Auto-Bild preses grupas rīkotajā pasākumā Ženēvā CITROEN tika piešķirta balva par C6 aktīvā motora pārsega inovāciju. Šāda balva atbalsta automašīnu ražošanā izmantojamo jaunāko produktu un materiālu izstrādi un ražošanu.
CITROEN C6 atšķiras no pārējiem modeļiem ar sērijveidā uzstādīto aprīkojumu. C6 ir pirmais auto pasaulē, kas ir aprīkots ar aktīvu motora pārsegu: šāds aprīkojums uzlabo gājēju aizsardzību gadījumā, kad sadursme ar gājēju notiek automašīnas priekšpusē. Tiklīdz priekšējā bamperī ierīkotais sensors saņem šādu triecienu, ar datoru vadīts pirotehniskais mehānisms iedarbina strauju motora pārsega pacelšanos līdz tā augšējai pozīcijai, kas notiek tikai 40 milisekundēs. Papildus virs dzinēja atsegtā 65 mm vieta un potenciālā motora pārsega deformēšana ļauj pārsegam absorbēt lielu daļu gājēja galvas sitiena enerģijas, tādējādi mazinot iespējamās negatīvās sekas.Šī ieviestā inovācija ir ievērojams jauninājums drošības jomā attiecībā uz gājēju aizsardzību, ļaujot C6 sasniegt nevainojumus rezultātus EuroNCAP triecienu testos.
C6 ienāca tirgū šī gada sākumā ar virkni novatorisku risinājumu, turpinot CITROEN markas tradīcijas un piesakot sevi kā inovāciju līderi tehnoloģiskajos risinājumos un dizainā. Jaunais modelis jau guvis panākumus un vairākas atzinības gan par interjeru, gan drošību.
Šobrīd Latvijas tirgū jaunais Citroen modelis pieejams ar V6 3 litru benzīna dzinēju ar 215 ZS jaudu. Rudenī sagaidāms arī jaunais 2,7 litru HDi dīzeļa dzinējs ar 208 ZS jaudu, kas aprīkots ar pašattīrošo kvēpu filtru. Abi dzinēji tiks piedāvāti ar 6 ātrumu automātisko pārnesumu kārbu. C6 ir aprīkots ar ceturtās paaudzes hidropneimatisko piekari - Hydractive 4.
pirotehniskais mehaanisms kljuudas gadiijumaa norauj gaajeejam galvu.
Ne znaju, no mnenie imeju :)