Kompānija BMW prezentējusi jaunu bremzēšanas sistēmu, kas spēj uzkrāt bremzēšanas procesā radīto enerģiju vēlākai izlietošanai. Šis ir vēsturē pirmais šādas tehnoloģijas pielietojuma gadījums automobiļiem ar parasto, ne hibrīda, spēka agregātu.
Bremzējot auto riteņi griež elektroģeneratoru, kas baro speciālu akumulatora bateriju, kas uzlādējas ļoti ātri. Atšķirībā no hibrīdauto, BMW baterija baro ne elektrodzinēju, bet dažādas auto ierīces. Tas ļauj retāk izmantot ģeneratoru, kas savukārt samazina benzīna dzinēja slodzi.Turklāt, papildu enerģija, kas izstrādājas bremzējot, ļāvusi pielāgot veselu rindu ierīču elektropiedziņai. BMW ticis pie elektriska stūres pastiprinātāja, eļļas sūkņa, dzinēja dzesēšanas sistēmas utt.. Pēc BMW speciālistu vārdiem, bremzēšanas enerģijas izmantošana ļāvusi par trim procentiem samazināt degvielas patēriņu un kaitīgo izmešu daudzumu.
Jaunā bremžu sistēma ir daļa no BMW lielās programmas degvielas patēriņa samazināšanai. Šī programma paredz arī aerodinamikas uzlabošanu, masas samazināšanu un daudz ko citu.
Pirmais auto ar jauno bremžu sistēmu būs BMW 5-Series, ko sāks tirgot martā. Gaidāms, ka 2007.gada beigās šāda sistēma būs pieejama arī citos vācu markas modeļos.
Sen bija laiks saakt izmantot zinaatni civilaam vajadziibaam.