Lasītājs Ģirts raksta: Padalos ar pieredzi par šo krustojumu. Diemžēl nezinu vai portālam ir spēkos ko mainīt...
Ne visai bieži sanāca agrāk šķērsot Brīvības / Pērnavas / Senču ielu krustojumu, bet gada garumā ir nācies redzēt tur visai biežas avārijas, kur avārijas vaininieks ir braucis no Gaisa tilta puses pa Brīvības ielu pa sarkano. Vēl nesen viens BMW X5 bija smuku avāriju uztaisījis, protams tur arī laikam ātrums bij vainīgs.No sākuma domāju, kad vainīga pārgalvība, neuzmanība utt., bet tagad kādu nedēļu ikdienā braucot pāri šim krustojumam man šķiet sapratu kur slēpjas vaina. Ja grib braukt taisni pa Brīvības ielu no Gaisa tilta, tad vienīgā izmantojamā josla ir vidējā.
Kreisā josla nogriežas pa kreisi, uz kuras vienmēr ir sastājušās daudz mašīnas un lielākās no tām aizsedz luksoforu pāri krustojumam kreisajā pusē. Tur bieži stāv arī trolejbusi, autobusi, neskaitot busiņus.
Labā malējā joslā nav jēgas kārtoties, jo daudz ir gribētāju, nogriezties pa labi. Kā arī stāv rinda ar trolejbusiem, autobusiem, kuri izbraukuši no Barona ielas pieturas un dodas tālāk pa Brīvības ielu uz centru. Tur atliek nostāties trolejbusam un luksofori labajā pusē gan pirms, gan pēc krustojuma nav redzami.
Rezultātā brīdī, kad būtu jāpievērš īpaša uzmanība luksoforiem, sanāk braukt kā pa tuneli. Redz viņus kādus 100-200m no krustojuma, kamēr vēl deg zaļais. Tad kādu mirkli neredz un pamana jau atkal kad iebrauc jau pašā krustojumā. A ja nu tad jau ir sarkanais?
Manuprāt, risinājums būtu uzstādot tikai vienu papildus luksoforu virs vidējās joslas.
Ģirts, iAuto lasītājs
Nus bet, ja neredzi kāds ir signāls, nebrauc krustojumā uz labu laimi... Protams vēl viens luksafors tieši virs krustojuma nepatrucētu