Peugeot izplatītājs Latvijā SIA Lauva Autocentrs ir uzsācis jaunā Peugeot 107 tirdzniecību. 107 papildina Peugeot markas mazo automašīnu klāstu un ir uzskatāms par vienu no kompaktākajiem četrvietīgajiem modeļiem, kas tiek piedāvāti tirgū.
"Ar jauno Peugeot 107 mēs papildināsim jau tā labi pārstāvēto mazo auto klasi. Tādejādi klientu rīcībā spēsim piedāvāt kopā trīs interesantas un pievilcīgas mazās klases automašīnas – jauno pilsētas mazauto 107 par īpaši konkurētspējīgām cenām, inovatīvo 1007 ar elektriski veramajām durvīm, kā arī jau labi zināmo un pārbaudīto Peugeot 206 hečbeka, universāļa un kabrioleta versijās. Mūsu mērķis ir būt ne tikai vadošajiem pārdoto automašīnu skaita ziņā, bet arī piedāvājuma un izvēles sortimenta jomā", tā komentē SIA Lauva Autocentrs izpilddirektors Dainis Lapiņš.107 ir pieejams trīs durvju un piecu durvju versijā un ar divu veidu dzinējiem: 1 litra benzīna dzinēju (68 Zs) un 1.4 litru Hdi dīzeļdzinēju (54 Zs). Abi dzinēji ir pieejami ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu, savukārt robotizētā 2Tronic pārnesumkārba ir tikai benzīna dzinējiem.
Peugeot 107 ir īpaši mazas klases auto un ideāli piemērots braukšanai pilsētas apstākļos. Tā garums ir tikai 3.43 m, bet pagrieziena rādiuss tikai 9.46 m.
Arī Peugeot 107 dizainā jaušamas iezīmes, kas raksturīgas Peugeot markas automašīnām - lieli mandeļu formas lukturi, plata radiatora reste un izteikti liekts liels priekšējais vējstikls. Īpaši izceļas lieli, vertikāli trijstūra formas lukturi un oriģinālas, pilnībā stiklotas aizmugures durvis.
Peugeot 107 ir ne tikai atraktīvs mazās klases auto, bet tam piemīt arī augsti kvalitātes un drošības standarti: jau standartaprīkojumā tam ir ABS sistēma, CSC (līkumu stabilitātes kontrole), kas ļauj atsevišķi regulēt labās un kreisās puses aizmugurējo riteņu piebremzēšanu, tādejādi sasniedzot labāku stabilitāti līkumos, kā arī gaisa drošības spilveni vadītājam un blakussēdētājam.
Testa braucieni ir iespējami automašīnām ar mehānisko vai automātisko pārnesumkārbu Krasta ielā 42 vai G.Astras
Informāciju sagatavoja
Gunita Šlara
"Lauva auto"
mārketinga vadītāja
Bet kāpēc nav nekāda informācija mājas lapā???
Švaks mārketings, jo cilvēks, kuram ir kaut neliela interese par šo jaunumu, izskatīs info mājas lapā.
Tagad būs jāiet uz toyota vai citroen.