Lasītājs: Neatļauta apgriešanās uz Rīgas - Daugavpils šosejas 46

 
27.jūnijs 2007 9:13

Lasītājs: Gribu vērst iauto lasītāju, autovadītāju un Ceļu policijas uzmanību uz bīstamu avārijas situāciju rašanos iespēju uz Daugavpils šosejas A6, braucot no Rīgas starp Saulkalni un Ikšķili (1km pirms Ikšķiles).

Vēlos pastāstīt par kādu atgadījumu, kurā iekūlos 21.jūnija vakarā ap 17:00. Atgadījuma vieta – braucot no Rīgas, Salaspils vai Saulkalnes – apmēram 1km pirms Ikšķiles, blakus atpūtas vietai – stāvvietai šosejas malā. Braucu par kreiso malējo joslu ar apmēram 100km/h, priekšā vilkās kāds neliela izmēra busiņš. Labajā joslā par 2-3 automašīnu vietām uz priekšu brauca kāda fūre. Piebraucu busiņam samērā tuvu, manuprāt vēl pieklājīgā attālumā, lai vadītājs saprastu, ka ar 70-80km/h vilkties pa kreiso joslu intensīvas satiksmes apstākļos nav diez ko skaisti. Kas notiek uz ceļa priekšā busiņam, nebija redzams.

Minētais busiņš bez jebkādiem pagrieziena signāliem un bremzēšanas strauji pārkārtojās pa labi. Tad, kad busiņš jau daļēji labajā joslā, sev par lielu pārsteigumu apmēram 50m attālumā kreisajā joslā (!) ieraudzīju stāvošu (!!!) fūri bez jebkādiem pagrieziena ar Polijas numuriem. Paldies Dievam un manai reakcijai, metu pa „mēmajiem”, cik spēka. Riepas kauca, manu auto sanesa pa kreisi un rezultātā ielidoju sadalošajā joslā (zālīte un smiltis), auto aizmugure „apskrēja apkārt”. Rezultātā apstājos slīpi „ar seju” Saulkalnes virzienā. Poļu fūre apgriezās un aizbrauca pretējā virzienā.

Kā vēlāk izrādījās, minētā fūre bija apstājusies, lai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā (acīmredzot devās uz kādu no Saulkalnes rūpnīcām). Drīz pēc tam piebrauca vēl viena fūre, kuras vadītājs ļoti spēcīgiem vārdiem mani lamāja: „Ko tu traucē mums strādāt!”. Acīmredzot šo vietu kā apgriešanās vietu ir iecienījis ne viens vien fūres vadītājs. Nekādu norāžu, ka šeit drīkstētu apgriezties, fūres brauc pār zālītei, par ko liecina izbraukātā zeme. Pieļauju, ka avārijas situācijas šeit rodas katru dienu.

Nekādā gadījumā necenšos apgalvot, ka iespējamas avārijas gadījumā es nebūtu vainīgs – distance, ātrums utt. ir jāievēro. Tomēr izbaudīt bremzēšanas ceļa garumu arī pareizas distances gadījumā nav patīkami. Apzinos, ka ja es kavētos ar bremzēšanu kaut vai par 0.1sek, sekas varētu būt traģiskas. Tāpat mani glāba tas, ka auto neizlidoja pretējā braukšanas joslā un tur neviena auto nebija. Mani zaudējumi šajā atgadījumā ir nervu stress un tukša priekšējā labā riepa, kurai gaiss izgāja auto atsitoties pret zāle-asfalts malu.

Vēlos vērst auto vadītāju uzmanību, ka neatļautā apgriešanās vieta 1km pirms Ikšķiles uz Daugavpils šosejas ir ļoti bīstama un nav nekādi atzīmēta.

Aicinu smago automašīnu šoferus neradīt problēmas sev un citiem un pabraukt vēl 1km līdz Ikšķilei, kur pa viaduktu var ļoti civilizēti apgriezties.

Lūdzu Ceļu Policiju, Autoceļu direkciju, CSDD un citas institūcijas, kas atbildīgas par drošību uz ceļiem un to uzturēšanu, nekavējoties rīkoties un novērst aprakstītas situācijas iespējamu atkārtošanos.

CapsLock
, iauto lasītājs
 
Visi komentāri
 
237078. viesis 27.jūnijs 2007 9:23
0 0 Atbildēt

Fuures visur brauc kaa girb...

237080. viesis 27.jūnijs 2007 9:25
0 0 Atbildēt

sekot mikrinjam uz labo joslu nebuutu praatiigaak, nekaa bremzeet pa meemajiem?

237082. viesis 27.jūnijs 2007 9:26
0 0 Atbildēt

a ja mikriņš domā stāties? - tie nu gan nav tie, kam jāseko

237084. viesis 27.jūnijs 2007 9:27
0 0 Atbildēt

bla bla bla

237086. viesis 27.jūnijs 2007 9:33
0 0 Atbildēt

varbuut reds vareetu uzcept profesionaalaaku veestuli un aizsuutiit attieciigajiem kantoriem?

tas nav nekaads bla bla- tad kad buus liikju kaudze, tad buus par veelu.

237087. viesis 27.jūnijs 2007 9:33
0 0 Atbildēt

novērst aprakstītas situācijas?

atņemt CapsLock-am tiesības?

237088. viesis 27.jūnijs 2007 9:34
0 0 Atbildēt

237080. viesis 27.06.2007 09:25

Tu visur seko priekšā braucošajiem? Neesi inspektors Caps?

237089. viesis 27.jūnijs 2007 9:35
0 0 Atbildēt

Sāksim ar to ka atļautais braukšans ātrums tur ir 90.... kad pats ievērosi noteikumus tad varēsi pārmest citiem...

Bet fūres manevrs protams ārpus katras kritikas...

237090. viesis 27.jūnijs 2007 9:36
0 0 Atbildēt

Nu nezin nezin.... citu likumparkapumi nav attaisnojumi autora likuma parkapshanai..... ja neruubi savakt auto, tad brauc pa opju joslu - tas ir pirmo :D :D :D

237092. viesis 27.jūnijs 2007 9:43
0 0 Atbildēt

Tur vispār tās atļautās un neatļautās apgriešanās vietas ir pārāk jau bieži. Pirmā no Rīgas puses ir tūdaļ aiz Rīgas HES tilta - it kā nevarētu pabraukt tos 100m pa tiltu vai nedaudz vairāk līdz Salaspilij. Tad posms no Salaspils līdz Ikšķilei - var griezt vai visās vietās, kur nav slinkums...

237095. viesis 27.jūnijs 2007 9:47
0 0 Atbildēt

119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam

transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina

ceļu satiksmes drošību.

Autor, neievēroji distanci - nav ko te cept sirdi plosošus rakstus.

237098. viesis 27.jūnijs 2007 9:49
0 0 Atbildēt

bet juus tak esat debiili - dzheks iemet normaalu raxtu pa teemu, a juus te par distanceem piesienaties. it kaa pashi brauktu savaadaak. aazhi.

237099. viesis 27.jūnijs 2007 9:53
0 0 Atbildēt

Daži toč nesaprot, ko raksta. Uz ceļa man ir jāpaļaujas uz citiem, ka tie neveiks kaut ko extra neordināru, pārkāpjot CSN.

Jāliek sadalošās barjeras.,

237100. viesis 27.jūnijs 2007 9:54
0 0 Atbildēt

džeks nozīmējās ar savām sūdīgajām - nenobalansētajām bremzēm. Droši vien, ka cilvēks zināja, ka bremzes šādas tādas, un vēl atļaujās agresīvi uzvesties uz ceļa. OK, paveicās, ar to arī pagaidām apsveicu.

237105. viesis 27.jūnijs 2007 10:01
0 0 Atbildēt

piekrītu mx_black!

Autors pats nemaz nenoliedz, ka distance un ātrums ir jāievēro, galu galā spēja arī adekvāti (daudzmaz) reāgēt un novērst traģēdiju. Stāsts ir par to, ka fūres šo vietu izmanto par apgriešanās vietu. Līdz šim nekad nebiju tur manījis fūres, veicot šādus manevrus, bet, pateicoties šim rakstam, turpmāk pievērsīšu uzmanību.

Vispār cenšos nekad nebraukt cieši aiz mikroautubusiem, nemaz nerunājot par autobusiem un kravas mašīnām. Tā rīkojos tieši tālāka ceļa nepārredzamības dēļ. Nav pat priekšā kādam strauji jābremzē. Var, piemēram, uz ceļa mētāties kāds dēlis (kā piemēram vakar pirms Jaunolaines virzienā no Rīgas uz Jelgavu), kuru priekšā braucošais busiņš pamana pēdējā brīdī un izvairās, bet aizmugurē braucošais nepsēj vair noreaģēt.

Paldies radio SWH, ka paziņoja par uz ceļa atrodošos dēli, bet pats vakar redzēju, kā viens Golf III knapi izvairījās no avaŗijas situācijas, jo priekšā braucošais buss pēkšņi strauji sāka manevrēt, apbraukdams to sassodīto dēli.

237106. viesis 27.jūnijs 2007 10:01
0 0 Atbildēt

Nepārāk bieži bet reizēm tur notiek diezdan smagas avārijas tieši dēl tā ka daži idioti mēģina tur apgriezties.

Un nevajag braukt virsū autoram par to ka normāli braucot pa šoseju ar divām joslām katrā virzienā un sadalošo zāliti pa vidu viņam kāds idiots priekšā izdomā apgriezties. Tādās vietās apgriešanās ir diezgan neprognozējams manevrs.

237110. viesis 27.jūnijs 2007 10:15
0 0 Atbildēt

Fūres arī Antarktīdā un Čuhotkā ir fūres...diemžēl...ar līkumu TĀM! :(

237113. viesis 27.jūnijs 2007 10:32
0 0 Atbildēt

Tā brauc ne-mā-ku-ļi! Stāstīt citiem, kā nemaki braukt- pozors pār visu tavu gīmi! :D

237114. viesis 27.jūnijs 2007 10:35
0 0 Atbildēt

vajag sabērt naglas un kaltropus

237122. viesis 27.jūnijs 2007 11:08
0 0 Atbildēt

tie ir teoreetiskie brauceeji, kas reaalaa dziivee neko uz celja nav pieredzeejushi, toties izteele straadaa un viss ir prognozeejams.

237126. viesis 27.jūnijs 2007 11:26
0 0 Atbildēt

Nebūtu autors tā aizrāvies ar busiņa audzināšanu, būtu laicīgi pamanījis šķērsli uz ceļa. Bet man prieks, ka neviens un praktiski nekas necieta :)

237127. viesis 27.jūnijs 2007 11:27
0 0 Atbildēt

Smaidu izraisa šitādu komentu autori ''237113. viesis 27.06.2007 10:32'' , kuri sadomājušies, ka ir baisie auto vadīšanas assi...līdz mirklim, kad paši piekrauj bikses...tad ir gan žēlabas, gan krokodiļu asaras.

Un ,kā likums, tie ir anonīmi komentētāji, lielie varoņi.

Pievienojos autoram. Tur nav apgriešanās vieta, zīmes par to neliecina. Apgriezties nav atļauts, tātad fūres pārkāpj noteikumus, izbraukā zāli- jādrāž.

237129. viesis 27.jūnijs 2007 11:31
0 0 Atbildēt

> Lūdzu Ceļu Policiju, Autoceļu direkciju, CSDD un citas institūcijas, kas atbildīgas par drošību uz ceļiem un to uzturēšanu, nekavējoties rīkoties un novērst aprakstītas situācijas iespējamu atkārtošanos.

Romas pāvestam arī jālūdz. Iesniegumu kaut vienu uzrakstīji?

237132. viesis 27.jūnijs 2007 11:39
0 0 Atbildēt

Vecajos krievu noteikumos bija punkts, kurš atļāva apgriezties tikai speciāli tam atļautās vietās. Tagadējie noteikumi atļauj griezties riņķī kur vien patīk ja vien nav ierīkota barjera, vai nav uzstādīta zīme braukt tikai taisni. Bet nu šitādas situācijas saucas podstava - kad priekšā braucošais strauji veic manevru, bet tev priekšā ķieģeļu siena.

P.S. Godmanis vakar teica ka katru kurš slikti izteiksies internetā noķers un sodīs, jo tas esot vienkārši.

237133. viesis 27.jūnijs 2007 11:40
0 0 Atbildēt

Kur tādi muļķi, kā raksta autors rodas? Kaut vai tas, ka pilnībā neizjūt ceļa situāciju - tas nav tas, ar ko lepojas...

237136. viesis 27.jūnijs 2007 11:44
0 0 Atbildēt

uupis, tu arī esi dumjs - tajā vietā ceļu kreisajā pusē ir balta nepārtraukta līnija. ko tas tavuprāt nozīmē attiecībā uz apgriezšanos?

237137. viesis 27.jūnijs 2007 11:46
0 0 Atbildēt

pareizāk sakot - tajā pusē, kur sākas sadalošā josla. balta, nepārtraukta līnija, tad mazs gabaliņš asfalta un tad zāle

237139. viesis 27.jūnijs 2007 11:55
0 0 Atbildēt

Tādos gadījumos, kad neredzu cauri priekšā braucošajam, cenšos uz brīdi pavirzīties vairāk pa kreisi un palūrēt, kas notiek tālāk, uz aklo braukt nav patīkami. Laicīga informācijas iegūšana pasargā no šādām avārijas situācijām.

Rīgā vispār braukšana balstās lielā mērā uz prognozēšanu, pazīstot ceļu var savlaicīgi izvairīties no grūti izmanevrējamām vietām un līdz ar to arī no bīstamām avārijas situācijām, tādēļ nemitīgi jādomā 3 gājieni uz priekšu. Tas tā, no personīgas pieredzes...

237140. viesis 27.jūnijs 2007 11:57
0 0 Atbildēt

Nu ja ir balta strīpa tad dabīgi nedrīkst. Telepāts neesmu un nevaru uzminēt kurā vietā ir tā nepārtrauktā svītra un kurā tās nava.

Strapcitu ir daudz tādu situāciju it sevišķi uz tiltiem kad pirmais auto stiepj un tam astē otrs. Pirmajam priekšā izveidojušais korķis netraucē pārkārtoties nemainot kustības ātrumu, bet otrajam tas ir pārsteigums un laiks kurā jānoreaģē pietiek lai nospiestu bremzes pedāli un noskatītos plastmasu salūtā varbūt pat atstājot saulītes priekšējā stiklā.

237141. viesis 27.jūnijs 2007 11:59
0 0 Atbildēt

''uupis [?] 27.06.2007 11:39

P.S. Godmanis vakar teica ka katru kurš slikti izteiksies internetā noķers un sodīs, jo tas esot vienkārši.''

Ko nozīmē ''slikti'' ? Nedrīkstēs vairs lamāt valdību? Tāda kā diktatūra būs ?

237142. viesis 27.jūnijs 2007 12:04
0 0 Atbildēt

Nezinu ko šamais ar to gribēja teikt, bet skaidrs ir viens ka ministriem un deputātiem gribas kontrolēt sabiedrības viedokli.

Vakardienas 100. pantā vai nu draudēja vai brīdināja, bet teksts izskanēja. Un par to arī liecina pēdējie skaļie notikumi ar latgales pencionāri kura uzrakstīja vēstuli Kalvītim un pēc tam ieguva tiesības klanīties drošības policijai.

237143. viesis 27.jūnijs 2007 12:09
0 0 Atbildēt

Nez vai pēč šī teksta viesi būš aktīvāki vai pasīvāki?

:D :D :D

237145. viesis 27.jūnijs 2007 12:12
0 0 Atbildēt

redaktors jau par mums rūpējas :)

filtrē "sliktos" izteikumus un iedala banus

237151. viesis 27.jūnijs 2007 12:35
0 0 Atbildēt

He he, Godmanis jau rīkojas .. ne velti tika sūtīti biedri uz pieredzes apmaiņu Kubā

Nu nekas, nekas, tas, ka patreizējā kliķe tur ir pārpratuma pēc, tāpat ir skaidrs. Arī drošibas policijā strādā cilvēki un šaubos, vai viņi lepojas ar darbu - komentāru lasīšanu un pretrunīgu viedokļu paudēju apciemošanu... :D

237152. viesis 27.jūnijs 2007 12:35
0 0 Atbildēt

Es gan īsti nesapratu autora domāto vietu, bet padomā ir 2 vietas, kur tas varētu būt sastopams.

Jebkurā gadījumā tas nebūt nav patīkams pasākums. Tie gudrīši, kas iedomājas, ka viņiem būtu bijis savādāk visdrīzāk kļūdās. Pats galvenais, ka nenotika sadursme.

Šajā posmā apgriezties patīk netikai fūrēm, bet arī pašai CP. Brauc, paķer uz radara pretimbraucošo auto un šie tak neskries līdz Saulkalnei vai Ikšķilei apgriezties, ieslēdz migalkas un met riņķī. Pēdējā laikā gan man nav nācies šo novērot, bet arī veiksmīgi CP tur neesmu sastapis. (šādi CP manevri redzēti daudzkur un ne reti izraisot bīstamas situācijas).

237155. viesis 27.jūnijs 2007 12:36
0 0 Atbildēt

KAPEC,tur ir atlauts apgriezties,kur ienaak praataa?!Ja nebuutu taa Ikshkiles viadukta,tad vel kautkaa vareetu saprast,bet viadukts ir.uz tiem pashiem autobahn tachu nevar apgriezties,kur ienaak praataa...brauksi liidz nobrauktuvei-dziedi vai raudi un tikai tad nogrieziisies(vai apgrieziisies pa viaduktu).

237157. viesis 27.jūnijs 2007 12:39
0 0 Atbildēt

unloco, no kurienes PL fūristam zināt, kur ir kaut kāds viadukts???

237160. viesis 27.jūnijs 2007 12:47
0 0 Atbildēt

Nu vieniigi...mosh ari nezinaajaa...

237164. viesis 27.jūnijs 2007 13:05
0 0 Atbildēt

Novirzīšos no tēmas.

nomiks rakstīja par to, ka uz ceļa mētājās dēlis, kuru visi straujiem manevriem apbrauca un pat pa radio par to teica. Jautājums - kāpēc neviens no n-tajiem autovadītājiem šo dēli nenovāca tik ilgi? Cerēja, ka varbūt kāds auto noskries no ceļa un būs trillera cienīgs skats?

Man kaut kā 1min. pastāvēšana un šķēršļa novākšana robu ne degvielas, ne arī laika ziņā nav veidojusi.

237172. viesis 27.jūnijs 2007 13:50
0 0 Atbildēt

Archijam2

Tādēļ, ka pēcpusdienā satiksme šajā vietā ir ļoti intensīva un man ir grūti iedomāties to samierieti, kurš novāks dēli no šosejas cerībā ka tie padsmit auto, kas brauc trijās joslās ar vidējo ātrumu 75-85 km/h, viņu nenotrieks!!!

Kad dzirdēju pa radio ziņu, arī padomāju, kāpēc neviens to nenovāc, bet tad sapratu, ka pats arī labāk neriskēšu!

237176. viesis 27.jūnijs 2007 14:19
0 0 Atbildēt

Uz tās šosejas nevajag pat pārkāpt noteikumus apgriežoties lai radītu avārijas situāciju. Uzreiz aiz Salaspils ir oficiāla asfaltēta apgrieztuve - vienreiz gandrīz ielikos tur pakaļā opim ar aizvēsturisku Opeļgolfpasātu, tas bija izdomājis tumsā tur apgriezties atstājot aizmuguri uz kreisās joslas, bet gabarītu/pagrieziena lampiņas tik švakas ka tumsā pamanīju pašā pēdējā brīdī. Izglāba ABS un brīva vieta labajā joslā :-O

Lieki piebilst ka CP nekad nav redzēta šitādus apgriezējos tvarstot... uz ātrumu gan ik pa brīdim tur ķersta

237185. viesis 27.jūnijs 2007 16:14
0 0 Atbildēt

Da pašol tas Godmanis ar visām savam krāsniņām 15 mājas uz Alūksnes pusi! Atradies hrenovijs kārtības ieviesējs! Starppartiju migrants!

237194. viesis 27.jūnijs 2007 18:52
0 0 Atbildēt

Kaut kur noteikumos bija rakstīts, ka autovadītājam ir tiesības uzskatīt, ka citi arī ievēro noteikumus.

Man pašam ir gadījies līdzīgi uz Krasta ielas. Nobraucot no Akmens tilta, pie dzelzceļa tilta ir zīmes "70" un "apstāties aizliegts". Parasti tas nozīmē, ka autovadītājs šajā vietā iespiež gāzi grīdā un gaida, ka arī priekšā braucošais darīs līdzīgi.

Man, piemēram, bija liels pārsteigums, ka priekšā braucošais durnis ne tikai neiespieda gāzi grīdā, bet nometa uz bremzēm, lai apstātos zem zīmes un izlaistu pasažieri.

237113. viesis 27.06.2007 10:32 - tā nav nemākulīga braukšana, pat ievērojot normālu distanci, tu jau nerēķinies, ka priekšējais metīs pa mēmajiem, vai ne?

237254. viesis 28.jūnijs 2007 12:39
0 0 Atbildēt

Atbalstu autoru! Tur man pašam gandrīz bija problemas ar vieglo kas pēkšņi rāva apkārt....

237333. viesis 29.jūnijs 2007 10:01
0 0 Atbildēt

šorīt ar, Kamaz man nogieza ceļu starp Salaspili un Rīgas robežu, kad pēkšņi sadomāja no labās joslas!!!! mesties pāri sadalošajai (pa kreisi), lai apgieztos uz Salaspils pusi neatļautā vietā!!! IDIOTS!!!!! nācās dikti bremzēt :|

237363. viesis 29.jūnijs 2007 12:22
0 0 Atbildēt

Te nu ir runa arī par braukšanas kultūru. Negribas teikt, ka raksta autors ir kāds baigais nahals vai atkal tīrais enģelis, taču tā vieta tiešām ir bīstama. Pie tam poļu fūres ir atsevišķs stāsts. Tie vecie grausti ir bīstami, un vēl vairāk ir jābaidās no tiem atsaldētajiem netīrajiem šoferiem. pirmkārt viņi braukt nejēdz otrkārt, ja savāra zepes komunicēt nav iespējams tikai "kurva kurva". Man ir gadījusies saskare ar šiem lohiem tāpēc zinu ko rakstu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti