Vācu kompānija Car Top System (CTS), kas specializējas savāžamo jumtu konstrukciju izstrādē kabrioletiem, prezentējusi eksperimentālu pēdējās paaudzes minivena Opel Zafira versiju, kas tikusi pie sava nosaukuma - Libertin.
Auto īpatnība ir divmetrīgā jumta aizmugures daļa, kas ar servopievadu sistēmas palīdzību ir savāžama un pilnībā noņemama 30 sekunžu laikā.
Jumts sastāv no trim sekcijām, bet pats salocīšanās process izskatās šādi: pirmās divas sekcijas virzās atpakaļ un augšup speciālās svirās, ar apakšējo segmentu veidojot kompaktu „sendviču”, kas pēc tam viss kopā pārvietojas atpakaļ un nolaižas lejā.

Auto aizmugures durvis kopā ar aizmugures stiklu šajā laikā pavirzās nedaudz atpakaļ. Jumts savāztā stāvoklī salonā var ieņemt vairākus dažādus stāvokļus.

Bāzes variantā jumts „glabājas” vertikālā stāvoklī pie aizmugures durvīm, tomēr, ja ir vēlēšanās, to var arī nolaist horizontāli uz grīdas bagāžas nodalījuma dziļumā. Pēdējā gadījumā uz „jumta” var novietot bagāžu līdz 20 kg svarā, piemēram, iepirkumus. Turklāt aizmugures durvis ne tikai atveras pilnībā, bet arī var atsevišķi nolaist aizmugures stiklu ar distances vadības pults palīdzību.

Ārējais auto dizains nopietnas pārmaiņas nav piedzīvojis, vien izņemot pārbūvēto aizmugures apgaismojuma tehniku.
nu galīgi jumts aizbraucis :|