Būvējam Nissan traktoru japāņu stilā 8

6.septembris 2006 9:54

"Take Out" prezentējis savu versiju par triālam sagatavotu Nissan Safari. Nissan Safari (Nissan Patrol) ir vienīgais Nissan modelis, kas ieguvis popularitāti praktiski visā pasaulē.





Daudzi šī auto cienītāji tērē ievērojamas summas jau tāpat uz daudz ko spējīgā apvidus auto tūningam. Japāņu brends "Take Out" speciāli tiem, kas aizraujas ar triālu, sagatavojis speciālu Nissan Safari versiju.





«Vienkāršs eksterjers un lieliskas apvidus auto īpašības» – šāda koncepcija tika izvirzīta par pamatu auto projektam. Tomēr izstrādātāju uzdevums bija arī ieturēt līdzsvaru starp apvidus auto un auto, kam jāpārvietojas pa Japānas šaurajiem koplietošanas ceļiem, nebaidoties kaitēt citiem auto. Kas no tā iznācis – redzams fotogrāfijās.



Bet tēriņu saraksts izskatāds šādi.
Riteņi: 43.050 jēnas. Piekares tūnings: 184.150 jēnas. Eksterjera apstrāde: 183.540 jēnas.
Kopā: 410.740 jēnas (aptuveni $3.500).


 
Visi komentāri
 
210465. viesis 6.septembris 2006 10:40
0 0 Atbildēt

Tādu tiešām gribētu ....

210477. viesis 6.septembris 2006 11:20
0 0 Atbildēt

bet riktīgi lēta tā pārbūve

210488. viesis 6.septembris 2006 11:54
0 0 Atbildēt

Ko es redzu, bet rakstā nav pieminēts- ARB bloķi, kompresors ar uzstādīšanu (4000 $) Ispējams ka vinča arī ir noslēpusies aiz bampera (1000 $) Principā cipars ir daudz nopietnāks. Bet esmu ievērojis, ka Japānā veiktie Off-road tūningi ir ļoti kvalitatīvi.

210523. viesis 6.septembris 2006 15:45
0 0 Atbildēt

To 210488. viesis 06.09.2006 11:54

Cien kolēga, ARB bloķi bildēs Tu redzi tikai priekšējā tiltā. Nav teikc, ka pakaļā tas arī ir. (Pakaļā patrolim ir gana labs pašbloķējošais, ko atsevišķime modelīšiem var arī ar roku pilnīgi sabloķēt). Un 4KUSD par šo fīču var samaxāt tikai tad, ja diferim zobus pārklāj ar titāna sakausējumu. Patrolim ARB bloķis nāx pa kādiem 600 doļiem, + standarta pumpīc uz max 400 bekām, itogo štučka beciņu + pāris simti par iestellēšanu.

Vinča, kā ļoti skaidri redzams zīmējumā, aiz bampera noslēpusies nav, lai gan priekšā tai vieta ir paredzēta, pie kam - orientēta uz vinču ar sintētisko šņori.

Par viņču pakaļgalā neviens domājis nemaz nav.

Pastrādāts visumā kvalitatīvi, bet triālam šāds peplacs nu gan nederēs. Stūres dempferis novietots tā, lai palielinātu iespēju aiz kāda celma vai akmentiņa aizķerties, roll-cage nav, riepas galīgi neatbilstošas triālam...

Īsumā - no skata glīc & vieglā bezceļā būs lietojams labi, tik nesūtiet dziļos dubļos & reālā triālā! :-)

210537. viesis 6.septembris 2006 17:18
0 0 Atbildēt

ibio taisnība - jo krutāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora, un izskatās ,ka jāiet būs diezgan tālu, jo ar parastu Patroli jau pamēģināju iebraukt šur tur tālāk un dziļāk..

210544. viesis 6.septembris 2006 18:23
0 0 Atbildēt

nu, kliirens shitam palielinaats par 10 mm,

>RXE kaapeec taadas firmas netaisa ar ''lauztajaam'' asiim, kaa tas ir armijas bobim vai styer? tur uzreiz kliirensu pa 100 mm dabuun klaat!

212125. viesis 22.septembris 2006 16:59
0 0 Atbildēt

ar šito vaig maukt pa to Jakutskas superceļu, kurš te vienā citā topikā bija atspoguļots, mož tiek cauri

212418. viesis 27.septembris 2006 10:09
0 0 Atbildēt

> 210544. viesis 06.09.2006 18:23

Kaapec netaisa? Japaanji netaisa, bet citi taisa - uz Laplandera, Unimoga portaalu tiltiem taisa. Sanaak gauzhi smuki dublju brideeji. Vieniigi Patrolis nav tas labaakais izejmateriaals praktiski lietojamam auto - briesmiigi liels tas saakotneejais dziivsvars.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropā ievieš jaunus elektromobiļu uzlādes noteikumus; braukšana ar elektrību kļūs dārgāka 46

Ionity - viens no lielākajiem uzlādes staciju tīkliem Eiropā, maina lietošanas noteikumus un nosaka citus tarifus. Ja līdz šim automašīnu īpašniekiem par akumulatora uzpildi bija jāmaksā konstanta maksa (8 eiro), tad turpmāk būs jāmaksā par izlietoto elektroenerģijas daudzumu (0,76 eiro par kilovatstundu). Lasīt vairāk

 

Ātrvilciens "noslauka degunu" vieglajam (+ VIDEO) 9

Vieglais auto piebrauc par tuvu sliedēm un nolaižoties barjerai, iekļūst slazdā. Iespējams, pārprastās signalizēšanas dēļ, vadītājs cenšas pārbraukt sliedes, taču vilciens ir pārāk tuvu. Lasīt vairāk

 

Opel – mazāk modeļu, mazāks apgrozījums

Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums. Lasīt vairāk

 

Pērn jauno auto tirgus Latvijā uzrādījis izaugsmi 8,6% apmērā; galvenā artava - kompakto krosoveru segments 4

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādīja stabilu 8.6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti