Kārtīgs auto ar mazauto degvielas patēriņu 10

7.maijs 2007 0:02

Vācu kompānija "Audi" prezentējusi vidējās klases sedana A4 versiju ar 1,9 litru TDI dīzeļdzinēju, kura patēriņš pielīdzināms vairumam mazās klases automobiļu, piemēram, "Toyota Yaris".

Konkrētā modeļa uzbūvē visu agregātu darbība un papildaprīkojums noregulēts ar mērķi ekonomēt degvielu. Piemēram, instrumentu panelī ir speciāls indikators, kas vadītājam norāda ideālo brīdi pārnesumu pārslēgšanai, turklāt gan no zemāka augstākā, gan otrādi.



Arī pati pārnesumkārba un dzinēja vadības bloks noregulēti degvielas patēriņa maksimālas samazināšanas nolūkā.

Tāpat ekonomiskajam "Audi A4" veikti svara samazināšanas pasākumi, paredzētas speciālas riepas ar zemu rites berzes koeficientu un optimizēta aerodinamika, izmantojot virsbūves detaļas no kompānijas piedāvātās "S-Line" paketes.

Saprotams, ka pēc visām šīm modifikācijām nekādus ātruma rekordus uzstādīt nav iespējams – 115 zirgspēku dzinējs nodrošina paātrinājumu līdz 100 km/h 11,2 sekundēs –, taču galvenais mērķis ir sasniegts, proti, uz 100 kilometriem nobraukta ceļa "Audi A4 1.9 TDI" ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vidēji patērē 5,3 litrus dīzeļa.

Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
 
Visi komentāri
 
233393. viesis 7.maijs 2007 7:12
0 0 Atbildēt

Nja, viens no kārtējajiem audi vājajiem bīdeļiem. Vairāk tā kā prasītos pēc tā 2.0 dīzeļa, kas būs jaunajā audi parketniekā :D

233394. viesis 7.maijs 2007 7:17
0 0 Atbildēt

Baudāms auto! :)

233398. viesis 7.maijs 2007 8:55
0 0 Atbildēt

Interesanti ar ko Oktāvija ar 1.9TDI būtu sliktāka un tērē arī tos pašus 4.5-5 L/100 un tas viss bez jebkādiem īpašiem pasākumiem degvielas patēriņa samazināšanai???

233399. viesis 7.maijs 2007 8:57
0 0 Atbildēt

Labi ka vel RS4 nav sareguleti uz 15z-zzzzzzs.:):) Santimu ******* mostaties un sakat skaitit kapeicinju,$is gandriz ekonomiskaks par tautas iemiljotajiem Korejie$u luznjiem!:):)

233406. viesis 7.maijs 2007 9:46
0 0 Atbildēt

priduri - saliidzina diizeli ar benziinu.

233421. viesis 7.maijs 2007 10:42
0 0 Atbildēt

Baigais sasniegums, vot ja veel virsbuuvi butu no oglekljshkjiedras uztaisiijushi lai svars mazaax, tad varbuuut i butu ar ko palieliiities bet citaadi nekaa sevishkji ekonomiska tajaa visaa nesaskatu.

233440. viesis 7.maijs 2007 16:09
0 0 Atbildēt

Nu gan atradusi ar ko lielities!

Man ir A4 Quattro 1.9TDI nochipots lidz 170 lopniem un uz sosejas vairak par par 5.4 nepateree

233444. viesis 7.maijs 2007 16:44
0 0 Atbildēt

2 Ideots : un tu domaa, ka es to audi pirktu tappeec, ka vins eed mazaak nekaa mazais yaris? vareeja veel pieraadiit, ka diizelja audi zalaa kraasaa ir zalaaks, nekaa zaljais toyota benziins.

233453. viesis 7.maijs 2007 19:44
0 0 Atbildēt

tam kam A4 Quattro 1.9TDI, tur jau teikts ka vidēji patērē 5,3l/100km, tas nozīmē ka pa šoseju mazāk..

233463. viesis 8.maijs 2007 1:55
0 0 Atbildēt

Nu ja man jaaizveelas starp Yaris un Audi, tad es njemu Audi. Tiesa man pie vienas vietas pateerinjsh taapeec man ir 3.0 Quattro, kas teeree veseliigus 15L uz 100km ... fak ze fjuel ekonomy

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Izdosies vai nē? - šķērsot upi pa gājēju iekaramo tiltu (+ VIDEO) 5

Kādam furgona vadītājam Krievijā iešaujas prātā "ģeniāla doma". Lasīt vairāk

 

Baltkrievi ražos elektrisku mikroauto, ko cer pārdot arī Krievijā. 17

Baltkrievijas jaunuzņēmums Sidus izstrādājis 2,25 m garu elektriskās piedziņas automobili, ko cer eksportēt arī uz daudz plašāko Krievijas tirgu. Lasīt vairāk

 

Griežas tur, kur zīmes to neatļauj (+ VIDEO) 11

Sieviete ar Toyota markas automobili mēģina nogriezties pa kreisi ignorējot CSN un izraisa sadursmi ar pretimbraucošo Volvo. Lasīt vairāk

 

Mercedes-Benz plāno līdz 2030. gadam pilnībā pāriet uz elektroautomobiļu ražošanu

“Daimler AG” un “Mercedes-Benz AG” līdz šīs desmitgades beigām tirgos, kur tas iespējams, plāno pilnībā pāriet uz elektroautomašīnu piedāvājumu. 2022. gadā ar akumulatoru darbināmi modeļi tiks piedāvāti visos koncerna pārstāvētajos segmentos. Lasīt vairāk