Jānis Naglis ātrākais rallijā – karuselī Bauskā (+ foto) 26

 
7.februāris 2007 18:06

3.februārī „Mūsas” sporta kompleksā Bauskā tika atklāta sacensību sezona apvidus automašīnām, kur notika Latvijas rallija-karuseļa čempionāta 1. posms ar nosaukumu „Vadoņa kauss”.



Ar pārliecinošu pārsvaru visos braucienos uzvarēja Jānis Naglis/ Jānis Naglis juniors (“RE Autoklubs”), izcīnot pirmo vietu gan T1 grupā, gan absolūtajā vērtējumā. Arī N1 grupā pārliecinoši pārāks par citiem bija Guntars Laugalis/ Māris Deklaus, kurš absolūtajā vērtējumā ierindojās 2. vietā. Lai iegūtu 1. vietu nacionālajā klasē pietika ar to, ja ekipāža piedalījās visos trīs braucienos, kas arī izdevās tikai Ilmāram Kuzmanim/ Ģirtam Kuzmanim, bet “amatieru” grupā “pogas visiem izgrieza” meiteņu ekipāža Gita Laugale/ Santa Daukste.

Fotogalerija »»

Rezultāti »»
Karuseļrallija sacensības „Mūsas” trasē jau kļuvušas par tradīciju. Sacensībām savu dalību šoreiz pieteica 25 ekipāžas. Sīva konkurence solīja izvērsties gan T1, gan N1 grupās. T1 grupā, lai gan dalībnieku ekipāžas bija tikai četras, tomēr no katras varēja sagaidīt pārsteigumu. Bija skaidrs, ka sīvākā cīņa būs starp Jāni Nagli/ Jāni Nagli junioru, kuri trasē devās ar spēcīgo automašīnu Mitsubishi Pajero un  Igoru Skoku/ Agri Piķi (“Saule aust Alūksnē un riet Ventspilī”), kuri šoreiz vēl nebrauca ar jauno “OSCaru”, bet gan ar mašīnu, kas bija rūdījusies gan Dakāras maratonrallijā, gan 24 stundu sacensībās Francijā un Portugālē.

Padoties negrasījās arī Andris Feldmanis/Krists Feldmanis, kuri sacensību trasē pirmoreiz devās ar savu “OSCaru”. Ievērojama “mačošanās” bija gaidāma arī N1 grupā starp pagājušās sezonas uzvarētāju Guntaru Laugali/ Māri Deklaus, kuram diezin vai padoties grasījās pagājušā gada šīs trases uzvarētājs absolūtajā vērtējumā Raivis Zeltiņš. Sīvs konkurents izrādīties varēja arī Jānis Auziņš un bijušais rallija braucējs Aldis Vilcāns.

Pirmā brauciena otrajā aplī J. Nagļa ekipāža uzrādīja šī brauciena labāko apļa laiku 3:08,50. Diemžēl I. Skoka vadītajai automašīnai parādījās “vecā vaina”, kas sevi bija pieteikusi jau Francijā – problēma ar stūres pastiprinātāju. Mehāniķi centās problēmu ātri atrisināt, nomainīja siksnu un ekipāža varēja turpināt cīņu. Diemžēl remonta zonā tika pazaudētas vairāk kā astoņas minūtes, kas ir gandrīz trīs apļi. Lai arī ekipāža, veicot sesto apli, uzrādīja šī brauciena otro labāko laiku – 3:09,79, tomēr braucienā viņi bija atkrituši vairs tikai uz 14. vietu (T1 grupā 3.vieta). Trešais ātrākais laiks izdevās Vladislava Bergmaņa/Dmitrija Savicka ekipāžai 3:16,65, tomēr braucienā viņi palika 3. vietā (N1 grupā 2. vieta) aiz G. Laugaļa ekipāžas (starpība 35,06 sekundes), kurš braucot stabili, bet ātri, braucienā uzrādīja 2.labāko laiku (N1 grupā 1.vieta). A. Feldmanis brauca netrakojot, testējot un pārbaudot “OSCaru”, viņam 4. labākais laiks (T1 grupā 2.vieta). Negaidīti lēns bija Raivis Zeltiņš un arī Jānis Auziņš, kuri laikam vēl nebija pietiekoši labi sagatavojušies sezonai. Pirmais brauciens liktenīgs bija divām ekipāžām – A. Ķimenim/A. Grigalim (T1 grupa) un R. Jermolajevam/ D. Stankevičam (N grupa), kuri atbilstoši veica astoņus un deviņus apļus.

Otrā brauciena laikā trase bija jau piebraukta un iepazīta, tāpēc ātrums varēja būt vēl lielāks. Arī šajā braucienā J.Nagļa ekipāža uzrādīja labāko laiku ne tikai braucienā, bet arī ātrāko apļa laiku sacensībās 3:03,25. Četrus apļus viņš veica ar ātrumu, kas nebija pa spēkam nevienai no ekipāžām. Ļoti labi un stabili brauca Igors Skoks (labākais apļa laiks 3:07,55, otrā ātrākā ekipāža), kuram gan nācās pacīnīties un apdzīt daudzus braucējus, jo startu viņš uzsāka no zemās 14. vietas. T1 grupā un otrajā braucienā viņam izdevās izcīnīt 2. vietu, atpaliekot no J. Nagļa vairāk kā par 39 sekundēm. G.Laugalis, izbraucot trasi bez soda punktiem, ierindojās trešajā vietā (N1 grupā 1.vieta), tā nostabilizējot savu pozicīju N1 grupā un attālinoties no tuvākā konkurenta V. Bergmaņa (braucienā 5. vieta, N1 grupā 3.vieta).



Sasparojies beidzot bija arī Raivis Zeltiņš, kurš braucienā uzrādīja ceturto labāko laiku (N1 grupā 2.vieta). Pēc diviem braucieniem T1 grupā savu otro vietu joprojām saglabāja A.Feldmanis, lai gan I. Skoks otrajā braucienā bija pietuvojies par 1 minūti un 22,33 sekundēm, tomēr starpība bija ievērojami liela – 5 minūtes un 22,07 sekundes. Sīvākā cīņa trešajā braucienā varēja izvērsties par trešo vietu N1 grupā, uz kuru pretendēja pat četras ekipāžas. Trešo vietu N1 grupā divu braucienu summā tobrīd ieņēma Andris Gailis/ Andris Andrejevs, kuriem uz pēdām mina Kristaps Ķirsons/ Oskars Kļava un Jānis Auziņš/ Guntis Pulčs. Nedrīkstēja aizmirst arī par Raivi Zeltiņu. Diemžēl no cīņas nācās izstāties vienam no stiprākajiem konkurentiem N1 grupā Aldim Vilcānam, kurš otro braucienu tā arī nepabeidza. No trešā brauciena bija jāatsakās arī braucējiem A. Ice/A. Sproģis, jo mašīnai bija “izbeidzies” motors.

Trešajā braucienā sportistiem bija jāpārvar iepriekš izdauzītās bedres un trase bija kļuvusi jau ievērojami slidena un dubļaina. Visas mašīnas ātri vien nokrāsojās vienādi brūnā krāsā un visgrūtāk bija atšķirt abus “OSCarus”, jo redzami nebija ne numuri, ne paši braucēji. No cīņas nācās atteikties trim ekipāžām I. Skokam, kura mašīnai radās problēmas ar ģeneratoru, I. Kuzmanim un G. Bremzem. Nepārprotami pārāks par visiem atkal bija J. Naglis, kurš braucienu veica par 1 minūti un 41,45 sekundēm ātrāk kā tuvākais braucējs G. Laugalis(N1 grupā 1. vieta). Attiecīgi arī absolūtajā vērtējumā abas ekipāžas ieņēma 1. un 2. vietu. Trešo vietu braucienā un arī absolūtajā vērtējumā noturēja A. Feldmanis(T1 grupā 2. vieta). Šajā braucienā ātrumu beidzot bija sajutuši R. Zeltiņš un J.Auziņš, kuri atiecīgi finišēja kā ceturtie un piektie (N1 grupā trešajā braucienā 2.un 3.vieta). Lai arī trešais brauciens tik labi neizdevās V.Bergmanim (7. vieta braucienā, 5. vieta N1 grupā), tomēr viņš spēja noturēt 2. vietu trīs braucienu summā. Trešo vietu N1 grupā, apsteidzot K. Ķirsonu par 4,12 sekundēm, izdevās izcīnīt Jānim Auziņam. N klases braucēji sarindojās attiecīgi pēc tā, kā viņi bija izstājušies sacensībās no braucieniem. 1.vietā I. Kuzmanis, 2. – A.Ice, bet 3. – R. Jermolajevs.

Fotogalerija »»

Rezultāti »»
Sacensībās stiprākā un veiksmīgākā šoreiz izrādījās komanda “Saule aust Alūksnē un riet Ventspilī”(I. Skoks/ A. Piķis un R. Zeltiņš/ M. Tūters) aiz sevis atstājot ātrākos braucējus no “RE Autoklubs” komandas (J. Naglis/ J. Naglis juniors un A. Vilcāns/ A. Masteiko).

Amatieru jeb standartautomašīnu klasē notika divi braucieni īsākā un ne tik sarežģītā trasē. Tas gan nenozīmē, ka cīņa bija mazāka. Vissīvākā konkurence izvērtās starp ekipāžām Gitu Laugali/ Santu Dauksti un Māri Vilcānu/ Dairu Vilcāni. Ja pirmajā braucienā uzvarēja meiteņu ekipāža, tad otrajā sevi pierādīja Māris. Tomēr kopsummā G. Laugales laiks izrādījās labāks un kopvērtējumā uzvara tika iegūta ar 22,26 sekunžu pārsvaru. Trešajā vietā aiz Māra Vilcāna ierindojās Voldemārs Freivalds, kura rezultāts bija sliktāks par 1 minūti un 23,79 sekundēm.



Tradicionāli, ka sacensību laikā notiek Izaicinājuma kauss, kurā spēkiem mērojas arī „Kluba 5x5” braucēji pret Latvijas 4x4 čempionātu dalībniekiem. Iepriekšējās trīs reizes triumfējuši „Kluba 5x5” braucēji, bet šoreiz viņiem nācās piekāpties. Izaicinājums ir mests, kurš stiprāks, to rādīs nākošās sacensības.

Iveta Kaminska
žurnāls “AutoEuro”
 
Visi komentāri
 
225165. viesis 7.februāris 2007 23:12
0 0 Atbildēt

Kas tur bija ar vina arlaulibas berniem?

225166. viesis 7.februāris 2007 23:20
0 0 Atbildēt

Un tev kas? Ķonkrātais āzis esi,izskatās, klasiskais latvietis-īblītis...

225170. viesis 7.februāris 2007 23:41
0 0 Atbildēt

...man prieks par katru latviesu sportistu kas kaut kur kaut ko uzvar izcina un vel jo vairak ar savu uzvaru nes musu latvijas vardu pasaule !!!....bet sis ir cits gadijums un runa ir par lecigu gaili Jani Nagli kurs savu vardu latviesu tautas sirdi ir sabojajis visos iespejamos veidos un darbos !!! ...Jani Nagli nokaunis un atvainojies tautai !!!!!!!!!!!!

225175. viesis 8.februāris 2007 1:19
0 0 Atbildēt

Bauskā visi ībļi ar ārlaulības bērniem

225188. viesis 8.februāris 2007 9:37
0 0 Atbildēt

Labāk pirmais Bauskā,nekā pēdējais Āfrikā.

225222. viesis 8.februāris 2007 14:29
0 0 Atbildēt

Vienīgais,ko jūs varat, ir te pariet...un arī tad anonīmi :):):) Citam nekam dūšiņas ta nav :D

225225. viesis 8.februāris 2007 14:50
0 0 Atbildēt

Ā, dīzeļu un sieviešu pazinējs atsaucās..

225296. viesis 9.februāris 2007 2:30
0 0 Atbildēt

Zin, apzagt entos tūkstošus cilvēku un pēc tam rādīt nevainīgu ģīmi, un braukāt apkārt par zazagto naudu man tiešām nav dūšas. Patiesībā nav skaidrs, kāpēc tie zagļi (vismaz 2 rakstā ir noteikti) vispār tiek reklamēti.

225309. viesis 9.februāris 2007 9:30
0 0 Atbildēt

225296. viesis 09.02.2007 02:30

Es jau tev teicu-ko īdi šeit? Ir tak citas instances,ja esi spējīgs, pierādi,ka vari sliktos izskaust.

Citādi tu esi tikai viens anoniims kakātājs. Atvainojiet...

225321. viesis 9.februāris 2007 10:53
0 0 Atbildēt

deksters [?] 09.02.2007 09:30

Un kas tad Tev ir - sap ka cilveks pasaka taisnibu?! Tjipa pats butu dzivojis visus sos gadus ar aizsietam acim un nezinatu, ka samais "sportists" ir reali piki kasis gan no valsts (tai skaita musu nodokliem) gan no savam "likumigajam darbibam". Protams, ka pieradit to neviens vairs nevar jo gali ir smuki apgriezti.

Un ko tad tavuprat tas cilveku padara tagat par godigu un kristalskaidru?!

Pats te d*** ka zarina govs un nedoma ko runa!

neitralais

225326. viesis 9.februāris 2007 11:08
0 0 Atbildēt

Nu, ja kādam ir kas zināms, tak var iet un to pierādīt prokuratūrā,ne? Ja jau ir tik stingra zarna. Ja ne, essaku-tikai tukša kakāšana...sēž savā siltajā istabelē tāds it kā anoniims latvietis un vaid par visiem. Tak ņem mietu un ej ieviest kārtību,neīdi.

225354. viesis 9.februāris 2007 21:55
0 0 Atbildēt

Kas tev ir,Dekster?vīRIEšU MīLESTīBA?Ko tu vaidi par to glumo ņauduli?Un zināms ir visiem,tikai-''ar bagātu tiesāties''.Tā ka rāpinies vēl dziļāk.

225355. viesis 9.februāris 2007 22:26
0 0 Atbildēt

Čupām ir tādu, kas savilkuši nāsīs izmantojot situāciju utt. Visādi Vaškeviči , Vilkastes , Nagļi u.c. Visi to zin, bet uz ambrazūras jau nemetīsies neviens, jo nevar jau pierādīt. Tīri strādā.

Toties ir viens aizstāvis Bauskā!!! Droši vien, ja viņš būtu īstajā laikā un vietā, tad mēs zinātu vēl vienu nagliju uzvārdu. Un palamu - Dexters...

225358. viesis 9.februāris 2007 22:53
0 0 Atbildēt

Zin, to visu pierādīt var elementāri, jo par visiem darījumiem ir dokumenti, no kuriem viena daļa pieejama publiski (PA mājas lapā). Jautājums ir vienīgi par to, kurš sūdzēs tiesā. Visvairāk tika apzagta valsts, bet proķenei acīm redzami tas neinteresē. Kamēr nebūs politskais kašķis, tik ilgi arī neviens neko nedarīs.

Attiecībā uz deksteru - visvairāk visus šos zagļus aizstāv tie, kas paši barojas uz viņu rēķina. Tak što secinājumi ... Pie tam, vienīgā argumentācija ir tāda: "ja jau tu zini, tad ej un pierādi". Tjipa, tiek atzīts, ka ir zaglis, bet kamēr nav aiz restēm, tikmēr viss OK.

225296. viesis

225359. viesis 10.februāris 2007 1:37
0 0 Atbildēt

Anonīmie suņi rej, karavāna brauc tālāk. Ejiet un pastrādājiet,lai jums ir maizei sviestiņš,nebūs par citiem jāīd :)

225360. viesis 10.februāris 2007 2:40
0 0 Atbildēt

Bet tu gan esi paspējis daudz sastrādāt...

225427. viesis 10.februāris 2007 13:19
0 0 Atbildēt

:) anoniimiiši :):):) Paīdiet vēl :D

225430. viesis 10.februāris 2007 14:21
0 0 Atbildēt

Veči- viss ir slikti un nekad nekas labi nebūs :) Atvainojiet..ne veči, bet bābas....

225433. viesis 10.februāris 2007 23:02
0 0 Atbildēt

deksters [?] 09.02.2007 11:08

Blin, ka saka, aunu laiak tikai ar mietu var parmacit - tas attieciba uz Tevi dekster!

Tev pakalu ples tas, ka visi zin, ka vins ir zaglis un to ta ari saka? Vai ari pats esi iegrabis kada kabata ta padzilak, tapec tagat asara notek par Nagli?

Un Tev vajag prokuraturas sledzienu, lai noticetu, ka sis puisis ir pamatigi sur tur pasmucejies?! Varbut iemacies ne tikai nekitribas rakstir ieks iaut, bet ari makslu lasit avizes, lasit zinas ineta un izdarit kaut kadus sliedzienus/likumsakaribas sava prata! Bet tas ir par daudz prasits no Tevis laikam...

neitralais

225434. viesis 11.februāris 2007 0:48
0 0 Atbildēt

Ja slims tad uz laiku, ja tups tad ilgi..

225438. viesis 11.februāris 2007 12:59
0 0 Atbildēt

Sekli domājat,biedri izbijušie pionieri.

225446. viesis 11.februāris 2007 23:13
0 0 Atbildēt

deksters [?] 11.02.2007 12:59

Nenolaid bikses pusmasta, biedrs, bijusais kojaunieti!

Stasti lidz galam ko edi un kalab tada caureja:D:)

neitralais

225448. viesis 11.februāris 2007 23:40
0 0 Atbildēt

Tev tāda neveselīga interese,biedri. Un nespēja padomāt par patiesajiem procesiem un to bīdītaajiem :)

Un-raksts bija par auto sportu ,ja kas.

225450. viesis 12.februāris 2007 0:53
0 0 Atbildēt

Beidziet taču aplikt Dexteru, daba jau tā viņu apdalījusi.

225452. viesis 12.februāris 2007 7:44
0 0 Atbildēt

Mož apdalītie ir tie,kuri visur vaid un īd,ka ir slikti...bet tālāk par īdēšanu tikt nespēj? :)

Ai,labi,sākas nedēļa,tkal varēs ieīdēt smuki par to,ka visi zog,viss ir slikti....uz priekšu,ononīmie :D

225489. viesis 12.februāris 2007 12:57
0 0 Atbildēt

Ja tev normāla runāšana nepatīk, moš pārmaiņas pēc purnā iedot?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti