Hyundai pārdošanas apjomi pasaules tirgū palielinās 13

 
8.janvāris 2007 14:44

Aizgājušajā gadā uzņēmums Hyundai Motor Co. vēlreiz ir sasniedzis rekordaugstus rādītājus, pārdodot pasaules tirgū 2 663 998 vienības, proti, par 5,1 % vairāk nekā 2005. gadā.

Pārdošanas apjoms ārējā tirgū (to veido eksports no Hyundai trim ražotnēm Korejā un ārzemju filiāļu produkcija) ir palielinājies par 6,1 %, sasniedzot 2 082 906 vienības, bet pārdošanas apjoms vietējā tirgū ir pieaudzis par 1,8 %, sasniedzot 581 092 vienības. Elantra atkārtoti ir izrādījies visvairāk pārdotais Hyundai automobilis visā pasaulē, tam seko Sonata, Tucson un Verna.

Pasažieru automobiļu, minivenu un SUV klases automobiļu pārdošanas apjoms vietējā tirgū
Jaunajai Sonata izvirzoties priekšgalā, pārdošanas apjoms vietējā tirgū ir palielinājies par 7,2 %, sasniedzot 326 792 vienības.

Kopējais pasažieru automobiļu, minivenu un SUV pārdošanas apjoms 2006. gadā ir palielinājies par 2,9 %, sasniedzot 427 488 vienības.

Pārdošanas apjoms ārējā tirgū

2006. gadā Hyundai trīs ražotnes Korejā ir eksportējušas 1 197 077 vienības, tādējādi pārdošanas apjoms gada laikā samazinājies par 7,4 %, un tas radies arodbiedrības organizētā mēnesi ilgā streika rezultātā. Hyundai filiāļu pārdošanas apjoms Indijā, Turcijā, Ķīnā un ASV ir sasniedzis 885 829 vienības, proti, gada laikā palielinājies par 32,1 %.

2007. gada mērķis

Hyundai mērķis 2007. gadam ir pārdot pasaules tirgū 2 735 000 vienību. Paredzēts, ka uzņēmuma filiāles ārvalstīs palielinās produkcijas apjomu līdz 1 020 000 vienībām, bet Korejas ražotnes eksportēs 1 085 000 vienību. Pārdošanas apjomam vietējā tirgū vajadzētu sasniegt 630 000 vienības.

„Galvenā 2007. gada prioritāte ir ieviest uz klientiem orientētu menedžmentu un stabilizēt globālo menedžmentu, kas sāk veidoties ražotnēs visā pasaulē, piemēram, ASV, Ķīnā, Indijā un Eiropā,” šodien uzrunā darbiniekiem norādīja Hyundai Motor Co. prezidents Čungs Mongs Kū (Chung Mong-koo).

Lai to panāktu, uzņēmums Hyundai Motor Co. plāno paplašināt mārketinga aktivitātes un palielināt zīmola vērtību, vienlaikus uzlabojot uzņēmuma kvalitāti un rentabilitāti, samazinot izmaksas un nodrošinot efektīvu sistēmas menedžmentu.

Prezidents Čungs arī sacīja, ka 2007. gads būs izšķirošs Hyundai, lai tas kļūtu par autoražošanas industrijas līderi pasaulē. Lai sasniegtu šo mērķi, „mums jāizveido efektīvs komunikācijas tīkls starp galvenajiem centriem un globālās ražošanas un tirdzniecības daļu, lai panāktu maksimālu sinerģiju”, prezidents Čungs norādīja paziņojumā.

Prezidents Čungs runas nobeigumā piebilda, ka nepieciešams stiprināt sadarbību starp uzņēmuma menedžmentu un arodbiedrību, lai nodrošinātu uzņēmuma konkurētspēju, vienlaikus veidojot sabiedrībā nepārprotamu tēlu – Hyundai ar stingru stabila darbaspēka menedžmenta pamatu.
 
Visi komentāri
 
222319. viesis 8.janvāris 2007 15:40
0 0 Atbildēt

2006 gadā

Audi zīmolam - pasaulē kopumā pārdots 905 000 automašīnu,

Hyundai Motor Co. pārdodeva pasaules tirgū 2 663 998

Audi nerullē :D

222321. viesis 8.janvāris 2007 15:48
0 0 Atbildēt

latvianus averagus - korejieši visi grab, korejieši ir mēsli! mēs labāk pirksim palietotu vācu luksusvāgen!

222323. viesis 8.janvāris 2007 15:55
0 0 Atbildēt

Krievijā ir vēl sliktāk-tur tā paša nodokļu sloga ārvalstu autiņiem tauta ir spiesta pirkt vissliktāko-vietējās Ladas.

222325. viesis 8.janvāris 2007 15:57
0 0 Atbildēt

Vienalga, runa iet par PASAULES tirgu.

222328. viesis 8.janvāris 2007 16:26
0 0 Atbildēt

No populārākajiem pasaulē Hyundai modeļiem viņi piemin Elantru. Šovasar, ceļojot pa Vāciju un Austriju, tieši elantras no Hyundai mašinām visvairāk redzēju ielās. Arī tuksoni bija salīdzinoši daudz. Jauno santa fe Vācijā neredzēju nevienu - pie mums to ir ka piebāzts. Latvijā elantra kaut kā popularitāti neieguva pat neskatoties uz to, ka bija klasi augstāks un TIKAI nedaudz dārgāks par getzu. Mans brālis gan pagājušā gada jūnija akcijas laikā elantru iegādājās un ir ļoti apmierināts ar to auto. Daudzi neticēs, bet elantra mūsu bedrainajos autoceļos brauc mīkstāk , nekā jaunā sonata. Ideala piekare un ass motors. Neslikts,ekonomisks auto. Bet nu jau ierakstīts vēsturē. Hundajieši jau ir izlaiduši jauno elantru, kura gan līdz mums vēl nav "atbraukusi". Bet , interesenti var to aplūkot WWW.hyundai.ru mājaslapā.

222330. viesis 8.janvāris 2007 16:55
0 0 Atbildēt

Nu vasarā vēl jaunie SantaFe nebija gandrīz nekur vēl manāmi,arī LV.

222334. viesis 8.janvāris 2007 19:05
0 0 Atbildēt

Hyundai zīmols lēni, bet parliecinoši pierada sevi ka uzticamu, ekonomisku auto.

222339. viesis 8.janvāris 2007 20:14
0 0 Atbildēt

Pilnigais reklamraksts. Vel vajadzeja uzrakstit ka popularakas vagis Kazakstanaa, Kirgizstana un Tadzikistana. Hyundai jau ir izmeginati - braki.

222340. viesis 8.janvāris 2007 20:19
0 0 Atbildēt

es tos @#$% sev persooniigi nekad nepirkshu :)

222346. viesis 8.janvāris 2007 23:35
0 0 Atbildēt

vinjiem gadijuma nav loti ciesh sakars ar KIA?

222353. viesis 9.janvāris 2007 2:12
0 0 Atbildēt

peec pieredzes- nobraucu ar Hyundai Getz 1.3i 100.000km saaka riit ellu, braucu uz servi- shie saka, ka motors izdilis un jaamaina, es biju uz d**sas:(

222379. viesis 9.janvāris 2007 11:35
0 0 Atbildēt

Escortdriver,sakars ir-Huyndai ir KIA īpašnieks.

222425. viesis 9.janvāris 2007 18:24
0 0 Atbildēt

Jā - Hyundai pārodšanas apjomi aug! Es arī savu gadu braukto Tucson tomēr .... pārdevu... :-) Nu - it kā jau ir Ok auto, bet - "it kā"....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti