Atjaunotais «Honda FR-V» - arī ar automātisko pārnesumkārbu 17

 
19.februāris 2007 17:03

„Bensons Auto” salonā no šīs nedēļas ir apskatāms un pasūtāms atjaunotais sešvietīgais minivens „Honda FR-V”, kas, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir tehniski pilnveidots un kļuvis vizuāli vēl pievilcīgāks.

Būtiskākās pārmaiņas skārušas tieši spēka agregātu – tagad „Honda FR-V” ir aprīkots ar „Honda Civic” saimē jau zināmo 1,8 litru SOHC i-VTEC dzinēju ar 140 ZS jaudu, turklāt jaunais „Honda FR-V” tagad būs pieejams arī ar automātisko transmisiju.



Vizuālajā ziņā FR-V izskats uzlabots ar tumšu hromētu priekšējās restes, durvju rokturu un lampu apdari. Interjerā ieviesta jauna – zilpelēka – salona apdare un metāla priekšējā paneļa apdare. No braucēju komforta viedokļa ir uzlaboti priekšējo sēdekļu galvas balsti, aizmugurējo sēdekļu roku balsti, bet priekšējais vidējais sēdeklis aprīkots ar speciāliem glāžu turētājiem, ļaujot vajadzības gadījumā šo sēdekli pārvērst par ērtu galdiņu.

2007. gada „Honda FR-V” būs pieejams ar diviem aprīkojuma līmeņiem – „Comfort” un „Executive”. Pēdējais iekļauj sevī lietus sensoru, Premium skaņas sistēmu, elektrisko jumta lūku, gāzizlādes priekšējos lukturus, jumta reliņus, elektriski saliekamus sānu spoguļus un vieglmetāla diskus. Bāzes aprīkojumā „Honda FR-V” ir iekļauti VSA stabilitātes kontroles sistēma, signalizācija, kruīza kontrole, elektriskie logu pacēlāji, automātiska klimata kontroles iekārta, apsildāmi sēdekļi, CD atskaņotājs, apsildāmi elektriski regulējami sānu spoguļi utt.

2007. gada „Honda FR-V” modeļu cenas ir sākot no 13 700 Ls.

Interesentiem ir iespēja pieteikties uz jaunā „Honda FR-V” testa braucieniem gan personiski piezvanot uz „Bensons Auto”, gan piesakot to „Bensons Auto” mājas lapā (www.bensons.lv) sadaļā „Testa brauciens”.
 
Visi komentāri
 
226691. viesis 19.februāris 2007 19:21
0 0 Atbildēt

Pensionariem noteikti patiks!:)

226695. viesis 19.februāris 2007 19:33
0 0 Atbildēt

Īpaši,ja viņi visi trīs ziemas mēteļos ērti iesēdīsies priekšējā sēdekļu rindā...

226700. viesis 19.februāris 2007 23:01
0 0 Atbildēt

Beidzot kāds glīts un izcelties spējīgs auto (neesmu gan pensionārs)

226704. viesis 20.februāris 2007 2:12
0 0 Atbildēt

Patiesībā es viņu ilgu laiku jaucu ar Mercedes A-klasi. Šis ir smukāks.

226707. viesis 20.februāris 2007 8:42
0 0 Atbildēt

Labs, man patiik! :)

226709. viesis 20.februāris 2007 8:53
0 0 Atbildēt

Man pašam arī dikti patīk un šis būtu viens no reālākajiem kandidātiem mana nākamā jaunā auto izvēlē, bet diemžēl sievai šķiet, ka FRV bagažnieks ir par mazu :(

Viņa tagad visu mašīnu bagāžniekus salīdzina ar Picasso bagažnieka izmēriem un tikai nedaudzi auto ir spējīgi konkurēt!

226725. viesis 20.februāris 2007 9:47
0 0 Atbildēt

Paaris gadus braucu ar Hondu cr-v. Secinaajums ir viens Hondas ir suudi

226748. viesis 20.februāris 2007 10:37
0 0 Atbildēt

nomik, bagāžnieks ir gana liels. nepateikšu tieši cik l, bet, nometot aizmugurējos beņķus, iegūst 1m3.

reāli jau auto ir 4+2vietīgs (vai 5+1), jo vidējā beņķī priekšā normāli būs neamerikāniskas miesasbūves sīcim tā līdz 150cm. aizmugurē vidējā beņķi vairāk vietas.

hvz, kā tur civic dzinējs- man ir vecais 1.7. pilnīgi normāls auto ģimenei ar 4 sīčiem:)

226799. viesis 20.februāris 2007 13:03
0 0 Atbildēt

Viss būtu labi, bet auto ir nenormali zems!

226832. viesis 20.februāris 2007 14:37
0 0 Atbildēt

niekalbi

pakaļējos beņķus nomest un iegūt lielāku tilpumu es varu arī savā C3.

Bet runa ir par pilnvērtīgām 5 (šajā gadījumā 5,5) sēdvietām un bagažnieku. Tad gan nav tik liels tas bagažnieks.

Man bez sievas un dēlēna vēl ģimenē ir arī liels vilku suns!

226854. viesis 20.februāris 2007 16:51
0 0 Atbildēt

nu, arī lielam vilkam vietas pietix-bet tad nevar aizmugurējo vidējo beņķi bīdīt iekšā grabažniekā. tad vieta ir apmēram 50cm dziļumā un visa auto augstumā un platumā.

redzi, 6-vietīgajos izvēle ir starp frv un multipla. jā, un tipa 7-vietīgie, kas patiesībā ir 5+2 (2 pat ne sīčiem, bet kkādiem kroplīšiem:)- zafīra,tourāns, 5mazda- attiecīgā komplektācijā ir (bija) dārgāki, par veniem nemaz nerunājot. jo iepriekšējā frv bija par 1kLs lētāka.

226873. viesis 20.februāris 2007 21:22
0 0 Atbildēt

Beidzot ar automātisko kārbu!!

Civic 1,8 dzinējs ir baigi OK šim modelim, jau pamēģināju pie Bensona.

226896. viesis 21.februāris 2007 7:42
0 0 Atbildēt

niekalbis

Cik daudz jau esi nobraucis ar savu skaisto Honda-FR-V? Es Tevi bieži redzu braucam.

nomiks

Manā skatījumā nav tas bagāžnieks nemaz tik mazs - ja nebrauksiet sešatā, tad aizmugures vidējo beņķi nebūs jābīda atpakaļ, un suns jutīsies normāli.

226901. viesis 21.februāris 2007 9:08
0 0 Atbildēt

VWfans

Kaut šo komentāru lasītu mana sieva! :)

Jau teicu, ka man FRV dikti patīk, bet sieva kaut kā uz CRV lūkojas. Vot, bābas!!! :)

227067. viesis 23.februāris 2007 11:27
0 0 Atbildēt

Vīri kas strādā ar Honda a/m zin teikt - labākās no Hondām ir: Acord, FR-V un JAZZ. Par Civiciem un CR-V labāk nedomāt - ir raksturīgas problēmas. Arī no gāzu izlādes lampām (xenoniem) labāk atteikties - mūsu sāli tie ilgāk par trīs gadiem nepārdzīvo un tad jau garantija arī beidzas :(

227116. viesis 24.februāris 2007 19:19
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, nezinu, nezinu, bet teikšu, ka šis auto var iepatikties un pārsteigt pat kaprīzākos auto cienītājus, kuri nezin, ko paši vēlas. Kurš netic, lai pats aizbrauc uz Hondas centru pie Bensona un izmēģina. Šodien bijām tur visa ģimene. Ar auto pārdevēju kopā sasēdāmies 6 ar visām ziemas klozēm. Neviens no mums neizjuta diskomfortu pie pareiza sēdekļu izvietojuma šādos gadījumos (vidējais priekšējais sēdeklis nedaudz uz aizmuguri, otrās rindas vidējo pat neaiztikām, jo tur sēdošajam vietas kājām pietiek. Sāka vizināt, un sapratu, ka šādam jābūt arī manam nākošajam auto. Ar Hondu līdz šim pats braucu piecus gadus (honda concerto 1993 - bišķi savādāka nekā citiem - pilnajās Rīgas ielās, kurās līdz bezsamaņai esmu pārskatījies uz golfiem, audi, bumeriem un citiem līdzīgiem šrotvāģiem). Pirmos iespaidus neattiecināšu uz interjēru, sēdekļu transformēsanas iespējām un citem patīkamiem sīkumiem (par to daudz varat lasīt internetā), bet tieši gribu izteikties par motoru i VTEC 1,8, kas iemontēts šajā auto. Tas vien ir pusi no ši auto vērts. Patīkama, kā jau Hondai fonā klusa ziņģite, ātra reakcija uz cēlienu, bet braucot garām lidostai vadītājs nedaudz iemina grīdā. Kurš lidojis ar Boening, zin tās izjūtas ieskrienoties pirms atraušanās no grunts. Tāda izjūta ir ar FR-V, kurš pilnā ekipējumā bez 100 kg sver gandriz 2 tonnas, un šis tikai 1,8 litru motoriņš ceļ ašāk nekā bumeru, audiķu un citu šāda tipa šrotvāģu 2 litru motori. Japānis Hondā zin , lai to pašu sasniegtu konkurents, tas neaprobežosies ar šādas litrāžas motoru bez kardināliem jauninājumiem, jo tad tas nebūs nekas un varēs skrieties tikai ar Okām, Fekaļinām, Volgām un citiem līdzīgiem šedevriem. Tāpēc, lai konkurents nepaceļot motora litrāžu varētu lidzināties Hondai, liks turbo, taisīs tiešo iešprici, kas ievērojami sadārdzinās gan cenu, gan ekspluatācijas izmaksas auto īpašniekam. Tāpat nobedzot gribu patekt, ka šis Hondas motors ekonomiskuma ziņā lidzinās caurmēra 1,3 - 1,4 litru motoriem.

Asaris

229973. viesis 23.marts 2007 17:50
0 0 Atbildēt

Braucu ar crv-2 jau pusgadu - patīk arvien vairāk. Hondām ir līdzīgi kā BMW - jo vairāk brauc, jo vairāk gribas braukt, un novērtē uzbūves gudrības.. Frv noteikti arī ir laba izvēle, sevišķi tagad ar jauno motoru un automātu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti