«Jaunpils rallija 2007» tramplīnos ātrākie Dūcis/Anevics

 
4.jūnijs 2007 9:09

Kārtējo uzvaru Latvijas minirallija čempionātā izcīnījuši Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”), kuri „Jaunpils rallijā 2007” bija ātrākie 4WD+ klasē. Čempionāta ceturtajā posmā citās ieskaites klasēs par uzvarētājiem kļuva Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80 Quattro”, 4WD), Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis („Honda Civic TypeR”, 1600+), Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”, 1600) un Mareks Vītols/Elvis Stankēvics („Mitsubishi Lancer”, Road).

Par „Bosch Auto” kausa ieguvējiem kļuva Raimonds Strokšs/Anrijs Jesse („Mitsubishi Lancer EVO IX”). Komandu vērtējumā trimfēja „Veģi”. Minirallija čempionāts turpināsies ar ralliju „Ķekava ‘07” 7. un 8. jūlijā.

Gandrīz simts ekipāžas sestdienas rīta startēja no Jaunpils pils, lai pacīnītos par “BOSCH Autodaļas” un “FITLINE Senators Racing team” dāvātajām balvām. Dienu iepriekš uznākušais lietus jau tā sarežģīto, tramplīniem un asiem līkumiem bagāto trasi bija padarījis vēl smagāku, kas „Jaunpils ralliju 2007” zināmā mērā pārvērta par izdzīvošanas sacīksti. Rallijs sākās ar vienu kilometru garo „Super special” ātrumposmu Jaunpils ielās. Kārtējo reizi apstiprinājumu guva aksioma, ka šādos šova „dopos”, kas vairāk domāti skatītājiem, vinnēt nevar neko, var tikai zaudēt. Traģikomiski, bet jau pirmā startējušā ekipāža Māris Freibergs/Edgars Trūps („VW Jetta”) bija spiesta izstāties pēc pāris līkumiem ar nolauztu riteni, krietni iedragājot savas izredzes uz čempionu titulu „ROAD” klasē. „ROAD” grupas pārstāvjiem, kas startē ar standarta automašīnām bez papildus drošības aprīkojuma un parasti sacenšas pēc regularitātes principa, šī bija viena no retajām iespējām iespiest akseleratora pedāli grīdā, jo Jaunpils „dops” arī viņiem bija kā ātrumsacensības. Nedaudz negaidīti labāko rezultātu uzrādīja Andris Lūsis/Normunds Vuguls ar „Seat Leon”. Tomēr sacensību turpinājuma precīzāku sniegumu demonstrēja Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”), izcīnot uzvaru un izvirzoties kopvērtējuma vadībā. Otrajā vietā ierindojās Lūsis/Vuguls, bet trešie Ēriks Miķelsons/Sadams („Subaru Impreza”), kuriem tā bija pirmā viesošanās uz goda pjedestāla.

4WD+ klasē turpinājās iepriekšējā rallijā „Kalnamuiža 2007” aizsāktais duelis starp ekipāžām Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”) un Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO 6”). Sešos ātrumposmos no septiņiem ātrāki bija Skakauski, tomēr 20 soda sekundes par kavējumu uz laika kontroli atmeta brāļus uz otro vietu, ļaujot kārtējo uzvaru (gan tikai ar 1,9 sekundes pārsvaru) svinēt Dūcim/Anevicam. Trešajā pozīcijā ierindojās Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi Lancer Evo VI”). Kopvērtējuma vadībā, kad atlikuši vēl trīs posmi, atrodas divu pēdējo sezonu čempioni Dūcis/Anevics, par astoņiem punktiem apsteidzot Miķelsona ekipāžu un par 20 punktiem Arvi Arumu/Arni Krasovski, kuri pirmoreiz startēja ar „Subaru Impreza” un „Jaunpils rallijā 2007” ieņēma piekto vietu.

 
Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”)
„FOTOAĢENTŪRA 4RATI”


4WD grupā 2007. gada sezona aizrit ar ekipāžas Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80 Quattro”) dominanci. Tomēr trešā uzvara no četrām šogad aizvadītajām sacensībām nāca ļoti smagā cīņā, jo pirmā vieta tika izkarota tikai pēdējā ātrumposmā, kura nosaukums bija „Bosch Super Plus”. Balgalvis/Kaktiņš ir stabili kopvērtējuma līderi. Tikai divarpus sekundes uzvarētājiem zaudēja Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš („Audi 80 Quattro”), bet vēl pēc piecām sekundēm finišēja Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 90 Quattro”).

 
Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80 Quattro”)
„FOTOAĢENTŪRA 4RATI”


1600+ klasē rallijs sākās pēc prognozētā scenārija – jau ar pirmo ātrumposmu vadībā izvirzījās Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš („Renault Clio”), palielinot savu pārsvaru ar katru nākamo „dopu”. Tomēr divu Jāņu ekipāža sestajā ātrumposmā piedzīvoja tehnisku defektu un bija spiesta izstāties. Pārliecinošu uzvaru izcīnīja lielajā rallijā rūdītie Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis („Honda Civic TypeR”), tuvākos sekotājus Jāni Fārenhorstu/Ingaru Smaiži („Renault Clio”) apsteidzot par gandrīz par 50 sekundēm. Spēcīgs finiša spurts izdevās Naurim Bruņiniekam/Atim Bruņiniekam („VW Golf II”), tomēr brāļiem pietrūka 0,9 sekundes un jāsamierinās ar trešo pozīciju. „Jaunpils rallijā 2007” finišējot ceturtajā vietā, kopvērtējuma vadībā izvirzījušies Uldis Briedis/Ints Palma („Renault Clio”). Līdzšinējie līderi Kaspars Brencis/Armands Ziemelis („Honda Civic TypeR”) izstājās pēc kūleņa apmešanas. Tomēr īstā cīņa par čempionu titulu 1600+ klasē vēl tikai priekšā, jo astoņu punktu robežās satilpuši septiņi piloti!


Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis („Honda Civic TypeR”)
„FOTOAĢENTŪRA 4RATI”


1600 grupā pārsteigumi nenotika un uzvaru izcīnīja Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”). Sīvu konkurenci Kalniņa ekipāžai izrādīja Ziedonis Bečs/Gatis Ulmanis („Toyota Corolla”), finišā tomēr zaudējot  23 sekundes. Vietu uz goda pjedestēla zemākā pakāpiena izcīnīja Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf II”), saglabājot vadību čempionāta kopvērtējumā. Turpat uz papēžiem jau min Kalniņš/Dombrovskis, kuri atpaliek tikai par diviem punktiem.

„Jaunpils rallija 2007” ietvaros tikai izcīnīts arī „Bosch auto” kauss, kas tika absolūti labākā rezultāta uzrādītājiem Raimondam Strokšam/Anrijam Jessem („Mitsubishi EVO 9”).


Raimonds Strokšs/Anrijs Jesse („Mitsubishi EVO 9”)
„FOTOAĢENTŪRA 4RATI”


Komandu vērtējumā jau trešo uzvaru šosezon svinēja „Veģi” (piloti Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis). Otrajā vietā ierindojās „Auto Stils rally team” (Edgars Piļka, Zigurds Kalniņš, Andris Lūsis), bet trešie - atraktīvie „pipariņi” no „Pepper Racing team II” (Ēriks Miķelsons, Jānis Muižnieks, Māris Mellis).

Šķiet, ka „Jaunpils ralliju 2007” var uzskatīt par visu laiku labāko miniralliju Latvijā. Daudzas lietas bija pirmoreiz – piemēram, sportistu automašīnu mazgāšana pirms pompozās finiša ceremonijas pie Jaunpils pils. Šo sarakstu varētu turpināt – ātrumposms pilsētā, slēgtais parks dalībnieku tehnikai pirmssacensību naktī, dalībniekiem izsniegta vairākkārtēja rallija čempiona Aivja Egles sastādīta ātrumposmu stenogramma reālā formātā, kompetents starta un finiša ceremonijas vadītājs Pauls Timrots. Sacensību laureāti varēja priecāties par vērtīgajām balvām. Savukārt „Bosch” sarūpēto speciālbalvu – jauno skrūvēšanas pistoli, kas autosportistiem, ņemot vērā neskaitāmo riteņu mainīšanu, ir jo īpaši noderīga – ar cīņassparu un azartu nopelnīja ar žigulīti braucošie „pipariņi” Raivis un Ineta Grīnfeldi. Tomēr sacensību rīkotāji „Rally Kalve Team” negrasās dusēt uz lauriem un jau šobrīd tiek radīti plāni, lai nākamgad šo pasākumu paceltu vēl augstākā līmenī.

  “Jaunpils rallija 2007” partneri: “BOSCH Autodaļas”, “FITLINE Senators Racing team”, „Kurzemes radio”, „Pepper Racing team”, Veselības ministrijas „Katastrofu medicīnas centrs”, „SK Latvia”, SIA „Armat” ViaCon grupa, SIA „Semetrons”.

LAF SAK preses dienests

Latvijas minirallija čempionāts

4. posms, „Jaunpils rallijs 2007”

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”) 32:55,9, Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO VI”) +1,9 sekundes, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi  EVO VI”) + 23,1.
4WD
Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80 Quattro”) 35:38,6, Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš („Audi 80 Quattro”) +2,4, Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 90 Quattro”) +7,8.
1600+
Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis („Honda Civic TypeR”) 34:42,1, Jānis Fārenhorsts/Ingars Smaižis („Renault Clio”) +48,5, Nauris Bruņinieks/Atis Bruņinieks („VW Golf II”) +49,4.
1600
Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”) 36:06,4, Ziedonis Bečs/Gatis Ulmanis („Toyota Corolla”) +23,1, Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf II”) +1:40,5.
ROAD*
Mareks Vītols/Elvis Stankēvics („Mitsubishi Lancer”) 1:18,5, Andris Lūsis/Normunds Vuguls („Seat Leon”) 1:23,0, Ēriks Miķelsons/Sadams („Subaru Impreza”) 2:06,2.
* ROAD klases pārstāvji distanci veica pēc regularitātes principa.
Komandas
„Veģi” (piloti Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis) 40 punkti, „Auto Stils rally team” (Edgars Piļka, Zigurds Kalniņš, Andris Lūsis) 34, „Pepper Racing team II” (Ēriks Miķelsons, Jānis Muižnieks, Māris Mellis) 23.
„Bosch auto” kausa izcīņa
Raimonds Strokšs/Anrijs Jesse („Mitsubishi EVO 9”) 32:16,6, Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”) +39,3, Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO VI”) +41,2.

Latvijas minirallija čempionāta kopvērtējums pēc 4. (no 7) posma

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics 57 punkti, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins 49, Arvis Arums 37.
4WD
Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš 55, Didzis Blūms/Aigars Rencis 44, Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš 38.
1600+
Uldis Briedis/Ints Palma 35, Nauris Bruņinieks/Atis Bruņinieks 34, Jānis Fārenhorsts/Ingars Smaižis 32, Raivo Pikke/Artis Dreimanis 32.
1600
Andris Andiņš/Māris Ešmanis 47, Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis 45, Ziedonis Bečs/Gatis Ulmanis 33.
Road*
Mareks Vītols/Elvis Stankēvics 54, Andris Lūsis 44, Māris Freibergs/Edgars Trūps 40.
Komandas
„Veģi” (Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis) 143, „GM – Auto Rally team” (Guntars Miķelsons, Didzis Blūms, Māris Freibergs) 118, „Auto Stils rally team” (Edgars Piļka, Zigurds Kalniņš, Andris Lūsis) 98.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti