Audi R10 TDI ar trešo numuru vadīs Lūrs/Premā/Rokenfellers. Ar pārējiem diviem automobiļiem startēs pieredzējuši Lemānas sacensību braucēji. Matiass Ekstroms būs Toma Kristensena rezervists.
Pirmo reizi kopš trīskāršās uzvaras 2002. gadā, AUDI AG Lemānas 24 stundu sacensībās atkal startēs ar trim rūpnīcas automobiļiem. 16. un 17. jūnijā Francijas klasiskajās izturības sacensībās ar trešo Audi R10 TDI (3. sacīkšu auto numurs) brauks DTM braucēji Lukass Lūrs (27/Vācija), Aleksandrs Premā (25/Francija) un Maiks Rokenfellers (23/Vācija). Iepriekšējais DTM čempions Matiass Ekstroms (28/Zviedrija) ir Audi rezervists, gadījumā, ja Toms Kristensens (39/Dānija) nebūs gatavs piedalīties sacensībās.
"Lemānas sacensības katru gadu izvirza jaunus izaicinājumus," komentēja Audi Motorsport prezidents Dr. Volfgangs Ulrihs. "Startējot ar trešo automobili, mēs palielinām savas iespējas vēlreiz uzvarēt. Lemānas pieredze skaidri parāda, cik ātri komandai iespējams 'pazaudēt' automobili. Papildu izmaksas par trešo automobili, salīdzinājumā ar divu automobiļu komandas izmaksām, ir pieņemamas."
Matiass Ekstroms, Lukas Lūrs, Aleksandrs Premā un Maiks Rokenfellers savu gatavību startēt Lemānā aprīļa sākumā pierādīja testos Paul Ricard trasē (Francijā), pastāvīgi sasniedzot ļoti ātrus apļa laikus. "Visi četri atstāja nevainojamu iespaidu" paskaidroja Dr. Ulrihs. Mēs izšķīrāmies par Lūra/Premā/Rokenfellera kombināciju, jo gribam, lai Matiass koncentrējas uz DTM, kur viņam ir labas izredzes iegūt titulu. Lemānas sacensības norisinās tieši starp divām nozīmīgām DTM sacensībām Brands Hatch un Norisring trasēs."
Zviedrs 16. un 17. jūnijā brauks tikai gadījumā, ja septiņkārtējam Lemānas sacensību uzvarētājam Tomam Kristensenam sacensībās piedalīties neatļaus mediķi. "Šobrīd mēs pieņemam, ka Lemānas sacensību laikā Toms atkal būs gatavs startēt, bet, protams, mēs to nevaram garantēt," teica Dr. Ulrihs.
DTM sezonas atklāšanas sacensībās Hokenheimā dānis piedzīvoja nopietnu kakla sastiepuma traumu. Jau divas dienas pēc avārijas viņš varēja atstāt slimnīcu un kopš tā laika no negadījuma atgūstas savās mājās Dānijā. "Būtībā viņam klājas labi," teica Dr. Ulrihs. "Tomēr, pakļaujot sevi lielākai fiziskai slodzei, Toms nejūtas īpaši vesels. Tie ir parasti simptomi pēc šāda veida negadījuma. Pašlaik neviens ārsts nevar paredzēt, kad viņš atkal būs gatavs sacensībām."
Audi Sport, piesardzības vadīti, Lemānas sacensībās par rezerves braucēju izvirzīs Matiasu Ekstromu. Lemānas trases testa dienā 3. jūnijā zviedrs sēdīsies Audi R10 TDI (2. sacīkšu auto numurs) un iepazīsies ar 13,650 kilometru garo sacīkšu trases apli. Viņa komandas biedri būs Dindo Kapello (42/Itālija), kurš jau divreiz ir uzvarējis Lemānas 24 stundu sacensībās, un Alans Maknišs (37/Skotija), kurš Lemānas sacensībās triumfēja 1998. gadā, taču joprojām tiecas izcīnīt savu pirmo uzvaru Lemānā ar Audi.
Audi R10 TDI ar 1. numuru vadīs pagājušā gada sacensību uzvarētāji Franks Biela (42/Vācija), Emanuels Pirro (45/Itālija) un Marko Verners (41/Vācija), kuri Lemānas sacensībās kopā sasnieguši 10 uzvaras.
"Esmu pārliecināts, ka ar mūsu daudzsološajiem junioriem un pieredzējušajiem braucējiem no pasaules absolūtās sporta autobraucēju elites mēs esam labi sagatavojušies cīņai ar Peugeot," teica Dr. Ulrihs. "Vienlaikus, mēs šiem trim junioriem dodam lielisku iespēju pirmo reizi Lemānas sacensībās cīnīties par kopējo uzvaru. Tas arī daļēji veido mūsu autosporta koncepciju."