Pēc 4000 aptaujāto autobraucēju domām, no visām auto reklāmām visefektīvākās ir tieši BMW reklāmas. Uz jautājumu “Kura no auto reklāmām jums visvairāk palikusi atmiņā?” lielākā daļa vāciešu atbildējuši tieši “BMW”.
Nākamās vietas ieņem Volkswagen, Audi un Mercedes. Kopumā respondentiem vajadzējis novērtēt 32 automobīļu ražotājus. Pavisam neievērotas izrādījušās Suzuki, Daihatsu un Subaru reklāmas. Līdzīgi rezultāti tika iegūti vaicājot, “Kurš autoražotājs taisa labākās reklāmas?” Pirmajā vietā – Audi, bet otrajā – BMW. Summējot abus rādītājus var secināt, ka BMW ir līderis veiksmīgas reklāmas ziņā starp autoražotājiem. Interesanti, ka BMW reklāmai tērē mazāk līdzekļus nekā Audi, Opel vai Ford. Neapskaužamā situācijā ir nonācis Renault – aptaujā Franču autoražotājs ieņem 7. vietu, taču reklāmai tērēto līdzekļu ziņā atrodas pirmajā trijniekā. Sagatavoja Haralds Bernhards pēc autonews.ru ziņu materiāla- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ne vienmēr vidārgāk ir vislabāk.