Vēlreiz par Lāčplēša ielas kreisajiem pagriezieniem 25

 
2.augusts 2006 9:33

Pavisam nesen Rīgas galvas izdomāja, ka kreisie pagriezieni no Lāčplēša ielas posmā starp Valmieras un Gogoļa ielām ir lieki. Varbūt...

Kreiso aizliegšana uzlabošot satiksmes drošību un mazināšot sastrēgumus.


Zīme "Tikai taisni" uzstādīta

Krustojumos tika novietotas ceļazīmes "Tikai taisni" un krustojuma zonā tika uzkrāsotas baltās nepārtrauktās līnijas. Tie vadītāji, kas nelasa Latvijas automēdijus un neskatās uz zīmēm, brauc pa vecam.


Tie, kas neredz zīmi, griežas pa vecam




Šajā krustojumā tas pats - vadītāji brauc pa vecam un pretīm braucošie tos palaiž.

Protams, ka šo apstākli izmanto vīri ar motocikliem - tie savukārt raksta protokolus par neaptļauta (lasi - maksas) pagrieziena veikšanu. Ja godīgi, dzirdēts, ka kāds arī izsprucis tikai ar policista brīdinājumu.


Nepārtrauktā līnija pāraug ... pārtrauktā


Te jau var (drīkst) apgriezties...

Viss jau būtu labi, ja mūsu gudrās galvas padomātu arī dažus soļus (lasi - metrus) tālāk. Izrādās, ka uz Lāčplēša ielas aiz katra no šiem aizliegtajiem krustojumiem nepārtrauktā sadalošā josla pāraug par pārtrauktu joslu. Ko tas nozīmē? Dažus metrus aiz šiem krustojumiem varat droši (cik nu tas ir iespējams) veikt apgriešanās manevru.



Iespējamais risinājums: vēl pa zīmei "Tikai taisni" aiz katra no šiem krustojumiem.

Foto: Robchiks
 
Visi komentāri
 
207334. viesis 2.augusts 2006 9:43
0 0 Atbildēt

a kur menti? visiem ādas nost!

207335. viesis 2.augusts 2006 10:07
0 0 Atbildēt

anonīmiķim:menti ir tur, kur vieglāk-viņi katru rītu stāv ar radaru uz Salu tilta uzbrauktuves no Rīgas centra puses, jo tur ir samērā brīva satiksme un ir vieglāk iekasēt soda naudas.

207336. viesis 2.augusts 2006 10:10
0 0 Atbildēt

Šitais pasākums riktīgi neder, kur ir kāda iesniguma forma kuru var aisūtīt RD satiksmes departamentam? Jo pat ja nedzīvo šajā rajonā ļoti daudzi griež pa kreisi lai nesēdētu sastrēgumos uz krastenes. Šis risinājums ir galīgi garām...

207338. viesis 2.augusts 2006 10:19
0 0 Atbildēt

vieglāk iekasēt soda naudas mentiem būtu uz jelgavas šosejas pie iebraukšanas Rīgā. Tur visi mauc vismaz uz 100, lai gan zīme 90 attiecas tikai uz vieglajiem. Visus mikriņus, autobusus un fūres tā tik varētu slaukt :)

207339. viesis 2.augusts 2006 10:25
0 0 Atbildēt

autors pat lidmašīnu īrējis lai uzskatāmi parādītu :D

207340. viesis 2.augusts 2006 10:36
0 0 Atbildēt

anonīmiķim

Neredzu problēmu, ka tajā posmā uz Jelgavenes šosejas brauc uz 90 km/h. CP ir nepiciešama tajos ceļa posmos, kas ir daudz bīstamāki un kur biežāk notiek dažādi starpgadījumi, bet te nav nekādas starpības, vai uz 90, vai uz 70.

Tad jau vispār sanāktu stulbi, ka fūre brauc sākumā uz 90 km/h, tad, iebraucot Rīgā - 50 km/h, bet, pārbarucot pārdi dzelzceļa pābrauktuvei - 70 km/h (pie šīs zīmes papildzīmes nav), bet peč paŗsimt metriem atkal 50 km/h.

207341. viesis 2.augusts 2006 10:40
0 0 Atbildēt

es jau ar tur neredzu problēmu - es tik saku, ka tur ir laba vieta slaukšanai par neko

207342. viesis 2.augusts 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Tur nav, kur nosleepties, taapeec arii tajaa vietaa uz Jelgavenes nestaav :)

207343. viesis 2.augusts 2006 11:09
0 0 Atbildēt

interesanti kur robchiks bija uzraapies lai nofocheetu peeedeejo bildi :D:D:D:D

207344. viesis 2.augusts 2006 11:14
0 0 Atbildēt

Interesats workaraunds kreisajam pagriezienam. Dienas vidū gan pagrūtu realizējams, tad jau vieglāk aizbraukt līdz Gogoļa ielai, tur pa labi, galā apmest otrādi - ja jātiek no Lācplēša ielas uz maskačku. Bet naktī ideāli. Vienīgi pēc šī raksta publicēšanas gan jau parādīsies vajadzīgie labojumi drīz.

Vispār es nesaprotu, kāpēc pie Lāčplēša/Kalupes ielas tika noņemts kreisais pagrieziens pēc plkst. 20:00. Nu labi, varēja kaut līdz 21:00 aizliegt, bet nevis pa visam. Bieži vien vakarā braucot mājās ir pilnīgs tukšums un varētu griezt pa kreisi, bet nespīd, jābrauc apkārt tagad. Ok, pie Kalupes ielas varbūt mūžīgo taisno, tur redzamība sūdīgāka, kā pie Spīdolas ielas. Bet pie Spīdolas ielas gan sākot no plkst. 20:00 varēja kreiso atļaut. Nu nav tur vēlāk nekāda baigā satiksme.

207345. viesis 2.augusts 2006 11:16
0 0 Atbildēt

Pēdējā bildē Robchiks tēloja Supermenu. :)

207346. viesis 2.augusts 2006 11:56
0 0 Atbildēt

earth.google.com/ - bilde no turienes, baigi labaa programma

207347. viesis 2.augusts 2006 12:48
0 0 Atbildēt

nau nemaz tik gruuti izdariit legaalu manevru caur Gogolja ielu, tur parasti nemaz TAASA korkjis nau. man ar ~ reizi nedeeljaa tur ir jaabrauc un nav nekaadu probleemu, kret1nee tikai tie aapshi kas neredz ziimes..

207348. viesis 2.augusts 2006 12:57
0 0 Atbildēt

hehe, celju noteikumu "hakeris" :)

207351. viesis 2.augusts 2006 13:16
0 0 Atbildēt

Shiis aizliegums ir pilniigs nonsenss! Agraak es vareeju no turienes uzreiz caur Abrenes ielu izbraukt uz dzelzceļa staciju. Bet kas man tagad jaadara, pasakiet luudzu? Jaabrauc pa Krasta caur entiem luksoforiem, korkjiem un biistamiem krustojumiem uz Pushkina ielas?

Vai pa Lachplesha ielu, kur ir muuzhigs sastreegums un jaapaarbrauc puspilseeta?

Nu nebija tur tik daudz mashiinu, lai kaadam trauceetu!

207353. viesis 2.augusts 2006 13:54
0 0 Atbildēt

Es jau ar te, šumējos, kad bija pirmais raksts. Uzrakstīju garu peršu. Bet jāatdzīst, ka braucot pa Lāčplēša ielu līdz Gogoļa ielai, griežot pa labi un ap saliņu atpakaļ pa kreisi, nemaz tik traki nav. Katru vakaru, no 17.15 līdz pat 18.30, braucu bez problēmām. Tas, īstenībā, priecē.

Vienmēr pametu acis uz Spīdolas ielas galu. Katru vakaru tur rosījās policija.

207356. viesis 2.augusts 2006 14:19
0 0 Atbildēt

sakarīgs raksts.

207359. viesis 2.augusts 2006 14:45
0 0 Atbildēt

Nu "vēl pa zīmei" jau būtu perebors, bet doma ir pareiza - vienkārši vajag nepārtraukto līniju visā garumā un miers.

Bet par griešanos Abrenes ielā pēc 20:00/21:00 var piekrist edijzam, pat Brīvības un Valdemāra ielās tāds režīms darbojas un ir pilnigi ok.

CP gan tur vajadzētu stacionārus posteņus ierīkot, citādi to zīmju "neredzētāju" ka biezs!

207368. viesis 2.augusts 2006 17:25
0 0 Atbildēt

ielas vidū sadalošo barjeru. pie viena arī bojāgājēji nerāpos pāri... ;)

207369. viesis 2.augusts 2006 18:02
0 0 Atbildēt

piekrītu stormam :)

207373. viesis 2.augusts 2006 21:07
0 0 Atbildēt

Viss jau ir skaisti - aizliegsim, noliksim mentus, iekasēsim sodus...

Taču problēmu jau tas neatrisisna. Cilvēki taču griezās pa kreisi ne jau tāpat vien, bet gan tāpēc, ka viņiem kaut kādā veidā jānokļūst tajā virzienā...

;)

207390. viesis 3.augusts 2006 7:48
0 0 Atbildēt

Un visi tie, kas aizbrauca no rindas, nogriezhoties pa kreisi, tagad staavees rindaa, lai brauktu taisni. Neatceros, ka nogriezhanaas tur taisiitu baigaas probleemas. Tad aizliedziet arii Sab. trans. kreiso pagriezienu uz Laachpleesha/Gogolja, tas ir tas, kas reaali bremzee. Ja vienliidziigi, tad visi.

207438. viesis 3.augusts 2006 11:00
0 0 Atbildēt

reāli piekrītu par sab. tr. tas bremzē, bet TIE pagriezieni BIJA nepieciešami!!!! padomājiet paši kāds līkums jāizmet lai nokļūtu tagad uz to maskavas priekšpils. no vienas puses un no otras uz Vidzemes tiesu. un visiem maisīšos pa kājām. novatori - idiņi.

207458. viesis 3.augusts 2006 12:49
0 0 Atbildēt

šodien policijas busiņš arī pārkāpa šīs zīmes.

221977. viesis 2.janvāris 2007 12:45
0 0 Atbildēt

Pie ļoti lēnas auto kustības - sastrēguma visā ielas garumā pagrieziena aizliegums situāciju tikai pasliktina. Auto, kas līdz šim varēja aizvākties prom no jau pārpildītās ielas kur tāpat tie auto stāv un nekustās, tagad palielina auto skaitu un attiecīgi palielina satrēgumu! Kreisā pagrieziena aizliegums ir efektīvs, ja ielas nav tik pārslogotas. Patiesībā bija jādomā kā auto var sadalīties un samazināt to auto masu, kas dodas uz tiltu. Tagad līdz tiltam brauc visi - arī tie, kam vajag uz Ķengaragu utt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti