Plāno novērst nevienlīdzīgu konkurenci OCTA jomā 2

 
5.marts 2007 0:30

Lai novērstu nevienlīdzīgu konkurenci, ceturtdien, 1.martā, Valsts sekretāru sanāksmē tika izsludināti Finanšu ministrijas sagatavoti grozījumi Ministru kabineta (MK) noteikumos par sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas garantijas fonda izveidošanas, uzkrāšanas un administrēšanas kārtību.

Ar grozījumiem paredzēts apdrošinātājam atlīdzināt starpību starp apdrošinātāja veikto vienreizējās iemaksas apmēru, kas bija spēkā līdz 2006.gada 21.jūnijam, un šobrīd spēkā esošo apmēru.

Pērn MK pieņēma grozījumus noteikumos par sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas garantijas fonda izveidošanas, uzkrāšanas un administrēšanas kārtību, kas samazināja vienreizējas iemaksas apmēru apdrošināšanas garantiju fondā no 200 000 latu uz 5000 latiem. Izmaiņas paredz, ka ikvienam apdrošinātājam, kurš vēlas iegūt tiesības veikt sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu, garantijas fondā jāveic vienreizējā iemaksa 5000 latu apmērā.

Līdz šo grozījumu pieņemšanai 200 000 latu lielu vienreizējo iemaksu garantijas fondā bija veikusi viena apdrošināšanas akciju sabiedrība. Latvijas apdrošinātāju asociācija, Latvijas Transportlīdzekļu apdrošināšanas birojs un Konkurences padome vērsās pie Finanšu ministrijas un norādīja, ka šie grozījumi rada diskriminējošus un nevienlīdzīgus konkurences apstākļus pret atsevišķiem sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas pakalpojuma sniedzējiem Latvijā. Uzklausot ierosinājumus, Finanšu ministrija sagatavoja atbilstošus grozījumus MK noteikumos, lai novērstu radušos situāciju.

Grozījumi izstrādāti, lai paredzētu, ka apdrošinātājam, kurš veicis vienreizējo iemaksu fondā atbilstoši noteikumu 9.punkta redakcijai, kas bija spēkā līdz 2006.gada 21.jūnijam (iemaksas apmērs Ls 200 000), Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs no fonda līdzekļiem atmaksā fondā veiktās iemaksas daļu, kas ir starpība starp apdrošinātāja veikto iemaksas apmēru un pašlaik noteikto iemaksas apmēru (iemaksas apmērs Ls 5000).Noteikumu projekts ir atbalstīts Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja konsultatīvajā padomē, kurā ir iesaistīto valsts iestāžu pārstāvji, uzņēmēju asociācijas, kā arī apdrošinātāji, kas saņēmuši atļauju nodarboties ar sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu.
 
Visi komentāri
 
227814. viesis 5.marts 2007 9:09
0 0 Atbildēt

Kas ir 5000 Ls?? Sīknauda. Tā nav garantija. Jau 200 000 ir neliela summiņa, bet šitais ir vispār smieklīgi. Garantija,redz...

227817. viesis 5.marts 2007 9:40
0 0 Atbildēt

uj kā ifam nospīdēja.....

laikam tūlīt arī pacels cenas līdz pārējo apdirsinātāju līmenīm....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti