Rīgas domei «ģeniālas» idejas, kā mazināt sastrēgumus 59

 
25.jūnijs 2007 9:40

Ar interesantu ierosmi klajā grasās nākt Rīgas domes Satiksmes departaments (SD) – noteikt par normu, ka sastrēgumos automašīnā ir jāatrodas vismaz diviem cilvēkiem. Pašreiz tiekot analizēts, vai no likumdošanas viedokļa šāds ierosinājums potenciāli vispār izskatāms un realizējams.

SD direktors Ivars Zarumba stāstījis, ka pirms kāda laika ar likumdevējiem jau bijušas konsultācijas, lai ieviestu sistēmu, ka nepāra dienās pilsētas centrā var iebraukt tikai automašīnas ar nepāra skaitļiem valsts reģistrācijas numura zīmes beigās, bet pāra dienās – ar pāra. "Teorētiski mašīnu skaitam būtu jāsamazinās, cilvēkiem nāktos komunicēt ar kaimiņiem un braukt kopā. Taču, ņemot vērā to, kā pie mums notiek mašīnu pirkšana, viss reducēsies uz to, ka cilvēks nopirks otru mazu mašīnu ar otru numuru un katru rītu brauks ar citu," sacījis I. Zarumba.
 
Visi komentāri
 
236806. viesis 25.jūnijs 2007 9:46
0 0 Atbildēt

Varbuut izdomaat veel labaak - var braukt ar auto katru meenesi tikai tajaa datumaa,kursh ir tehn.apskates uzliimee.Tad noteikti sastreegumi buus daudz mazaaki un tikai retais varees atljauties iegaadaaties 30 auto - katru savai dienai!

236807. viesis 25.jūnijs 2007 9:48
0 0 Atbildēt

atbalstaama ideja.. ar vismaz2iem nosaciijumiem:

-sabiedriskais savests kaartiibaa

-park&ride pie robezjas lai rajonu iedziivotaji var tikt taalaak

+iebraukshana centraa par maksu (kas pats par sevi neatcelj maksu par staavvietaam)

taa kaa ne viens ne otrs punkts NAV izpildaams tad nu miicamies taalaak pa korkjiishiem :)

236811. viesis 25.jūnijs 2007 9:53
0 0 Atbildēt

Pirmdienas rītas sākas ar anekdotēm.

:D :D :D

236813. viesis 25.jūnijs 2007 9:54
0 0 Atbildēt

Kārtējā muldēšana....un tautas smīdināšana..... :)

236814. viesis 25.jūnijs 2007 9:56
0 0 Atbildēt

Nu un ja es to cilvēku esmu izsēdinājjis pirms kvartāla? Jāvadā līdzi suns :)

236816. viesis 25.jūnijs 2007 9:59
0 0 Atbildēt

suns nav cilveeks.

maneejais suns vakar polici noreeja, laikam slikts cilveeks.

236818. viesis 25.jūnijs 2007 10:05
0 0 Atbildēt

Pirms diviem vai trijiem gadiem jau šitāda doma pavīdēja - nelaist pāri Vanšu tiltam automašīnas bez pasažieriem, tagad notiek tās pašas idejas atgremošana ar citiem salātiem. Nesaprotu kādam aprobežotam jābūt lai varētu tādu domu celt gaismā. Uz autoservisu arī būs jābrauc pārītī. :D :D :D

236820. viesis 25.jūnijs 2007 10:07
0 0 Atbildēt

nu, ārzemēs jau to ir piedzīvojuši - vadāja līdzi cilvēka auguma lelles. Nav cilvēks ? Tas vēl jāpierāda. Viņš tikai smagi slims un guļ ar aizsegtu seju. Nē, likumu nepārkāpj. Jā, uz slimnīcu braucam. Nē, modināt nevajag, ja mirs - būsiet vainīgi.

236821. viesis 25.jūnijs 2007 10:13
0 0 Atbildēt

Nu tiešām..."ģēniji" :D

236824. viesis 25.jūnijs 2007 10:18
0 0 Atbildēt

tik tiešām sasmīdināja :D:D:D:D

236825. viesis 25.jūnijs 2007 10:20
0 0 Atbildēt

intīmpreču veikalos jāiepērk lelles...

236826. viesis 25.jūnijs 2007 10:20
0 0 Atbildēt

bomži varēs piepelnīties.

236827. viesis 25.jūnijs 2007 10:27
0 0 Atbildēt

Interesanti, kā viņi domā noformulēt, kas ir sastrēgums un sastrēgumstunda, kad un kurā vietā tā sākas un beidzas, jo, lai kaut ko ievērotu, tam ir jabūt formulētam, savādāk nekā.

Juglā sastrēgumstunda ir ap plkst. 8.00 no rīta, bet Vanšu tiltam, virzienā uz Pārdaugavu, vēlu pēcpusdienā, tad vai nu jāliek ceļazīmes ar norādēm vai jāpasludina visa Rīga par lielu sastrēgumu visas dienas garumā. Un vai sastrēgums, kas radies kādas avārijas dēļ, arī skaitās vai tas ir forsmažors?

236828. viesis 25.jūnijs 2007 10:30
0 0 Atbildēt

Laikam Jāņos kaut ko ne to sadzērušies.. :) :) :)

Ja šito likumu pieņems, tad nāksies aizbraukt līdz korķim, ieslēgt avareikas un tur pat ielas vidū stāvēt un gaidīt kad korķis beigsies... uh iedomājos, ja 100 mašīnas rīkosies līdzīgi... korķis visas nakts garumā...

Paldies Jums gaišās galvas, sen tā nebiju smējies...

236830. viesis 25.jūnijs 2007 10:34
0 0 Atbildēt

man jau ir divas automašīnas.... vienai numurs beidaz ar pāra ciparu, otrai ar nepāru.... a ko darīs ar teksta numuriem? :D :D :D

236837. viesis 25.jūnijs 2007 10:40
0 0 Atbildēt

Nevar te ievietot to ideju autoru fotogrāfijas?

236838. viesis 25.jūnijs 2007 10:42
0 0 Atbildēt

Tiešām pirmdienas rīts sākas ar anekdotēm :D Bet nu reizēm amatpersonām vajag izspļaut kaut ko uzjautrinošu - citādāk vēl tauta padomās, ka amatpersonas sēž uz kakla bez jēgas :D :D

236840. viesis 25.jūnijs 2007 10:49
0 0 Atbildēt

vislabāk būtu ja zarumba saprastu, par ko viņš ir pārvērties un klusi aiziet penzijā. un tas nenozīmē, ka automātiski baltiņa viņa vietā :D

236841. viesis 25.jūnijs 2007 10:50
0 0 Atbildēt

iespējams, ka šī ideja ir ok kautkur kautkādā vācijas autobānī, kur tie sastrēgumi ir 10km gari un jāgaida hvz cik stundas, līdz ar to ar likumu var sakārtot to, ka cilvēks 5h vietā sēž teiksim 2h vai kautkā tā...

Bet Lv gadījumā nekāda dižā ekonomija nesanāk, jo ja brauc piemēram no Jurmlas uz centru ar auto, tad sanāk no 45-90min tas brauciens, bet ar moci tas pats gabals sanāk 20-30min. Tas nozīmē, ka tas ir ātrākais laiks, lai veiktu šo attālumu, jo nav jāsēž sastrēgumā. ieviešot šo skaisto ideju, nedomāju, ka ar auto es varēšu aizbraukt tik pat ātri kā ar moci, tikuntā būs tie sastrēgumi, vienalga pat ja 5reizes mazāki, tuk un tā nekāda laika ietaupīšana nesanāks, mnuprāt

236842. viesis 25.jūnijs 2007 10:53
0 0 Atbildēt

dekster, a kam tev to fruktu fočenes? tautai jāredz savi varoņi? tie jau nav nekādi varoņi, nelaimīgi cilvēciņi... uzdots cīnīties ar sastrēgumiem, un tad nu maun, kā māk

236844. viesis 25.jūnijs 2007 10:57
0 0 Atbildēt

elementāri Mendelson!!!

Ziniet kapēc tāda ideja?

Tapēc ka RD SD atbildīgās amatpersonas uz darbu un sastrēgumstundās ved šoferis!!!

un viņiem ta pie kājas par tevi kā ierindas pilsoni jo viņi ta likumu ievēro jo brauc divatā!!!!

236845. viesis 25.jūnijs 2007 11:05
0 0 Atbildēt

Un sanāks diskriminācija: ja nav tev laulenis, vai dzīvo viens pats savā privātmājā, vai laulenim uz citu pusi... braukt nedrīxt!

Ko tur komentēt... Ziņas no RD ir TIK stulbas, ka tad jau labāk komentēsim - kuram tur šodien aizcietējums, vai mēnešreizes izkritušas ;-)

236846. viesis 25.jūnijs 2007 11:05
0 0 Atbildēt

Kādā amurikāņu šaudīšanās filmā "sliktie zēni" uzoda policistus kas šos novēro. Kā? Pēc viņu teorijas "Ja ielas malā stāvošā automašīnā ir divi vīrieši tad tie ir vai nu zilie vai nu policisti. Ko gan zilajiem darīt mūsu kvartālā?" :D

Bet, šķiet ka RD SD Jāņus svinējuši ar lielu vērienu - dzēruma murgi vēl šorīt nāk ārā...

P.S. - Man labāks ierosinājums. Sastrēgumus pasludināt ārpus likuma un sastrēgumos esošās mašīnas konfiscēt.

236848. viesis 25.jūnijs 2007 11:07
0 0 Atbildēt

Man ir ieteikums-

pie katras skolas nolikt pa policistam,lai draatee tos, kuri savus peecnaakamos aizved liidz pat pasaam skolas durviim.

Tagad vasaras meeneshos korkji ir daudz mazaaki nekaa skolas laikaa..tas attiecas uz visaam skoleenu briivdienaam.

236850. viesis 25.jūnijs 2007 11:12
0 0 Atbildēt

izskatas ka tiek lobeets leļļu bizness

236851. viesis 25.jūnijs 2007 11:13
0 0 Atbildēt

vienkārši jāaizliedz Rīgā braukt vieglajām mašīnām - lai brauc tikai smagie, sabiedriskas un komerctrannsports, jo no tiem Latvijas ekonomiskajai attīstībai ir lielāks labums, nekā no kundziņa šlipsē, kurš transportē savu mirstīgo miesu uz darbu ar auto, jo kas ir tramvajs vai vilciens, ir aizmirsis....vai arī sabiedriskajā neļauj kāpt krāna garums (pareizāk sakot - īsums).

236853. viesis 25.jūnijs 2007 11:16
0 0 Atbildēt

a ja es tiko esmu to otru izlaidis, kas tad? man sagatavot vazelīnu, lai mani izvālē? un kas notiekas tad, ja braucu darba darīšanās? kā atšķirs darba braucienus no privātā? a ja ir vajadzīgs darba darīšanās iebraukt centrā vai izbraukt no centra? ierosinu pa ielām staigāt pāros, vai arī pēc personas koda - nepāra dienās strādā puse, pāra dienās - otra puse

236855. viesis 25.jūnijs 2007 11:20
0 0 Atbildēt

Visupirms,nevajadzētu laistīt ielas ,mazgāt auto ar dzeramo ūdeni,ja kļūdos ,atvainojiet!

236856. viesis 25.jūnijs 2007 11:20
0 0 Atbildēt

kaa diez vareetu zinaat braucot ar auto buus vai nebuus sastreegums!? idioti, dotiet tautai vaardus, kas sho ierosināja!

236857. viesis 25.jūnijs 2007 11:26
0 0 Atbildēt

eu, misters Zarumba, tu Jaanjus Preiljos neesi svineejis, gadiijumaa ??? :D :D :D tur laikam slavenais "Preilju Kokteilis" veel nav beidzies, ka peec sveetkeim jaanaak klajaa ar tik demagogiskaam idejaam :D :D :D

sakaarto vispirms sab.transa infrastruktuuru un tad mudjijies te ar "gudraam idejaam" :D :D :D

236858. viesis 25.jūnijs 2007 11:33
0 0 Atbildēt

kolumbs laikam nav ne ar tramvaju, ne vilcienu braucis ... Ja tu brauc ar riteni uz darbu, tad man tikai priekspar tevi.

236860. viesis 25.jūnijs 2007 11:36
0 0 Atbildēt

idioti, vairak nekas :D kur ta tiktalu var aizdomaties! chista dazhreiz liekas ka tur augshaa seezh degjenerati ar 2 klashu izgliitiibu.

236861. viesis 25.jūnijs 2007 11:37
0 0 Atbildēt

un tiem kam tikai burti nummurāiedalīsies līdzskaņi/ patskaņi

236868. viesis 25.jūnijs 2007 11:57
0 0 Atbildēt

Jā, jā, "ģeniālas idejas, deģenerāti, idioti" utt. Tādi paši teksti jau tika sakomentēti arī pie plāniem Rīgā ieviest dārgākās stāvvietas Europā. Un kas? Cik ta šodien maksājam? Vai labumus ar izjūtam?

Kāpēc gan RD nepieņemt visādus interesantus "noteikumus", ja tie vienmēr aiziet uz urrā?

236879. viesis 25.jūnijs 2007 12:32
0 0 Atbildēt

"Kolumba" galerija izsaka visu (a šis kaut ko par krāniem??)

236884. viesis 25.jūnijs 2007 12:48
0 0 Atbildēt

IDIOTI !!!!!

236885. viesis 25.jūnijs 2007 12:55
0 0 Atbildēt

Vispār Zarumba ir gudrs vecis, tā jāizskata sekojoši scenāriji:

1) tiek zondēta sabiedrības attieksme;

2) sagatavota augsne kādam citam piedāvājumam;

3) lobētas kāda intereses;

4) PR kampaņa, ka SD kaut ko dara

236888. viesis 25.jūnijs 2007 13:04
0 0 Atbildēt

Man ir ģeniālāka ideja kā samazināt sastrēgumus Rīgā - par galvaspilsētu noteikt Ventspili!! HE HE HE

236892. viesis 25.jūnijs 2007 13:17
0 0 Atbildēt

Ideja par aktivitāšu pārcelšanu uz citu pilsētu/ām nav jauna, bet tas ietekmēs zemes cenas un vēl šo to Rīgā un apdraudēs daudziem ilgtermiņa "biznesa" plānus, tā ka jebkura reāla aktivitāte tiks norakta.

236893. viesis 25.jūnijs 2007 13:18
0 0 Atbildēt

hm :))) kā kko tadu var izdomāt?

236895. viesis 25.jūnijs 2007 13:39
0 0 Atbildēt

Kurās dienās lai braukā Serjoga ar V.N. "MECT HET" sviesc kkāds

236896. viesis 25.jūnijs 2007 13:45
0 0 Atbildēt

Vieta jaunam biznesam. Kādā no Āzijas valstīm šāda kārtība jau ir un līdz ar to ir izveidojusies arī jauna "profesija"- līdzbraucējs, ar darba vietu ceļmalā pirms noteiktas iebraukšanas zonas, par nelielu samaksu ir ar mieru pasēdēt tavā mašīnā, kamēr tu iebrauksi pilsētas centrā!

236897. viesis 25.jūnijs 2007 13:47
0 0 Atbildēt

Idejas autors noteikti pa jāņiem ir ne tikai alu sadzēries, bet arī kaut ko nopietnu pīpējis. Ar vien spēcīgāk sāk likties, ka pa Rīgu normāli varēs braukt tikai ar motociklu...

236900. viesis 25.jūnijs 2007 13:55
0 0 Atbildēt

Domāju iesākumā šīs metodes vajadzētu eksperimentālā kārtā uz kādu gadu piemērot pašiem deputātiem, protams pēc ieviešanas, pats par sevi viss attiecas arī uz viņiem....

Savādāk jau vispār lido pa mākņiem, ar kompensācijām un privilēģijām!

236901. viesis 25.jūnijs 2007 13:56
0 0 Atbildēt

Kāpēc gan nenoteikt iebraukšanas maksu Rīgā, piemēram, no tiltiem uz centra pusi? Jūrmalā, Stokholmā, Londonā un Oslo jau sen ir, kāpēc gan lai Rīga būtu tam mazāk piemērota? Pie tam Stokholmā šī maksa attiecas tieši uz sastrēgumstundām. Uzliec pietiekoši augstu samaksu, lai sastrēgumi samazinās un punkts.

P.S. tad es varēšu braukt netraucēts

P.P.S. ar autobusu

236911. viesis 25.jūnijs 2007 15:09
0 0 Atbildēt

Laba anekdote. Lai nebūtu jāsakārto satiksme pilsētā, taisīs tik ierobežojumus. Jāsāk gan būtu no pavisam citas puses - ziemeļu tilts vai tunelis ar NORMĀLĀM nobrauktuvēm ne tāda pornogrāfija, kā tagad top Ķengaragā, sakārtots sabiedriskais transports, stāvlaukumi, kur piepilsētā nolikt mašīnu APSARGĀTĀ stāvvietā, velosipēdistu celiņi, speciālās joslas motorolleristiem u.t.t. Galu galā, kad Rubiks gribēja būvēt metro, viņu norēja un metro tā arī nav. Nu nebraukātu es ar mašīnu, ja man būtu kaut drusku komfortablāki apstākļi braukt ar velosipēdu vai arī normāls PROGNOZĒJAMS pilsētas autobuss no rīta. Ja pieturā uz Brīvības ielas pienāk buss, kurā šoferis tirgo biļetes un šajā busā grib iekāpt 20 cilvēki, tad pa to laiku es ar mašīnu jau esmu pusceļā uz darbu.

236912. viesis 25.jūnijs 2007 15:38
0 0 Atbildēt

Kāpēc gan dižie automīļi labprātīgi vismaz 1 reizi nedēļa bez nekadiem sodiem un piespiešanas, vispārīgā labuma vārdā, nebrauktu kopā ar kaimiņu vai ar sabtransu???????

236914. viesis 25.jūnijs 2007 15:39
0 0 Atbildēt

metro nozīmētu, ka tagad premjers būtu pļiners

236925. viesis 25.jūnijs 2007 17:09
0 0 Atbildēt

wahahahahaaaaaa...... un landkrūzers ar v/n MOZG? kurās dienās tas varēs pa centru vālēt? :D:D:D:D:D

236926. viesis 25.jūnijs 2007 17:19
0 0 Atbildēt

Reāli jau visus sastrēgumus var likvidēt vienā dienā un dabiskā veidā. Paņēmiens: atgriezt sab. transportam viņa priekšrocības. T.i. speciālas joslas autobusiem un aizliegumu rullēt pa tramvaja sliedēm (nav vajadzīgs pat nekāds "ātrgaitas" tramvajs, vajag vienkārši garantēt, ka tramvajam nav jāstāv sastrēgumos kā tas ir tagad). Problēmas atrisinātos pāris dienās, jo ātri vien autovadītāji saprastu, ka ar sab. transp. tā kā ātrāk.... Taču šis risinājums ieviests netiks nekad, jo ne paši deputāti, ne arī sponsori ar sabiedrisko braukt netaisās :) Tāpēc turpinās vien fantazēt visādas absurdas idejas un dažādus noteikumus, kur varētu sev garantēt izņēmuma stāvokli...

236928. viesis 25.jūnijs 2007 17:21
0 0 Atbildēt

Ir strikts likums: maksimālais sastrēgumā pavadītais laiks nevar īpaši pārsniegt tajā pašā ceļā ar sabiedrisko pavadīto laika sprīdi. Ja sab. transportam ir priekšrocības, auto sastrēgumu līmenis regulējas automātisko, t.i. ja piemēram, uztaisītu sistēmu, ka no Juglas līdz Inženieru ielai var tikt ar tramvaju pa 15 minūtēm, tas būtu milzīgs ieguldījums sastrēgumu mazināšanā, sastrēgumi šajā maršrutā praktiski beigtos..

236937. viesis 25.jūnijs 2007 18:05
0 0 Atbildēt

Singapuraa sjogad vietejais gids stastija, ka tur viss risinas sekojosji. Ir noteiktas sastregumstundas riitos un vakaros. Kad taja laikaa brauc (leeni kusties) pa ielu, zem tiltiem vai kaa savaadaak stav elektroniska naudas nonjemsanas ierice, kura nonjem no sjoferu kreditkartem kaut kaadu naudas vieniibu (neprasiju cik). Sjofera pienakums turet kartinju uz panelja, lai valsts nonjem nodevu no taas. Vinji pasji domaa, vai ir veerts braukt 10 00vai pagaidiit lidz 12 vai 13...

236941. viesis 25.jūnijs 2007 19:35
0 0 Atbildēt

236827. viesis 25.06.2007 10:27

Interesanti, kā viņi domā noformulēt, kas ir sastrēgums un sastrēgumstunda, kad un kurā vietā tā sākas un beidzas, jo, lai kaut ko ievērotu, tam ir jabūt formulētam, savādāk nekā.

Juglā sastrēgumstunda ir ap plkst. 8.00 no rīta, bet Vanšu tiltam, virzienā uz Pārdaugavu, vēlu pēcpusdienā, tad vai nu jāliek ceļazīmes ar norādēm vai jāpasludina visa Rīga par lielu sastrēgumu visas dienas garumā. Un vai sastrēgums, kas radies kādas avārijas dēļ, arī skaitās vai tas ir forsmažors?

Neparasti perfekta analīze.

Egils

236942. viesis 25.jūnijs 2007 19:37
0 0 Atbildēt

Es pat nebraucot komandējumā uz Spāniju, varu ieteikt Rīgas Satdepistiem labu ideju. Pāra datumos uz darbu iet (brauc) tikai tie Satdepisti, kuriem krāniņš īsāks par 10cm. Nepāra datumos tie, kuriem garāks par 10 cm. Tā, lai būtu līdzsvars. Satdepistēm- attiecīgi dalījums no pupu izmēriem.

236943. viesis 25.jūnijs 2007 19:42
0 0 Atbildēt

236926. viesis 25.06.2007 17:19

Reāli jau visus sastrēgumus var likvidēt vienā dienā un dabiskā veidā. Paņēmiens: atgriezt sab. transportam viņa priekšrocības. T.i. speciālas joslas autobusiem un aizliegumu rullēt pa tramvaja sliedēm (nav vajadzīgs pat nekāds "ātrgaitas" tramvajs, vajag vienkārši garantēt, ka tramvajam nav jāstāv sastrēgumos kā tas ir tagad). Problēmas atrisinātos pāris dienās, jo ātri vien autovadītāji saprastu, ka ar sab. transp. tā kā ātrāk... Taču šis risinājums ieviests netiks nekad, jo ne paši deputāti, ne arī sponsori ar sabiedrisko braukt netaisās Tāpēc turpinās vien fantazēt visādas absurdas idejas un dažādus noteikumus, kur varētu sev garantēt izņēmuma stāvokli...

Vēl viens fantastiski labs atzinums. Tikai pirms vārda "sponsori" jābūt vārds "viņu"..

Egils

236954. viesis 26.jūnijs 2007 0:54
0 0 Atbildēt

Zarmba un co bijušu aidevušies ''komandējumā'' un kādu D-Amerikas banānvalsti uzzināt turienes ieradumus un ieviest pie mums.

237022. viesis 26.jūnijs 2007 15:46
0 0 Atbildēt

Viņiem pašiem saimā būs daudz darba, katru sēdi nāksies izskatīt vai atļaut sodīt savu kolēģi par to ka uz darbu ieradies viens bez sava draudziņa :)

237036. viesis 26.jūnijs 2007 17:46
0 0 Atbildēt

Kāds laikam ir izkūkojis smadzenes! Kurā pilsētā tā notiek? A ja man, kurjeram, ir tikai viens auto, kā nokļūšu pie klienta ik pārdienas!

Debīlas idejas!

237037. viesis 26.jūnijs 2007 17:51
0 0 Atbildēt

Vajag maksāt visiem kuri iebrauc Rīgā. Piemēram es dzīvoju Rīgā, aizbraucu pie čoma uz Ulbroku, braucot iekšā maksāju. Maksā visi - parastie, biezie, deputāti, prezidents, menti. Skidons tikai ātrajiem un pažarniekiem.

Sastrēgumi nebūs mazāki, bet piķis būs lielāks.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti