«Kia Cee’d» iekaro Eiropu

 
31.maijs 2007 0:00

30. maijā Kia Motors atklāja kampaņu “Cee’d European Test Drive Challenge” (Cee’d Eiropas testa braucienu izaicinājums), kuras mērķis ir iepazīstināt Eiropas autobraucējus ar Kia cee’d modeli un noskaidrot kādas ir cilvēku emocijas dodoties braucienā ar cee’d.

Par kampaņas dalībniekiem kļūs visi autobraucēji, kas kampaņas laikā dosies testa braucienā ar Kia cee’d automašīnu un aizpildīs novērtējuma anketu. Veiksmīgākais kampaņas dalībnieks kopā ar citu Eiropas valstu pārstāvjiem dosies uz Pirmās Formulas trasi Hockenheimas pilsētā Vācijā, kur notiks kampaņas noslēguma pasākums. Pasākumā būs aicināti piedalīties 29 Eiropas valstu kampaņas uzvarētāji, kuri trasē varēs apgūt drošas braukšanas principus.



Dalībnieku braukšanas prasmes tiks pārbaudītas ar dažādu uzdevumu palīdzību, bet sacensības uzvarētājs saņems jaunu cee’d automašīnu.

Jau iepriekš ziņots, ka Kia ar savu jauno automašīnas modeli cee’d Latvijas autobraucējus iepazīstināja šī gada februāri. Pateicoties lielajai interesei par jauno cee’d modeli, pirmajā pārdošanas mēnesī vien Baltijas valstīs tika pārdoti 100 automašīnas modeļi. Zīmīgi, ka jaunie cee’d tiek ražoti Kia pirmajā Eiropā atklātajā rūpnīcā Slovākijas pilsētā Žilinā.

Kia Motors ir viena no pasaulē visstraujāk augošajiem autoražotājiem. Kompānijas oficiālais importētājs Igaunijā, Latvijā un Lietuvā ir KIA Auto AS (www.kia.ee). Uzņēmumam, kurš darbojas kopš 1994. gada, pašlaik visās Baltijas valstīs kopā ir 20 izplatītāji. Kopš pagājušā gada beigām 100% Kia Auto AS pieder uzņēmumam Tallinna Kaubamaja. Tallinā, Rīgā un Viļņā Kia Auto AS veido mūsdienīgām prasībām atbilstošus automašīnu tirdzniecības un servisa centrus.

Kia Motors Corporation (www.kiamotors.com vai www.kia.com) tika dibināts 1944. gadā un ir Korejas vecākais motorizēto transportlīdzekļu ražotājs. Kia Motors pieder Hyundai-Kia Automotive Group. Kia 13 ražošanas un detaļu rūpnīcās 9 valstīs gadā saražo vairāk nekā 1,3 miljonus transportlīdzekļu, kurus pārdod un apkopj izplatītāju tīkls, kas ietver 190 valstis.

Kia ir Austrālijas atvērto tenisa meistarsacīkšu galvenais sponsors un Deivisa kausa sēriju oficiālais pasaules sponsors. 2007.-2014. gadā Kia ir FIFA oficiālais partneris transportlīdzekļu sadaļā 165 valstīs. Šobrīd Kia strādā  33 000 darbinieku, gada tirdzniecības apjoms -  19 miljardi ASV dolāru.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti