Satiksme pie Dienvidu tilta novirzīta uz apbraucamā ceļa 4. posmu 17

 
22.jūnijs 2007 8:56

Kā informē A/s “Dienvidu tilts”, naktī no š.g. 21. uz 22. jūniju pārslēgta ceļa satiksmes kustība Maskavas un Slāvu ielas posmā no trešā pagaidu apbraucamā ceļa uz ceturto apbraucamo ceļaposmu, lai turpinātu estakāžu būvniecību pāri Krasta un Maskavas ielai.

Apbraucamā ceļa ceturtais posms, tāpat kā iepriekšējie trīs, nemainīs transporta līdzekļu caurlaides spējas – tiks saglabātas līdzšinējais brauktuves joslu skaits.

Tiks slēgts posms no Maskavas ielas 257a līdz 259, novirzot satiksmes kustību pa blakus esošo brauktuvi gar 3.,7. un 9. tramvaja maršruta sliedēm. Tiks slēgta arī Slāvu ielas kreisā brauktuve, novirzot satikmes kustību pa Slāvu ielas labo pusi, kur izbūvētas papildus brauktuves joslas. Autovadītājus par izmaiņām satiksmes plūsmā informēs ceļa zīmes.

A/s Dienvidu tilts jau iepriekš atvainojas iedzīvotājiem un Rīgas viesiem par iespējamām īslaicīgām neērtībām, tādā veidā cerot uz atbalstu vērienīgākā un sarežģītākā projekta būvniecībai pēdējo 25 gadu laikā.

Šis ir jau ceturtais no sešiem apbraucamā ceļa posmiem, kas tiek nodots ekspluatācijā.
 
Visi komentāri
 
236724. viesis 22.jūnijs 2007 10:23
0 0 Atbildēt

Tas nu gan tiesa - šī noteikti ir pēdējo 25 gadu vērienīgākā afēra...

236729. viesis 22.jūnijs 2007 10:44
0 0 Atbildēt

psc ne apbraucamais posms :////////

236730. viesis 22.jūnijs 2007 10:45
0 0 Atbildēt

Pamanīts: kad nestrādā luksofori tajā rajona - nav nekādu korķu nevienā virzienā!

Varbūt ir vērts to paņemt vērā?

236737. viesis 22.jūnijs 2007 11:07
0 0 Atbildēt

Ilgi pa logu skatījos, kamēr sapratu kā viņi tur tagad ir novirzīti...

236743. viesis 22.jūnijs 2007 11:53
0 0 Atbildēt

Kopš būvē to pasaules brīnumu, cenšos tur nebraukt, jo kaut kā neliekas, ka būvdarbi neietekmē caurlaides spēju....

236744. viesis 22.jūnijs 2007 12:16
0 0 Atbildēt

Varēja arī pastāstīt, cik ilgi tā apbraukšana draud turpināties..

236745. viesis 22.jūnijs 2007 12:30
0 0 Atbildēt

Vakar no centra braucot tur dežūrēja divas policijas ekipāžas, nu vienkārši superīgi varēja izbraukt... visu to korķi tur rada viens luksofors... nu vienīgi apli arī vajadzētu padomāt kā labāk sakārtot....

236749. viesis 22.jūnijs 2007 14:06
0 0 Atbildēt

vot ta ir satiksmes organizacija:

www.youtube.com/watch?v=KbJSi...elated&search=

236750. viesis 22.jūnijs 2007 14:08
0 0 Atbildēt

ja jau pirms rekonstrukcijas tur bija nepietiekams joslu skaic, tad rekonstrukciajs laikā joslu skaitu palielināt nekādi nav iespējams - vienreiz ir kļūda, un viss, to uzlabot nespējam.

No centra braucot Krasta ielai ir 3 joslas. Tad tās pāriet divās, tad atkal trijās, kur pa apli pienāk klāt viena josla. Kāpēc nevar izveidot trīs līdz pat aplim, un tad divas tiem, kas turpina pa Maskavas ielu, un divas (vai trīs) tiem, jas griežas pa apli?

236751. viesis 22.jūnijs 2007 14:31
0 0 Atbildēt

kā vienmēr ne viens nejēdz pie šādiem rakstiem pielikt klāt kaut kādu transporta kustības shēmu vai kaut vai linku uz to kur tāda ir. Savādāk no rakstītā nu nekas nav skaidrs, kur kas ir samainījies.

236752. viesis 22.jūnijs 2007 14:33
0 0 Atbildēt

tur nekadu shemu nevajag. nedaudz mainijusies liikumu konfiguracija i viss.

236757. viesis 22.jūnijs 2007 15:40
0 0 Atbildēt

no jelgavas uz purcikku - mebelju namu braucu 2.5h=0.5h jelgava riga, 2hsalu tilts>mebelnams.

236759. viesis 22.jūnijs 2007 16:10
0 0 Atbildēt

Pec buves pabeigsanas uztaisis reviziju un daziem var sanakt sedet... Dargakais projekts pasaulee. ;)

236762. viesis 22.jūnijs 2007 17:33
0 0 Atbildēt

luk ka izskatas tas izmainjas uzbrauksanai uz Slavu tiltu

www.bmwclub.lv/forum/download.php?id=27546

236767. viesis 22.jūnijs 2007 21:38
0 0 Atbildēt

to 236757

Kas gan Slāvu aplī meklējams , no Jelgavas uz Mēbeļu namu braucot? Taisnākais ceļš taču pār Deglava vai Zemitānu tiltu ved!

236800. viesis 24.jūnijs 2007 21:06
0 0 Atbildēt

Tur puse no Krasta ielas korķa problēmas ir tie, kas cenšas apbraukt korķi pa labo malējo joslu (arī kabatām) un tad tomēr griezties uz Slāvu tilta pusi. Ja labo malējo joslu no parējām norobežotu jau laicīgi (varbūt sākot no Lido) ar betona barjerām tā lai pa to no Krasta ielas var aizbraukt tikai taisni pa Maskavas ielu, tad tas būtu izdarāms visai ātri.

Nezinu gan kā tas ietekmētu Slāvu tilta nobrauktuvi, jo tiem, kas no Slavu tilta grib griezties uz Maskavas ielu prom no centra, tad paliktu tikai viena josla, kas būtu jadala ar tiem, kas vēlētos tikt uz Svāvu tilta no Krasta ielas.

236873. viesis 25.jūnijs 2007 12:18
0 0 Atbildēt

Nu redzi-kā jauparasti-visas problēmas rada līdēji garām-resp. tie,kas cenšās būt vienlīdzīgāki par citiem.CP tos būtu jāķer ,jo viņi reāli rada avārijas situācijas un nervozitāti uz ceļa.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti