LMT rallija komanda dodas uz pasaules čempionātu autorallijā 11

 
1.augusts 2007 9:09

“Latvijas Mobilā telefona rallija komandas” ekipāža Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons ir devusies uz Somiju, kur šajā nedēļas nogalē notiks pasaules autorallija čempionāta posms “Neste Oil Rally Finland”.



Kopumā rallijā piedalās 102 ekipāžas, kuras pārstāv 28 valstis. 26 no šīm ekipāžām startēs ar jaudīgajiem WRC klases automobiļiem, bet 21 brauks pasaules junioru čempionāta ieskaitē. Visplašāk pārstāvētā būs N4 kategorija, kurā uz starta izies 35 ekipāžas, tostarp arī Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons.

Komanda atzīst, ka Somijas rallijs būs ļoti interesants divu apstākļu dēļ. Pirmkārt, komanda vēl nekad nav braukusi tik spēcīgā konkurencē, lai gan “Neste Oil Rally Finland” sacensībās tiek startēts jau ceturto gadu pēc kārtas. Otrkārt, Neikšāna konkurenti šogad būs spēcīgākie dueti no kaimiņvalstīm – lietuvieši Vitauts Šveds/Žilvins Sakalausks un igauņi Prīts Saluri/Indreks Leps.

Mārim Neikšānam šis būs otrais starts Somijas rallijā, bet viņa stūrmanim Mārim Jēkabsonam šī būs debija. Turklāt pirmo reizi “Latvijas Mobilā telefona rallija komanda” šajās sacensībās startēs ar pilnpiedziņas automobili. 2004. gadā Māris Neikšāns/Edgars Utāns startēja Somijā ar Ford Puma Super 1600, bet nākamajā gadā ar šo auto un šo pašu stūrmani brauca jau Andis Neikšāns. Pērn Andis Neikšāns/Edgars Utāns startēja ar N3 klases Renault Clio.

Pirms Somijas sacīkstes komanda rūpīgi gatavoja savu mājas darbu – sportisti aizvadīja treniņus, kā arī sacensības Igaunijā, savukārt mehāniķi gatavoja auto. Pirms “Neste Oil Rally Finland” tika pilnībā izjaukta Neikšāna/Jēkabsona Mitsubishi Lancer Evo IX un nomainītas ne tikai bojātās detaļas, bet arī citi mezgli, kuri, komandasprāt, bija nokalpojuši sev atvēlētos ātrumposmu kilometrus. Tāpat tika līdzņemšanai sagatavots lērums rezerves daļu – faktiski izjauktā veidā līdzi uz Somiju tiek ņemta vēl viena sporta automašīna.

Jāatzīmē, ka Māris Neikšāns kļūs tikai par trešo pilotu Latvijas rallija vēsturē, kurš pasaules čempionāta posmā startējis ar N4 klases automašīnu. 1997. un 1998. gadā divus posmus ar Subaru Impreza veica Ivars Caune/Andris Šimkus, bet 2004. gadā Zviedrijā ar Subaru Impreza startēja Aldis Vilcāns/Ģirts Auniņš. Interesanti, ka Latvijas rallija vēsturē ir tikai pieci piloti, kuri startējuši pasaules čempionāta posmos – Ivars Caune, Andris Kalnājs, Andris Reimanis, Aldis Vilcāns un brāļi Andis un Māris Neikšāni. Turklāt tikai Andis Neikšāns un Ivars Caune startējuši vairāk nekā vienā posmā. Tagad viņiem pievienosies arī Māris Neikšāns.

“Latvijas Mobilā telefona rallija komandu” 2007. gadā atbalsta “Latvijas Mobilais telefons”, būvkompānija “LEC”, “Gros Auto”, “Juneka”, “Bosch”, “Agip”, “Neste Oil”, bet par tehnisko nodrošinājumu rūpējas kompānija “AMP Motorsport”.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas”
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis
 
Visi komentāri
 
240039. viesis 1.augusts 2007 13:42
0 0 Atbildēt

Malači puiši! Lai veicas! :)

240047. viesis 1.augusts 2007 17:18
0 0 Atbildēt

Fani arī dodas uz WRC!!! :) Galvenais lai nelīst kā patreiz!

240051. viesis 1.augusts 2007 19:30
0 0 Atbildēt

diemzheel naakas atziit ka Neikshaanam tur nav ko dariit .. vieniigais iemesls ir pieredzes kraashana .. nav vinjsh veel konkureet speejiigs

240053. viesis 1.augusts 2007 20:51
0 0 Atbildēt

240051. viesis 01.08.2007 19:30

Kas tad nu? Makrejs iemācījies latviešu valodā rakstīt?? Jeb Lēbs esi??

Pareizi dara,ka brauc. Tad ko, visiem tiem, kuri brauc ne 1. 2. vai 3. vietā, mājās jāiet??

240091. viesis 2.augusts 2007 9:28
0 0 Atbildēt

Loģiski būtu sasniegt maksimumu (čempionu) vienā klasē un tikai tad skatīties tālāk.

240113. viesis 2.augusts 2007 10:59
0 0 Atbildēt

:D:D:D nu tu izspļāvi loģiku....

240119. viesis 2.augusts 2007 11:09
0 0 Atbildēt

Da nu puika paziimeesies i vsjo. Vispaar diezko liela ciena pret shito komandu nav, jo vinju maajas lapas forumaa ir taa, ka vai nu raxti labu vai neko - izdzeesiis. :P Ziimulji ibio.

240191. viesis 3.augusts 2007 10:05
0 0 Atbildēt

240119. viesis, iekriitu, ziimulju barinsh kas teeree milziigu naudu a adekvaata rezultaata nav, protams var teikt ka neiet utt, bet laikam jau probleema ir saknee, un naktii redzeeju sapni ka LMT biki piegrieziis pitjiiti.

240212. viesis 3.augusts 2007 20:34
0 0 Atbildēt

Urrā, lai dzīvo anonīmie dir*ēji! :))))

240218. viesis 4.augusts 2007 17:26
0 0 Atbildēt

Tak komentē tādi auni, kuriem pašiem nav pa spēkam vispār neko izdarīt, daiļpļūtītāji. Skauģu bars.

240220. viesis 5.augusts 2007 20:53
0 0 Atbildēt

Un ko tagad teiksiet,ko? Kurš no jums, muldoņas, uz ko tādu spējīgs, kā Māris nobrauca?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti