Šlēgelmilhs turpina pārsteigt Formula 3 sacīkstēs 8

 
1.maijs 2006 10:51

Vācijas prestižākajā formulu seriālā – Formula 3 Recaro – fantastiskus rezultātus turpina uzrādīt latvietis Haralds Šlēgelmilhs. Trešajā posmā sestdien Hokenheimas trasē Šlēgelmilhs finišēja septītais, “Trophy” ieskaitē izcīnot trešo uzvaru pēc kārtas.

No 30 startējušajiem sportistiem Šlēgelmilhs kvalifikācijā uzrādīja sesto labāko rezultātu, bet “Trophy” vērtējumā bija pirmais, tuvāko sekotāju apsteidzot par 0,6 sekundēm. Startā Haralds “iesprūda” aiz pērnā gada Formula BMW čempiona Niko Hilkenberga un zaudēja pāris pozīcijas. Finišā Haralds iebrauca septītais cieši aiz piektās vietas ieguvēja Hilkenberga un sestās vietas ieguvēja ķīnieša Ho Pina Tunga. Uzvarēja anglis Džoijs Fosters. Toties “Trophy” vērtējumā Haralds jau trešo sacīksti pēc kārtās bija pārliecinoši ātrākais, tuvāko sekotāju vācieti Johanesu Teobaldu apsteidzot par 12 sekundēm. Liels pārsteigums bija, analizējot apļu laikus – Haralda laiks tikai par 0,06 sekundēm atpalika no korejieša Rekardo Bruinsa uzstādītā sacīkstes ātrāka apļa!

Svētdien turpat Hokenheimā notika Formula 3 Recaro ceturtais posms. Kvalifikācijā Haralds bija septītais, taču atkal pārliecinoši labākais no “Trophy” ieskaites dalībniekiem. Jau startā latvietis spēja pacelties līdz ceturtajai vietai, taču tad viņa formulu no aizmugures taranēja ķīnietis Ho Pins Tungs un Šlēgelmilhs bija spiests iebraukt boksos mainīt riteni, zaudējot gandrīz apli līderiem. Galu galā finišu Haralds sasniedza 21. absolūti un 11. “Trophy” vērtējumā.

Pēc aizvadītajām četrām sacīkstēm ar izcīnītajiem deviņiem punktiem Haralds Šlēgelmilhs ir astotais absolūtajā vērtējumā un ar 15 punktiem sestais “Rookie” ieskaitē, kur startē šīs sezonas debitanti. Savukārt “Trophy” ieskaitē ar izcīnītajiem 30 punktiem latvietis ir līderis. Nākamās sacensības – pēc divām nedēļām Lauzicringas trasē.

Atgādinām, ka “Trophy” vērtējumā piedalās sportisti, kuru automašīnas ir ražotas līdz 2004. gadam, bet vadošie sportisti startē ar šogad ražotām formulām. Pēc ekspertu slēdziena, šī gada formulas ir aptuveni sekundi aplī ātrākas nekā 2004. gadā ražotās. Kopumā “Trophy” vērtējumā šajā posmā uz starta izgāja 14 sportisti. Sīkāk par Formula 3 Recaro sacīkstēm internetā – www.formel3.de.

30.04.2006.

 
Visi komentāri
 
199954. viesis 1.maijs 2006 12:47
0 0 Atbildēt

Malacis dzhekinjsh - taa tureet!!!!

199963. viesis 1.maijs 2006 16:07
0 0 Atbildēt

*******, tas ir kruta :)

199980. viesis 1.maijs 2006 23:12
0 0 Atbildēt

Haralds rullē, vienīgi tos kitajozus nevajag laist pie stūres, F1 kamikadzes japāņi, tad te ķīnīzerii!!!!!!

199986. viesis 2.maijs 2006 8:58
0 0 Atbildēt

Nez ar, ko tad īsti viņš pārsteidz, ar 7-ajām un 21ajām vietām diezgan dohlajā Recaro?, "Trophy" ieskaite izklausās pēc kaut kāda otrās līgas saraksta, īsti nesaprotu, kāpēc iauto jāpublicē šāds acīmredzams bulšits :)

200000. viesis 2.maijs 2006 10:11
0 0 Atbildēt

Malacis

Lai tik krāj pieredzi.

Neviens jau uzreiz nesēžas F1 un nebrauc!

200080. viesis 2.maijs 2006 15:27
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka latvieši ir apņēmības pilni iekarot nākotnē vietu F1 sacensībās. Un nebūtu nkāds brīnums. Ja pirms 20 gadiem kāds būtu skaļi teicis, kA LATVIJAS hokeja izlase spēlēs pasaules elitē un čempis notiks arī Rīgā - noteikti būtu nosūtīts uz pārbaudi Tvaika ielas iestādē. Lai latvju sportistiem veicas !

200100. viesis 2.maijs 2006 17:43
0 0 Atbildēt

Lai tiktu F1 jābūt arī lielai kāpostgalvai aiz muguras. Tā, ka diez vai mums spīd F1. Ja nu tikai testpilota statusā.

200225. viesis 4.maijs 2006 21:57
0 0 Atbildēt

Lai tik turaas! Lai galvaa nesakaapj, & lai sevi par zemu neveertee! Turam iikshkjus! :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti