Laikā no 2007. gada janvārim līdz jūlijam visā pasaulē pārdoti 2,11 miljoni Volkswagen zīmola transportlīdzekļu. Salīdzinot ar pagājušo gadu, pieaugums ir 7,9 procentu. Lieliski bijuši pārdošanas rādītāji arī jūlijā – 310,000 pārdotu vienību – pieaugums par 10,5 procentiem.
Laikā no 2007. gada janvārim līdz jūlijam, salīdzinot ar to pašu laika periodu pagājušajā gadā, Volkswagen zīmols visā pasaulē palielinājis pārdošanas apjomu par 7, 9 procentiem. Kopumā no plašā VW modeļu klāsta, sākot no Fox un beidzot ar Phaeton, šajos septiņos mēnešos pircējiem tika piegādāti 2,11 miljoni transportlīdzekļu. "Mēs nekad agrāk šajā laika periodā neesam pārdevuši tik daudz Volkswagen transportlīdzekļu. Mēs ar pārliecību skatāmies nākotnē un gaidām nākošos mēnešus," saka Dr. Maikls Kerns, Volkswagen valdes loceklis, kura kompetencē ietilpst pārdošanas un mārketinga jautājumi.Vienā no pasaules desmit lielākajiem Volkswagen zīmola individuālajiem tirgiem – Brazīlijā – tika panākts vislielākais pārdošanas rādītāju pieaugums, laikā no 2007. gada janvāra līdz jūlijam sasniedzot 30,6 procentus. Tur tika piegādāti un pārdoti vairāk kā 261,000 VW. Tam sekoja Ķīna, Volkswagen lielākais individuālais tirgus, ar 25,4 procentu (443,000 pārdotas vienības) pieaugumu un Argentīna, kur pārdošanas rādītāji palielinājās par 20,9 procentiem (60,000 pārdotas vienības).
Arī Baltijas valstīs statistika ir daudzsološa. Ar 820 pārdotajām vienībām jūlijā, salīdzinot ar pagājušo gadu, piedzīvots kāpums par 40 procentiem. Pirmo septiņu mēnešu laikā pārdotas ir 5273 automašīnas, kas ir par 17 procentiem vairāk nekā no janvāra līdz jūlijam 2006. gadā. Uz šo brīdi Volkswagen tirgus daļa Baltijas valstīs sastāda 9,0 procentus.
Auto Group Baltic,
Volkswagen importētājs Baltijā
Toties Rīgā pārdošanas menedžeru attieksme pret potenciālo pircēju ir ārpus jebkādas kritikas. Atkārtoti piesakoties testa braucieniem ar VW Jeta, tikām ignorēti, un rezultātā, saskaroties ar pilnīgi pretēji laipno Bensonsauto menedžeru attieksmi, beigās nopirkām Civic.
Tā lūk.