Vasaras periodā satiksmi palīdzēs regulēt Ceļu policija 12

 
16.jūnijs 2006 0:00

Atsaucoties uz Rīgas domes Satiksmes departamenta aicinājumu, lai uzlabotu satiksmes plūsmu pilsētā, vasaras periodā vairākos krustojumos satiksmi palīdzēs regulēt Ceļu policija.

"Ņemot vērā, ka vasarā liela daļa pilsētas iedzīvotāju nedēļas nogalēs dodas ārpus Rīgas, aicinājām Ceļu policiju vasaras periodā papildus regulēt transportlīdzekļu satiksmi, lai uzlabotu satiksmes plūsmu," saka Rīgas domes Satiksmes departamenta Satiksmes organizēšanas un kustības drošības nodaļas vadītājs Tālivaldis Vectirāns.

Jau panākta vienošanās, ka Ceļu policija līdz pat septembrim katru piektdienu pievakarēs regulēs satiksmi Brīvības ielas un Silciema ielas krustojumā, Brīvības ielas un Baltezera ielas krustojumā un Brīvības ielas un Juglas ielas krustojumā. Lielās satiksmes intensitātes rezultātā šajos krustojumos tieši vasaras periodā satiksmes plūsma ir vairāk apgrūtināta nekā citviet.

Tāpat tiek risināta iespēja regulēt satiksmi arī citur pilsētā.

 
Visi komentāri
 
204232. viesis 16.jūnijs 2006 0:57
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka šie tagad kož elkoņos aiz laimes :D

204233. viesis 16.jūnijs 2006 5:29
0 0 Atbildēt

tās jau nav vienīgās vietas, kur akūti vajadzīga policistu klātbūtne!

kaut vai tikai zem vanšu tilta kas darās, tur kur ir pagriešanās no 11. novembra krastmalas, lai tiktu uz tiltu un pārdaugavu! ja godīgi stāv rindā, tad bieži pa abām malām spraucas garām tie, kas uzskata sevi par pārākiem. un ne tikai, ir arī tādi, kas izliekas, ka brauc taisni, bet pie luksofora griež pa labi! lai gan labais pagrieziens tur ir aizliegts. tāpēc arī godīgajiem braucējiem rinda iet uz priekšu ļoti lēni! :(

204246. viesis 16.jūnijs 2006 8:45
0 0 Atbildēt

Un kā ar Salu tiltu, nobraucot no tā uz Mūkusalas ielu? Kā ar 11.Novembra krastmalu pie Akmens tilta?

204258. viesis 16.jūnijs 2006 9:14
0 0 Atbildēt

Labi, ka ir kkas iekusteejies shinii jautaajumaa. Gan jau ar laiku kjersies arii pie paareejaam vietaam.

(Ceriiba mirst peedeejaa)

204266. viesis 16.jūnijs 2006 9:38
0 0 Atbildēt

Urā man beidzot būs iespēja redzēt ceļu polici, kas nevis centīsies mani noštrāfēt, bet centīsies man palīdzēt braukt URĀĀĀĀĀ!!!! :)

204273. viesis 16.jūnijs 2006 9:57
0 0 Atbildēt

nja... vai tieshaam vinji saaks straadaat, nevis plaanu pildiit un sacensties dziivsvara pieaugumaa? :D

204277. viesis 16.jūnijs 2006 10:03
0 0 Atbildēt

Interesanti, kur tad tie "musori" bija vakar ap 8-iem vakarā Slavu aplī, kad bija notikušas trīs avārijas un "ērgļi" bija ieradušies vienas ekipāžas sastāvā, kā rezultātā no Lubānas ielas līdz krasta ielai bija jābrauc 50 minūtes. Regulētāji atradušies, strādāt vajag, nevis gurķi rullēt, un nesāciet raudāt, ka nemaksā pienācīgu algu.

204281. viesis 16.jūnijs 2006 10:13
0 0 Atbildēt

Menti diemzheel ne vienmeer paliidz satiksmi organizeet. Ir gadiijies, ka "propkas lielums" noraada uz policista klaatbuutni.

Konkreeti runa par Vieniibas gatves/ Ulmanja gatves krustu, savulaik arii Basteja bulv/Valdemaaraa krustaa.

204294. viesis 16.jūnijs 2006 10:45
0 0 Atbildēt

Vismaz Brīvības ielā, Juglā vainīgi ir paši vadītāji, tie, kuri nesaprot, ka ārā braucot no Rīgas, ir īpaši svarīgi nekavēties ar braukšanas uzsākšanu un nekavēt pārējos! Citādi zaļais deg, bet rinda ilgi nekust no vietas un mazinās krustojumu izbrauc daudz mazāk auto.

Svarīgi nebremzēt pirmajam, kurš pie luksofora un pārējiem, kā vilciena vagoni lokomotīvei, jācenšas operatīvi kustēt līdzi. Protam jābūt īpaši modriem, ja nu kas.

Ja šitais būtu pastāstīts, parādīts kaut kā plašākai sabiedrībai, tas būtu daudz efektīvāk!

Bet policists salīdzinājumā ar luksoforu ir maziņš, zems, kuru krustojumā redz tikai pirmās mašīnas, līdz ar ko pārējiem nav iespējams laicīgi sagatavoties uz braukšanas uzsākšanu vai arī apstāšanos!

Tā kā nezinu vai viņi daudz ko var līdzēt..

204347. viesis 16.jūnijs 2006 13:03
0 0 Atbildēt

Jes!

regulees 3 krustojumus .

Ak tu mii un zhee.

es redzeeju kaa Barsolonaa piektdienas peecpusdienaa uz ielaam bija DESMITIEM reguleetaaju, kuri nopietni straadaaja vairaakas stundas, lai mazinaatu sastraeegumus. Un vinhiem tas labi sanaaca.

A mums speciaali vienojas ar CP par 3 krustojumiem. Lai tad RD izliek savus municipaalos CP. Vismaz buus kaads lielaaks labums sabiedriibai par "plaaksteru"liimeeshanu

204360. viesis 16.jūnijs 2006 14:06
0 0 Atbildēt

Diez vai tur kas labs sanāks - pēdējā laikā lielākā daļa CP tik dūšigi palikuši, ka nevarēs krustojumā nostāvēt. Slinkums arī CP darbiniekus ir nogurdinājis. Labi, ka viņiem vismaz ir iespēja braukt uz izsaukumiem ,un formēt CSN papīrus. Skumīgi, ka tā - bet fakts.

204361. viesis 16.jūnijs 2006 14:13
0 0 Atbildēt

To:IkdienasViesis

Vai tik tas slinkums nav dažu labu nogurdinājis, ja var sēdēt komentāros? Vai ne tā?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti