Dažas «Latvija Statoil» rekomendācijas aukstajā ziemā 47

 
8.februāris 2007 13:43

Aukstie laika apstākļi Latvijā ir papildus stress auto lietotājiem, tāpēc SIA “Latvija Statoil” atkārtoti aicina autovadītājus ievērot rekomendācijas par auto ekspluatāciju ziemā.

Lai nezaudētu automašīnas lietošanas iespējas aukstos laika apstākļos:
  • Ziemas dīzeļdegviela jāsāk lietot vēl pirms nopietna sala iestāšanās un jādara tas regulāri, lai, iestājoties salam, tvertnē būtu 100% laika apstākļiem atbilstoša degviela. Mērenā klimata un arktiskās dīzeļdegvielas  sastāvs ir atšķirīgs. Arktiskajā dīzeļdegvielā ir mazāk parafīnu, jo zemās temperatūrās tas sabiezē un aizsprosto degvielas filtru, tāpēc arī ar nelielu salu neizturīgas dīzeļdegvielas devu degvielas tvertnē pietiek, lai arktiskā dīzeļdegviela zaudētu savas īpašības;
  • Degvielas tvertne un filtri gan dīzeļa, gan benzīna dzinējos pēc iespējas jāatbrīvo no kondensāta. To iespējams izdarīt, turot pēc iespējas pilnu degvielas tvertni. Tāpat kā no rīta ir apledojis automašīnas logs, tieši tāda pati izskatās degvielas tvertnes iekšpuse, kurā nav degvielas;
  • Automašīna pienācīgi jāsagatavo ziemai:
  • Automašīnas degvielas filtru un degvielas padeves sistēmas konstruktīvajam izpildījumam jābūt atbilstošam lietošanai temperatūrā, kas ir zemāka, kā lielākajā daļā Rietumeiropas valstīs;
  • Motorā jāielej eļļa, kas lietojama zemā temperatūrā. Ja sastingušās eļļas dēļ motors nespēs griezties iespējami ātri, netiks nodrošināts vajadzīgais dīzeļa kompresijas moments;
  • Akumulatoram jābūt pietiekoši spēcīgam, lai ziemas rītā tas spētu iekustināt sastingušo motoru. Tieši akumulators bieži ir iemesls tam, ka ziemas spelgoņā motors nav iedarbināms, taču vainota, protams, tiek degviela.

SIA “Latvija Statoil” patlaban nav saņēmis nevienu ziņojumu par transporta līdzekļa darbības traucējumiem sakarā ar aukstajiem laika apstākļiem. Tai skaitā informācija nav saņemta arī no pastāvīgajiem klientiem, kas garantēti lieto tikai Statoil degvielu, tādējādi nodrošinot, ka degvielas tvertnē ir tikai 100% laika apstākļiem atbilstoša dīzeļdegviela.

Pāreju uz ziemas degvielu - benzīnu ar paaugstinātu tvaika spiedienu un arktisko dīzeļdegvielu - SIA "Latvija Statoil" uzsāka jau novembra sākumā. “Rudenī arī uzsākām un šobrīd turpinām informatīvu kampaņu ar aicinājumu "Netaisi bākā kokteili!". Tās mērķis ir pievērst autovadītāju uzmanību tam, ka ziemas degviela jāsāk lietot vēl pirms nopietna sala iestāšanās un jādara tas regulāri. Ceru, ka tieši kampaņas laikā sniegtā informācija, ir pasargājusi autoīpašniekus no nepatīkamiem pārsteigumiem, iestājoties aukstam laikam. Ceram, ka uz tik pozitīvas nots aizvadīsim visu ziemu!” stāsta Ēriks Ulmanis, SIA “Latvija Statoil” Degvielas produktu vadītājs.

Uzziņai

Patlaban Latvija ir vienīgā no Baltijas valstīm, kurā likumdošana patērētāju interesēs neuzliek degvielas tirgotājiem par pienākumu ziemā tirgot ziemas dīzeļdegvielu. Lai arī Latvijā ES dīzeļdegvielas EN590 ir pieņemts, tam ir tikai rekomendējošs raksturs.

Arktiskās klases un mērenās klases dīzeļdegvielas cena atšķiras par 0,5 līdz 1 santīms par litru. Tas nozīmē, ka maksa par netraucētu pārvietošanos arī bargā salā, uzpildot pilnu degvielas tvertni, naudas izteiksmē ir ekvivalenta kafijas tases cenai, t.i. apmēram Ls 0,4.

SIA “Latvija Statoil”
 
Visi komentāri
 
225216. viesis 8.februāris 2007 13:52
0 0 Atbildēt

A ventspilī Statiņā dizeļa pistole aizsalusi un dīzeli dabūt nevar!!!

225217. viesis 8.februāris 2007 13:52
0 0 Atbildēt

Statoil neko nesaka par patēriņa izmaiņām lietojot ziemas degvielu, laikam tas nosedzās ar to kafijas tases cenas sarpību...

225218. viesis 8.februāris 2007 14:05
0 0 Atbildēt

atceros pagajushoziemu tajaa dubaka periodaa statoilaa dizelja shlaukas bija kaa no betona, dizeli arii shamie netirgoja. leleju nestee un probzas nebija

225220. viesis 8.februāris 2007 14:11
0 0 Atbildēt

Atļausiet ieņirgt (offtopic) :D

"Ziemas dīzeļdegviela jāsāk lietot vēl pirms nopietna sala iestāšanās un jādara tas regulāri, lai, iestājoties salam, tvertnē būtu 100% laika apstākļiem atbilstoša degviela."

Mēs iesakām pāriet uz ziemas dīzeļdegvielu septembra beigās.

"Degvielas tvertne un filtri gan dīzeļa, gan benzīna dzinējos pēc iespējas jāatbrīvo no kondensāta. To iespējams izdarīt, turot pēc iespējas pilnu degvielas tvertni."

Baumas, ka automašīnas ar pilnu degvielas tvertni sver vairāk un tādējādi patērē vairāk degvielas, ir absolūtas muļķības, ko izplata nabagmājas iemītnieki un citu vārdā nenosaukti santīmsipēji.

"Degvielas tvertne un filtri gan dīzeļa, gan benzīna dzinējos pēc iespējas jāatbrīvo no kondensāta. To iespējams izdarīt, turot pēc iespējas pilnu degvielas tvertni."

Starp citu, Latvija Statoil pilna servisa degvielas uzpildes stacijās iespējams iegādāties pasaulē atzītas XXX markas akumulatorus, mūsu speciālisti tos uzstādīs bez papildus samaksas.

"Rudenī arī uzsākām un šobrīd turpinām informatīvu kampaņu ar aicinājumu "Netaisi bākā kokteili!""

Šajā gadījumā iesakām izmantot tikai augstas kvalitātes Latvija Statoil dīzeļdegvielu - atšķaidot to ar citu tirgotāju izplatīto ziemas dīzeļdegvielu var tikt nopietni bojāta Jūsu auto aizdedzes sistēma.

225223. viesis 8.februāris 2007 14:32
0 0 Atbildēt

Pievienošu savu rekomendāciju - nekādā gadījumā nelejiet Statoil dīzeli! :)

225226. viesis 8.februāris 2007 14:52
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot esmu nedaudz vīlies Statoil dīzeļdegvielā, tā ir lietojama tikai komplektā ar dīzeļdegvielas piedevu. Pēc dzinēja skaņas jau var manīt, kas tas ir par draņķi. Kā var jauns dīzelis grabēt kā 10 gadus vecs, ja lej labu degvielu. Intereses pēc pamēģināju Lukoil dīzeli, man likās, ka ir labāk, vismaz tas bez degvielas piedevas dega klusām...

Man baigi žēl, ka šitā ir, Statoil man kā tirgotājs baigi patīk

225227. viesis 8.februāris 2007 15:09
0 0 Atbildēt

vislab patika 2 ieteikumi-

1) iestājoties salam, tvertnē būtu 100% laika apstākļiem atbilstoša degviela

2) jāatbrīvo no kondensāta, turot pēc iespējas pilnu degvielas tvertni

isumaa- perciet muusu dargo DD un velams papildiniet baku katrudienu :D :D :D

zuliki! :(

225228. viesis 8.februāris 2007 15:17
0 0 Atbildēt

Baaku vienmer ir ietecams tureet pilnu... Tur nav par ko nirgt, jo kondensata tad tiesam ir mazaak.

225229. viesis 8.februāris 2007 15:37
0 0 Atbildēt

Teiciens, ka baakas iekshpusee ir taads pats kondensaats, kaa uz mashiinas stikliem ir diezgan aizdomiigs, jo mashiinas iekshpusee taads apledojums nekad nav noveerots, bet baakaa vispaar nepastaav tik krasas temperatuuras mainjas kaa salonaa, palabojiet, ja kljuudos...

225230. viesis 8.februāris 2007 15:55
0 0 Atbildēt

GunchaSh

Mainās gan temperatūra, jo pa "obratku" uz bāku iet siltāka degviela, nekā tā, kas bākā.

225231. viesis 8.februāris 2007 15:56
0 0 Atbildēt

iisaak sakot - lejiet Neste`s DD. Izskataas, ka Neste`i papildus PR aktivitaates nav vajadziigas d-degvielas noieta uzlaboshanai! :)

225235. viesis 8.februāris 2007 16:27
0 0 Atbildēt

kopsh 1aas Nestes kartes paraadiishanaas , leju degvielas Nestee un nekad nekaadi gemoroji nau bijushi . Taakaa taisniiba vien prof.Akjiitim ir -nejauc kokteili tb. nekrusto ar statoilu un viss buus oki.:D

225236. viesis 8.februāris 2007 16:30
0 0 Atbildēt

Es leju Lukoilā ,problēmu nekādu,šorīt pie -26C pieleca kā puķīte. Ne bāku pilnu turu,ne piedevas leju.

Man Statoils ar savu uzbāzību baigi nepatīk........

225237. viesis 8.februāris 2007 16:41
0 0 Atbildēt

Statoil ir labs veikals un ātro uzkodu tirgotava :) kā degvielas tirgotājs un automazgātava gan stipri pieklibo :D

225240. viesis 8.februāris 2007 17:00
0 0 Atbildēt

to JimBeam, bet tas vienalga ir niecīgi salīdzīnājumā ar to kas notiek salonā, pie tam bākā neviens papildus neko iekšā nepūš kā to dara salonā sēdošie...

225241. viesis 8.februāris 2007 17:17
0 0 Atbildēt

Avaitad Statiolā kafija nemaxā vairāpar 40 sāčiem, palabojiet ja es ne tā, ja.

Jāpiekrīt Viesim Numbā 225231, par tiem citiem, neviņi tik truli smadzens ipš un lec dampis normāli, ja vēl visas sveses stardātu, ta vispār.

225242. viesis 8.februāris 2007 17:21
0 0 Atbildēt

Nu man jau gan liekas, ka visiem daudz maz janiem auto ir apsildāma degvielas tvertne, tā kā nekāds baigais apledojums tur iekšā izveidoties nevar...

225243. viesis 8.februāris 2007 17:28
0 0 Atbildēt

Da viņi par daudz salielījuši to savu DD, reāli viņiem standartā tas tikai 20-22C tur. Un kondensāts te vispār ņempričom, ja attaisa vaļā filtru un tas ir pilns ar parafīnu, tad kāds te vēl kondensāts. (Par šogadu nav runa).

225244. viesis 8.februāris 2007 17:30
0 0 Atbildēt

Nēnu, ja, Jūs, Statoilā netirgotu to smirdošo maitu gaļu, tad es varbūt iebrauktu pie Jums pačurāt.

225254. viesis 8.februāris 2007 17:55
0 0 Atbildēt

Arktiska dīzeļdegviela tur -50C.... to ko STATOILS mums te st'astapar savu preci - ir pavisam garām..... Kad beidzot šī stublba "arktiskas" DD reklāma beigsies? Sen jau zināms ka ved no Mažeiķiem un Krievijas.... bet mums te lej par Skandināvu degvielu.... ka tik ta nav iedzīvotāju apzināta maldināšana.

Vispār varētu ar dīzeli aibraukt kaut kur attālajā Norveģijas apgabalā.... kur tiešam ir arktiskie apstākļi... nobeidzināt dzinēju... jo STATOILA DD nav arktiskā... evakuēt ar helikopteri un reāli iesūdzēt šos krāpniekus tiesā... Tipo ka alternatīvais Dakāras brauciens... ;) tik uz otru pasaules pusi....ar lēto auto.. ;) :D :D :D būtu labs piedzīvojums ar komopensāciju beigās.... :D :D :D

225258. viesis 8.februāris 2007 18:44
0 0 Atbildēt

Dīvaini mēģinu pievienot komentāru bet nekā. ja nu šoreiz izdodas rakstu vēlreiz. Laba statola reklāma ne vairk. ;)))))))))) Braucu ar dīzeli jau 15 gadus un lpēdējo 8 gadu laikā labākas degvielas par Nese latvijā nav. Ar statolu esmu iegrābies divas reizzes, kad auto stāv.

225259. viesis 8.februāris 2007 18:47
0 0 Atbildēt

Ooooo beidzot izdevās veči un dāmas ziemā statol nav labākais variants, jo pie -20 vair;ak nekas nestrādā.

225269. viesis 8.februāris 2007 19:51
0 0 Atbildēt

Par to kondeensātu un ūdeni bākā ir taisnība. Un jo bāka tukšāka, jo vairāk viņš veidojas.

Ūdens tai sistēmā ir - gan bākā, gan filtros un varbūt arī karburatorā. Un aukstam auto ledus veidā - tas laikam neko īpaši netraucē, ja vien kāds caurums vai truba nav aizsalusi, bet siltam jau ūdens vaidā, kas aukstam atkal ledus veidā, bet jau ietecējis vietā, kur var traucēt. Ja ūdens tvaiku veidā ir nedaudz degmaisījumā, tas arī netraucē un motoram neko īpaši sliktu nedara. Vārdu sakot - vajadzētu kādu tehnoloģiju, kā viņu tā vienkārši un bez sarežģījumiem regulāri dabūt ārā (tie ieteikumi, kā panākt, lai viņš tur neveidojas, tomēr ir sviests)

Cik atceros fiziku un ķīmiju. ir problēma - ūdens benzīnā nešķīst. Līdz ar to krati to kokteili bākā cik gribi, ūdeni ārā kopā ar benzīnu nedabūsi. Vajadzētu kādu ķimiju, kurā šķīst ūdens un kur nu tas maisījums jauktos kopā ar benzīnu un caur karburatoru, cilindriem un izpūtēju būtu dabūjams ārā. Savulai spirtam, lai dabūtu absolūto un saistītu pēdējās ūdens molekulas, lika klāt sērskābi. Tagad īsti nezinu, kur tādu dabūt da i bākā tādu negribas liet. Un nav arī pārliecība, ka tas rezultāts ar benzīnu sajauksies.

Un tagad jautājums ķīmiķiem - kā ar spirtiem? Kaut ko miglaini atceros, ka ūdens ar spirtu smuki jaucās un pēc tam bija ar mieru benzīnā izšķīst. Vismaz ar pirts eļļām tā ir - ūdenī nesķīst, bet izšķidina to eļļu spirtā un tas maisījums jau ūdenī šķīst. Dzeramo spirtu būtu žēl, rojalim uz tirgu braukt pakaļ arī slinkums, bet cehā redzēju baigu bidonu ar izopropilspirtu. Vai tas arī tā darbojas, un ja jā, tad cik daudz viņu būtu bākā jālej?

Nobeigumā daži ieteikumi no prakses - ir tāda starta gāze, viņa tiešām benzīnniekiem palīdz to pirmo sitienu uzraut. Un viņas vietā var lietot arī jebkuru citu airesolu, kam ir šī viegli gaistošā degošā frakcija - dezodorantu, gaisa atsvaidzinātāju, sievas matu laku. Un ja ir problēmas ar automātisko čoku, kas kaut kāda iemesla pēc negrib pie startēšanas stāvēt ciet - sākumam startam var degvielas filtra ieejas caurumu ar kaut ko piesegt.

225270. viesis 8.februāris 2007 19:53
0 0 Atbildēt

sorry, ne degvielas, bet gaisa filtra iesūkšanas caurumu pieturēt ciet, lai degmaisdījums treknāks.

225276. viesis 8.februāris 2007 20:46
0 0 Atbildēt

Vislaik lejos Statoilaa, nekaadu probleemu, ne nu diizelis sasalis, ne nu nelec.

Parasti arii baaku pieleju liidz luupai, jo neredzu jeegu liet mazaak, taapat tik cik buus jaanobrauc, tik nobraukshu un neko neieekonomeeshu lejot pa pusbaakai 40 l;

Viss OK. redzees riit, jo uzliku Webasto timeri, tas bik' noeediis akjiiti, bet toties systeema bus uzsilusi braukshanai.

Jaa un cena ir OK, ja ir Statoil Routex krediitkarte, tad -2.7 sanji no litra tiek "piedoti", varbuut arii jau vairaak, jo ik gadu taa atlaide aug.

225281. viesis 8.februāris 2007 21:33
0 0 Atbildēt

Hehe, malatss, ar Webasto palielīji Statoilu, es varētu teikt nav ne vainas degvielai, ārā -30, bet manā siltajā garāžā auto lec nevainojami.

225282. viesis 8.februāris 2007 21:48
0 0 Atbildēt

Iepirdīšu savu 50 saņu sāpi.

Otrdien staķikā paņēmu savu mīļo avīzīti - 'dienas biznesu', samaksāju uz atsevišķa čeka no degvielas, un avīzes čeku protams atstāju, pofig nav vajadzīgs. Nometu avīzi uz beņķa, un dienas otrajā pusē izdomāju sākt lasīt korķī. Vot bļin, ieraugot pirmdiensa ziņas uz lapas apstulbu, bet izrādījās vienkārši staķikā sakrāvuši pirmdienas avīzes vecās. Speciāli braucu atpakaļ uz to pašu staķiku un cerēju ka vismaz samainīs. Bet nē, sāka ļečīt, ka man neesot čeks, ka vajadzēs rakstīt aktu par naudas atgriešanu. Nu i nafig, nevar samainīt vienkārši un pēc tam paši domāt kā noslēpt savu kļūdu. S.U.K,A,S.

Bet kur tad lai pērk savu avīzi, citi jau netaisa kvalitātivu sīkbodi tankštellē.

225284. viesis 8.februāris 2007 22:20
0 0 Atbildēt

es ar tik NESTĒ lejos .... lētāk, problēmas nav bijušas ... nav iemesla statoilaa lieties :)

225298. viesis 9.februāris 2007 7:35
0 0 Atbildēt

kaapeec neste nekur nesniedz pamaaciibas???

225302. viesis 9.februāris 2007 8:51
0 0 Atbildēt

Shoriit viens statoil degvielas cieniitaajs ar pajaunu mersedesu nekur nekusteeja :D

Kvatra

225310. viesis 9.februāris 2007 9:39
0 0 Atbildēt

No savas pieredzes varu teikt, ka Statoil DD man nekad nav sagādājusi problēmas. Esmu dīzeļauto piekritējs, jo daudz sanāk braukāt. Pirms 2 gadiem izmantoju 1987. gada Pasātu ar 360K noskrējienu, līdz -15 (neapkurināta garāža) leca labi, pie -30 braucot, nekas nesala ciet un motors darbojās labi (daudzi sūdzējās, ka nevelk). Tagad izmantoju Opel 1999. gada, problēmas nav nekādas, nav bijušas nekādas pazīmes, kas liktu domāt, ka nevarētu pielaist, ja temperatūra nokristos vēl pa 10 grādiem, patēriņš gan pieaudzis no 6l uz 7l. Neste man uzticību neiedveš, jo pirmo reizi iekritu tālajā 1997. gadā, kad Mersim pielejot pilnu bāku benzīna pie -20 vairāk nevarēja pielaist, kaut arī iepriekšējā naktī bija -26 un auto leca bez problēmām. Tāpat arī jau pieminētajam Pasatam vienreiz pamēģināju Nestes DD vasarā, patēriņš pieauga no 5.5l uz 6.5l.

Tā ir tikai mana personīgā pieredze, ar ko gribēju padalīties.

225314. viesis 9.februāris 2007 9:49
0 0 Atbildēt

Mana personīgā pieredze, ar ko gribēju padalīties ira tā ka Neste vnk neizmanto sūdīgus PR pakalpojumus (kā te redzams). Par ko Nestei mans santīmiņš un virtuals cepumiņš.

225317. viesis 9.februāris 2007 10:28
0 0 Atbildēt

Man ir tāda nelaba aizdoma ka 225310. viesis 09.02.2007 09:39

ir Statoila aģents :D

225318. viesis 9.februāris 2007 10:35
0 0 Atbildēt

Neste rullē! Rindu nav(automāts :) ), neviens netērē manu laiku, ievelkot rindu, komplektējot bulku ar cīsiņu un piepļurinot kādu mērcīti, vai drukājot kārtējo OCTA polisi uz 3 mēnešiem, degviela un cena arī nestē ir vienmēr zem Statoila cenas + kredītkarte ar atlaidi privātpersonai.

Statoilu izmantoju lai pačurātu, un lai nopirktu kafiju ja sagribas to pa ceļam :) Paldies arī par to :D

225319. viesis 9.februāris 2007 10:48
0 0 Atbildēt

To Janicc; automātiskais čoks regulējas atlaižot dažas skrūvītes un pagriežot korpusu pēc vajadzības,tas lai salā ilgāk nevērtos vaļā.Un kādreiz man sala ciet benžas šlaukas no bākas,tad vienkārši noņem no filtra nost(ja ir smalkie filtriņi pa starpu uzlikti)un ielej kaut vai atslēgu atsaldētāju,un biški ar gaisa pumpi paspied uz priekšu,pēc momenta visas probkas būs vaļā.Un pielecis ir arī pie -30 ar mūžigi pustukšām bākām.

225327. viesis 9.februāris 2007 11:14
0 0 Atbildēt

Jā, Statoils laba vieta, kur nočurāties. Būs kādreiz jāpamēģina Statoilā klucis nolikt. :D

225329. viesis 9.februāris 2007 11:16
0 0 Atbildēt

Ja liec, tad liec to kluci soļarkas mucā. Sūdīgāks jau nepaliks. :D

225331. viesis 9.februāris 2007 11:47
0 0 Atbildēt

Secinaajums viens-labi ka ir Statoils , citaadi NESTE buutu kaa Statoils un paldies NESTEi ka vinja ir:D:D

P.S. xvz kaalab , bet NESTE kauguros ir visleetaakaa , vienmeer 1-2,5 sanjkjiki leetaak kaa citur ??!!

225333. viesis 9.februāris 2007 11:54
0 0 Atbildēt

Man darba vieta dod, diemžel, Statoil karti. Šajās aukstajās dienās sanāk baigais čakars...

225345. viesis 9.februāris 2007 15:17
0 0 Atbildēt

Man nepatiik ka praktiski visi statoili no 00:00 - 00:15(dazreiz pat ilgaak) ir sleegti naktii, jo tieshi shajaa laikaa man sanaak braukt maajaas un kaadreiz vajag stakjikaa ciigas panjemt, vai ko padzerties un tad nu seedi un gaidi kaa ideots.

225356. viesis 9.februāris 2007 22:39
0 0 Atbildēt

par 225310. viesis 09.02.2007 09:39 rzhu nemagu.....

kur tadi lohi rodas.... ja jau stāsti mums te pasakas - tad vismaz ticamus....

sākuma braucis ar 1987 Passatu.... tagad ar 1999 Opeli.... abi dizeļi... a pa vidu bija laikām kruts benzīna Mersis.... :D :D :D

cilvēki kuri reiz iesēžas Mersī - uz opeļiem vairāk nepārej.... ;) :P :D :D :D

225361. viesis 10.februāris 2007 3:11
0 0 Atbildēt

leju tikai 95 Ultima. esmu nobraukaajis 100k. It kaa saka, ka vajag sveces mainiit.. taa ir?

225362. viesis 10.februāris 2007 3:15
0 0 Atbildēt

Par statoila DD nesatraucieties, tas ir tikai pieradijums, ka mulkja letinjs tic visam, ko saka un, ja tas vel pat ir uzrakstits, tad nu nekadi nevar but meli. Pasam vajag 95, un sobrid leju 95U. kad bus DD, tad statoilaa tikai pacuraat un kafiju! ;))

225431. viesis 10.februāris 2007 16:12
0 0 Atbildēt

tad ko liet? kur katrs njem savus diizeljus? statiol ved no norveegjijas?

225436. viesis 11.februāris 2007 7:05
0 0 Atbildēt

NEVĀJA REKLĀMA "STATOILAM".VISI PENSIONĒTIE OPI PAR TO STULBO REKLĀMU NETAISI BĀKĀ KOKTEILI IR STĀVĀ SAJUSMĀ UN VEIDOJAS POTENCIĀLO PIRCĒJU LOKS :))) PATS RAKSTS ARĪ TĀDS NEKĀDS.GRIBĒTU STATOIL DEGVIELAS FANIEM LIKT AIZDOMĀTIES KA 100% VINI NEKĀ NEVED NO NORVĒĢIJAS>LABĀKĀ GADĪJUMĀ TĀ DEGVIELA IR NO MAŽEIĶU NAFTAS JA NE VISPĀR NO KRIEVIJAS.

225512. viesis 12.februāris 2007 18:08
0 0 Atbildēt

tas, kas beigās rakstīts sadaļā "uzziņai" baigi vienkārši un uzskatāmi noraksturo mūsu valstī notiekošo bardaku - visu mēs komandēja tikai rekomendējoši, taču nodokļus, nodevas un visu pārējo mēs ( tas ir ES) iekasē pēc pilnas programmas. nu skaists uzmetiens :D

225528. viesis 13.februāris 2007 9:04
0 0 Atbildēt

kas i ko? Nebrauc neviens Staķikā? :))) Tāpēc laikam uztaisīja reklāmu! :))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti