Nāvīgi bīstamās ceļazīmes (+ foto) 81

 
25.septembris 2006 15:10

Lasītājs: Kārtējais absurds ar ceļa zīmēm novērots jaunajā rekonstruētā ceļa posmā Ropaži - Rīga. Nezinot šo ceļa posmu, var sanākt "ziepes".

Zinu, ka šie vertikālie apzīmējumi 902. un 904. tiek sabraukti gandrīz katru nedēļu.

Ceļu dienesti, rīkojaties!

Visas trīs fotogrāfijas - viens krustojums.







Foto: kitins, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
212204. viesis 25.septembris 2006 15:16
0 0 Atbildēt

Zinu, ka šie vertikālie apzīmējumi 902. un 904. tiek sabrauktas??? gandrīz katru nedēļu.

212206. viesis 25.septembris 2006 15:22
0 0 Atbildēt

"Nezinot šo ceļa posmu, var sanākt "ziepes"."

Ziepes var sanākt, ja neievēro ceļazīmes!

212208. viesis 25.septembris 2006 15:30
0 0 Atbildēt

Neredzu nekā absurda.

212209. viesis 25.septembris 2006 15:31
0 0 Atbildēt

Andrīc atkaļ izceļas...

Cik mūsdienās maksā autovadītāja apliecība?

212211. viesis 25.septembris 2006 15:32
0 0 Atbildēt

Īpaši feini tiek norādīts mazākas nozīmes ceļa virziens krustojumā...

Kādam ar ģeometriju acīmredzot ir bēdīgi...

212212. viesis 25.septembris 2006 15:35
0 0 Atbildēt

jaaa ssitaadas ziimes ir redzeetas arii cituviet bet ko padariisi kuri gudraaki tie pratiis no valsts taadaa veidaa ieguut naudinnu jauna auto iegaadei :D

212213. viesis 25.septembris 2006 15:37
0 0 Atbildēt

:) ha, toč... nepamanīju mazākas nozīmes ceļa virzienu otrājā bildē.

Ņemu savu komentu atpakaļ:)

212215. viesis 25.septembris 2006 15:43
0 0 Atbildēt

drīzāk jau zīmes nonestas dēļ grants tai vietā uz asfalta. Gribējās uz 90 tos pagriezienus, bet nesanāca ;)

Redaktors 25.septembris 2006 15:47
0 0 Atbildēt

Visas 3 fotogrāfijas - viens krustojums.

212219. viesis 25.septembris 2006 15:48
0 0 Atbildēt

Es zinu to pargiezienu, pats reiz taranēju tās stulbās zīmes! Tāpēc, ka bija tumšsssss!

212220. viesis 25.septembris 2006 15:48
0 0 Atbildēt

neko nepareizu neredzu... Ja cilvis mācētu "lasīt" cz tad viņs zinātu ko nozīmē attiecīgi - cz. Nr204"Krustojums ar mazāk svarīgu ceļu" un cz Nr104"Bīstams pagrieziens". Šo cz grupa uzstādīta pietiekošā, un atbilstoši atļautajam ātrumam šajā posmā, attālumā no objekta. Un pirms paša`krustojuma cz Nr201 ar papildzīmi 840 arī norāda braukšanu šajā krustojumā. Ja kāds no šiet esošajiem braucējiem zin pareizo variantu un secību kā uzstādīt cz - nekautrējieties. Ļaujiet arī citiem kaut ko jaunu iemācīties.

212223. viesis 25.septembris 2006 16:00
0 0 Atbildēt

To> 212220. viesis 25.09.2006 15:48

Apskati vēlreiz otro foto, un paskaidro lūdzu, ar kādu ātrumu un ar kādu transporta līdzekli, var doties zīmēs norādītajos virzienos (īpaši virzienā taisni, uz mazāk svarīgu ceļu)

212224. viesis 25.septembris 2006 16:11
0 0 Atbildēt

DM un Superzigi

neesmu dienests

1. nav nofotografets viss krustojums

2. piekrītu ka 840 zīme nav pavisam korekta

Tie kas nevar ieraudzīt divas lielas cz 902 un 904 nepamanīs arī šo 840 zīmes nepilnību

212227. viesis 25.septembris 2006 16:33
0 0 Atbildēt

ceļa dienestu aizstāvis kārtējais parādijies.

Atceries - pofig kā zīmes tulkot - ceļa zīmēm jābūt vienkāršām, loģiski saprotamām un ir jākalpo satiksme drošībai, nevis likuma (ceļa būvētāja personīgo ambīciju) burta aklai sekošanai...

212229. viesis 25.septembris 2006 16:46
0 0 Atbildēt

Ja tas ir ārpus apdzīvotas vietas, tad 2. bildē radzamajām zīmēm vispār nav jābūt un lai pa tumsu neredzētu tās "bultas", ir jābrauc vispār bez gaismām!

212230. viesis 25.septembris 2006 16:47
0 0 Atbildēt

un tomēr, vai kāds var pateikt kā tur būtu jābūt tām zīmēm... vai tikai teiks, ka vajag visu saprast, viegli uztvert..

212232. viesis 25.septembris 2006 16:55
0 0 Atbildēt

Izrādas mums ceļu projektēšanu veic un ceļu būvi nodrošina "tik lieli speciālisti", ka pat 2. bildē nepamana absurdu...

Parādiet man to mazākas nozīmes ceļu, kas turpinās taisni...

Es domāju īpašas spējas tam nav vqajadzīgas...

212233. viesis 25.septembris 2006 17:01
0 0 Atbildēt

1 : 0 par labu viedoklim, nax tas zimes - jaskatas uz celu;)

212234. viesis 25.septembris 2006 17:09
0 0 Atbildēt

Pilnīgs sviests!! Šitādas zīmes! Kaut kas stuls!

212235. viesis 25.septembris 2006 17:12
0 0 Atbildēt

nu bet, jebkurā gadījumā, ja brauc tumsā un vēl nepazīstamā ceļā, jāskatās UZ CEĻU, ņemot vērā faktu kā pie mums uzstāda zīmes ...

Ja remonta vietās ievērotu zīmes / , tad sen 1/2 autiņu grāvjos būtu :)

212236. viesis 25.septembris 2006 17:16
0 0 Atbildēt

ASV tik šitādu konfekti uztaisīt, unzreiz miljoni iegultu privāto maciņos :)

212239. viesis 25.septembris 2006 17:42
0 0 Atbildēt

NU kaa lai to pasaka, sava zinjaa lgjika ir vuismaz tajaas ziimes kas ir 1 bildee, galvenaa celja virziena papildziime gan vareeja buut preciizaaka, bet nelaime jau ir tajaa ka pie mums jau neviens neieveero to ziimi par asu liikumu, ja visi ieveerotu kaut vai tikai sho vienu ziimi domaaju ka avaarijas situaacijas tur samazinaatos par procentiem 90.

212240. viesis 25.septembris 2006 17:43
0 0 Atbildēt

Daudziem jau šķiet ir labi tāpat. Labi, ka tos apjāj, labi, ka tiem tirš uz galvas, labi ka policis palaiž ar kukuli, kādu, kas ir šmigā, labi, ka nodokļus nesamaksā visus, labi ka dakters prasa kukuli...

212241. viesis 25.septembris 2006 18:46
0 0 Atbildēt

Super!

To es saprotu!

Cilvēks vismaz atradis reālu problēmu, kas nopietni liek aizdomāties par šāda veida stulbumu.

Ceļu daļā strādājošiem, laikam smadzeņu nav bijis, ka uzstādījuši šādu "galvenā ceļa" zīmi?! IDIOTISMS!!!

Nevis, kā te daži labi grib "uzspīdēt" ar kaut kādiem bezjēdzīgiem atjautības uzdevumiem utt..

212242. viesis 25.septembris 2006 19:00
0 0 Atbildēt
212243. viesis 25.septembris 2006 19:04
0 0 Atbildēt

Khe khe khe!

Labi, ka man mašīnai bremzes TOP NOTCH. Gadījās te braukt, toč pabrīnījos, kā tā var taisīt ceļus.

Skumīgi, bet smieklīgi. Nu cik stulbam jābūt, lai šitādu joku ar vadītājiem izstrādātu.

Nu jā, tā sabirusī grants uz ceļa gan varētu ar dažu labu izstrādāt ļaunu joku.

212245. viesis 25.septembris 2006 19:12
0 0 Atbildēt

kādam tur prasa smagi pa purnu par tām zīmēm

212246. viesis 25.septembris 2006 19:28
0 0 Atbildēt

zīmes, kas norāda galveno ceļu papildplāksne - galvenā ceļa virziens jāpagriež 90 grādu pa kreisi. Varbūt kāds "jokdaris" to pārskrūvējis?

212248. viesis 25.septembris 2006 20:12
0 0 Atbildēt

aarpus apdziivotas vietas ziimes ir jauzstaada 150 - 200 m pirms attieciigaa krustojuma...

pirmaajaa bildee augseejaa ziime noraada, ka galvenais cels iet taisni un ir krustojums ar mazaakas noziimes celu no labaas puses, bet apakseejaa ziime noraada par cela biistamu pagriezienu uz kreiso pusi... kaut kas tur saa vai taa nav logiski... un bildee skatoties es neredzu, kur tas cels aiziet...

un apskatot visas bildes, es taa arii neesmu sapratis, kurs tur ir galvenais cels... (vai vins nogriezas, vai iet taisni?)

p.s. neesmu pa to celu ne reizi braucis

212252. viesis 25.septembris 2006 20:57
0 0 Atbildēt

Gribētos piebilst, ka zīmi, kas informē par asu līkumu parasti gan krustojumos neliek, jo tur vienkārsi nav līkuma, bet ir krustojums, bet tas nav gluži viens un tas pats. Jebkurā gadījuma visas zīmes liecina, ka taisni turpinās ceļš izņemot tos tās, kas atrodas jau aiz krusta, bet tumsā braucot jau var būt par vēlu bremzēt. Īsāk ir jābūt galīgam āmuram, lai atzītu šādu sakārtojumu par kaut drusciņ pieņemamu. Tas ir vienkārši totāls vājprāts un idiotisms. Ci, promiles bija tiem zīmju uzstādītājiem?

212262. viesis 26.septembris 2006 7:24
0 0 Atbildēt

Vienīgais, pie kā še varētu piekasīties, ir apakšējā zīme otrajā bildē - varēja to mazākas nozīmes ceļu zīmēt varbūt horizontāli uz labo pusi. Augšējā bildē viss ir absolūti normāli...

212264. viesis 26.septembris 2006 7:50
0 0 Atbildēt

tās ir ceļazīmes, kurām ir jāpalīdz saprast ceļa posmus, nevis muļķot autovadītājus un palīdzēt dauzīt bleķus.

Nedrīkst pieļaut kļūdas!

212265. viesis 26.septembris 2006 7:51
0 0 Atbildēt

212252. viesis

Klau shtrunc par to ka ass liikums nav krustojums, bet vai tad ieraugot shaadu ziimi pa kaadu vietu braucot pirmoreiz nebuutu jaasamazina aatrums, jeb vai prieksh tiem kas nemaak "lasiit" starp (celjaziiiimju) rindinjaam tur speciali jaauzstaada 30 km/h, tipa taa buus labaak ?!?!? Bet protamas shim krustojumam ir veerts pieveerst uzmaniibu, un padariit to daudz droshaaku un saprotamaaku.

212268. viesis 26.septembris 2006 8:08
0 0 Atbildēt

Nu gan ceļa īpašnieks dabūs maksāt, ja kāds par krustojumā gūtajiem bojājumiem tam pieprasīs atlīdzināt!

212269. viesis 26.septembris 2006 8:12
0 0 Atbildēt

Ļoti līdzīgs sviests ir aiz Baldones, kur senāk galvenais ceļš gāja virzienā uz Vecumniekiem. A tagad sakarā ar to ceļa remontu - galvenais pagriežas pa labi uz Misu. Braucot atpakaļ no Vecumnieku puses uz Rīgu mazliet aizdomājies un super crash nezbēgams !!! Ar kuru galu domāts..... :(

212274. viesis 26.septembris 2006 8:30
0 0 Atbildēt

Tip asfalteets krustojums, tikai kas daraas pashaa bistamaakajaa vieta - smitis !!! Ja arii par veelu ieraugi to barjeru, tad smiltis "paliidzees" :):) Banaanu republika :):)

212275. viesis 26.septembris 2006 8:31
0 0 Atbildēt

Daži izceļas ar asprātībām....neuzskatot šo zīmju salikumu par -BĪSTAMU...ja šet būtu smaga avārijas aina ar cietušiem un līķiem tad ko.....

212288. viesis 26.septembris 2006 9:38
0 0 Atbildēt

Vispār jau tur TIESHAAM galvenais ceļš pagriežas pa kreisi.

Ja pareizi saprotu, tad tas ir tas Tveida krustojums aiz Ropažiem, braucot uz Ikšķili.

Fotogrāfijas ir ļooti tendenciozi uzņemtas, lai gan zināmas neskaidrības tur varētu būt :)

212289. viesis 26.septembris 2006 9:39
0 0 Atbildēt

nu tā... izlasiju visus komentus.

Vai kāds beidzot no šiet esošajiem visu nolicējiem pateiks, kā viņuprāt būtu jābūt saliktām un kādām zīmēm tām jābūt.

Tie kas tur nav braukuši, vai braukuši aizsietām acīm, lūdzu pietaupīt savu naidu.

212297. viesis 26.septembris 2006 10:00
0 0 Atbildēt

1-jā bildē abas zīmes jāņem nost, tā vietā var uzlikt ass pagrieziens pa labi ( nevis pa kreisi :D)

2-jā bildē apakšējo zīmi jānomaina informējot, ka galvenais ceļš aiziet pa labi, kā arī norādot, ka mazāksvarīga ceļa esamību pa kreisi.

3-jā bildē sarkanām bultām jābūt norādītām pa labi nevis abos virzienos.

Tas arī viss. Vai tiešām tas ir tikk sarežģīti, uzlikt zīmes pareiz? :?

212301. viesis 26.septembris 2006 10:11
0 0 Atbildēt

sitas ir labais krustojums!

braucu tur reti un katru reizi tur braucot asas izjuutas ir garanteetas... :o) Seviski tumsaa...

212302. viesis 26.septembris 2006 10:17
0 0 Atbildēt

Pēdējās divas bildes - ož pēc tiesu darbiem!

212306. viesis 26.septembris 2006 10:40
0 0 Atbildēt

peedeejaa ziime ar papildziimi i nromaala ziime, ja kaads veelas lai katraa celja krustojumaa kur galvenais maina virzienu, tiktu preciizi noraadiits virziems mazaak svariigajam, varbuut piemaksaa pie akciizes nodoklja, lai speciaali Jums izgatavo taada veida ziimes... galu galaa ir gan ziimes par asu pagriezienu, gan arii ka galvenais maina virzienu... nesaprotu kas tur tik leeni lasaams ziimees, un paarprotams... ja neprot mazliet piebremzeet un ienesas stabos, taa jau ir katra pasha probleema, nevis tagad vainos celjiniekus...

212315. viesis 26.septembris 2006 11:11
0 0 Atbildēt

slaist - tu tur esi braucis?

un ja tev uz zīmes T-veida krustojumu uzzīmē par 90° sagrieztā un nospoguļotā bildē tas ir normāli?

212316. viesis 26.septembris 2006 11:13
0 0 Atbildēt

vai cien sikspārnis ir skaitijis intensitāti, ja var teikt kurš mezgla zars būtu jāpārveido par galveno?

Jauna asfalta seguma virsma attiecībā pret vecu asfala segumu nebūt nenorāda par to kurš ir svarīgāks ceļs.

Bazhix [?] 26.09.2006 09:38

jā, tā tur ir un liekas, ka šis ir vienigais komentētājs, kas ir braucis tur.

212318. viesis 26.septembris 2006 11:16
0 0 Atbildēt

Jaa taa ir tai krustaa. Pirmo reizi kad braucu ar taa bija kaa bija ka izspruku no nelaimers.

212328. viesis 26.septembris 2006 11:44
0 0 Atbildēt

viesis aha esmu un daudz, riebiigs pagrieziens no kura ness aaraa ka pa maz neliekas :) dziivoju netaalu :))

212346. viesis 26.septembris 2006 12:37
0 0 Atbildēt

>212316 Paskaties pēdejo bildi, kur redzams, ka pa kreisi iet grants ceļš

212347. viesis 26.septembris 2006 12:40
0 0 Atbildēt

vajag braukt mierīgāk, un būt vērīgākiem.

nekas tur nav nesaprotams vai grūti redzams. tur vajag uzlikt ātruma ierobežojumu, jo mierīgi braucot to līkumu un pagriezienu var izbraukt uz 40 - 70 atkarībā no auto un vadītāja miestarības. ar tie, kas plēš līdz galam uz sotaka, protams, ka nevar savākties un regulāri nones tos apzīmējumus.

un nebūtu brīnums, ka bieži tie ir vieni un tie paši vietējie mačo ar nelielām promillēm un vērtģajiem auto :D

212356. viesis 26.septembris 2006 13:45
0 0 Atbildēt

nu ja piebremzē un bišķiņ paštuko tad iebraukt var, bet ir otra problēma, kad es braucu pirmo reizi, pētot to rēbusu aizmirsu kurp man jābrauc un dabūju tanī krustojuma staties nost un štukot, kā tad tagad īsti jābrauc lai nokļūtu uz Ogri.. arī tās zimēs tur ir tikai ekstrasensam saprotamas..

212357. viesis 26.septembris 2006 13:53
0 0 Atbildēt

Siksparni,

grants celš tur nav bijis nu vismaz kādus pēdējos 5 gadus.

To noteikti var apliecināt slaistss [?] 26.09.2006 11:44

212363. viesis 26.septembris 2006 14:47
0 0 Atbildēt

Tās nav ceļazīmes - tas ir rebuss ar pārsteigumu!

212366. viesis 26.septembris 2006 15:20
0 0 Atbildēt

212224. viesis 25.09.2006 16:11

DM un Superzigi

neesmu dienests

1. nav nofotografets viss krustojums

2. piekrītu ka 840 zīme nav pavisam korekta

Tie kas nevar ieraudzīt divas lielas cz 902 un 904 nepamanīs arī šo 840 zīmes nepilnību

======

Nu Tu akls esi???? neredzi, ka taas ziimes raada, ka jaabrauc uz pavisam citu pusi nekaa iet celjsh.............??

212368. viesis 26.septembris 2006 15:27
0 0 Atbildēt

Tiem ziimju uzstaadiitaajiem moska kaads liigums ar autoservisu :D

212371. viesis 26.septembris 2006 15:35
0 0 Atbildēt

212366. viesis 26.09.2006 15:20

esi tur braucis?

212386. viesis 26.septembris 2006 19:04
0 0 Atbildēt

212371. viesis 26.09.2006 15:35

212366. viesis 26.09.2006 15:20

esi tur braucis?

===

Ne, spriezhu peec bildeem...

212393. viesis 26.septembris 2006 20:48
0 0 Atbildēt

kas, te bērnudārzs vai kas, iet runa par pieaugušiem cilvēkiem, kuri strādā, saņem algu no mums- nodokļu maksātājiem par ceļu uzturēšanu, un mums te jādomā, kā un kur braukt?!!!

Kauns!!!

212394. viesis 26.septembris 2006 21:12
0 0 Atbildēt

Te runa iet par ceļa zīme - "galvenā ceļa virzins" atbilstību krustojumam.

Par ko šeit lielākais vairums cepās, nav skaidrs?

212397. viesis 26.septembris 2006 21:51
0 0 Atbildēt

1-jā bildē apakšējo zīmi nost (priekšā taču krustojums), tā vietā var uzlikt 70

2-jā bildē apakšējo zīmi jānomaina, pareizi norādot ceļu virzienu krustojumā.

3-jā bildē sarkanās bultās jāuzstāda uz gumijas stabiņiem.

212409. viesis 27.septembris 2006 8:21
0 0 Atbildēt

Da ko juus te aardaties kaa beernudaarzaa... Es bezmazvai katru dienu tur braucu un NEBEIDZU briiniities par sjo IDIOTISMU!!! Saakumaa kad braucu bija taa mazliet jokaini... Karocje TOTAALS NELOGJISKUMS. Rodaas LOGJISKS jautaajums IR LICIS SJAADI ZIIMES IZVIETOT???

Un taas ziimees un krustojuma galaa - tika samiiciitas ja nemaldos pagaajusjo 6dien kautkad ap peecpusdienu. Nu bliiksjkjis bija dzirdams pat otraa Ropazju galaa :)

212416. viesis 27.septembris 2006 9:31
0 0 Atbildēt

tās zīmes vajag noņemt, lai nav ko brīnīties un uz ceļu lai skatās :)

Labās rokas likums lai strādā. Kaut gan, reti kurš zin par tāda esamību ;)

212417. viesis 27.septembris 2006 9:58
0 0 Atbildēt

piekrītu, ka ta 840 papildzīme ir nekorekta - nav norādīts pareizi mazāk svarīga cela pieslēguma lenķis.

BET galvenā ceļa virziens ir pareizs. Ja kāds vēl nezina, tad tas ir P10 autoceļš, kurš sākas no Riga - Daugavpils (A6) un krusto gan P5 (Ulbroka -Ogre), gan P4 (Rīga-Ergļi), gan P3 autoceļus un iziet uz A2 (tautā pazīstama kā Pleskavas šoseja)... Attiecīgi šis ir savienojošs ceļs un tam ir jābūt galvenajam.

212423. viesis 27.septembris 2006 10:30
0 0 Atbildēt

Luuk sheit prasiitos ziime ieteicamas aatrums, komplketaa ar biistami vai tml. Kaads tur briinums, ja liikums pilns ar granti :>

212425. viesis 27.septembris 2006 10:42
0 0 Atbildēt

PiepZZ ir pirmais kurš pasaka kādu prātīgu domu..

jā arī tas ir variants, kā kaut nedaudz uzlabot situāciju, nepārbūvējot mezglu, kas pēc konstrukcijas drīzāk ir Y nevis T.

Bet tas nebūs palīdzējis zinot LV braucēju attieksmi pret ātruma ierobežojumiem. Ja jau neskatās uz zīmi "70", tad neskatīsies arī uz "Bistams pagrieziens."

šķiet pie šada zaru izvietojuma leņķa tur vispareizāk būtu tiešām veikt rekonstrukciju un uzbūvēt apli. Tad būs visiem saprotamas zīmes utt. Nenoliedzami virzienā uz Rīgu tagad ir pieaudzis braucēju skaits, jo apbūve attīstās.

Par to kas tur darīts - rekonstruēts, labots tik segums vai darīts kas cits, vislabāk jautāt attiecīgajam ceļu rajonam jeb uzturētējam. Ja neviens nav zināms - tad jautājiet Latvijas valsts ceļiem. droši vien tad tur arī zinās teikt visus vainīgos.

212426. viesis 27.septembris 2006 11:11
0 0 Atbildēt

Jaa, jaa, veel apli ar luxoforu. Nejau krustojumam vaina, bet gan ziimeem.

212433. viesis 27.septembris 2006 11:54
0 0 Atbildēt

kurš zin, vai šodien tās zīmes tur vēl atraodas?

Vai zīmes 902 un 904 ir iztaisnotas?

reakcija ir vai nav?

212437. viesis 27.septembris 2006 12:17
0 0 Atbildēt

212426. viesis 27.09.2006 11:11

Jaa, jaa, veel apli ar luxoforu. Nejau krustojumam vaina, bet gan ziimeem.

> Lūdzu, kas uzlabos sitāciju, ja uzliks to 840 pareizu.

saliks te atruma ierobežojumus. kas no tā mainīsies. Tie, kas brauc ar acīm ciet un gaida, kad kāds līdzigi sturmanim visu nosauks priekšā, tāpat nesapratīs ne 902 ne 904 zīmi.. un zemu lidotājiem jau ir pie vienas vietas zīme bistams pagrieziens. to vnk ignorē. un tas pats būs ar 70... vietējie mcrea to vien gaidija, ka te uzlies jaunu piķi.. nu ko darīt, ka pacelšanās ceļs pa īsu...

212441. viesis 27.septembris 2006 13:30
0 0 Atbildēt

Kombinācija ir burvīga.

1) redzi zīmi ass līkums - OK, redzi zīmi - pienāk mazākas nozīmes ceļš no kreisās puses - OK.

2) redzi zīmi galvenais ceļš pa kreisi (asais līkums) mazākas nozīmes ceļš taisni. ja galvenais griežās pa kreisi, tad tev visos virzienos ir priekšroka (labās rokas princips), tātad taisni var močīt bez saspringuma un tad....hops un pļavā iekšā.

brrr......

cik zinu tad tajā zīmē (nezinu viņu numurus), kurā norāda kur iet galvenais ceļš, norāda virzienu kā iet citi ceļi samērā precīzi.

savukārt te ceļazīmju ierīkotāji nav papūlējušies tādu pasūtīt.

212444. viesis 27.septembris 2006 13:48
0 0 Atbildēt

zampa [?] 27.09.2006 13:30

2) redzi zīmi galvenais ceļš pa kreisi (asais līkums) mazākas nozīmes ceļš taisni. ja galvenais griežās pa kreisi, tad tev visos virzienos ir priekšroka (labās rokas princips), tātad taisni var močīt bez saspringuma un tad... hops un pļavā iekšā.

===

nu klau... ja Tu redzi to mazo bultiņu 840 paildzīmē, kā tas Tu neredzi divas (2 gab) lielas 900 grupas zīmes tieši priekšā?!!

par to nepilnību papildzimē piekrītu.

212538. viesis 28.septembris 2006 11:00
0 0 Atbildēt

tir vienmer ir problema uz celiem

212577. viesis 28.septembris 2006 17:53
0 0 Atbildēt

Bet nākošailīkums nav jau neko labāks! Tas ir negatīvs(slīpums uz āru) un bez sakarīgām ceļazīmēm. Kau gan ceļš tikko ir pārtaisīts.

212581. viesis 28.septembris 2006 19:27
0 0 Atbildēt

To> AndrisK

tu domā to ceļa posmu no priedes līdz šim, zīmju nesaprotamam krustam?

Ziemā divi smagie tur nevar samainīties!!!

brīnos, kā tur nekas traģisks nav noticis!

212693. viesis 2.oktobris 2006 12:05
0 0 Atbildēt

Pateiksu vienu DURIKI un vissssss. Man liekas pilniigi normaals celaziimju savietojums.

212727. viesis 2.oktobris 2006 23:37
0 0 Atbildēt

To viesis:212693

Tiešām ideāls ceļazīmju savietojums, it īpaši kad brauc pa nakti un ir migla vai lietus(drīzumā sniegs)..

212862. viesis 3.oktobris 2006 21:33
0 0 Atbildēt

jaunumi- zīmes 902 un 904 ir iztaisnotas, problēma palikusi, rīcības- nav!!!

214679. viesis 19.oktobris 2006 18:32
0 0 Atbildēt

Apsveicami, nepagāja pat 2 mēneši, situāciju uzlaboja, uzlikta zīme 70- desmit un šaurā brūnā strīpiņa ieņēma horizontālu stāvokli.

Apsveicami, turaties uz ceļa!

ES.

226655. viesis 19.februāris 2007 14:22
0 0 Atbildēt

Braucējam ir jāskatās ceļa zīmes un jādomā nevis jāmin...,bet stulbiem jau var uzstādīt kaut 100 ceļa zīmes un tāpat aizvilks pa taisno.

252897. viesis 24.februāris 2008 21:53
0 0 Atbildēt

nu nezinu, pats ar tur gndriiz traapiju. zinu labi to celju un tapeec paspeeju paraut bik pa kreisi un uzlidoju uz lauka. vieniigais ko sapratu ka aatrums bija par lielu.

to ziimi jau paarsvaraa pashi Ropažnieki nones...

252978. viesis 25.februāris 2008 12:36
0 0 Atbildēt

Poļos piemēram braucu pa nepazīstamu ceļu (pietam tur svītras saliktas un segums pa eiropas naudu ideāls uzlikts) un ieraugu zīmi bīstams līkums ņemu to vērā, ja redzu citas zīmes tas pats , jo zinu ka būs tieši tā kā ir zīmes saliktas un zinu ka viņas nav saliktas tāpatvien..

Pārbraucu mūsu valsts robežai un uzreiz ceļazīmēm ieslēdzu ignor. Viņas tiek izliktas bezjēdzīgi, netiek izliktas vispār bet ja ir izliktas tad netiek novāktas nekad (piemēram par ceļa remontiem). Skatos uz ceļu un esmu gatavs negaidītiem pavērsieniem... Protams ja redzu vairāku zīmju sadrūzmējumu, tad uzreiz palieku uzmanīgs, jo zinu ka kautkas būs, bet nejau uz zīmēm skatos, skatos kas nu tagad tur būs "sataisīts"... :(

252981. viesis 25.februāris 2008 12:49
0 0 Atbildēt

uz šosejas kur atļauts braukt 90km/h vajadzētu būt tā ka c.z. bīstams līkums vajadzētu nozīmēt to ka priekšā būs līkums un ir jauzmanās bet viņš ir ņemams uz 90km/h. Ja kombinācija bīstams līkums un 30km/h tad attiecīgi 30; ja 70 tad 70...

Ok braucam tālāk. tātad aizmirstam to zīmi močījam tālāk. Okē galvenais aiziet pa kreisi un vajag strauji dzēsties, bet nu mlins taisni tur ceļa nav točna...

Secinājumi? Ja izdodas izbraukt šo krusrojumu bez normāla marķējuma, asā līkumā kur viss ar granti nokaisīts veiksmīgi, tad tālākajā ceļā uz zīmēm skatīties nav vērts...

252982. viesis 25.februāris 2008 12:57
0 0 Atbildēt

Pa nepazīstamiem LV ceļiem pārvietojos ar pastiprinātu uzmanību. Nekad nezini kurā brīdī būs kāds līkums, kurā brīdī ceļam pāri kāds tranšeju ir pārracis, vai mežacūkas pirms diviem gadiem izrakušās tādas bedres ka ratus var nolauzt. Kad vienreiz esi izbraucis un stenogrammu piefiksējis tad jau var braukt mierīgāk... Ceļazīmes tajā visā kautko protams nozīmē, bet nu tikai tā "apmēram"!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti