Kur drīkst - tur nevar, kur var - tur nedrīkst... 37

 
18.jūlijs 2006 0:00

Nebija sen sanācis braukt pa Brīvības ielu Teikas virzienā. Piektdienas vakarā ienācās tāda vajadzība, pie kam tas bija krietni pavēlu - tā ap pusnakti.

Nedaudz arī lija, kas vēl papildus apgrūtināja redzamību. Pārbraucot pāri VEF tiltam, sākās ceļa remonta vieta. Par šo remontu biju dzirdējis un lasījis, tādēļ īpaši nebrīnījos ieraugot "nograuztu" asfaltu un mierīgi turpināju braukt. Jāpiezīmē, ka tur stāv zīmes "ceļa remonts" un "ieteicamais ātrums 30". Tā kā redzamība nebija nekā izcilā, īpaši skatījos uz ceļu, vai nebūs kādas bedres vai kas cits raksturīgs remontiem.

Taču īpašā skatīšanās nepaglāba mani no ļoti neptīkama pārdzīvojuma. Pēdēja brīdī (kad vairs nebija praktiski iespējams nobremzēt) pamanīju pāri visam ceļam "nenograuztu" asfalta slieksni, pie tam ar pilnīgi stāvām un asām malām.

Lai arī šķērsli pamanīju, nobremzēt vairs nepaspēju, tādēļ dabūju ļoti spēcīgi sitienu pa mašīnu. Par laimi iela bija tukša un apskatījis mašīnu nekādus uz aci pamanāmus bojājumus neredzēju, tādēļ turpināju ceļu. Pēc pāris metriem bija vēl viena tāda pati vieta, kurai jau ļoti uzmanīgi tiekot pāri secināju, ka šādā veidā pabraukt nav iespējams, tādēļ uzgriezu uz tramvaja sliedēm un braucu pa tām. Uzreiz jāpiezīmē, ka virs sliedēm atrodas "ķieģelis", kas nozīmē, ka pēc būtības ļoti rupji pārkāpu noteikumus.

Braucot jau pa sliedēm pamanīju vēl vismaz 3 tādus pašus "nenograuztus" asfalta sliekšņus. Pie tam neviens no tiem nebija nekādā veidā apzīmēts.

Vakar pēcpusdienā sanāca atkal braukt pa to pašu vietu un varēju aplūkot šo meistardarbu gaismā. Zinot, kāds tur ir ceļš, pamēģināju pārbraukt pirmajam no tiem pāri ļoti uzmanīgi, gandrīz ar stāvošu mašīnu, tacju tik un tā kaut kas nošņirkstēja pret mašīnas apakšu. Tas nozīmē, ka šīs joslas ir ne tikai ar ļoti asām un stāvām malām, bet arī gana augstas.

Šoreiz uzgriezu uz tramvaja sliedēm jau pēc pirmās šādas vietas. Jāpiezīmē, ka 90% plūsmas brauca pa sliedēm jau no tilta sākuma, atlikšie 10% uzgrieza uz sliedēm tūlīt pēc pirmā sliekšņa.

Visa šī apraksta mērķis bija ilustrēt situāciju: kur drīkst braukt (pa ceļu) - tur nevar pabraukt (asi un augsti sliekšņi), kur var pabraukt (tramvaja sliedes) - tur nedrīkst (ķieģelis). Pa kurieni lai brauc?

Negribu šoreiz diskutēt par remonta nepieciešamību šajā vietā - manuprāt ir neskaitāmas vietas, kur remonts bija nepieciešams daudz vairāk, tacju gribu pievērst uzmanību tam - kā šis remonts tiek veikts. Pie tam ne jau kaut kādā mazā ieliņā, kur izbrauc dienā 10 mašīnas, bet gan Brīvības ielā. Ja jau tiešām tur tās "nenograuztās" asfalta joslas ir nepieciešamas, tad tām jābūt kaut kādā veidā apzīmētam, lai tās var laicīgi pamanīt, nevis ar vienkāršu "ceļa remonts" pašā sākumā. Un tādā gadījumā
vajadzētu visu satiksmes plūsmu novirzīt pa sliedēm un uz remonta laiku noņemt tur esošo ķieģeli.

Patreizējā situācijā atliek vien gaidīt, cik būs sasistas riepas / diski / balstiekārtas un atbilstoši tiesas procesi par zaudējumu piedziņu no vadītājiem, kas vismaz cenšas ievērot noteikumus.

Oskars, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
206499. viesis 18.jūlijs 2006 0:22
0 0 Atbildēt

Uz 30 tur neko nevar sevishkji sasist. Protams ja nau stadija - peedeejaas pakaapes luuzjnju fords.

Braucu ar 13y vecu accordu ... kaa zinaams jaapaanjiem skaitas neizturiiga piekare, bet manu veelmi braukt tur uz 40 - 50 iztureeja.

Protams neapstriidu autora noraadi ka remontniekiem iztruukst izpratnes par "muljkju droshu/muljkju saprotamu/ar pirkstu iebakstiitu" informaacijas ziimju izvietojumu. Piebilde viena tik - ziimi "celja remots" autors redzeeja. Cerot ka vinjs zin un saprot CSN - vajadzeeja izveeleeties _atbilstoshu_ braukshanas aatrumu.

--

Mareks aka NM

P.S. Nestraadaaju be CP ne citaa organizaacijaa kas saiisinas C.P.

206500. viesis 18.jūlijs 2006 2:08
0 0 Atbildēt

vienaa taadaa pirms kada pusgada iebraucu, kadus 10cm dzilja bedre bija, masiinai remonts pamatiigs, tagad buutu kautkas liidziigs, noteikti buutu jaaizmanto tiesa

isteniba visiem kas ko tadu pieljauj - uz cietumu

206501. viesis 18.jūlijs 2006 5:55
0 0 Atbildēt

206499. viesi gribētu redzēt kā tu pārbrauktu tos vaļņus uz 50 km/h. Ja neesi tur braucis, tad iesaku to izdarīt.

206502. viesis 18.jūlijs 2006 5:56
0 0 Atbildēt

It sevišķi 1 valnis centra pusē.

206503. viesis 18.jūlijs 2006 8:20
0 0 Atbildēt

Redzēju kā viens nepamanīja tos tramplīnus un aiznesās uz kādiem 70 km/h skats pa rubli - paleciens ar sekojošu mašinas sānslīdi.... nu kā filmās. laikam dzeks bija manāmi saguris pēc vētrainas nakts. tas bija ap 6 no rīta. auto bija vw passat ne vecāks par 5gadi...

Bet uz 30gan var pārbraukt tikai nevajag bremzi spiest uzbraucot uz tramplīnu :)

206504. viesis 18.jūlijs 2006 8:38
0 0 Atbildēt

Nez kas Oskaram pa auto ja auto nav pat 5cm klīrensa:)

Braucu tur katru pēcpusdienu uz mājām un varu pateikt tikai to ka nav nemaz tik traki. Uz 30 nekādi diski netiek daudzīti un arī triecienus nejūt (Vectra B, riepas 195/65R15)

Pie tam ja brauc nevis kā ēzelis taisnā stigā bet gan nedaudz grozot stūri pa labi/kreisi var lielāko daļu no tiem uzkalniem apbraukt.

P.S. Tiem kas katru dienu brauc šajā posmā vajadzētu atcerēties ka pēc 16.00 var braukt pa trmavaja sliedēm nevis lēnītēm braukt pa uzkalņiem daļēji aizšķērsojot tramvaju sliežu plakni.

P.P.S.Ceļu dienesti savukārt uz remonta laiku varētu noņemt ķiegeli kas ir uzkārts pretī ūnijas ielai uz sliedēm, jo citādi sanāk ka posmu no ūnjas ielas līdz krustojumam nedrīkst braukt pa sleidēm, kā rezultātā manāmi samazinās kustības kapacitāte uz tādu te Oskatu rēķina, kas stāvot izbrauc uzkalniņus.

206506. viesis 18.jūlijs 2006 8:42
0 0 Atbildēt

vakar tieshi tur braucu - tas ir nevaajsh aarpraats! rezultaata braucu pa pusei uz sliedeem pa pusei gaisa karajoties, ja mani kaads kretins megjinaatu aptuireet un maaciit, ka zem kjiegjelja braukt nedriikst, atrautos bietee pats!!! manai mashinai dziegan zema griida - kas man maksaas par bojajumiem, ja neizbraukshu kaadu slieksni?

206508. viesis 18.jūlijs 2006 8:45
0 0 Atbildēt

Nu kā reizi vakar lādējos par to posmu, ienāca prātā izkliegt sāpi, bet redz jau pacentās manā vietā :)

206510. viesis 18.jūlijs 2006 8:56
0 0 Atbildēt

Nu un ko Jūs gribiet panākt- lai to ielu vispār noslēdz vai? Nevar izbraukt- nebrauciet, vai tad ielu trūkst kur braukt.

206511. viesis 18.jūlijs 2006 8:59
0 0 Atbildēt

kas tā latviešiem par kolosālāko rakstura īpašību, visu laiku ņaudēt - neremontē - slikti, remontē atkal slikti - katram losim (lasi - oskaram) pie katra šķēršļa zīmi nepieliksi, tāpēc jau tur ir zīme "ceļa remonts", ieraugi tādu nu tad turi acis vaļā un skaties uz ceļu. UN neaizmirsti - take it easy and have a nice day :D

206512. viesis 18.jūlijs 2006 9:04
0 0 Atbildēt

Da brauciet taču pa sliedēm. Sākot no tilta līdz Ūnijas ielai, tad apbrauciet ķieģeli un atkal pa sliedēm. Forši vai nē, bet tie šūdi ir toč tik asi izzāģēti, visa satiksme dēļ ieteicamajiem [30] pa dienu stāv jau no Tallinas ielas... Un neizskatās ka tas ir tāds remonts, kur vakarā izzāģē, lai pa nakti atkal salietu visu atpakaļ. Jau otro nedēļu viss ir pa skaisto...

206513. viesis 18.jūlijs 2006 9:19
0 0 Atbildēt

Manam auto ir 215/40 R17. Sāpīgi. Bet slieksņus gan neaizķer.

206514. viesis 18.jūlijs 2006 9:28
0 0 Atbildēt

braucu tur pirmajā dienā kad tika sākts remonts, tādi neapzīmēti sliekšņi un arī bedres tur bija un ir ari vēl tagad.

206516. viesis 18.jūlijs 2006 9:44
0 0 Atbildēt

a es tur braucu un es neko nejutu. tur ir baisais celja remonts ja? :) pardodiet savus gludekljus un noperciet subaru.

206517. viesis 18.jūlijs 2006 9:53
0 0 Atbildēt

ne velti mana mašīna būs džips :)

206518. viesis 18.jūlijs 2006 9:55
0 0 Atbildēt

2 x dienā tur braucu un tiko izbraucu, nevajag pārspīlēt :)

(man riepu izmēri 225/45/17 )

206519. viesis 18.jūlijs 2006 9:57
0 0 Atbildēt

fff da nevajag subaru. vienkaarshi nevajag sataisiit visaadas sniega skjuureejamas laapstas un tad meegjinaat braukt pilseetas ielaas. drifteri atradushies ibio. tokio maasteri. ar ikvienu normaalu mashiinu tur var pabraukt svilpojot.

206521. viesis 18.jūlijs 2006 10:38
0 0 Atbildēt

nu kas par sviestu! tieši pēc asfalta noņemšanas kkad tur naktī braucu ar velo un lēkāju pa tiem apgrauzumiem - nu ne sū* tur nav asas malas. tur tiešām mašīnai jābūt tik sēdinātai, ka pakaļa pa zemi velkas. varbūt autors gribēja pazīmēties ar savu sēdināto megašrotu?

206522. viesis 18.jūlijs 2006 10:56
0 0 Atbildēt

un galvenais, ka neviens taa iipashi necenshaas to celja posmu labot - tie sliekshnji jau krietnu laiku staav.

206526. viesis 18.jūlijs 2006 11:34
0 0 Atbildēt

īpaši pretīga ir josla virzienā uz centru. Dažām bedrēm priekšā ir zīme, citām nav. Protams Ok ka labo, bet tikai tad ja labo - šitais nograuztais asfalts tur jau kādu laiku sildās saulē, bet nekādu aktīvo bedru aizmūķēšanu nemana un tas ir nepatīkamākais - ja redzētu, ka džeki trīs dienas 24h ar manāmu progresu aktīvi uzlabo ceļu - viss kārtībā, neērtības, bet paciešamas. Savukārt šobrīd ir tā - veco salaužam, bet kad būs jaunais vels viņu zina.

206529. viesis 18.jūlijs 2006 12:44
0 0 Atbildēt

Jaremonte ir, tas skaidrs, bet ka...?!

Neesmu specs, bet man tada sajuta rodas, ka tie virelji tur ir neadekvati maz un neadekvati slinki, tam uzlauzta asfalta daudzumam...

Ja jau CP nozimeja tikai vienu traktoru un vienu slaistu brigadi uz to posmu, tad nah** bija jalauzh asfalts visa posma un abos virzienos?! Cik braucu garam tik tie lunji tur gurkji rulle un sauljojas, par to ka brivdienas un velu vakaros, kad tas butu mazak traucejoshi, tur kads stradatu, es nemaz nerunaju...

206532. viesis 18.jūlijs 2006 13:14
0 0 Atbildēt

THEERNIJ UN CITI VALNA CIENIITAAJI. Es neesu tur braucis tagat pa so briiviibas ielu kur notiek remonts bet varu pateikt vienu ka grauzeejs var arii izgraut sliipaa lenkii un nebuus slieksnis kaa te apstaasta. Es uzkatu ka Latviijaa vispaar nemaak remonteet un izvietot ziimes saliidzinaajumaa pret muusu pasu kaimin zemi lietuvu. Vai citaam eiropas valstiim. Es esmu autobusa soferis un varu pateikt ja latviijaa rakstiits 50 remonts tad sajaa vietaa jaabrauc 30 un jauzmanas vai nu otraa galeejiiiba nemaz tur remonts nenotiek. Latvijaa ziimeem nevar ticeet. Lietuvaa, polija, cehija, vienalga kuraa eiropas valstii var ticeet ziimeem un ar taadu aatrumu var braukt man buutu daudz ko pateikt par muusu remontdarbiem tikai te taada mutes bruukeesana vien ir neko jau panaakt tenevar.

206534. viesis 18.jūlijs 2006 13:46
0 0 Atbildēt

Nu tam idinam kas organize satiksmi sini remonta posma vajadzetu palaist videni pabeigt. Un ari darbi tur velkas riktigi leni jo strada paris cilveki. Tas ta pie mums norali. Un tas ka sis remonts cakare satiksmi visa rajonaa. Pernavas iela ir loti lena un pat nobrauksana no zemitanu tilta ir trauceta.

206538. viesis 18.jūlijs 2006 16:05
0 0 Atbildēt

Teiksim taa ja remonts tur reaali notiktu tad sho vareetu saukt par chiiksteeshanu, bet taa kaa ar to uzlieshanu kaut kaa taa suudiigi IMO ir pamats kurneet. Protams uz 70 tur mieeriigi var arii vilkt ar visaam 205/55R16, bet nu tiem kas auto saudzee arii uz 30 tie izcilnji var buut paarsteigums, da i veel kaut kaadas mistikas bedres tur vietaam izkasiitas. Taa ka man ar pa vakaram sanaaca braukt tad es mierigi izgroziijos pa starpaam, bet nu iepriecinoshi tas nebija.

206540. viesis 18.jūlijs 2006 17:18
0 0 Atbildēt

Tiem remontētājiem ir pie vienas vietas! Kā māk (nemāk), tā strādā!

206541. viesis 18.jūlijs 2006 17:53
0 0 Atbildēt

te atradu jaunu web uz top.lv .. Lietoto auto tirdzniecība www.autosell.lv

206542. viesis 18.jūlijs 2006 18:07
0 0 Atbildēt

nu visi tādi lidotāji, ka pa nejūt bedres...es arī braucu pa sliedēm, un ķiegels tur laikam sanāca tik pēc bedrēm - protams brīvdienās un darbadienās pēc 16.

autoram - naktī tur mierīgi var rullēt pa sliedi, tā ka veltas mocības.

tiem, kas saka ka viss čiki - nu es uzskatu ka starpība nekāda, varēja noņemt kiegeli lai visu dienu var rullēt. jo nekur nav noteikts cik augstai mašīnai jābūt.

206545. viesis 18.jūlijs 2006 22:09
0 0 Atbildēt

tiko tur braucu, neviena sliekšņa vairs nav, visi noslīpēti, var diskusiju beigt, bet ir dažas bedres

206554. viesis 19.jūlijs 2006 0:44
0 0 Atbildēt

es tur ari sasitu disku, karoche remonts uz kadiem 70 latiem. "paldies" tiem dzekiem, kas liek to asfaltu!

206620. viesis 19.jūlijs 2006 17:35
0 0 Atbildēt

Da kāda atšķirība, kāda mašīna!!! Tas, ka kādam ir nosēdināta mašīna vai zemprofila riepas nenozīmē,ka viņi ir vainīgi pie tā, ka kāds nemāk veikt ceļa remontu! Padomājiet ar galvu, kāds sitiens ir pa hadeni, kad disks tiek uzsists pa pāris centimetru apmali...

206624. viesis 19.jūlijs 2006 20:19
0 0 Atbildēt

Es braucu ar 17 diskiem uz kuriem ir 40 riepa, katru dienu 2 x pa šo ceļu posmu un nekādas problēmas neesmu sajutis, ja kāds tur sasit diskus, tas liecina tikai par viņa paša prātu.

206625. viesis 19.jūlijs 2006 20:38
0 0 Atbildēt

Nu nezinu. Šodien braucu. Noķēru bedri (tāda pamatīga, kādi 15...20 cm, saule spīdēja pretī, ne sū... neredz). Mašīnai nekas (205/50/16). Pašam zobi noklabinājās un CD magnetolā esošais disks sāka ķerties. CD žēl.

206628. viesis 19.jūlijs 2006 22:02
0 0 Atbildēt

ja brauc par ceļu, kuru remontē, var nedaudz arī paskatīties vai nav bedres un viņas apbraukt, vai vismaz samazināt ātrumu

Mašīnai ir ne tikai gāzes pedālis un ir arī stūre

206635. viesis 20.jūlijs 2006 14:07
0 0 Atbildēt

es kad iebraucu nesalāpītā bedrē uz ceļa, izsaucu policiju, jo disks bija sasits un riepa metama ārā, atrada bedres īpašnieku, Rīgas ūdens, un dabūju no viņiem naudu

206640. viesis 20.jūlijs 2006 17:54
0 0 Atbildēt

ES sen bija laiks uzlikt pamatigu sodu Latvijai par graujošajiem ceļiem. kamēr Nekaunīgie letiņi kurus mēs paši esam ievēlējuši, turpinās "savu biznesu, izkartojot savus projektus" tikmēr mēs pārvietosimies pa šiem bezceļiem ...... vienmēr pirmais iebraucot Latvijā ir patīkams ritošās tests uz bedres no kurām ir mazs atradums atrodoties ārpus LV (protams izņēmums ir NVS bloka valstis)

206658. viesis 22.jūlijs 2006 15:56
0 0 Atbildēt

kas tad tev ta par suudigu masinu?

206659. viesis 22.jūlijs 2006 21:40
0 0 Atbildēt

autoram;kas tev liedz jebkuraa diennakts laikaa braukt pa tramv. sliedeem?KIEGELIM NAV DARBIIBAS ZONAS. NAV NEPAARTRAUKTAAS BALTAAS LIINIJAS.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti