Pēc trīs gadu pārtraukuma, Opel atgriežas pilnpiedziņas segmentā ar piecvietīgo Opel Antara, kas sevī apvieno universāla un džipa īpašības, savukārt interjers ataino augstākās klases sedaniem raksturīgo komforta līmeni.
Ar divu dažādu jaudu 2.0 litru dīzeļu, kā arī 2.4 un 3.2 litru benzīna dzinējiem komplektā ar manuālo vai automātisko ātrumkārbu un visu četru riteņu piedziņas iespaidīgajām iespējām, Opel Antara Latvijā gaidāma šajā pavasarī. Paredzētā sākumcena šim auto ir 26 850 eiro.
Opel Antara aprīkota ar elektronisku visu riteņu piedziņas (AWD) sistēmu - automašīnai braucot pa labu ceļa segumu, darbojas priekšējo riteņu piedziņa, savukārt sarežģītos braukšanas apstākļos AWD ieslēdzas automātiski, nevainojamai vilcei sadalot piedziņu 50:50 starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem.
Visi četri Antara dzinēji sniedz līganu, vienmērīgu gaitu un atbilst Euro 4 emisijas standartiem. Cieto daļiņu filtrs, kam nav nepieciešama apkope, samazina kaitīgo izmešu izplūdi par 90% un ir standarta aprīkojums abiem 2.0 CDTI dīzeļdzinējiem. Standartā ar 2.4 ECOTEC (140 z.s.) benzīna un abiem 2.0 CDTI (127 z.s. un 150 z.s.) dīzeļdzinējiem ir uzstādīta piecpakāpju manuālā pārnesumkārba, savukārt piecpakāpju automātiskā kārba komplektējas ar 3.2 V6 ECOTEC (227 z.s.) benzīna un pēc izvēles arī ar 2.0 CDTI ECOTEC (150 z.s.) dīzeļa dzinēju. “Sagaidām, ka vairums Opel Antara pircēju izvēlēsies 150 zirgspēku 2.0 CDTI – vienu no jaudīgākajiem dīzeļdzinējiem šajā klasē. Līdzīga pieredze mums ir ar Chevrolet modeli Captiva, kam piemērota tā pati riteņu bāze. Šis dīzeļdzinējs pateicoties savai jaudai un nelielajam degvielas patēriņam, kas kombinētā braukšanas ciklā ir tikai ap 7.3 litriem uz 100 kilometriem, ir ideāli piemērots šim apvidniekam”, stāsta SIA “Hansa Auto” salona vadītājs Vitolds Kaupass.
Visvienkāršākajā Opel Antara Essentia aprīkojuma līmenī standarta aprīkojumā ir: elektroniska visu riteņu piedziņa, ESP, ABS, TC, nobrauciena kontroles sistēma (DCS), bremžu vadība pagriezienos (CBC), kas, samazinot bremžu spiedienu uz priekšējiem riteņiem, uzlabo stabilitāti pagriezienos, 8 drošības spilveni, gaisa kondicionētājs, elektriski regulējami logi priekšā un aizmugurē, centrālā atslēga, CD 30 un MP3 radio ar vadības pogām stūrē, borta informācijas displejs, priekšējie miglas lukturi, sudrabotas jumta sliedes, 16” tērauda diski u.c.
Opel Antara, tāpat kā popularitāti iemantojušai mazās klases automašīnai Opel Corsa, kas “Hansa Auto” salonu sasniedza jau oktobrī, papildus aprīkojumā ir iespējama Flex-Fix sistēma – izvelkams velosipēdu turētājs, kas ir paslēpts zem aizmugurējā bufera.
Jaunā Opel Antara patiešām rūpējas par jums un pasažieriem. Pateicoties plašajam jaunāko drošības funkciju klāstam, sākot no drošības spilveniem līdz miglas lukturiem un indikatoram, kas braukšanas laikā kontrolē gaisa spiedienu riepās, jūs varat justies droši. Piemēram, jaunās Opel Antara SEFETEC sistēmas galvenais elements ir ārkārtīgi izturīga pasažieru telpa. Frontālās sadursmes gadījumā trieciena enerģija tiek izkliedēta pa trim dažādām slodzes zonām, kas līdz minimumam samazina mehānisko deformāciju un absorbējot trieciena enerģiju, tiek samazinātas arī iespējamo remontdarbu izmaksas.
Lasiet www.iauto.lv!
Plašākai publikai Hansa Auto Opel Antara paredz rādīt savā stendā autoizstādē, kas no 24 līdz 29.aprīlim norisināsies starptautiskajā Izstāžu centrā Ķīpsalā.
Taču vēl viens notikums par godu Opel Antara ienākšanai Latvijas tirgū. Tas paredzēts arī oficiālā Opel dīlera “Hansa Auto” salonā, Brīvības gatvē 246. Lai saņemtu personīgu ielūgumu uz prezentāciju, sūtiet savu kontaktinformāciju uz e-pastu: auto@hansaauto.lv
SIA “Hansa Auto”
Tā taču tā pati čevī kapķiva tikai ar opeļ zīmi.