Audi labākajā formā 22

 
9.aprīlis 2002 12:45

To ingolštatiešiem neviens nebūtu ticējis – V10 coupé ar dzinēju vidū kā blakusmodelis mazajam Lamborghini... Tomēr tas nav viss – nāks A4 coupé, A8 Avant, sportiska apvidus mašīna...

BMW netic saviem spēkiem. Mercedes Benz tic, bet darbus uztic McLaren. Bet Audi? Tie sev tic un taisa konceptus kopā ar Lamborghini. Runa ir par jaunu sporta mašīnu, kas būtu kronis auto līdzšinējai attīstībai, prestiža objekts, kas iespaidotu visu ražotāja produkciju. BMW savu M1 pēcteci “nolikuši plauktā”, Mercedes būvē SLR – detaļās eksotisku, bet pievada konceptā ļoti parastu auto ar dzinēju priekšgalā. Tikai Audi uzticas koncepcijai par sporta auto ar dzinēju, novietotu mašīnas vidū. (..) Ferdinanda Pjeha (bijušais Audi šefs – a.f.) virsvadībā īs auto netiktu ārā no statista lomas. “Šādos gadījumos jādomā nevis par saražoto auto skaitu, bet gan par izdevīgumu, un ar tādiem pat pūliņiem ar Lamborghini marku var dabūt 15-20% vairāk,” – tā pirms neilga laika Pjehs. Kas ir labi Lambo, labi ir arī Audi – sporta auto no alumīnija Jā, kas ir labs Lambo, nav automātiski slikts citiem, tieši otrādi, ja ir pareiza ievirze, abas markas var iegūt no paralēlas attīstības. Svarīga ir skaidra modeļu diferencēšana; te palīdz Audi Space Frame tehnoloģija, ar kā palīdzību ar nelieliem tēriņiem var panākt lielu optisko atšķirību. Tas nozīmē, ka Audi un Lamborghini izmantos vienu un to pašu līniju virsbūvju montāžā, iegūstot divus pilnīgi atšķirīgus modeļus. Šī līnija atrodas Nekarsulmā – VW koncerna “koncepta un alumīnija” centrā. Dzinējs nāk no Audi – 500Zs itāļiem, 420 vāciešiem 2003.gada aprīlī pasaulē jānāk mazajam Lambo, kas tiks ražots kā coupé (L714) un no 2004.gada decembra arī kā roadster (L715). Tam piemērotu dzinēju ražo Audi. 10 cilindru agregāts mobilizē 500 Zs un griezes momentu 500 Nm! 4 vārstu dzinējs komplektējas ar sešpakāpju visu riteņu piedziņas ātrumkārbu. Audi RSR – sporta mašīnai ar dzinēju vidū- būs ne tikvien tāds pat motors, bet arī ritošā daļa un piekare. Kamēr Lambo būs vecā iesmidzināšanas sistēma kolektorā, Audi modelim būs jaunā Fsi tehnoloģija. Griezes moments paliek tāds pat, bet jauda mārketinga prasību dēļ samazināta līdz 420 Zs. Plānots tikai coupé izpildījumā, 1450kg smagais Audi līdz 100 km/h ieskriesies 4.5 sekundēs, maksimāli sasniedzot 303 km/h. Komentārs no Ingolštates: “Mūsu auto ies tikpat labi kā SLR vai Porsche Carrera GT, bet ar 125.000 EUR cenu, tas būs uz pusi lētāks.” Par kādu daļu minētās summas varēs iegādāties A4 coupé. Jau no 2001.gada nogales tiek strādāts pie divdurvjnieka ar pilnīgi nolaižamiem sānu aizmugurējiem stikliem, sedana tipa un relatīvi lielu bagāžnieku. Dzinēji no 1.9Tdi līdz 4.2 V8 ar 320 Zs, kas tiks uzstādīts arī S4. Vairāk vietas, spēka un prestiža piedāvās A8 Avant, kurā tiks iebūvēti vairāki Fsi dzinēji un divi jauni Tdi agregāti. Redzams, ka Audi kaut ko dara. Un pārākums tehnikā – Vorsprung durch Technik tiek tālāk attīstīts. Ja esot pieņemti lēmumi par TT V6, lielu facelift A2 modelim, A3 Avant, jauno A6, jauns crossover modelis un vēl... audifans Pēc AutoBild 13.28.marts 2002. P.S. Ar jauno crossover laikam domāts Allroad uz četrinieka bāzes, kas, kā paredzēts, varētu konkurēt ar Porsche Cayenne...
 
Visi komentāri
 
19798. viesis 9.aprīlis 2002 13:15
0 0 Atbildēt

FSi = Valvetronic?

19805. viesis 9.aprīlis 2002 13:26
0 0 Atbildēt

Valvetronic = GDi??

Varbūt man sākt apd*** alumīnija BMW?

Nevar tie bez saviem vēmekļiem iztikt...

19810. viesis 9.aprīlis 2002 14:02
0 0 Atbildēt

FSI=GDI?

19816. viesis 9.aprīlis 2002 14:21
0 0 Atbildēt

Piliigs sviests saliidzinaajumaa ar to, kas korekti rakstiits kaut vai tajaa pashaa TVNET. Vislielaakaa peerle, protams, ir "4 vārstu dzinējs komplektējas ar sešpakāpju visu riteņu piedziņas ātrumkārbu."

19819. viesis 9.aprīlis 2002 14:25
0 0 Atbildēt

Ar 4 varstiem nepietiks uz 10 cilindriem....

Tas sanak 0,4 varsti uz vienu cilidru....

19824. viesis 9.aprīlis 2002 15:07
0 0 Atbildēt

Tas, kursh tulkojis raxtu vai "tadzejojis" vareetu pabeigt kaadu pamatskolas klasiiti veel !

19825. viesis 9.aprīlis 2002 15:08
0 0 Atbildēt

Tas, kursh tulkojis raxtu vai "atdzejojis" vareetu pabeigt kaadu pamatskolas klasiiti veel !

19829. viesis 9.aprīlis 2002 15:15
0 0 Atbildēt

Ko dirs viesi? Tu vispār vairāk par latviešu valodu neko nesaproti!

19830. viesis 9.aprīlis 2002 15:28
0 0 Atbildēt

Sviesc, ne raksts ;)

T.

19854. viesis 9.aprīlis 2002 17:47
0 0 Atbildēt

Nu ja, tagad audi nideji raksta anonimas vestules, jo audi ar so vagi ieliek citiem autiniem. Domaju, ka sapratisiet par kuriem domaju.

19856. viesis 9.aprīlis 2002 17:51
0 0 Atbildēt

Vēl jau tas vāģis nav ražošanā. Bet vēlu AUDI veiksmi. Ja izdosies būs par vienu ekskluzīvu autiņu vairāk.

19858. viesis 9.aprīlis 2002 18:09
0 0 Atbildēt

Tajā žurnālā bija arī labs salīdzinājums A6, BMW520 un E klasei. Mercedes visiem ieliek...

19867. viesis 9.aprīlis 2002 20:06
0 0 Atbildēt

Pusanalfabētiem jau nesaprast, ka 4 vārsti domāti uz 1 cilindru.

19882. viesis 10.aprīlis 2002 9:24
0 0 Atbildēt

A6 tajaa zurnaalaa visiem ielika taa kaa nemuldi!!!!!!!!!

19902. viesis 10.aprīlis 2002 10:16
0 0 Atbildēt

bembisti sasparojieties! Kur jūsu komenti, tipa BMW rulzzz forever?

19921. viesis 10.aprīlis 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Vecajam:

Es braucu ar BMW. Un godīgi sakot man saucieni "BMW rulzzz" utt, izsauc vieglu smaidu.

Taču man nepatīk uzbraucieni. Acīmredzot tomēr sava daļa taisnības ir, ka šaurās pierītes ir visu auto fanu vidū. Ja gribās fleimu, tad diskusijās ir tam atvēlēts speciāls forums.

20302. viesis 13.aprīlis 2002 13:52
0 0 Atbildēt

bljaaviens, viens no infantiilaakajiem raxtiem kaadu esu lasiijis iauto.lv vortaalaa.

Prfctyon

20320. viesis 13.aprīlis 2002 23:56
0 0 Atbildēt

20996. viesis 19.aprīlis 2002 9:09
0 0 Atbildēt

audi fani man juusu zzeel, ja jau nevarat savaldiit cigaaru un sitaties nost, kas notiks tagad :)

P.S. Shauraas pieriites audi fani :)))

21258. viesis 22.aprīlis 2002 20:11
0 0 Atbildēt

Gmmm... Redaktor! Mosh tomeer vaiceetu biku paredigjeet raxtu, pirms publiceet, a to... (luukoties dazhos ieprieksheejos komencos) :P

Maaris

P.S. Sore , vechi, bet reizeem tieshaam skumji lasiit dalju komencu. Taada sajuuta, ka beernudaarzs iepircis katrs savu autinju un tagad lielaas - kursh krutaax un kuram lielais brachka vairaak banaanus var apeest. :PPPP

26084. viesis 4.jūnijs 2002 21:19
0 0 Atbildēt

Reizēm patiešām liekas, ka "komentātori" te ar čuriņiem lielās...

26085. viesis 4.jūnijs 2002 21:22
0 0 Atbildēt

Mjāā, bet raksts patiešām "laps"...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti