Pēteris Neikšāns: «Andis/Edgars nostartēja labi!»

 
20.augusts 2006 20:38

Jau ziņojām, ka no „Neste Oil Rally Finland” izstājās „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ekipāža Andis Neikšāns/Edgars Utāns, jo pēc avārijas 7. ātrumposmā rokas savainojumus guva ekipāžas stūrmanis Edgars Utāns.

Tobrīd ekipāža bija 40. vietā absolūti un otrie N3 grupā.

Lai gan finišēt šoreiz neizdevās, komanda palika apmierināta ar to, ko Anda/Edgara ekipāža paveikusi. „Visus ātrumposmus bijām otrie N3 grupā un līderu – vietējo sportistu Mati Rantanena/Jana Lēnegrena – ekipāža nebija tālu atrāvusies,” stāsta „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” treneris un menedžeris Pēteris Neikšāns. „Arī no visiem priekšpiedziņas automobiļiem, pasaules junioru čempionāta dalībniekus ar „Super 1600” tehniku ieskaitot, Andis turējās pirmajā desmitniekā. Domāju, ka šis rezultāts lieliski apliecina, ka ne tikai ar ekipāžas lielisko braukt prasmi, bet arī ar Latvijas autorallija līmeni viss ir labākajā kārtībā. Secinājām, ka Somijas sportisti, kurus daudzi šeit uzskata par neuzvaramiem, nav nekādi pārcilvēki un N3 klasē jau nu noteikti ir pārspējami.”

Runājot par avāriju, Pēteris Neikšāns nevēlējās ekipāžu nosodīt. Ātrumposmu, kurā notika negadījums, sportisti veica jau otro reizi un pirmajā reizē līkumā bedres nebija. Pēteris Neikšāns: „Tas bija kā pārsteigums. Līkumā, kurā ātrums ir ap 140 km/h, bija izveidojusies milzīga bedre, kuru apbraukt nebija iespējams. Šajā pat līkumā avarēja vēl viena ekipāža. Andis darīja visu, lai avārija nenotiktu. Izskatās, ka Renault Clio ritenis bija nolūzis jau pēc trieciena aptuveni pusmetru dziļajā bedrē. Tādējādi auto kļuva nevadāms un nolidoja no ceļa, kūleņojot un ietriecoties kokā.”

Komandas menedžeris noliedz, ka ekipāža ir braukusi par ātru: „Ekipāža bija atbraukusi uz sacensībām nevis piedalīties, bet braukt savā spēju līmenī. Izrādījās, ka Anda/Edgara duets ir patiesi ātrs, ko pierādīja arī augstie rezultāti. Avārija nebija likumsakarība. Tā bija neveiksme. Protams, savu nospēlēja arī fakts, ka ekipāžai tika iedalīts pēdējais starta numurs. Sportisti ātrumposmos bija spiesti apdzīt vienu vai divas lēnāk braucošas ekipāžas, turklāt viņiem nācās braukt arī pa izraktu un ļoti bedrainu trasi. Jo īpaši tas attiecas uz nelaimīgo 7. ātrumposmu, kurā sportisti avarēja.”

Tāpat komandas menedžeris vēlas uzslavēt mehāniķu darbu: „Mehāniķi spēja sagatavot avarējušo automašīnu startam ļoti īsā laikā. Diemžēl šoreiz nebija iespējams turpināt ralliju stūrmaņa traumas dēļ. Visa komanda Somijas ralliju aizvadīja ļoti augstā līmenī – Andis un Edgars gādāja par lielisku rezultātu, mehāniķi par lielisku tehniku, bet pārējie komandas locekļi bija gatavi palīdzēt, kad vien tas būtu nepieciešams. Milzīgu paldies vēlos izteikt arī faniem no Latvijas, kuri bija ieradušies uz Somiju patiesi kuplā skaitā. Milzīgs paldies arī komandas atbalstītājiem – kompānijām Latvijas Mobilais Telefons, LEC, Gros Auto, Uzvara lauks, IF Latvija, Bosch, Agip un Neste. Paldies visiem, kuri mūs atbalstīja un centīsimies visus iepriecināt arī turpmāk!”

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas”
preses sekretārs
Mārtiņš Dzenītis

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti