Piedāvājam iepazīties ar vēsturiskiem notikumiem, kas notikuši tuvākā vai tālākā pagātnē.
1998.gada 7.maijā vācu koncerns Mercedes-Benz paziņoja par amerikāņu Chrysler iegādāšanos. Summa 40 miljardi dolāru. Šis kļuvis par apjomīgāko darījumu auto vēsturē - jaunā kompānija tika nosaukta par DaimlerChrysler. Koncernam pieder Mercedes-Benz, Maybach un Smart, kā arī "amerikāņi" - Chrysler, Dodge, Jeep.1845.gada 8.maijā inženieris Roberts Tomsons patentējis pirmo pneimatisko riepu - to varēju piepumpēt ar gaisu. Līdz tam laikam visas riepas nebija pumpējamas. Brezenta caurule (kamera) atradās ādas riepas iekšpusē. Jaunā riepa nodrošināja labas braukšanas īpašības, bet bija ļoti sarežģīti izgatavojama. Masveida ražošanā riepas ar kamerām nonāca XX gadsimtā. Tomsons patentējis ne tikai riepu, bet arī spalvas pildspalvu (1849.).

Beigu beigās radās kompānija "Ford", kuras juristi 8 gadu laikā pierādīja, ka procentu maksāšana ir nelikumīga un Seldens naudiņu vairs nesaņēma.
1933.gada 8.maijā Ņujorkā tika ieviesta pirmā policijas radiosakaru sistēma, kas tika uzstādīta patruļmšīnām. Tās sastāvā bija 20W raidītājs, kas novietots policijas iecirknī, un pa diviem 4,5W raidītāji automobilī.

1863.gadā Ādams Opelis atvēra šujmašīnu ražošanas fabriku. 1868.gadā viņs aprecējās ar Sofiju Marī Šnelleri, kura viņam dāvāja piecus dēlus. Visi dēli strādāja ģimenes biznesā.

Pēc mātes padoma Opeļa dēli nolēma pievērsties automobiļu ražošanai. 1899.gadā viņi vienojās ar ekipāžu ražotāju Fridrihu Lucmani. Pirmais Opeļu automobilis saucās Opel Patent Motor Car, System Lutzmann.
1901.gadā Opel sāka ražot automobiļus pēc francūža Aleksandra Dakkara licences. Pirmais pašu Opel konstruētais auto tika izlaists 1902.gadā. Tas bija divu cilindru dzinējs ar 12ZS jaudu. Tam bija iebūvēts ūdens sūknis un tas varēja attīstīt 45km/h lielu ātrumu. Opel popularitāte sasniedza 1909.gadā ar nelielā divvietīgā Doktorwagen izlaišanu - ar tādiem auto mīlēja braukt vācu lauku ārsti.

Pirmais auto saucās Tipo 125 un tam bija tiem laikiem neredzēts dzinējs - V12. Mašīna bija līderis sacensībās, bet degvielas sūkņa defekta dēļ tā debijas sacensības nebeidza. Neskatoties uz neveiksmīgo sacīkšu auto debiju, Ferrari palika apmierināts par savu izveidoto auto. Jau tajā pašā gadā kompānija uzbūvēja un pārdeva trīs tādus Tipo 125.
Uz Ferrari auto atradās saslējušās zirga figūras emblēma - Ferrari to bija saņēmis 1921.gadā no Pirmā pasaules kara leģendārā lidotāja Enriko Barakka mātes. Enriko lidmašīnu rotāja tieši tas pats zirgs. Savukārt dzeltenais fons aizņemts no Ferrari dzimtās pilsētas Modenas.
1950.gada 13.maijā Anglijas Silverstounas trasē karaļa Georga VI klātbūtnē norisinājās pirmās Formula-1 sacīkstes. Uz starta stājās 22 piloti. Par uzvarētāju tad kļuva itāļu autobraucējs Džuzeppe Farina ar Alfa Romeo, kurš vēlāk kļuva arī par pirmo sezonas čempionu.
Silverstounas trase radusies uz Royal Air Force aerodroma bāzes. Pēc kara tas tika nodots Karaliskajam autoklubam. Šeit savas pirmās uzvaras izcīnija Ferrari (1951) un Williams (1979). Par veiksmīgākajiem Silverstounas pilotiem tiek uzskatīti Alens Prosts un Džims Klarks.
Interesanti