Deviņi Pforchaimas (Vācija) universitātes transporta dizaina fakultātes studenti uzvarējuši konkursā Nissan Design Europe. Konkursantu uzdevums bija radīt konceptuālu modeli 2015.gadā dzīvojošam cilvēkam.

Konkurss turpinājās četrus mēnešus; treškursnieki izgatavoja virsbūves modeļus, bet ceturtā kursa studentiem ticis sarežģītākais – interjera dizains.
Nissan konkursa prasības no dalībniekiem prasīja nopietni analizēt ne tikai tirgus tendences, bet arī nākotnes cilvēka iekšējo pasauli, dzīves stilu, kas būs aktuāls pēc 10 gadiem. Par uzdevuma atslēgvārdiem kļuva jēdzieni "viengabalainība" un "rūpes".

Februāra vidū studenti tika uzaicināti uz Nissan dizaina centru, kur viņiem tika organizēta ekskursija pa studijām un darbnīcām. Širo Nakamura (Shiro Nakamura), Nissan vecākais viceprezidents, uzsvēra: "Ļoti svarīgi ir atbalstīt un motivēt nākamo paaudžu dizainerus. Esmu priecīgs, ka konkursa dalībnieki ir iepazinušies ar patieso Nissan Design darba atmosfēru, uzzinājuši, ar ko nodarbojas viņu vecākiem kolēģi ".
Nissan Eiropas dizaina studija durvis vēra Londonā 2003.gadā; kopumā kompānijai ir seši dizaina centri visā pasaulē.
Jaa nu studentiem vienmeer ir paticis ar muljkjiibaam nodarboties. Bet shajaa gadiijumaa buutu labaak dzeerushi alu kojaas.