«Chevrolet Epica» ar dīzeļdzinēju «Adam Auto» salonos - aprīlī 1

 
19.marts 2007 9:02

Pircēju atzinību ieguvušais Chevrolet modelis Epica nu aprīlī būs pieejams arī ar dīzeļdzinēju. „Adam Auto” Krasta ielā 66 un Ventspilī no 2006. gada septembra jau tirgo modeli Chevrolet Captiva ar dīzeļdzinēju, kas jau ir iekarojis uzticību savu tehnisko īpašību un sabalansētās darbības dēļ.

Nu šos panākumus turpinās 2,0 l dīzeļdzinējs arī modelī Epica.  Motors ir jaudīgs (110 kW/150Zs), taču ārkārtīgi ekonomisks- tas patērē 6.1 l dīzeļdegvielas uz 100 km.



Chevrolet Epica ar dīzeļdzinēju galvenā priekšrocība ir tās labā cenas un piedāvājuma attiecība. Epica ir pieejama ar 5 pakāpju manuālo pārnesumkārbu un tās cena ir sākot no 20500 EUR, standartaprīkojumā ietilpst tādas mūsdienu straujajam ritmam nepieciešamas lietas kā gaisa kondicionētājs, 6 gaisa spilveni, radio ar CD un MP3, vieglmetāla diski, pusādas salons, elektriskā pakete, ABS, TC.  Par automātisko pārnesumkārbu gan ir nedaudz jāpiemaksā, taču, kā apgalvo „Adam Auto” Chevrolet tirdzniecības vadītājs Ruslans Vlasjuks: ”Par šādu cenu- 22500 EUR- Epica ar dīzeļdzinēju un automātisko pārnesumkārbu, kā arī tik bagātīgu standartaprīkojumu, ir lētākā savā klasē.”



Epica ir pieejama arī ar spēcīgiem jaunas tehnoloģijas 2,0 l un 2,5 l benzīna dzinējiem (6 cilindri, izvietoti rindā, motoru jauda- 105 kW/144 Zs un 115 kW/156 Zs), kuri izceļas ar savu līgano un kluso gaitu.

Vizuāli Epica ideāli atbilst mūsdienu autobraucēja vajadzībām- sportiskas un tajā pat laikā elegantas līnijas, ķīļa forma sānskatā, hromēti durvju rokturi un lieli spoguļi ar integrētiem pagriezienu rādītājiem- šīs iezīmes piešķir Chevrolet Epica izsmalcinātu raksturu.

„Mēs saprotam, ka šāds piedāvājums- spēcīgs dīzeļdzinējs ar 5 pakāpju automātisko pārnesumkārbu (starp citu, pēc pusgada būs pieejama jau 6 pakāpju versija!)  par tik izdevīgu cenu škiet gandrīz pārāk labs, lai būtu patiesība. Tādēļ aicinam interesentus pieteikties uz testa braucieniem „Adam Auto” salonā, lai pārliecinātos ar savām acīm par šī lieliskā automobiļa labajām braukšanas īpašībām,” aicina Ruslans Vlasjuks.

Tehniskie dati:

Epica
2,0 Common rail

Jauda:
Griezes moments:
Paātrinājums no 0-100 km/h:
Maksimālais ātrums:
Degvielas patēriņš:


110 kW/150Zs
310 Nm pie 2,000 min-1
9.7 s (ar automātisko pārnesumkārbu 10.1 s)
201 km/h (automātiskā pārnesumkārba: 208 km/h)
6.1 l /100 km (automātiskā pārnesumkārba: 7.7 l/100 km)
 
Visi komentāri
 
229463. viesis 19.marts 2007 17:48
0 0 Atbildēt

tīri nicanc "šrotolē"

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 8

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti