Jau vakar tika ziņots, ka rallijā „Cēsis 2006” uzvaru N4 klasē izcīnīja Ivars Vasaraudzis, N3 kategorijā labākais bija Andis Neikšāns, bet A Plus klasē triumfēja Raimonds Kisiels.
Diemžēl tehnisku problēmu dēļ iepriekšējā preses relīzē netika pieminēta AR2000 klase, kurā triumfēja Artūrs Priednieks.
AR2000 klasē visu rallija laiku līderis bija tikai viens – jau pirmajā ātrumposmā izvirzījies vadībā, līderpozīciju nevienam tā arī neatdeva Artūra Priednieka/Jāņa Kirkovalda ekipāža, kura startē „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandā” ar Citroen Xsara Kit-Car automobili. Viņi uzvarēja deviņos no 11 notikušajiem ātrumposmiem un noteikti būtu triumfējuši arī atlikušajos divos, ja automobili 9. un 10. ātrumposmā nebūtu piemeklējis dzinēja defekts. Otrajā vietā AR2000 klasē finišēja Arvis Vecvagars/Ainārs Kalniņš (RAMI R-Evolution Racing), no līdera atpaliekot trīsarpus minūtes. Vēl trīs minūtes tālāk bija Egils un Māris Īles (SEB Unilīzings rallija komanda). Kopvērtējuma vadībā vēl vairāk nostiprinājās Arvja Vecvagara duets, kuram seko Egils Īle un Artūrs Priednieks
Vēl vēlamies viest skaidrību par sportistu saņemtajiem sodiem. Par kavējumu uz laika kontroli 90 sekunžu sodu saņēma Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis, 80 sekunžu sods pienācās Jānim Vorobjovam/Guntim Ervaldam, bet 70 sekunžu sods – Mārim Neikšānam/Mārim Jēkabsonam.
Visi rallija „Cēsis 2006” rezultāti apskatāmi internetā – www.autorally.lv.
Fotogalerija šeit »»
Baac...kaads tur triumfs??? Shitai tik smalki buuveetajai mashiinai tak bija jaaiet desmitniekaa absoluutajaa, kuraa mees nez kaadeelj redzam vaajakas N3 grupas auto. Pie tam Priednieka ekipaazhu ir apsteigushas kopaa 4 gabalas N3 grupas mashiinas. Tas nav triumfs. To sauc par fiasko...