nenotiek. Pēc nelielas pastaigas pa salonu, pašā galā atrodu arī meklēto jaunumu - Chevrolet Aveo sedanu. Jā, nu tas izskatās nedaudz savādāk, bet tas jau ir gaumes jautājums. Protams, ar mašīnas vizuālo apskati taču nevarētu beigties auto izvēle.

Pēc ilgākas grozīšanās, durvju vairākkārtējas atvēršanas/aizvēršanas pienāk kāds salona darbinieks ar klasisko jautājumu "vai varu palīdzēt?" Jā, palīdzēt varētu, tāpēc sāku uzdot jautājumus, ar ko šis sedans [tehniski] atšķiras no turpat blakus stāvošās kupejas. Nekādu īpašu atbildi nesaņemu un visu laiku mani nospiež doma, ka Aveo vispār ir pirmklasīgs auto un nav pieklājīgi uzdot daudz jautājumu; ir tikai jāpasūta un jāizvēlas krāsa. Vismaz tā varēja saprast no puiša, kas pievērsa man uzmanību... Labi, auto jau izskatās normāli, bet neviens tā arī nemēģina mani apgaismot, kāpēc būtu jāizvēlas tieši šīs markas/modeļa auto. Saprotu, ka citu informāciju nesaņemšu, paņemu Aveo reklāmas prospektiņu un varu mierīgi doties prom. Ak jā, neviens tā arī man nepiedāvāja ne testa braucienus, ne dalību konkursā, kur jāaizpilda anketa... Par feisliftēto Merivu vispār neviens neierunājās. Tā arī paliku tikpat gudrs, kā pirms tam un devos uz otru šo pašu marku tirgotāju salonu - Hansa Auto Brīvības ielā.

Tuvojoties salonam uzreiz pamanīju klātos galdus - tātad informācija ir pareiza - arī šeit notiek kaut kas notiek. Vismaz Hansa auto mājas lapā bija rakstīts prezentācija... Dodos iekšā. Baltos kreklos oficianti mierīgi tusējas gar vīna glāzēm un uzkodām klātajiem galdiem.

aveo1.jpg
Uzreiz atrodu jauno Aveo un sāku tā apskati. Nepaiet ilgs laiks, kad izdzirdu pazīstamo jautājumu "vai varu palīdzēt?" Jā, varat! Uzdodu līdzīgus jautājumus un ... saņemu atbildes. Pārdevējs ir informēts par visiem uzlabojumiem, spēj pastāstīt, kas jauns, kas savukārt palicis no iepriekšējā modeļa. Viņš arī neaizmirst, ka ir arī otrs jaunums - feisliftētā "Meriva". Arī tā tiek izrādīta. Kad viss apstāstīts, tad manu manāmo interesi par šiem auto aptur ... nekas. Saruna ir beigusies un es drīkstu doties prom. Arī šeit netika piedāvāts testa brauciens un tā arī neko nesaņemu no solītās īpašās atmosfēras un pārsteigumiem. Manā izpratnē vārds prezentācija nozīmē kaut ko citu.... Baltkreklainie oficianti pavada mani ar skatieniem līdz durvīm un prezentācija ir beigusies.

Ko es ieguvu no šādu atvērto durvju dienām Adam Auto un prezentācijas Hansa Auto? Neko. Acīmredzot Chevrolet marka ir tik pašpietiekama, ka muļķīgi būtu iedomāties, ka pirms tādu pasūtīt, varētu arī to izmēģināt vai vismaz uzzināt pamatojumu, kāpēc vispār šāds auto būtu jāpērk.

Varbūt mans izskats norādīja uz to, ka es NEKAD nespēšu nopirkt šādu brendu automobiļus? Neskati vīru no cepures...

Gariks,
iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
195519. viesis 20.marts 2006 10:10
0 0 Atbildēt

Vai tik autoram nav sakāpis galvā? Vai domā, ka brīdi kad dodies, iespējams, iegādāties ševroletu, pasaules centrs pārvēršas tavā personā?

Visur nevar dabūt testdraivus uz "sitiena", jo ir tādi objektīvi apstākļi kā autiņš ir "iekrauts" salonā u.c. un parasti salonā piedāvā laiku kad var nākt un testēties, nevis "davai, tagad!"

Neesmu neviena salona pārdevējs un pats esmu bijis gan skatīt gan pirkt vāģi. Nekad nav licies ka browsējot lētos širpotrebus mani būtu jāsagaida ar orķestri un paklāju.

195521. viesis 20.marts 2006 10:12
0 0 Atbildēt

nabadzinjsh

195522. viesis 20.marts 2006 10:12
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu... pats arī biju aizbraucis uz krasta ielas salonu un vienīgais, ko es tur varēju ieraudzīt ir jau pārdots Aveo un pārdevēji tur arī tādi novalkātos džemperos staigāja...

Adam auto vajadzētu padomāt par apkalpošanas kultūru!

195523. viesis 20.marts 2006 10:13
0 0 Atbildēt

to sasha: izlasi sho vispirms...:

www.iauto.lv/article.php?sid=9988&id=44&str=

195524. viesis 20.marts 2006 10:14
0 0 Atbildēt

Nebūtu jau nekas traks, ka nav orķestra, ja vien tas nebūtu solīts...

195526. viesis 20.marts 2006 10:18
0 0 Atbildēt

Pazīstama situtuācija, vienīgi te vel bija prezentācija!

Līdzīgu attieksmi sastapu Partner motors, jeb Subaru salonā! Nu apmēram tā, kāda velna pēc Tu te esi atnācis, tāda sajūta man radās pēc sarunas ar vienu no salona pārdevējiem. Tā kā man šis markas auto šausmīgi patīk un vēlejos to iegādāties, tad devos uz šo salonu nākošajā dienā! Nu jau cits puisis, vārdā Rihards, bet attieksme pavisam cita, smalki izstāsta, parāda kas un kā, nu iesēdināja kārtīgi trīsžubura āķi lūpā! Jau pēc 2 dienām braucu ar jaunu autiņu. Ceru ka kādu % no pārdotā autiņa viņš saņems!

195527. viesis 20.marts 2006 10:23
0 0 Atbildēt

A jūs gribējat laikam, lai izrādot interesi par vienu no lētākiem auto mūsu tirgū, jums kā dāvanu piedāvātu Landcruiseru???

Nez, vai ieperkoties Saulītē vai Supernetto (kur arī ir regulāras akcijas :)) kāds arī iedomājas kačāt pravas, lai viņam piedāvā super-puper servisu (ķipa, a vot MC2 ir tā un šitā, a jums....)?

Redaktors 20.marts 2006 10:26
0 0 Atbildēt

Hansa Auto mājas lapā gan bija (ir) informācija...

195530. viesis 20.marts 2006 10:31
0 0 Atbildēt

paturpināšu. Tādiem autiņiem neviens jums brīvprātīgi nepiedāvās arī testa braucienu, jo pastāv liela iespējamība, ka potencialajām pircējam pēc tā interse pazudīs vispār.

195532. viesis 20.marts 2006 10:57
0 0 Atbildēt

lai vai kādas miskastes tiek piedāvātas, tie tomēr ir jauni autiņi, kurus nepērk katru dienu. pārdevējam ir jāieinteresē klients. attieksme nedrīkst būt ķipa ko tu te vispār meklē. es pats esmu pārdošanas cilvēks un esmu uzrāvies uz to, ka nepienācīgi novērtēju klientu. šobrīd es vispār nevērtēju klientus - tu nekad nezini, kas tam aiz ādas, no kurienes nāk, cik naudas utml. labāk godprātīgi darīt savu darbu. jo nu.. a moška es te kautkāds metinātāju kantora sagādes daļas cilvēks netīrās biksēs, neskuvies, tikko krāvu metālu tepat aiz stūra, bet tagad esmu atbraucis pirkt firmai 5 ševroletus..

un vēl. ja pasākums solīts, jāplēš kaut pēcpuse, bet pasākumam jābūt. šito momentu ādamauto mārketinga daļa nočakarēja droši vien.

tā ka.. šitā LV ir diezgan liela problēma - nespēja piesaistīt pircējus. dīvaini, ja ņem vērā, ka ar esošo klientūru pamatā visi kaut kā bet tiek galā un strādā..

bet pircēji arī muļķi. vajag tanī pašā ādamā uzbrist otrā stāvā pie priekšniecības un pateikt labdien esmu potenciālais pircējs bet par nožēlu jāsaka, ka jūsu kantoris laikam nav ieinteresēts tajā, ka es tūlīt varētu pasūtīt 5 automašīnas.

Redaktors 20.marts 2006 10:59
0 0 Atbildēt

Šobrīd šis otrais stāvs jau to ir izlasījis :)

195535. viesis 20.marts 2006 11:02
0 0 Atbildēt

un šobrīd, es domāju, ripo arī galvas.

195538. viesis 20.marts 2006 11:13
0 0 Atbildēt

Skumji...

Atbalstu autora domāšanu!

Pārdevēji, visticamāk, nav ieinteresēti pārdot mašīnas. Saņem fiksēto algu un viss...

195540. viesis 20.marts 2006 11:18
0 0 Atbildēt

Es ar vienu brīdi pa jaunu auto saloniem pabraukājos. Jāsaka, ka Kia salonā attieksme bija krietni draudzīgāka, nekā toyotas angārā. Kir (laikam gross auto) pārdevējs bija draudzīgs pļāpa un izrādīja to viņu hečbeku (nosaukumu neatceros) no visām pusēm, draudzīgi piebilsdams, ka stock maģi gan nevajagot ņemt :)

Viņš pat nepierunāja mani pirkt, vienkārši draudzīgi izrādīja auto, un tas jau ir pats galvenais, jo manī nebūs bremze iegriezties tur vēlreiz, ja es patiešām izdomāšu to auto pirkt.

195542. viesis 20.marts 2006 11:21
0 0 Atbildēt

Nu normalu pardeveju pie mums ir loti maz. parsvara viniem ir mazas algas un maza ieinteresetiba kas un kaa. Vini atsez savas stundas un gaida savu laimigo klientu kas atnaks un noliks naudu uz galda.

195543. viesis 20.marts 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Ir, ir mums problēmas ar pārdevējiem, bet tāpēc viņus vajag dr..., atvainojos, audzinat :) Gribi testdrive - prasi. Stāsta, ka testa auto pašlaik ir reisā pēc picas - dod šurp priekšnieku utt.

195544. viesis 20.marts 2006 11:32
0 0 Atbildēt

Koks ar diviem galiem... Protams var teikt, ka paardeveejam jaabuut taadam un shitaadam, jaadara taa vai savaadaak, bet vai vinjsh taa dariis ir atkariigs no taa, ko vinjsh sanjem pretii. Ja vinjam pasham shis aveo ar savu algu ir taalu nesasniedzams, logjiski ka buus miikstais uz to visu un vinjsh vienkaarshi atseedees savas 8 stundas.

195545. viesis 20.marts 2006 11:33
0 0 Atbildēt

GaaeM lielie oiropas bosi bij sadomojaajushies ka jaariiko prezentaacija , tad nu visi skries paleegdamies shevijus iepirkt :). Tas ir biku garaam , manupraat . Vieteejie diileri ar nedomaaja, ka tas pasaakums dikti vajdziigs buutu un milziigi pacels paardoshanu , bet nu $$$ jaapateeree , kaalab lai nepatuseetu savaa barinjaa . Te peekshnji ierodaas excursanc , iekost kanepee , uzshvaukstinaat ar riepaam , pachakareet praatu un kuuu , aplauzjas , negrib ar shamo neviens ampeleeties .

Mani uz entaam prezentaacijaam ir saukushi , neesmu bijis ne uz vienu , bet ar visiem ''prezentobjektiem'' ir izvizinaats un izbirsteec - pirms vaj peec shitaadiem pasaakumiem , bez stresa , leenaa garaa un praatiigi izrunaajot visus + - .

Taakaa veciit nekjer krenjkji , provee veelreiz , mieriigaakos apstaakljos . Un nau veerc apvainoties uz shevroljee paardeveejiem , tie ir tikai shevroljee paardeveeji .

Redaktors 20.marts 2006 11:34
0 0 Atbildēt

TDI: labs komentārs. Domāju, ka tieši tā arī ir.

195550. viesis 20.marts 2006 11:53
0 0 Atbildēt

Es gan negribeetu piekrist... jo peec raksta var saprast ka nekaada baigaa azhiotaazha tur nebija lai nespeetu pieveersties klientam (kaut potenciaalam)...

195552. viesis 20.marts 2006 12:04
0 0 Atbildēt

ko jūs te runājat par pārdevēju algām??? jums liekas, ka autopārdevējiem algas ir kā kasierei veikalā - par stundām, ko viņa atsēž? muļķības kautkādas. pārdevēja darbs nebeidzas ar to, ka viņam vajag stundām ilgi grozīties salonā un izrādīt cimdu nodalījumus. katram pārdevējam bez tā visa ir arī esošā klientūra, ar kuru ir visu laiku jāstrādā. ir tādi, kas mēnesī nopelna 1500 Ls, ir tādi, kas 200, jo pārdevēja darbu nemēra vis atsēdētajās stundās bet pārdotajās mašīnās. Ja kāds autosalona pārdevējs stāsta cik slikti viss ir, visticamākais, ka viņš negrib/neprot strādāt. Izņemot, protams, atsevišķus gadījumus.

195556. viesis 20.marts 2006 12:37
0 0 Atbildēt

Nu, teiksim tā... ažiotāža ap pasākumu bija sacelta pietiekama, lai man būtu tiesības sagaidīt tik tiešām kaut ko, ko vārda tiešā nozīmē var nosaukt par PREZENTĀCIJU vai AKCIJU... Ierodoties Krasta ielas salonā arī man tāpat kā raksta autoram ir nācies drusku tā kā vilties... Lai gan mans apmeklējuma mērķis nebija tiešā veidā saistīts ar izslavēto akciju, tomēr intereses priekšmets bija visai konkrēts - jauns ģimenes auto. Absolūti nekas neliecināja par "pasākumu" - parastā, pelēkā ikdiena... Lai gan mani neinteresēja "akcijas" auto - nedz Meriva nedz Aveo, tomēr ļoti liela interese bija par jauno Zafiru... Teikšu atklāti, ja man pirms tam nebūtu bijusi izdevība pavizināties ar to Zafira un ievākt pietiekami daudz info, ka arī salīdzināt ar citiem līdzīgiem izstrādājumiem, "pārdevēja" nepārliecinoša "atstrādāšana" mani nu nekādā vīzijā nepārliecinātu interesēties par Zafiru sīkāk...

neiedziļinoties detaļās uz sīkumos, no patērētāja viedokļa "akcija" galīgi izgāzusies... ne nebija ne smakas no akcijas vai prezentācijas pasākuma... vienīgais labums tirgotājam - nedaudz tika papildināta potenciālo klientu datubāze - kam reizi pusgadā pa pastu nosūtīt kādu brošūriņu :D

195567. viesis 20.marts 2006 13:10
0 0 Atbildēt

Par Adam Auto nebrīnos. Kad mēs meklējām Auto, tad Adamā neatradās neviens, kas vispār ar mums mēģinātu runāt.

Savukārt Hansa Auto cita runa - puisis vārdā Ainārs ne tikai sagaidīja, bet arī perfekti izstāstīja, ieteica un parādīja un finālā arī pārdeva auto.

Tākā par attieksmi Adamā, liekas, ka tur būs nejauši kas misējies. Cik man ir nācies tur iegriesties attieksme vienmēr ir bijusi augstā līmenī.

195568. viesis 20.marts 2006 13:10
0 0 Atbildēt

Par Adam Auto nebrīnos. Kad mēs meklējām Auto, tad Adamā neatradās neviens, kas vispār ar mums mēģinātu runāt.

Savukārt Hansa Auto cita runa - puisis vārdā Ainārs ne tikai sagaidīja, bet arī perfekti izstāstīja, ieteica un parādīja un finālā arī pārdeva auto.

Tākā par attieksmi Hansā Auto, liekas, ka tur būs nejauši kas misējies. Cik man ir nācies tur iegriesties attieksme vienmēr ir bijusi augstā līmenī.

195570. viesis 20.marts 2006 13:12
0 0 Atbildēt

Saki veciit labaak paldies,ka netiki pie tik shaushaliiga auto.Un pati ideja aiziet un izveeleeties ko taadu ie shaushaliiga:)

Saku to taapeec ka tiku pabraukt ar Cheviju Kalos(kaut kas taads pats kaa Avos noteikti).Kaa tiku pie gjertruudes bazniicas brugjiisha ,taa bardachoks un pepelnjiks uzreiz atleeca valjaa.Laikam 2 gadi veicai/jaunai mashiinai!!!!!Apdomaajieties tach!!!!Pirms pirkshanas toch izbrauciet!!!!!

195571. viesis 20.marts 2006 13:12
0 0 Atbildēt

Pirmajā reizē kļūdījos - Adamk Auto ir tas SLIKTAIS, bet Hansa Auto ir tas PAREIZAIS KANTORIS.

195584. viesis 20.marts 2006 14:10
0 0 Atbildēt

Daudziem jau vēl prātā trakās prezentācijas ka notikā mežonīgā kapitālisma rītausmā "90 "gadu sākumā, kur par velti plūda viskijs, konjaks, šņabis, galdi lūza no uzkodām, cigaretes meta pakaļ paciņām un visi bija apmierināti ar visu ko.

195586. viesis 20.marts 2006 14:57
0 0 Atbildēt

HANSA AUTO test drive varēja pieteikties un brauciens garantēts jebkurā laikā (protams, iepriekš vienojoties ar pārdevēju). Daudzi to arī izmantoja un pieteicās.

195593. viesis 20.marts 2006 15:52
0 0 Atbildēt

Labāk tad jau aizbraukt uz Skandi motors Hyundai salonu Lielirbes ielā - tur jauno Santa fe džipu var izpētīt. Šonedēļ arī Sonatai interesanta akcija iet vaļā... Un vēl pie visa klāt - ļoti laipna apkalpošāna un attieksme pret klientu. Šampi un kanapē gan nepiedāvā, bet ja ir interese par konkretu auto, ar testbraucienu piedāvājumiem skopošanās nenotiek.

195594. viesis 20.marts 2006 15:52
0 0 Atbildēt

Nezinu par visiem saloniem, bet vislabaak man tomer patiik Honda(Bensons) autocentrs. Nesen arii bija prezentacija, kur vareja izmeginaat visus auto- pardeveju attieksme laipna, uz visiem jautajumiem zin atbildes, tomer ja uz kadu nezin tad taa arii pasaka nevis pudere smadzenes kaut ko citu. Ari ikdiena attieksme ir loti laipna. Taa turpinaat :)

195595. viesis 20.marts 2006 16:18
0 0 Atbildēt

Jā Hondas auto centrs tiešām rullē. Auto prezentācijas, ik pa laiciņam pastkastē iekrīt kāda brošūriņa, ielūgumi uz pasākumiem, apsveikumi dzimšanas dienā. Tā tas potenciālais pircējs tiek pievilināts :-D

195607. viesis 20.marts 2006 18:46
0 0 Atbildēt

baigais brands :D:D:D suuc ne brands, ibio, nepiedaavaaja izbraukt, a tu poajautaaji pac :? domaa tev katrs oakalj skries un piedaavaas izbraukt? ja pac apzinies ka pec izskata nevaretu pateikt ka tu varetu nopirkt jaunu auto, *******am dot braukt vel :? vopshem topik gavno avtor nu jaa pashi zinat, pasaules naba :lol: zinu zinu, bans man :lol:

195612. viesis 20.marts 2006 19:51
0 0 Atbildēt

No pieredzes varu teikt ka šādi "tūristi" nav retums auto bodēs itsevišķi kad "Haļava" tiek dalīta, parasti arī šie kundziņi izvelk savu skaisti salocīto Lielveikala maisiņu bukletiem, jeb nekaunīgākie mēģina to nocelt no dīlera..... pazīmes šādiem haļvčikiem ir uz pieres atzīmētas, protams no kāda 10000 gadās arī līdzīgs biezenis, kas izvelk savu maku/somiņu ar $ un norēķinus veic Kasē...., bet tāds jau Ševroletu izvēlēsies tikai tad kad viņa fredi to jau lietos vai vismaz būz olimpiskie rinķi logotipā ar dvesli sākot no 4, jeb Mērķis uz haubes lai pāli var pa šosejas vidu močit sekojot strīpām............ raksta autoram novēlu biežāk iegriesties Lielveikalos kur "Haļavas" tiek dalītas biežāk un pietam katru nedēļas nogali :)

195614. viesis 20.marts 2006 20:21
0 0 Atbildēt

ņa, lab, par to attieksmi varu piekrist, bet nafig jāpērk tādi mēsli?? visi šie hyundai, ševroleti, kia utt - nu kamon tauta - ir eiropas mašīnas, kuras negrab, ir cinkotas, neplīst, lētākaas ekspluatācija utt.

un pats galvenais, nav kauns.

tas ševrolets jau atkrīt dēļ sava niecīgā un neekonomiskā dzinēja, kuram griezes moments ir tikpat liels kā manam zāles pļāvējam!

195615. viesis 20.marts 2006 20:36
0 0 Atbildēt

Vajadzeja uzprasi lai iedod izbraukt testa braucienu. tapat no acim neviens to nenolasiis un arii ipashi nepiedaavaas bez prasiishanas.

195620. viesis 21.marts 2006 8:19
0 0 Atbildēt

Hanza jau nu gan ir dizhi labs salons. Nu sorry, murgs. Bet nu ko tur peerties deelj kautkaada daewoo. Tas jau neko labu neliecina, ka GM tirgo taadus shtruntus zem savas firmas ziimes.

195622. viesis 21.marts 2006 8:49
0 0 Atbildēt

Mūsu valstī pārdošanas kultūra ir veidojusies no padomju laikiem. Lai arī cik tiktu mācīti un dresēti mārketinga un pārdošanas speciālisti - tik un tā ož cauri šī pesimistiskā attieksme pret pircēju. Pat neskatoties uz to ka ir nomainījušās pāris pārdevēju un priekšnieku paaudzes joprojām ieraugot svešu cilvēku veikala durvīs VISIEM darbiniekiem galvā pazib doma "Atkal viens dīkdienis atnācis kompostrēt smadzenes". Pat ne apzināti, tas jau ir iekšā zemapziņā.

Reti, ļoti reti ir redzēti tiešām labi pārdevēji. Tādi kas spēj pārdot jebko, jebkad un jebkam. Lūk ja šādi pārdevēji būtu autosalonos tad autoram būtu neērti iziet no salona nenopērkot Aveo. Un nav svarīgi CIK tas maksā, ir svarīgi KĀ to pārdod. Pie mums nekā nepārdod...

Redaktors 21.marts 2006 10:06
0 0 Atbildēt

Ha, ha - šodien es aizgāju uz pastu un saņēmu ierakstītu A prioritāru vēstuli, kas pastā nonākusi TIKAI 17.(!!!) martā (izsūtīta 15.III.).

Tajā bija ielūgums uz šo "mega prezentāciju"... :)

Žēl, ka tikai par vēlu...

195644. viesis 21.marts 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Red, muahhhhaaa ha ha ha ha haaaaa :D

vsjo, par jauno Zafiru pagaidaam aizmirstu... Takoj hokej nam ņe nužen... nav pārliecības ka opelisti ir normāli... :D

195691. viesis 21.marts 2006 15:18
0 0 Atbildēt

Nekaadi nevaru saprast tos cilveekus, kuri peer a/m tikai no vizuaala skata. Auto tas ir pirkums, kursh kalpos tev vismaz 3 gadus un tam japieiet ar lielu uzmaniibu. Gribeetu saakt ar to, ka japieveesh veeriiba tam vai - shis auto ir piemeerots manam augumam. Arii trokshnju liimenis, stuures vadiiba, kaarbas un dzineeja saderiiba, autovadiitaaja un pasazhieru eertiiba.

Itkaa smuka (ljoti) Huydai Sonata, bet cik tizla no tehniksaa viedoklja. Kaarba nesadziivo ar motoru un pilseetas rezhiima ar manuaalo kaarbu braukt ljoti nogurdinoshi. Seedelji strupi un ilgaak pa stundu braucienaa saak gurt celji. Tas nu taa, bet te es gribu piekrist raksta autoram, ka viss buutiskaakais ir TESTA brauciens un veelams 2 dienu garaumaa. To nav gruuti izdariit, jo shaadu auto noteikti var atrast noma!Q!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti