Retro auto «iekrīt» lukturu dēļ 12

 
29.jūnijs 2007 0:29

Zviedrijā kādu gadsimtu vecu auto, kurš ir tehniskā kārtībā un ir braucams, tehniskās apskates darbinieki "izbrāķējuši" tikai viena iemesla dēļ – tam nav gabarītlukturu.

Auto kolekcionāram Jorgenam Danielsonam piederošo 101 gadus veco "Orient Buckboard" nācies no tehniskās apskates stacijas mājās nogādāt uz treilera, jo auto neatbilst mūsdienu satiksmes drošības noteikumiem.



ASV ražotais auto ir labā tehniskā stāvoklī,  taču tam ir viens "bet" – nav gabarītlukturu. Lai arī pirmo auto konstruētāji pagājušā gadsimta sākumā  par šādas sistēmas nepieciešamību pat neaizdomājās, tas bijis pietiekams iemesls, lai likumpaklausīgie speciālisti automobili atzītu par nederīgu dalībai satiksmē.

Interesanti zināt, kā kuriozais atgadījums ar auto tehnisko apskati atrisināsies, jo vietējie mediji spekulē, ka Danielsons varētu upurēt spēkrata oriģinālo izskatu, savukārt pats auto kolekcionārs cer, ka Ceļu direkcija kļūs pielaidīgāka un ļaus viņam izbraukt ielās ar tieši tādu "Orient Buckboard", kādu iecerējuši tā radītāji.

Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
 
Visi komentāri
 
237305. viesis 29.jūnijs 2007 0:37
0 0 Atbildēt

Tā arī nesapratu, viņam nav gabarītlukturu, vai gabarītlukturu. Ā nē viiss kārtībā, nav gabarītlukturu, žēl, ka vēl trešo reizi neielika par tiem gabarītiem. Varbūt nomainīt iauto nosaukumu uz iatverts?

237306. viesis 29.jūnijs 2007 0:48
0 0 Atbildēt

da fufelis raksts... muļķības...

Red, ja pa auto līniju kaut ko kopē, tad vismaz pirms tam pārbaudi....

Gnoms

237318. viesis 29.jūnijs 2007 9:05
0 0 Atbildēt
237319. viesis 29.jūnijs 2007 9:08
0 0 Atbildēt

Un dažas krāsainas bildes trombinoscar.ifrance.com/1905-1906-1907/waltham0601.html

Lukturi šamajam ir, bet tie patiešām nav gabarītlukturi.

237328. viesis 29.jūnijs 2007 9:54
0 0 Atbildēt

Tak uz skati piekarina un, kad plaaksteris uz bampera, njemam atkal nost - taa vismaz pie mums dara

237345. viesis 29.jūnijs 2007 11:20
0 0 Atbildēt

Drošības jostu arī nav :)

237346. viesis 29.jūnijs 2007 11:21
0 0 Atbildēt

zviedri kā jau zviedri. Pasaulē šādas tarataikas uz antīko auto saietiem ved uz treilera, Svantesons grib vicot svaim hodom. Cerams, ka nevienu nesabrūcēs.

237348. viesis 29.jūnijs 2007 11:29
0 0 Atbildēt

Ar tādu drošību un ātrumu sabrūcēt var tikai viņu pašu :D

237361. viesis 29.jūnijs 2007 12:15
0 0 Atbildēt

mnde

bet ja godīgi - mans viedoklis ir sekojošs

auto ražotājs konstruktīvi tos gabarītuguņus nemaz nebija paredzējis.

mainīt oriģinālu >100 gadīgu auto tajā urbjot, pievienojot vai kā citādi pievienojot neoriģinālu daļu - stulbi

itkā nevarētu tam retromobilim iedot atkāpi no mūsdienu prasībām tā sirmā vecuma un vēsturiskās vērtības priekšā...

Izskatās, ka kādam ir žēl, ka šis auto stāv nezvis zem stikla kolbas, bet tiek lietots - auto ir dzīvs, nevis papjē mašē manekens... Un tas ir vienkārši super...

Ja kāds te bļāuj, ka tas dēļ šo gaismu trūkuma ir bīstams? Tik pat labi ceļa malā esošs koks ir bīstamāks. Un ticiet man, saimnieks ir tas, kas vismazāk grib šo auto nošķilt vai sabojāt...

237369. viesis 29.jūnijs 2007 12:49
0 0 Atbildēt

Nu, tam zviedram auto jāpārreģistrē pie mūsu CSDD - tad ir cerība, ka džeks pa "ceineri" varētu pie TA arī tikt...

237415. viesis 30.jūnijs 2007 16:09
0 0 Atbildēt

tas taču nemaz nav auto, bet velosipēds uz 4 riteņiem - priekš kam tādam vispār vajag tehnisko? - lai brauc tāpat ;DDD

237422. viesis 1.jūlijs 2007 8:05
0 0 Atbildēt

pie mums ari ar mūsdienīgu tehniku kurai ražotājs nav paredzējis gabarītugunis nevar iziet tehnisko.Piemērs nesen bija ar motorolleri.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti