Rallijā «Milzis» pirmais starta numurs Dūcim/Anevicam

 
1.septembris 2006 8:54

Sestdien Jaunpiebalgas apkaimē risināsies Latvijas minirallija čempionāta piektais posms. Rallijā „Milzis 2006” ar pirmo starta numuru trasē dosies šīs sezonas čempioni 4WD+ klasē Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”).

Kā pirmie sacensības pl. 12:30 ar startu Jaunpiebalgā uzsāks „ROAD” klases pārstāvji. Šajā klasē dalībnieki piedalās ar standarta automašīnām bez papildus drošības aprīkojuma un galvenais rezultāta noteikšanas kritērijs ir precīza distances veikšana, iekļaujoties norādītajā laika normā.

Uzreiz pēc „roudistiem” sacensības uzsāks arī pārējo klašu braucēji. Ar pirmo starta numuru trasē dosies 4WD+ klases līderi Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”), kuri jau nodrošinājuši čempionu titulu. Dūcis/Anevics būs arī galvenie uzvaras pretendenti rallijā „Milzis”. Spriežot pēc pēdējo ralliju rezultātiem, čempionu sīvākie konkurenti būs Guntara Miķelsona („Mitsubishi EVO VI”) un Mārtiņa Skakauska („Mitsubishi EVO VIII”) pilotētie dueti. Uz augstu rezultātu var pretendēt arī Dainis Ruks/Guntis Apakškrūms („Audi Quattro”) un pieredzējušie Vilis Bulāns/Andrejs Bulāns („Mazda 323”).

Neturbo pilnpiedziņas klasē izteikta favorīta nav, jo sportistu spēku samērs ir ļoti līdzīgs. Šajā grupā uz čempioni titulu vēl reāli pretendē sešas ekipāžas, tāpēc gaidāma bezkompromisa cīņa. Interesanti, vai „Audi” braucējiem izdosies apsteigt Gintu Blauu/Kārli Igalu? Vienīgā ar „Subaru” braucošajā ekipāža 4WD klasē uzvarējusi pēdējās trīs sacensībās pēc kārtas, kurās startējusi.

Vienas ass piedziņas klasēs ir pa izteiktam favorītam – 1600+ grupā tādi ir Jānis Kārkliņš/Armands Šimkus („Honda Civic TypeR”), bet 1600 Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”). Tomēr tas nemazina intrigu, jo aizraujošas cīņas gaidāmas kopvērtējuma ieskaitē. Tā 1600+ klases šābrīža kopvērtējuma pirmās vietas īpašnieki Raivo Pikke/Artis Dreimanis („VW Golf II”), neatkarīgi no sāncenšu rezultātiem, var nodrošināt čempionu titulu, atlikušajos divos rallijos finišējot otrajā un trešajā vietā. Savukārt 1600 grupā tikpat punktu, cik Kalniņam/Dombrovskim, ir arī kurzemniekiem Andrim Andiņam/Mārim Ešmanim („VW Golf II”).

Rallijā „Milzis 2006”, starp kura atbalstītājiem minamas SIA „HSM Latvija” un SIA „Latgranula, startēs arī vairākas ekipāžas ar N4 un A8 klases automašīnām, no kurām kā ātrākās minamas Staņislavs Travņikovs/Vjačeslavs Jevstafjevs („Mitsubishi EVO VII”) no Krievijas, Andris Baumanis/Raitis Jadodkins („Mitsubishi EVO IX”), Jānis Feldmanis/Juris Vilmanis („Subaru Impreza”), Andris Lontons/Mareks Stirna („Mitsubishi EVO VII”) un Agris Upītis/Viesturs Zīle („Subaru Impreza”). Šie sportisti startēs pelotona beigās, kas varētu būt jo īpaši interesanti priekš skatītājiem.

Līdzjutēji informāciju par rallijā „Milzis” iekļauto astoņu ātrumposmu atrašanās vietām varēs iegūt rallija centrā Jaunpiebalgā SIA „Gaujaskalns” telpās Rūpniecības ielā 2a. Sacensību laikā oficiālais informācijas stends būs izvietots Taurenes lidlaukā, kur sportisti ieradīsies uz servisa parku.

LAF Standartauto komisijas preses dienests
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti