Rīgā tiek izbūvētas vairākas jaunas regulējamas gājēju pārejas

 
7.jūnijs 2007 8:27

Satiksmes drošības paaugstināšanai Rīgā aktīvi notiek regulējamu gājēju pāreju būvniecība un jaunu luksoforu objektu izbūve. Šobrīd jau ir izbūvēta jauna regulējama gājēju pāreja Gaigalas ielā pie Silikātu ielas un Augusta Deglava ielā 110. Luksoforu būvniecības darbi notiek arī citviet pilsētā.

Gaigalas ielā ar luksoforiem regulējama gājēju pāreja ir ierīkota līdzšinējās neregulējamās gājēju pārejas vietā, kas šķērsoja brauktuvi ar divām braukšanas joslām. Lai iedzīvotāji varētu došāk nokļūt uz sabiedriskā transporta pieturvietām, arī to izvietojums ir nedaudz izmainīts.

Tāpat neregulējamas gājēju pārejas vietā ir izbūvēta ar luksoforiem regulējama gājēju pāreja Augusta Deglava ielā 110, tādējādi ievērojami paaugstinot gājēju drošību.

Jaunu luksoforu izbūve Rīgā šobrīd notiek vēl trīs vietās:
- luksofori tiek izbūvēti Meža prospekta un Viestura prospekta krustojumā, lai gājēji varētu droši šķērsot brauktuvi pa regulējamu gājēju pāreju, paaugstinātu drošību arī pārējiem satiksmes dalībniekiem un lai pa Meža prospektu braucošajiem transportlīdzekļiem būtu vieglāk šķērsot krustojumu;
- lai paaugstinātu velobraucēju drošību, luksofori tiek izbūvēti arī Gaujas ielas un Tēraudlietuves ielas krustojumā, kur ielas brauktuvi šķērsos topošais veloceliņš Centrs-Mežaparks;
- Salaspils ielas un Rušonu ielas krustojumā, kur pēc luksoforu izbūves gājējiem būs daudz drošāk šķersot Salaspils ielu.

Jau ziņots, ka kopš 2005.gada Rīgā tiek veikta luksoforu sistēmas modernizācija un jaunu luksoforu izbūve ar ERAF līdzfinansējumu. Rekonstrukcijas laikā luksofori tiek modernizēti un pieslēgti luksoforu vadības centram, kas ļauj regulāri sekot līdz luksoforu darbībai un operatīvi novērst bojājumus.

Šobrīd kopumā jau ir noslēgti līgumi ar remontdarbu veicējiem par jaunu luksoforu izbūvi 11 vietās un esošo luksoforu rekonstrukciju vēl 63 vietās Rīgā. Tāpat satiksmes drošības paaugstināšanai ir paredzēts uzstādīt gājēju drošības barjeras kopumā 2400 metru apjomā, lai gājēji nešķērsotu ielas vietās, kur tas ir bīstami; 4 vietās plānots ierīkot gājēju drošības saliņas, 8 gājēju pārejas aprīkot ar papildus apgaismojumu un izbūvēt 16 ātrumvaļņus.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti