«Audi» sasniedz jaunus pārdošanas rekordus 9

 
13.jūlijs 2007 8:34

Pirmo reizi kompānijas vēsturē Audi ir sasniedzis pārdošanas apjomus pus miljona automobiļu apmērā pirmā pusgada laikā, no janvāra līdz jūnijam. Vairāk nekā 509 000 automobiļi tika piegādāti klientiem visā pasaulē – kas ir par 9,8 procentiem vairāk nekā iepriekšējā gadā (2006. gadā: 463 508).

Jūnija mēnesī tika pārdoti aptuveni 88 800 Audi (par 11 procentiem vairāk). „Pārdoti vairāk nekā 500 000 automobiļi – tas mums ir vēsturisks rezultāts un izcils visas Audi komandas sasniegums visā pasaulē. Šis rezultāts dod mums rezervi nākamajam pusgadam, kurā parasti rezultāti ir vājāki visā tirgū un kuru mums iezīmēs nozīmīga modeļa maiņa,” uzsvēra Ralfs Veilers (Ralph Weyler) AUDI AG Mārketinga un tirdzniecības Valdes loceklis „Mūsu mērķis ir pārdot vienu miljonu automobiļu 2008. gadā.”

Kopumā Audi 2007. gada pirmajā pusē ir uzrādījis rekordlielus pārdošanas apjomus 41 tirgū visā pasaulē. Līdz jūnijam Audi klientiem Eiropā bija nodevis ap 372 300 automobiļu, par 7,4 procentiem vairāk nekā pagājušā gada pirmajā pusē (346 712). Jūnijā šis rādītājs bija aptuveni 64 vienības, kas ir par 9,4 procentiem vairāk (2006. gadā: 59 223). Eiropā Audi sasniedza rekordlielus tirdzniecības apjomus 22 individuālās tirdzniecības tirgos. Īpaši ievērības cienīgi rādītāji bija Lielbritānijā ar 55 557 Audi pirmajā pusgadā (par 19,3 procentiem vairāk; 2006. gadā: 46 560) un 8 370 automobiļiem jūnijā (par 17,8 procentiem vairāk; 2006. gadā 7 104), Itālijā – ar 32 160 vienībām pirmajā pusgadā (par 6,4 procentiem vairāk; 2006. gadā: 30 218) un 5 322 automobiļiem jūnijā (par 2,1 procentu vairāk; 2006. gadā: 5 211), Spānijā – ar 31 732 vienībām pirmajā pusgadā (par 5,1 procentu vairāk; 2006. gadā: 30 188) un 5 271 automobiļiem jūnijā (par 6,1 procentu vairāk; 2006. gadā: 4 969), Francijā – ar 27 162 vienībām pirmajā pusgadā (par 8,8 procentiem vairāk; 2006. gadā: 24 961) un 4 882 automobiļiem jūnijā (par 10,9 procentiem vairāk; 2006. gadā: 4 402) un Zviedrijā – ar 9 071 vienībām pirmajā pusgadā (par 25,0 procentiem vairāk; 2006. gadā: 7 258) un 1 368 automobiļiem jūnijā (par 1,9 procentiem vairāk; 2006. gadā: 1 342). Audi tirdzniecības apjomu lielākais pieaugums pirmā pusgada laikā tika fiksēts Krievijā, kur tirdzniecības apjomi pieauga par 76,3 procentiem, sasniedzot 7 272 pārdotus automobiļus (2006. gadā: 4 142), jūnija tirdzniecības rādītāji pieauga par 72,1 procentu, sasniedzot 1 506 pārdotus Audi (2006. gadā: 875).

Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā Audi kopējie tirdzniecības apjomi bija ap 56 600 vienībām pirmā pusgada laikā, t.i. par 13,3 procentiem vairāk nekā iepriekšējā gadā (2006. gadā: 49 950). Jūnija mēnesī tirdzniecības apjomi palielinājās par 1,9 procentiem, sasniedzot 9 800 pārdotus Audi (2006. gadā: 9 605). ASV, kas ir trešais lielākais ārējais tirgus, kopējie tirdzniecības apjomi sasniedza 45 711 vienību laika posmā no janvāra līdz jūnijam, t.i. par 13,0 procentiem vairāk (2006. gadā: 40 455). Jūnijā tika pārdoti 7 789 automobiļi (par 3,1 procentu mazāk; 2006. gadā: 8 039).

Āzijas – Klusā okeāna reģionā Audi pārdošanas apjomi bija ap 65 800 transporta līdzekļu pirmā pusgada laikā; pieaugums par 21,6 procentiem (2006. gadā: 54 110). Ķīnā (tajā skaitā arī Honkongā), kas ir Audi otrs lielākais ārējais tirgus, uzņēmums pirmā pusgada laikā pārdeva 49 automobiļus; pieaugums par 26,9 procentiem (2006. gadā: 38 838). Jūnijā pārdošanas rādītāji bija ap 8 589 vienībām, par 37,0 procentiem vairāk (2006. gadā: 6 270). Pēc neliela pārdošanas apjomu samazinājuma pirmajā pusgadā līdz 7 527 transporta līdzekļiem (par 0,8 procentiem mazāk; 2006. gadā: 7 586), jūnijā tirdzniecības apjomi Japānā pieauga par 12,0 procentiem (1 802 automobiļi; 2006. gadā: 1 609). Ievērojams Audi tirdzniecības apjoma pieaugums bija arī Austrālijā un Indijā. Pirmā pusgada laikā tirdzniecības apjomi Austrālijā pieauga par 42,8 procentiem (3 819 automobiļi; 2006. gadā: 2 674), jūnija tirdzniecības apjomi pieauga par 52,0 procentiem (672 automobiļi; 2006. gadā: 442). Indijā, kur Audi šā gada martā izveidoja nacionālo tirdzniecības uzņēmumu, tirdzniecības apjomi pirmā pusgada laikā palielinājās par 48,2 procentiem (206 automobiļi; 2006. gadā: 139) un par 15,4 procentiem jūnija mēnesī (30 automobiļi; 2006. gadā: 26).

Pie Audi veiksmīgā pārdošanas tirgus pieder arī Tuvie Austrumi. Ar pārdotiem 3 223 Audi pirmajā pusgadā, tirdzniecības apjoma pieaugums šajās valstīs bija par 31,4 procentiem (2006. gadā: 2 452). Jūnijā pārdotie 478 automobiļi veido pieaugumu par 11,9 procentiem (2006. gadā: 427). Āfrikas un Tuvo Austrumu tirgū Audi tirdzniecības apjomi pirmā pusgada laikā palielinājās par 12,5 procentiem (ap 14 300 transporta līdzekļu; 2006. gadā: 12 736) un 9,2 procentiem jūnijā (ap 2 300; 2006. gadā: 2 118).

Iekšzemes tirgū Vācijā iegūstot tirgus daļu 7,9 procentu apmērā, AUDI AG sasniedza labākos rādītājus Vācijā uzņēmuma vēsturē kā premium klases autoražotājs. 2006. gadā šis rādītājs bija 7,5 procenti. Šā gada jūnijā uzņēmuma tirgus daļa veidoja pat 8,2 procentus (2006. gadā: 7,2 procenti). Jūnijā tika pārdoti 24 268 automobiļi, t.i. 10,6 procentu pieaugums salīdzinājumā ar pagājušo gadu. Visa pirmā pusgada laikā, kura pirmos mēnešus ievērojami ietekmēja PVN likmes paaugstināšana Vācijā, Audi klientiem piegādāja 127 112 automobiļus, lielā mērā saglabājot iepriekšējā gada augstos tirdzniecības apjomus, neskatoties uz citādi zemākajiem kopējiem tirgus rādītājiem (par 0,3 procentiem mazāk; 2006. gadā: 127 498).

Latvijā un Lietuvā Audi klientiem piegādāja 588 automobiļus (2006.gadā: 411) – 386 Latvijā (2006. gadā: 213) un 210 Lietuvā (2006. gadā: 159). Tādējādi Latvijā pirmajā pusgadā ir bijis pārdošanas apjoma pieaugums par 81 procentu un ir iegūta 2,32 procentus liela tirgus daļa. Lietuvā Audi pārdošanas apjomi ir pieauguši par 32 procentiem.

“2007. gada pirmajā pusē mēs piegādājām klientiem gandrīz tikpat daudz automobiļu, cik visā 2005. gada laikā. Tas ir ļoti ievērojams pārdošanas apjoma pieaugums. Un mēs esam gatavi turpināt Audi veiksmīgo virzību tirgū. 2007. gada pirmajā pusē Audi ir prezentējis vairākus būtiskus jaunumus – jauno TT Roadster, R8 sporta auto un Audi A5 un S5. Kā arī mēs svinējām Audi R10 TDI atkārtoto uzvaru Le Mans 24 stundu auto maratonā. Mēs esam gatavi būt premium klases auto tirgus līderi ar mūsu “Vorsprung durch Technick” (“Pārākums tehnikā” – Audi devīze)”, saka Jans Perijs Voldsets (Jan Perry Voldseth), Audi importētāja Latvijā un Lietuvā „Moller Auto Baltic” direktors.
 
Visi komentāri
 
238459. viesis 13.jūlijs 2007 9:39
0 0 Atbildēt

JOooooPCIK, kursh shitaadus palagus raksta, un tad veel jautaajums kaadeelj - kuru vispaar speej intereseet kaut kas shitaac, un pat ja intersee, tad kursh lasa liidz galam.

238469. viesis 13.jūlijs 2007 11:26
0 0 Atbildēt

Prieks par Audi! :)

238478. viesis 13.jūlijs 2007 12:55
0 0 Atbildēt

Maksā par katru burtu, bet pārdošanas ziņā - malači

238479. viesis 13.jūlijs 2007 12:55
0 0 Atbildēt

nu vo.. būs vēl smirdīgākas ielas, jo visi audi riktīgi dūmo..

238486. viesis 13.jūlijs 2007 15:24
0 0 Atbildēt

Tomēr, tie ir padārgi. Kā saka, jauna AUDI cena neattaisno ieguldītos līdzekļus. Latviešu autovadītāji šobrīd kaut kā ir "noorientējušies" austrumnieku auto virzienā - par lētāku cenu var nopirkt ļoti labus japaniešu auto (lexus), kuri kvalitātē pat apsteidz vāciešus. Kam naudiņas mazāk, tie arī drīzāk pašlaik izvēlās korejiešu sonātes un SUV. Labi pazīstu vienas valsts iestādes šoferi, kurš gadu brauc ar dienesta jauno audi A6. Viņš saka , ka reklamaciju esot daudz jo daudz, dileriem sagādā problemas pat drošibas siksnas signalizacijas iekārtas defekta novēršana - par nopietnākām lietām nemaz nerunājot. Ne velti, liela daļa autovadītāju, kuri no "cigāra" pārsedušies uz jaunākiem audi modeļiem vairs tik laimīgi nejūtas. Tā nu tas pašlaik ir.

238490. viesis 13.jūlijs 2007 16:04
0 0 Atbildēt

Jaapiekriit vien tev ir IkdienasViesi,skiet ka pagaidaam audi kvalitaate atpaliek no taas agraakajiem prieksteciem un sobriid izskataas,ka tas paardosanas apjoms tik uz taa brenda vien turaas!

238491. viesis 13.jūlijs 2007 16:47
0 0 Atbildēt

jauns dienesta A6, ja nemaldos, drīkst maksāt max 15k latos. tad nu tie tiek komplektēti attiecīgi ... m, vai tik pat nebija renaulta beņķi iesaistīti šamajā projektā ;)

238507. viesis 15.jūlijs 2007 14:05
0 0 Atbildēt

viss, kam tik mežonīgi pieaug tirdzniecības apjoms kādā kritiskā punktā sāk palikt par širpotrebu...

diemžēl širpotrebs nozīmē ne tikai to, ka tas nu ir katram Jurim un Feģam, bet arī to, ka kvalitāte vairs nav tik augstā līmenī, kā bija, kamēr nebij širpotrebs...

ražošana tiek palētināta, tirdzniecības cena uz marketinga rēķina tiek uzskrūvēta - rezultāts daudz auto ar neadekvātu peļņu un pēc brīža padaudz neapmierinātu klientu

Tas jau reiz notika ar MB E-klasi...

238512. viesis 15.jūlijs 2007 23:59
0 0 Atbildēt

šita kvalitātes problēma izskatās ķērusi visus, kas daudzmaz kvalitatīvi ražoja auto, V70XC ieseiloju sievai , pats sev iepirku XC70, mons jamainās bija atpakaķ :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti