Sarma 2007 pirmais starta numurs – Ivaram Vasaraudzim

15.februāris 2007 14:48

Publicēts 2007. gada LMT Latvijas čempionāta un kausa izcīņas autorallijā pirmā posma – rallija „Sarma” – dalībnieku saraksts. Pirmie trasē dosies pērnā gada Latvijas čempioni N4 kategorijā Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis ar Mitsubishi Lancer Evolution IX automašīnu.

Ziemas rallijos starta pozīcija mēdz būt ļoti svarīga. Ja trase ir piesnigusi, pirmās automašīnas trasē brauc pa sniega, bet katra nākamā – pa cietāku segumu. Radžotajām riepām saķere ar ledu vai sasalušu grunti ir daudz labāka nekā ar sniegu, tādēļ pirmie numuri katrā ātrumposmā var zaudēt pat vairākas sekundes tikai tādēļ, ka trasē dosies pirmie un attīrīs ceļu no sniega konkurentiem.

Tomēr, lai arī starta numurs var ietekmēt rezultātus trasē, tas noteikti nebūs noteicošais. Kaut vai tādēļ, ka sportistiem visi ātrumposmi ir jāveic divreiz un otrajā reizē jau visi sportisti trauksies pa attīrītu un no sniega brīvu segumu.
 
Starta sarakstā pārsteigumu nav – pirmie četri trasē dosies sportisti, kuri pērn Latvijas čempionātā N4 klasē ieņēma vietas no pirmās līdz ceturtajai. Attiecīgi tie būs Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis, Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds, Aldis Pīlēns/Miķelis Mežaks un Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons. Piektais starta numurs iedalīts pērnā gada lielākajiem neveiksminiekiem – trīskārtējiem Latvijas čempioniem N4 klasē Aivim Eglem/Normundam Aizkalnam.

Sesto līdz astoto starta numuru saņēmuši Latvijas kausa izcīņas favorīti A Plus kategorijā – Raimonds Kisiels/Gatis Panavs, Ivars Caune/Vladimirs Barinovs un Mārtiņš Svilis/Aivis Aizsilnieks. Diemžēl personisku un biznesa iemeslu dēļ pērnā gada Latvijas kausa ieguvēji Kisiels/Panavs pēdējā mirklī izlēmuši rallijā „Sarma” nepiedalīties.

Devītais starta numurs iedalīts N4 klases debitantiem Matīsam Mežakam/Arnim Ronim, bet tikai vienpadsmitais – allaž ātrajiem liepājniekiem Viktoram Lebedevam/Mārim Deklauam. No priekšpiedziņas klases uz N4 pārnākušajiem Kasparam Šimkum/Armandam Šimkum un Andim Neikšānam/Pēterim Dzirkalam būs jādodas trasē ar attiecīgi 17. un 22. numuru.

Visas priekšpiedziņas mašīnu favorītekipāžas aizņēmušas starta numurus no 30 līdz 35. Par favorītiem tiek uzskatīti Dans Leščs/Jānis Vīksna, Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs, Arvis Vecvagars/Ainārs Kalniņš, Egils Īle/Māris Īle, Aivars Kivkucāns/Veno Sietiņš un Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš. Leščs, Štrauss, Vecvagars un Kārkliņš brauks Latvijas čempionātā N3 ieskaitē, bet Īle un Kivkucāns – Latvijas kausā AL2000 grupā. 2004. gada Latvijas čempioni R1600 klasē Ivars Norberts/Guntars Zicāns, kuri trasē atgriezušies pēc divu gadu pārtraukuma, startēs ar 39. numuru.

Pilnu dalībnieku sarakstu iespējams aplūkot internetā – www.autorally.lv.

LMT Latvijas rallija čempionāta
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā uzlabot kravas auto kravnesību - Pakistānas variants (+ VIDEO)

Vīri Pakistānā uzlabo kravnesību, pastiprinot un pagarinot rāmi, kā arī pievienojot trešo asi. Viss tiek paveikts "plikām rokām" un izmantojot visvienkāršākos darba rīkus. Lasīt vairāk

 

Baltijas motošosejas čempionātā latviešiem astoņas godalgotās vietas

Nedēļas nogalē Biķerniekos 19.-20. jūnijā notika ilgi gaidītais Baltijas un Latvijas čempionāta pirmais posms motošosejā, kas rezultējās ar astoņām goda pjedestāla vietām mūsu sportistiem. Lasīt vairāk

 

Gaisa kvalitātes mērītāju iepirkumam skolām iecerēts atvēlēt aptuveni divus miljonus eiro 8

Gaisa kvalitātes kontroles mērierīču nodrošināšanai skolās iecerēts atvēlēt aptuveni divus miljonus eiro, pirmdien pēc koalīcijas sanāksmes sacīja Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (JV). Lasīt vairāk

 

Vai tā ir drošāk, ka smagajiem virs 7.5 t Latvijā jābrauc uz 80 km/h??? (+ VIDEO) 40

CSN nosaka, ka Latvijā kraviniekam, kas smagāks par 7,5 tonnām, jābrauc 10 km/h lēnāk nekā pārejai transporta plūsmai, taču - vai tā ir drošāk? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti