LAF viedoklis par Biķernieku sporta bāzes privatizāciju 18

 
27.aprīlis 2007 16:21

„Latvijas Automobiļu federācija” (LAF) piekrīt Biķernieku sporta bāzes privatizācijai ar nosacījumu, ka tās vietā ar valsts atbalstu tiek izveidots līdzīgas nozīmes un universālas pielietojamības sporta un aktīvās atpūtas infrastruktūras objekts.

Pretējā gadījumā LAF Biķernieku sporta bāzes privatizācijai nepiekrīt, jo autosporta trases un tās kompleksa izzušana smagi iedragās Latvijas autosportu, kā arī iznīcinās kartinga un auto šosejas sporta veidus Latvijā.       

Nacionālās sporta padomes sēdē, kas norisinājās 26. aprīlī, LAF pauda viedokli, ka, atbalstot privatizāciju, ir jāuzstāda nosacījumi, kas ļautu šo sporta un aktīvās infrastruktūras objektu izmantot gan auto sporta pasākumu pilnvērtīgai rīkošanai, gan citu sporta federāciju pasākumu pilnvērtīgai rīkošanai un norisei līdz brīdim, kad ekspluatācijā tiek nodots līdzīgs, alternatīvais objekts Rīgas tuvumā. 

Nacionālā sporta padome vienojās atbalstīt Biķernieku sporta bāzes privatizāciju, izvirzot nosacījumus, ka pircējam, norēķinoties par valsts kapitāla daļām, visa samaksa ir jāveic latos, savukārt padome aicinās valdību iegūtos līdzekļus novirzīt jauna auto un moto kompleksa būvēšanai. Jāatzīmē, ka Latvijas valstij Biķernieku kompleksajā sporta bāzē pieder 47,5% kapitāla daļu.

Biķernieku kompleksā sporta bāze, kurai ir arī Latvijas nacionālās sporta bāzes statuss, dod neatsveramu ieguldījumu Latvijas autosporta izaugsmē un ir unikāls objekts gan Latvijas, gan Baltijas valstu kontekstā. Katru gadu Biķernieku kompleksajā sporta bāzē tiek rīkotas vairāki desmiti Latvijas un starptautiska mēroga sacensības.

LAF apvieno dažādus autosporta veidus, lai nodrošinātu automobilistu kustības vienotību, organizētu autosporta pasākumus, koordinētu autosporta iesaistīto cilvēku darbību, veicinātu šī sporta atpazīstamību, reputāciju un popularitāti. LAF ir Starptautiskās automobiļu federācijas (FIA) atzīta nacionālā autosporta autoritāte Latvijā. LAF darbojas rallija, krosa, šosejas, 4x4, kartinga, standartauto, treka, trofi-reidu un radio vadāmo modeļu komisijas.

LAF preses dienests
 
Visi komentāri
 
233116. viesis 27.aprīlis 2007 16:38
0 0 Atbildēt

Tad jau labāk to naudu ieguldīt nevis jaunā vietā,bet gan tur,kur jau ir vairāk par pliku zemi(es domāju 333 trasi),protams,kaut kādā veidā vienojoties ar īpašniekiem.Njā,bet tomēr Biķernieki visādā ziņā ir diezgan piemērota vieta auto-moto aktivitātēm,ar savu vēsturi,to nekas neaizstās.

233119. viesis 27.aprīlis 2007 16:57
0 0 Atbildēt

Laba ir arī atrašanās vieta, varētu pazāģēt pāris kokus un trasi paplašināt, padarot drošāku, nevis pārvākties ārpus Rīgas:(

233124. viesis 27.aprīlis 2007 17:17
0 0 Atbildēt

Vienkārši spiediens uz attiecīgajiem funkcionāriem pašlaik ir nenormāli liels,jo nekustamais īpašums tagad maksā līdzvērtīgi bagātāko Eiropas valstu līmenim.Un cilvēki(funkcionāri) saļimst.Nekas,ilgi vairs nav jāgaida-es domāju,šis cenu burbulis drīz plīsīs,piedevām ar lielu troksni.

233130. viesis 27.aprīlis 2007 18:39
0 0 Atbildēt

blin stulbenji...

233132. viesis 27.aprīlis 2007 18:54
0 0 Atbildēt

Es saprotu,ka trase neatbilst muusdienu prasiibaam,bet vai tieshaam Mees nevaram cieniit veesturi,E. Kiopes pieminu un pilseetas zalo rotu atstaat neskartu,lai paliek naakamajaam paaudzeem.Vai tieshaam valdiibai ir beigusies budzeta nauda un jaakeras pie peedeejaa salmina lai tik izvilktu liidz referendumam-es domaaju tautas nobalsoshanu par Prezidentes atceltajiem likumprojektiem.

233133. viesis 27.aprīlis 2007 19:01
0 0 Atbildēt

Tiešām mūsu valstī visam ir jānotiek caur pakaļu !?

233138. viesis 27.aprīlis 2007 19:55
0 0 Atbildēt

visu diktee nauda nauda nauda ... :(

233139. viesis 27.aprīlis 2007 20:06
0 0 Atbildēt

njā ... skumji ... :(

tok labāk būtu uztaisījuši drošāku (vietas tak tur pietiek) ...

233145. viesis 27.aprīlis 2007 21:36
0 0 Atbildēt

Pareizi dara, no tās trases ir vairāk zaudējumu, nekā ieguvumu. Labāk uztaisīt vēlvienu guļamrajonu, kurš atnesīs daudz lielāku peļņu.

233147. viesis 27.aprīlis 2007 23:21
0 0 Atbildēt

******* lohi lohi lohi, neko citu nevar teikt par muusu valstsviiriem un paareejiem, nekam nederiigi suudi vinji ir!!!!

es arii esmu tajaa trasee uzaudzis, pie shiis trases un mezja, trasei blakaam, daudz patiikamu atminju un sajuutu, tas buutu nenormaali stulbi ja to trasi likvideetu!!!!!

233179. viesis 28.aprīlis 2007 19:17
0 0 Atbildēt

Es arī esmu pret šādiem objektiem pilsētā un dzīvojamajos rajonos. Lai taisa spilves pļavās, getliņos vai kur citur.

233180. viesis 28.aprīlis 2007 19:43
0 0 Atbildēt

Žēl.

Un žēl arī, ka nekas nenak prātā, ko es personīgi varētu darīt lietas labā. (Kaut kāda mistiska parakstu vākšana vai vēl kas cits tamlīdzīgs diez vai situāciju mainīs.)

233184. viesis 28.aprīlis 2007 22:18
0 0 Atbildēt

nav komentu.

slima valsts, slima valdiiba.

Bikjernieki ir veertiiba un dalja no vestures.

vai tieshaam paris sunjabuudu deelj tas ir jaaizniicina?

233188. viesis 29.aprīlis 2007 12:52
0 0 Atbildēt

Vieta ir ideāla ! Miers, klusums, zaļā zona, tuvu gan Alfa, gan SKY, brīvdienu vakaros ērti atgriezties Rīgā - Biķernieki drīz parādīs savu īsto potenciālu.

Gonkot var Valmierā vai Tukuma rajonā, sliktākajā gadījumā - pa Tallinas šoseju, tikai jāatcerās ieslēgt tālos, lai molekulas apjēdz ka jāparauj uz labo apmali.

Tā ir vērtīga zeme, un tie fukcionāri, kas nepiekritīs uzreiz un palaban, piekritīs vēlāk un jau bez taukmaizes. Nav jau atomfizika, ko te cepties.

233190. viesis 29.aprīlis 2007 15:12
0 0 Atbildēt

Tiešām skumji būtu, ja šī vēsturiskā un savā ziņā arī unikālā objekta vietā saslietu kaut kādu ciematu Ala Mežciema vārti. Faktiski tas būtu nāves spriedums Latvijas šosejas auto un motosportam un noteikti iespaidotu visas Baltijas auto/moto sporta attīstību. Tā vietā, lai šo bāzi modernizētu un padarītu arī par tūrisma apskates objektu, mēs vieglu roku to visu aizlaižam nebūtībā. Skumji, ļoti skumji, ka neviens pie mums negrib domāt plašāk un ilgtermiņā.

Ceru, ka tomēr veselais saprāts uzvarēs to nejēdzīgo naudas kāri.

Pilnībā atbalstu LAF nostāju šajā jomā un esmu gatavs to apliecināt ar savu parakstu trases aizstāvībai.

233191. viesis 29.aprīlis 2007 15:21
0 0 Atbildēt

To viesis 233179

Tu varētu labāk paklusēt, nevis plātīties ar savu nekompetenci!!!

Tev zināšanai varu paskaidrot, ka Biķernieku trase ir uzcelta krietni pirms tur parādījās tas smirdīgais mežciema guļamrajons.

Protams, ka tiem, kas tur tagad dzīvo, tas var sagādāt neērtības, bet vainot šai gadījumā var tikai tos ne pārāk gudros arhitektus, kas izdomāja tās mājas sacelt tik tuvu trasei.

233204. viesis 30.aprīlis 2007 17:48
0 0 Atbildēt

Pilniigs vaajpraats, varbuut arii ralliju aizliedzam?

233227. viesis 1.maijs 2007 23:59
0 0 Atbildēt

Ja nu mes esam hokeja lielvalts, kura PČ uzvar vienu komandu labakaja gadijuma. Kapec mums ir vajadzigs autosports? Tas nekas ka Slega jau driz sasniegs F1, un kura gaitas ir saistitas ar bikerniekiem. Tas ne kas ka musejie eiropas cempionatos krosa ir vairakkarteji uzvaretaji. Vini visi ir braukusi bikerniekos. Bikerniekos notiekas drosas brauksanas skolas un auto testi. Ta ir neatsverama vieta Latvija un Baltija! Tiem kr..iem kas taisas to sagandet vajadzet rokas noraut. Nevar apbuvet pedejo kvadratmetru.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti