Šāds lēmums pieņemts „Nacionālās klases” braucēju sapulcē, ņemot vērā sākotnējā piegādātāja „Dunlop” riepu neatbilstību drošības un izturības prasībām. Izvēlētās „Dunlop” ielas riepas autosacīkstēm izrādījās nepiemērotas, tādēļ turpmāk „Nacionālās klases” braucēji izmantos riepas „Pirelli P6”.
Lēmums par labu „Pirelli” riepām pieņemts balstoties uz sekmīgo iepriekšējo pieredzi, startējot ar šī zīmola riepām. Lai neradītu finansiālos zaudējumus tiem braucējiem, kuri jau paspējuši nodrošināties ar „Dunlop” riepām, „Nacionālās klases” otrajā un trešajā posmā būs atļauts startēt ar abu zīmolu riepām. Sākot ar ceturto posmu 28. jūlijā, „Nacionālās klases” braucējiem būs jāizmanto tikai „Pirelli P6” riepas. Šāda izvēle apliecina „Pirelli” riepu kvalitāti un pierāda, ka ar „Pirelli” ielas riepām sekmīgi var startēt arī autosacīkstēs.„Pirelli” atbalsta autosportu visā pasaulē. Šobrīd „Pirelli” oficiāli piedalās rallijā IRC (Intercontinental Rally Challenge), kā arī aptuveni 20 dažādos nacionālos un starptautiskos rallija čempionātos visā pasaulē. Līdz 2007. gada sezonai „Pirelli” tika pārstāvēta arī WRC (World Rally Championship), tomēr šajā sezonā kompānija nolēma paņemt gada pārtraukumu, lai pēc iespējas kvalitatīvāk sagatavotos startam 2008. gada sezonā. Jau tagad ir zināms, ka nākamajai WRC sezonai „Pirelli” izstrādās jaunu riepu līniju.
Oficiālais „Pirelli” un „Pirelli Key Point” tīkla pārstāvis Latvijā ir 1994. gadā dibinātā kompānija „Latakko”, kas savas pastāvēšanas laikā ir kļuvusi par Latvijas tirgus līderi riepu, akumulatoru un eļļu vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības jomās. 2006. gadā „Latakko” apgrozījums pārsniedza 10 miljonu latu. Pašlaik kompānijā „Latakko” ir nodarbināti vairāk nekā 130 nozares profesionāļi.
PR
Ir jau baigi forši tā raxtīt, bet sacensību nolikumā joprojām stāv raxtīts DUNLOP! Tā kā ši būtu uzskatāma par neoficiālu informāciju?