«Ssangyong Actyon Sports» - stila un jaudas apvienojums 14

 
21.augusts 2007 8:06

Vienalga, vai izmantot jauno Actyon Sports privātām vai darba vajadzībām: pirmais SsangYong pikapa tipa kravas automobilis piepilda visas vēlmes un pārsteidz ar savu jaudu, plašo kravas virsmu un arī sportiski-eleganto dizainu. Piedzīvojumi var sākties pie oficiāla SsangYong dīlera Adam Auto Krasta ielā 97A, kā arī Ventspils un Liepājas filiālēs.

Dinamisks virsbūves dizains

SsangYong Actyon Sports sportiski eleganto dizainu nosaka aerodinamiskās līnijas, tādēļ tas jau uzreiz atšķiras no citiem apvidus automobiļiem. Lukturiem ir asais ērgļa skatiens, savukārt motora pārsegā un trijstūrveidīgajā radiatora restē jūtami haizivs motīvi. SsangYong Actyon Sports virsbūve ir īpaši stingra un solīda. Par tērauda nesošo struktūru rūpējas trīskārtīgs stabils metāla rāmis. Pasažieru salonā par paaugstinātu pasīvo drošību liecina tīklveida struktūra ar papildu pastiprinātājiem garen- un šķērsvirzienā, kā arī jumta statņos.

Ergonomisks salona aprīkojums


Instrumentu panelis ir atbilstošs vadītāja vajadzībām un ergonomisks, viduskonsole ir pavērsta uz vadītāja pusi. Apkalpes slēdži ir sagrupēti pēc to funkcijām un sakārtoti apļveida grupās. Hromēti akcenti liecina par automobiļa moderno raksturu. Stūres pastiprinātājs un stūres augstuma regulēšanas funkcija, daudz ventilācijas atveru un ISOFIX stiprinājumi aizmugurē garantē komfortu un drošību.

Pārliecinoša jauda


SsangYong Actyon Sports sirds un dvēsele ir spēcīgais Common-Rail dīzeļdzinējs 2,0 XDi (104 kW/141 ZS). Tas apsteidz konkurentus ar tā 1600 bar iesmidzināšanas spiedienu un 32 bitu ECU. 3G turbopūte (XVT sistēma) ar elektronisku vadību un liektām lāpstiņām ļauj izbaudīt maksimālo griezes momentu (310 Nm) ļoti plašā apgriezienu amplitūdā (1800 līdz 2700 apgr./min).

Standartaprīkojumā Actyon Sports ir pieejams ar 5 pakāpju manuālo pārnesumkārbu, taču 4x4 kategorijā SsangYong ir vienīgais, kas kā papildaprīkojumu piedāvā arī iespēju izvēlēties 4 pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Ar savu īpašo skaņas un vibrāciju slāpēšanas aprīkojumu šis kravas automobilis ir arī viens no klusākajiem savā klasē. Arī</FONT  piekabes masa- līdz 2300 kg- ir cietiem nesasniedzams lielums.



Runājot par šasiju, priekšējai asij ir dubultie šķērsstieņi, kas garantē uzlabotu braukšanas dinamiku. Actyon Sports ir arī ekonomisks- vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir 8,0 l uz 100 km (ar automātisko pārnesumkārbu- 8,7 l).

Actyon Sports, tāpat kā citi SsangYong automobiļi pēc izvēles ir pieejami arī ar jaudīgu visu riteņu piedziņu. Tiem, kuri pārsvarā pārvietojas pa lielpilsētas džungļiem, izdevīgāka būs alternatīva A200 XDi 4x2 ar aizmugures piedziņu.

Actyon Sports 200 XDi 4WD modeļi ir aprīkoti ar jaudīgu, elektriski pieslēdzamu visu četru riteņu piedziņu, kas sniedz jums visu, ko vien braucējs sagaida no īsta apvidus automobiļa. Standartaprīkojumā SsangYong arī piedāvā papildu pieslēdzamu 4L apvidus pazemināto pārnesumu. Tā sarežģītās braukšanas situācijās pa jebkuru virsmu nodrošina optimālu saķeri ar ceļu.

Jaunumi lielākai drošībai

Drošība ir svarīga, tādēļ SsangYong jaunajā Actyon Sports ir integrējuši augstas pakāpes aktīvās un pasīvās drošības aprīkojumu. Tas uz jebkura ceļa un jebkuros apstākļos nodrošina lielisku braukšanas komfortu un stabilitāti- gan pilsētā, gan laukos, braucot no kalna, straujos līkumos un sniega laikā.



Pasīvā drošība Actyon Sports ir ārkārtīgi svarīga. Ārkārtīgi stingrais, trīskārtīgais rāmis absorbē triecienu priekšējās sadursmes gadījumā. Priekšējie gaisa drošības spilveni vadītājam un blakussēdētājam, kā arī drošības jostu spriegotāji pasargās trieciena gadījumā, bet slodzes ierobežotāji ļaus drošības jostām kontrolētos apstākļos kļūt vaļīgākām, tādējādi samazinot slodzi uz ķermeni. Īpaši aprīkota stūre aizsargā braucēja krūškurvja apvidu.

Aizsardzība pret zādzību un komforts

Ar Actyon Sports jūs jutīsieties droši ne tikai braukšanas laikā: tā imobilaizers sniedz papildu aizsardzību pret zādzībām- klāt nākusi signalizācijas funkcija un slēdzi ātrai visu durvju nobloķēšanai. Salona apgaismojumu var aktivizēt ar tālvadību- tādējādi jūs spēsiet atrast Actyon Sports arī tumšos stāvlaukumos.

Visi SsangYong Actyon Sports modeļi ir pieejami ar komforta aprīkojumu, piem., Radio/CD stereo sistēmu, daļēji apsildāmu priekšējo stiklu utt.

Adam Auto salonos SsangYong Actyon Sports būs vērojams jau novembra beigās, tā cena ir tikpat zema, kā Actyon modelim- 23200 EUR.
 
Visi komentāri
 
241180. viesis 21.augusts 2007 8:26
0 0 Atbildēt

Un kur tur ir sportiski elegantais dizains?

241182. viesis 21.augusts 2007 8:49
0 0 Atbildēt

Pasažieru salonā par paaugstinātu pasīvo drošību liecina tīklveida struktūra ar papildu pastiprinātājiem garen- un šķērsvirzienā, kā arī jumta statņos. Nu un kur tur var apsēsties?

241186. viesis 21.augusts 2007 9:20
0 0 Atbildēt

bļāviens, kā tikuši pie kompja, tā apliek!

bet man patīk šitas auto! :D

241188. viesis 21.augusts 2007 9:50
0 0 Atbildēt

Man gan nepatīk. (ir tak ar ko salīdzināt)

241190. viesis 21.augusts 2007 10:06
0 0 Atbildēt

interesanti, kaa skeersstienji var uzlabot brauksanas dinamiku???

241194. viesis 21.augusts 2007 10:51
0 0 Atbildēt

Kur tur sports? Kautkāda pseidosporta parodija. Hilux ir daudz labāks, un bez sporta.

241199. viesis 21.augusts 2007 11:02
0 0 Atbildēt

stils ir, bet jauda nez....;)

241201. viesis 21.augusts 2007 11:08
0 0 Atbildēt

stils ir un jauda arī!Hilux ar 2,5 dīzeli 120 Zs,bet šitam ar 2,0 xdi - 141 Zs!!

241219. viesis 21.augusts 2007 13:17
0 0 Atbildēt

Nu - visumā tāds kārtējais korejiešu īpatnis. Gaume ir stipri stiepjams jēdziens. Konkrēti man šis brīnums drīzāk nepatīk, nekā patīk.

Pie parametrim fascinē maximālais griezes momenc "(310 Nm) ļoti plašā apgriezienu amplitūdā (1800 līdz 2700 apgr./min)"....

Laikam te būs nepieklājīgi piebilst, ka visiem šīs klases konkurentiem viņu 2.5l TD motorīši tieši šajā parametrā (un šis parametrs šo auto lietošanā ir kritisx, nevis Zs!) šo auto pārspēj.

Protams - var kašķēties par līkens "plakanumu", bet, ja man ir, piemēram, Navaras 400Nm pie 2000 apgr min, tad tā ir tikai mana pedāļu spaidīšanas probza noturēt motoru vajadzīgajos apgriezienos.

Protams - koreja konkurēs ar cenu. Ar laiku piespiedīs japīšus kļūt mazliet lētākiem, bet - kad tomēr sasniegs uzlecošās saules zemes kvalitāti - grūti pateikt... :-/

241242. viesis 21.augusts 2007 15:40
0 0 Atbildēt

Nav ne vainas! - īpaši cenai! Esmu braucis ar īso versiju - lētuma piegarša ir manāma, bet, vienalga, nostrādāts kvalitatīvi un smuki.

Daudzus piesaista Merša motors, tā kā pircēji arī šitam atradīsies!

241248. viesis 21.augusts 2007 16:34
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc TRANSFORMERA!!!

241268. viesis 21.augusts 2007 18:41
0 0 Atbildēt

Nezinu cik daudz man būtu jādzer,lai šito par gana labu atzītu! :D

Auto īpašiem cilvēkiem, ar īpašām vajadzībām un īpašu intelektu... :D

241284. viesis 21.augusts 2007 23:29
0 0 Atbildēt

Auto cilveekiem ap "iipashaam" vajadziibaam.

esmu nobraucis 150km ar kyron vai k.ko tml. (tam briinumam veel bija specnumurs MISIRITA) un 150km ar actyonu.. p1s vinj raibais.

ar kaut vai to pashu Mk3 pajero nesaliidzinaat, kur nu veel ar TLC, cena ar neadekvaati augsta- saprastu ja pa vinjiem 20eur prasiitu un no dizaina vemt gribaas..

241289. viesis 22.augusts 2007 2:46
0 0 Atbildēt

intresee cik par shaadu ''svieta'' reklaamu maksaa iauto? :P

auto vizuaali ir galiigs shits un domaaju arii ka savaadaakaa zinjaa..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti