Par papildus finansējumu Dienvidu tilta būvniecībai 19

 
14.decembris 2006 0:00

Rīgas domes Finanšu un administrācijas lietu komiteja vakar akceptēja izskatīšanai domes sēdē lēmuma projektu „Par papildu finansējuma piesaisti Dienvidu tilta būvniecības darbu izpildei”.

Ņemot vērā Rīgas domes lēmumu „Par Dienvidu tilta būvniecībai piemērojamā inflācijas piemaksas koeficienta koriģēšanu”, tiek plānots, ka 2007.gadā Dienvidu tilta sadārdzinājuma segšanai būs nepieciešami 23,19 miljoni latu, bet 2008.gadā – 21,06 miljoni latu.

Kā risinājums nepieciešamā finansējuma piesaistei, piemērojot likuma “Publisko iepirkumu likums” normas, pēc Iepirkumu uzraudzības biroja atļaujas saņemšanas un sarunām ar akciju sabiedrību „Dienvidu tilts” un Deutsche Bank AG, iespējama papildus iepirkuma līguma noslēgšana.

Tā rezultātā ir iespējams piesaistīt papildus finansējumu Dienvidu tilta būvniecības darbu sadārdzinājuma segšanai ne vairāk kā  48 miljonu latu apmērā, kas nepieciešams Dienvidu tilta būvniecības pabeigšanai.

Ņemot vērā to, ka Dienvidu tilta būvniecības darbu sadārdzinājuma aprēķināšanas kārtība ar Rīgas domes lēmumu ir noteikta par 2006.gadu,  komitejas akceptētajā  lēmuma projektā ir paredzēts, ka  būvniecības darbu sadārdzinājums tiek aprēķināts tikai atbilstoši pieņemtajiem Rīgas domes lēmumiem par sadārdzinājuma aprēķinu kārtību attiecīgajā gadā. Tas nozīmē, ka sadārdzinājuma apjomu par 2007. un 2008. gadā paveiktajiem būvdarbiem būs iespējams precīzi aprēķināt tikai pēc attiecīgo Rīgas domes  lēmumu pieņemšanas par būvdarbu sadārdzinājuma aprēķināšanas kārtību attiecīgajā gadā, noslēdzot atbilstošas vienošanās  par norēķinu kārtību  ar A/s „Dienvidu tilts”.

Ņemot vērā Deutsche Bank AG piedāvāto finansējuma modeli un noslēgtos līgumus finansējuma piesaistei, Dienvidu tilta būvniecības nodrošināšanai uzņemto finanšu saistību segšana paredzēta laika posmā no 2010. līdz 2025.gadam.
 
Visi komentāri
 
220777. viesis 14.decembris 2006 9:08
0 0 Atbildēt

Izklausās, pēc kārtējā uzmetiena...

Droši, ka clēdzot līgumu un pasūtot tiltu tika paredzēta inflācijas korekcija.

Kāpēc tā jāpiemēro vēlreiz? Kādai dāčai pietrūka?

Bet CHA vēljoprojām nespēj sazīmēt pozmā no Slāvu Tilta līdz Ogres ielai... Satdeps rāda uz Dienvidu tiltu, bet dienvidu tiltam tā bezzobainā organizācija ir pie kājas...

220781. viesis 14.decembris 2006 9:27
0 0 Atbildēt

Njaa, taadus liigumus tik riigas dome maak nosleegt :) Nez kaapeec citur buuvnieciibaa liigumu sleedz par noteiktu summu un viss, pzdec :D

220782. viesis 14.decembris 2006 9:30
0 0 Atbildēt

Kapēc tev Marchik_drachik liekas ka tiltu uzbūvēt ir tāpat kā maizi nopirkt. Šitas kukulītis nepātīk, tas pa dārgu, tas aizdomīgi lēts, ok- ņemam šito te vidējo! Sadārdzinājums? Kāds sdārdzinājoms- cena plauktā tāda bija, nu tad par tādu arī to maizi cepiet.

220785. viesis 14.decembris 2006 9:47
0 0 Atbildēt

Vinsh no riigas domes :D

220786. viesis 14.decembris 2006 9:48
0 0 Atbildēt

Kāds ir braucis gar ķengaraga tirgu uz Daugavas pusi un tad pa labi, pa to ceļu kas ved gar būvniecības vietu? Nu karoče uz Kamaz centru. Tie mērkaķi būvnieki visu ceļu tā sagandējuši - ar vieglo gandrīz nereāli izbraukt. Turklāt vēl nopludina ar ūdeni vienu ceļu posmu un tad bedres vispār neredz.. Tizleņi - prasa tik miljonus, bet elementāri ar greideri nedēļā reizi nevar nobraukt, lai ierindas cilvēki ar vieglo var izbraukt.. Es tiem plikadīdām nedotu ne santīma..

220795. viesis 14.decembris 2006 10:24
0 0 Atbildēt

Nemuldi kvatra! Tu kā ceļu būvnieks (nu labi projektētājs) ļoti labi zini, kā tās cenas pa gadiem aug. Ja dome grib lētāko risinājumu, tad loģiski ka būvnieks šādam- vislētākajam piedāvājumam grib piemērot inflācijas %. Un pareizi ir, lai nav kā ar "Latvijas Valst Ceļu" projektiem, kur daļa paliks neizbūvēti, tikai tapēc ka tagat tas maksā stipri vairāk kā tad, kad ieplānoja naudu. Un nesaka ka Tu to nezini. :)

777. viesis.

220799. viesis 14.decembris 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Vienkārši mani besī fakts, ka daudzi (iespējams ka pat gandrīz visi) šādi objekti Latvijā maksā mākslīgi paaugstinātu cenu...

Kā var būt, ka šīs mūsu tiltelis maksā ~ tik pat, kā, piemēram, Millau viadukts Francijā...

Es domāju, ka tās ir par kārtu nesalīdzināmas būves un nekādi Latvijas inflācijas parametri nav spējīgi sadārdzināt mūsu tiltiņa projektu tik ļoti... Atcerieties - tur ir Francija un citas algas, citas energoresursu utt izmaksas...

bridgepros.com/projects/Millau_Viaduct

220801. viesis 14.decembris 2006 10:54
0 0 Atbildēt

Latvijā pagaidām būvnieki strādā pa dārgo. Mums izmaksas ir tādas pašas kā Vācijā un tas ir gaužām dīvaini, ņemot vērā, ka algas šeit mazākas. Kad ārzemju būvfirmas to uzķers un saaks ar mūsējām konkurēt, tikai tad viss nostāsies savās vietās.

220802. viesis 14.decembris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Līgumā ir paredzēts paaugstināt līguma cenu par konkrētu rādītāju - inflācijas koeficientu! Tāpat gan jau, ka ir paredzēts, ka puses var vienoties par līguma grozījumiem, tāpat abām pusēm jābūt kaut kādām soda sankcijām, ja vienpusēji izbeidz līgumu. šajā gadījumā RD vajadzēja iestāties pozīcijā un uzspļaut uz kaut kādiem mistiski aprēķinātiem koeficientiem un peikrist līguma summu paaugstināt tiaki par tādu ciparu, kādu pieļauj iepriekš noslēgtais līgums. ja kaut kas būvniekiem nepatīk - lai atkāpjas no līguma, maksā Rīgas domei līgumsodu un basta.

tagad visi sarežģītākie darbi jau ir paveikti, līdz ar to pabeigt būvi varēs arī kāda cita būvfirma nevis piecu būvfirmu apvienība.

220805. viesis 14.decembris 2006 11:01
0 0 Atbildēt

droši, ka domnieki parakstija (apzināti) nepareizi sastādītu līgumu

un mani sen vairs nemāc šaubas par atbildīgo amatpersonu (itkā neesošo) materiālo ieinteresētību...

birokrātiem jau sen šeit ir prakse - kāds kundziņš noskata galda lampu pa Ls 200, tad domē kādam uzdod uzdevumu - atrast vēl 2 galda lampas, kas ir dārgākas, uzrīkot fiktīvu konkursiņu un gatavs...

bet vai tāpēc tas kundziņš "tautas kalps" strādā 10 reizes labāk, ja tam 10 reizes dārgāka galda lampa, nekā tā, kuru var nopirkt parastā veikalā...

220806. viesis 14.decembris 2006 11:02
0 0 Atbildēt

Muusu augstaas cenas daljeeji vareetu saistiit ar to, ka buuvnieki veido uzkraajumus tehnikas iegaadei, jo cik tad ilgi brauks ar kamaziem :)

220808. viesis 14.decembris 2006 11:07
0 0 Atbildēt

leižiem ar visu jauno ceļu techniku 1 km ceļa izbūve maksā nepilnas 2 reizes lētāk... tākā - nevajag te ļaļa...

220810. viesis 14.decembris 2006 11:13
0 0 Atbildēt

220799,Millau izmaksāja ~400milj.Eiro+~20milj.Eiro 6km attālumā izbūvētais "toll point",finansēts tika privāti un tas ir maksas (5,1 Eiro nesezonā ,6,8 Eiro sezonā),valdība it kā 2044.g pārņems no privātajiem.Cik dienvidnieks izmaksās?

220812. viesis 14.decembris 2006 11:29
0 0 Atbildēt

ja nemaldos figurēja kaukur cīpars ap 275 milj Ls, kas būtu ~ 390 milj EUR...

tikai mums nav 300 metru augstu pilonu utt...

220813. viesis 14.decembris 2006 11:30
0 0 Atbildēt

P.S.

tas 275 milj tipa pija ar gandrīz visiem pievadiem - tāpat, kā Millau...

220814. viesis 14.decembris 2006 11:32
0 0 Atbildēt

redz, kur incanti palasīties...

un pieļauju ka cīpars tik augs un augs...

www.delfi.lv/news/comment/...egoryID=898102

220816. viesis 14.decembris 2006 11:56
0 0 Atbildēt

220814,piedevām tas raksts Delfos bija 2005.g. februārī,tā ka uz šodienu droši vien ir vēl lielāki skaitļi.

220822. viesis 14.decembris 2006 13:07
0 0 Atbildēt

P|deri un valsts izzadzeeji!!!!!!

220826. viesis 14.decembris 2006 13:38
0 0 Atbildēt

Tiesāt viņus visus vajag! Bet tiesa jau arī korumpēta. Viss, es braucu uz Austrāliju dzīvot. Apnicis šeit. Tērē tikai manu nodokļu naudu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti