BMW un Peugeot-Citroen apvieno spēkus 45

 
24.jūlijs 2002 10:18

Apstiprinājusies informācija par to, ka BMW un Peugeot-Citroen apvienosies, lai izveidotu jaunu rūpnīcu, kurā ražos dzinējus. Jaunajā uzņēmumā tiks ieguldīti 750 miljoni eiro...

Paredzēts, ka jaunā rūpnīca ražos miljonu benzīna dzinēju gadā. BMW atbildēs par dzinēju izstrādi, bet Peugeot-Citroen - par ražošanus procesu. iAuto // autocitychannel
 
Visi komentāri
 
31891. viesis 24.jūlijs 2002 10:23
0 0 Atbildēt

Ja tā būtu dīzeļdzinēju rūpnīca, tad tos motorus izstrādātu Peugeot-Citroen, bet par ražošanu rūpētos BMW :):):)

31892. viesis 24.jūlijs 2002 10:26
0 0 Atbildēt

Redz, ka pat BMW vadiba nenoliedz Peugeot lidzvertibu, tikai sauras pierites "BMW rulz" visu laiku dzen, ka BMW tomer labaki. Paies neilgs laiks un PSA grupa nopirks to BMW.

eazy

31893. viesis 24.jūlijs 2002 10:29
0 0 Atbildēt

Aizmirsti! Interesanti kapēc bmw pats nevarēja atbildēt par ražošanu? Kaut kas te nav tīrs un tiek slēpts

31895. viesis 24.jūlijs 2002 10:36
0 0 Atbildēt

Nu ari BMW buuss taac pac suuc kaa PiSAisti , zeel gan , moshka tomer pardomaa un nenolaizjas tik zemu .

PSA juuzers ( pirmo un pedigo reizi )

31897. viesis 24.jūlijs 2002 10:44
0 0 Atbildēt

to edzulis: naudu ekonomē, jo vienam mūsdienu konkurencē pacelt 750 milj. eura nav joka lieta, pietam stipri mazāk problēmu. Tur visticamāk ražos tieši mazos (4 cil.) motoriņus, kas der kā vieniem tā otriem.

31898. viesis 24.jūlijs 2002 10:45
0 0 Atbildēt

Izlasiju par to vairak ieks FT.com-tur teikts, ka viss 100% notiks, jo parrunas kuras ilgusas veselu gadu jau noslegusas.

Starp citu tur ari rakstits par to, ka BMW tagad savus benzina dzinejus nem no Daimler-Chrysler un dizelus no Toyota. Ta ka BMW fani var nedaudz atslabt un padomat par to kas patiesiba ir BMW-varbut tikai dizains.....

eazy

31899. viesis 24.jūlijs 2002 10:47
0 0 Atbildēt

Nespeciālista jautājums - vai motora izstrādātājiem ir pofig, kāda piedziņa būs mašīnai kurā tiks likts iekšā dzinējs?

31900. viesis 24.jūlijs 2002 10:51
0 0 Atbildēt

MB un TOYOTA ir COOL dzineji , bet PSA HLAMS ABZOLUUCC - visu esmu reali un ilgtermina lietojis/lietoju , nu nafik tos PSA suudus piit ieksa , zel .

P.S. Mana visdzilaka liidzjuutiiba BMW faniem .

TDI

31908. viesis 24.jūlijs 2002 11:16
0 0 Atbildēt

Kādam vajadzētu sameklēt Bimmer un pieskatīt! Ka šamējais neizdara sev ko sliktu...

;-)

31910. viesis 24.jūlijs 2002 11:19
0 0 Atbildēt

Pasol tur un tur TDI. Peugeot dizelu slava pasule ir pamatota, un ja vini butu tadi mesli tad tada butu vinu slava pareizak sakot neslava. Tas nekas ka 2,2 HDI ir dabujis 1 vietu sava kategorija. Tas nekas ka 607 ar so dzineju ir ticis Ginesa rekordu gramata 360 dienas norullejot 500 000 km. Tas nekas ka Ford ilgu laiku granadam un/sieram/scorpim lika Peugeot motorus. Tas nekas ka Hundai liek sobrid P motorus. Tas nekas ka Ford fiesta (jauna) 1,1 HDi ir tas pats kas jau bija ieks 206. Par maz?

Pilnigi pamatoti varu piekrist ka 1 dizelu pasaule ir MB, bet Peugeot ir lidzvertigs tikai 2 letaks.

Ja tev ir gadijies kads nodrazts luznis kadu gan gruti atrast starp veciem P tad tas nenozime ka visi ir vienadi.

Defenders

31911. viesis 24.jūlijs 2002 11:20
0 0 Atbildēt

Sorry, 1,4 HDi

Defenders

31914. viesis 24.jūlijs 2002 11:25
0 0 Atbildēt

Laikam par daudz buus salasiijushies sheit rakstiito.

31915. viesis 24.jūlijs 2002 11:26
0 0 Atbildēt

Nu BMW buus veel gruutaak paarliecinaat pirceeju, kaapeec bmw ar vienaadu dzineeju ir 2x daargaaks par psa razjojumiem. Paliek jautaajums vai bmw paliks saliidzinoshi sliktaaki, vai psa labaaki.

31918. viesis 24.jūlijs 2002 11:30
0 0 Atbildēt

Peugeot paliks nedaudz dārgāki un labāki. BMW paliks lētāki, kā varēja būt, ja būvētu rūpnīcu atsevišķi. Un mašīna nav viens pats motors.

31919. viesis 24.jūlijs 2002 11:32
0 0 Atbildēt

TDI jau vispar tukšpauris kuram tikai padirst, ka vins visu zin, visu redzējis, ar visime auto braucis, bet patiesiba ar tramvaju braukā.

31926. viesis 24.jūlijs 2002 11:55
0 0 Atbildēt

cena tik vienkārši nemainās uz leju, kopš BMW liek kopā krievijā nejūtu ka cena būtu samazinājusies

31930. viesis 24.jūlijs 2002 12:06
0 0 Atbildēt

cenu jau nelaiz leja tikai tadel, lai saglabatu prestizu, savadak jau BMW varetu tirgot 30% letak.

eazy

31931. viesis 24.jūlijs 2002 12:07
0 0 Atbildēt

To vieselim 11:32 un DEFENDERELITIM . huljish jus te ar personiskiem apvainojumiem barstaties ? Es runaju par to ko zinu personiski . nevis muldu citatus no reklamrakstiem . jums lidz manam limenim vel japaugas , tad sapratisiet .Ja Jums Gudreliem viss liekas tik cool ar PSA dizeliem , tad uztaisiet PSA dizela augstspiediena suknja diagnostiku , PSA latvijas dileru servisa un tad turpiniet slavet tos suudus .

Velu veiksmi . ediet kellogu ar pienu + biezpienu( smadzenem) Jusu TDI

31935. viesis 24.jūlijs 2002 12:35
0 0 Atbildēt

TDI izaudzis tik augstu, ka dir$ pilnigu bezsakaru to augstspiediena sukni nekad nav razojis Peugeot un tadiem $rotiem ar kadiem Tu TDI brauc viss ir nojats-varu Tev to acis pateikt, ja velies

31936. viesis 24.jūlijs 2002 12:40
0 0 Atbildēt

Sakuma pieregistrejies , delinj . Vai vismaz paraksties . Tad uzsit strelku un saki savu sakamo .

TDI

31940. viesis 24.jūlijs 2002 12:57
0 0 Atbildēt

Varetu domat, ka Tev paliks vieglak, ja es parakstisos ka HDI? Protams ne. Tapat neviens nezinas kas zem siem burtiem slepjas, bet visi zin, ka TDI nozime Tukstotsreiz Dupsets Idiots

31949. viesis 24.jūlijs 2002 13:40
0 0 Atbildēt

HISTERISKI DUPSETS IDIOTS ir labaks ko , salatinj ?

Un ja vel Tev ir bijis sekss ar DELPHI sukni- PSA plasi pielietots , tad kljust skaidra Tava sacakareta karma un psihiskais stavoklis .

Dzer bromu un atslabsti .

TDI

31952. viesis 24.jūlijs 2002 13:52
0 0 Atbildēt

Es jau netrakoju, Tu te atnaci un saki dir$t ne pa temu un vel man brauc virsu......smadzenes ari galigi nestrada, lai ari cik es sapratu dzivo tikai uz piena produktiem-tik vien vari ka svesas idejas zagt un ka papagailis atkartot.....losis Tu esi un turpini brakukt tramvaja un est biezpienu!

31953. viesis 24.jūlijs 2002 13:57
0 0 Atbildēt

Paklau Tdi, nebiju domajis tevi nezeeligi aizvanot, bet ir aizvainojosi tavi parmetumi par to ko es tiesam zinu, un nav runa par reklamrakstiem. Ieprieks es piemineju tirakos faktus. Taka pats vari nemuldet. Tas par to.

Ja tu doma ko es zinu personiski, tad kadu laiku atpakal pie - 25 pusziemu praktiski araa nostavejis Fords ar Peugeot 2,5 d pieleca momenta kad MB blakus palika leens. Labi, tam masinam bija daudzi tukstosi aiz muguras un tas nav parak objektivi, bet vienalga. Turpinot par temu par pierdzi esmu braucis ar daudziem Peugeot nu jau kaadus 5 gadus ari ar dizeliem, varu teikt tikai to labaako. Ir bijusi ari salidzinajumi ar pat SAAB dizeli u.c. Patiesiba es ja riuna ir par jauniem dizeliem ta nav vairs sliktu dzineeju. Cina notiek par milimetriem.

Pilnigi nesaprotu tavu uzbraucienu par sukna diagnostiku. Ja suknis ir beigts vins ir jaaremonte un tas ir viss, vai tas ir Toyota vai MB. Ja tu nezinaaji tad cik zinu suknus diagnostice un remonte paris vietas (nevis pie dilera), tostarp Bosch servisa, jo uz PEUGEOT stav Bosch un Lucas sukni. Tadi pasi stav uz BMW u.c. Ja tu vecit to nezinaji tad tu kautko muldi ne pa temu, un es pilnigi nesapratu ko tu ar to domaji.

Ta ka vecais ej paed pats savu kellog ar pienu TDitirliti.

Defenders

31957. viesis 24.jūlijs 2002 14:17
0 0 Atbildēt

Bet kā tu zini, ka man no tā ir sacakareta karma un psihiskais stavoklis. Nekas no tā nečakarējas.

31966. viesis 24.jūlijs 2002 15:23
0 0 Atbildēt

Man arii ir tikai pozitiiva pieredze ar PSA un tas sleedziens ir aptuveni taads - visi tie autinji ir aptuveni vienaadi, tikai tie 2X daargaakie vaacu aparaati ir ieprieksheejaa dziivee baudiijushi labaaku servisu (tapeec, ka daargaaki - iipasnieki ir bagaataaki un var atljauties). Rezultaataa second hands, kas atnaak uz Latviju ir dazhaadaas gala kvalitaatees un attieciigi veidojas kautkaadi kretiiniski stereotiipi. Matemaatika saka, ka tomeer ir droshaak nopirkt 2X leetaaku PSA un uztaisiit konfekti liidz BMW, MB utt second hand cenai, nekaa par peedeejo naudu nopirkt shitos vaacu ""kvalitaates auto"" un ar dreboshu sirdi gaidiit ko ta nu shameejais atmetiis un cik tas izmaksaas.

Ieskatam: Vienas seerijas Bosha logtiiriitaajs prieksh PSA (62 cm garsh) ir tieshi 2X leetaaks kaa MB paredzeets (laikam 56 cm garsh). Liekas, ka komplekteejoshie visiem autinjiem naak no vienas ruupniicas, tikai MB un BMW tos izdodas paardot 2X dārgāk.

PS: Teiktais par Second hand auto kvalitaati Latvijaa neattiecas uz BMW 325 un Audi Coupe - tie arii faaterlandee tiek sajaati 1 gada laikaa un uz servisu netiek vesti - vienkaarshaak ir paardot eergljiem no Latvijas............

31980. viesis 24.jūlijs 2002 17:16
0 0 Atbildēt

SORRY Tev DEFENDER par personisko apvainojumu .

Teksts iet par jaunam un lietotam ( ar daudzmaz ticamu kilometrazu ) masinam . Jauns Pegijs pec 20k nikjojas - tiek piedavats nolikt autinu uz apmeram 1menesi , sutisot pumpi uz franczemi !!?? Nu nah es njemu jaunu auto - lai jaatos ar to + menegers kajam aulotu ?? Siers 84( sen tas bija ) gadu rija ellju pa 2l uz 1000km , kamer izdzisa . MB(busi) ir rullejusi un rulle kamer netiek noskjilti , lekushi visos salos ari -32'c , landcruisers 80( 87gada ) nogaja 650 000 km , pedeja gadaa hadene izgrabeja lopaa , tagad kac laimigs krievs to brauc krievija .BMW 524td ( 85 gada ) pirku pirms 5 gadiem , rulle vel tagad tik krasa lobas no buudas un atklaj taxi izcelsmi - dievs vinu zin cik tas autins ir noskrejis ( shilte raada 400k ), bet ellju nerij un iet lopaa . VW tdi ari ir suuc , bet mazaakais no visiem suuciem , ko nakas lietut , kaiminsh ar tdi jau nomaucis 3 gados 310k !! .Mans usera princips ir lietot ne zemak par pussintetiku elljai + atpazistamu firmu filtri un korekti(atraki) mainjas intervali .

MAN PERSONIGI AR PSA nav veicies talab izsaku par PSA savas domas , nevis ANONIMI metos uz komentetajiem , saukdams tos par lohiem , barstoties ar gramatgudriban utt pasham juuzeejot ZAZ vaj VAZ ( piemeri nav taalu jaameklee)

31984. viesis 24.jūlijs 2002 17:41
0 0 Atbildēt

Vot ta ir valoda Tdi. Normals bazars ar normaliem faktiem. Esmu dzirdejis kad par sadam saizem dod vieta a/m. Paprasi.

Defenders.

Ps.

Zini, esmu dzirdejis ka jauna C klase stavot servisa ar elektronikas problemam un vaciesi neko nesuta. Iedomajies ko samejie sarakstitu par MB atsauksmees. Bet MB paliek MB. Kattram jau ir sava problema.

Defenders

31993. viesis 24.jūlijs 2002 19:19
0 0 Atbildēt

Neticu, ka Peugeot var pirmajos 20 000 nojukt, ar dizeli gan nav nacies braukt, bet ar bendzinnieku ir nobraukts loti daudz (virs 50 000) ir jamaina tikai tas, kas nolietojas jebkuram auto. Un, ja Tu TDI brauc tikai ar lietotiem 80-to gadu auto, piedod, bet negribas ticet, ka vari atlauties jaunu Peugeot. Un taviem komentiem neticu.

32010. viesis 25.jūlijs 2002 9:12
0 0 Atbildēt

Viesi 19:19 ja Tev ir reala velme uzzinat patiesibu dod infokontaktu - pieraadiishu dziivee .

TDI

32020. viesis 25.jūlijs 2002 9:42
0 0 Atbildēt

Ja Tev (TDI) ir interese varu jau iedot savu e-mailu, bet nezin, vai caur to Tu man spesi ko pieradit.

eazy

32024. viesis 25.jūlijs 2002 9:57
0 0 Atbildēt

Caur emilu saprotams ne , interese bija Tev , Tu negribeji pienemt manus komentus + redzet ar ko braucu , nu tad izdoma kaa un skaties .

TDI

32044. viesis 25.jūlijs 2002 10:53
0 0 Atbildēt

Es ta padomaju TDI un man skiet, ka mums nevajadetu tikties, jo tomer nav tas labakais veids ka iepazities, bet es Tevi zinu un zinu ar ko Tu brauc.

eazy

32059. viesis 25.jūlijs 2002 11:11
0 0 Atbildēt

Ar (no)lietotiem 80o gadu barkasiem ,kuriem erstzulastungs bija sakot no 1998 un veelaak!!

TDI .

32086. viesis 25.jūlijs 2002 11:47
0 0 Atbildēt

NU gan jus nevarat rimties Tdi un easy.

To easy. Tas ka masina (suknis) var nojukt pec 20 000 km ir tiraka patiesiba. Nobruk ari mersi un citi jauni auto. Tahnika paliek tehnika un braki gadas. Jautajums ir kapec tas ir noticis, vai tur ir vainiga degviela vai kas tiesam samajam suknim noticies? Un sadi gadijumi pavelk uz leju reputaciju konkretai markai noteikti. Tikai man divaini liekas ka piemeram pirmajiem A6 atrumkarbas uz cela izbira un neviens par to neko. Un tadi gadijumi ir ari ar MB un citiem. Protams ka A. Riga nereklames to visu, bet vienalga ir cilveki kas perk un perk tos 0000.

Defenders

32129. viesis 25.jūlijs 2002 12:44
0 0 Atbildēt

Nu kas i ko

32180. viesis 25.jūlijs 2002 13:40
0 0 Atbildēt

Kas attiecas par tām izbirušajām kārbām, tad katram jaunam modelim ir kāds defekts par kuru rūpnīca zin un tāpēc bez liekas pukstēšanas to novērš un vēl klientam kādu bonusu uzsauc, tāpēc arī nav nekādu atsauksmju, jo visi ir apmierināti.

32201. viesis 25.jūlijs 2002 14:19
0 0 Atbildēt

Pilnigi piekritu 13:40, bet ar nosacijumu ja viss notiek operativi, bet ja ievelkas tiek dota aizvietosanas a/m. Tad viss ir OK.

32205. viesis 25.jūlijs 2002 14:26
0 0 Atbildēt

Nunekassevischs 13:40 man vardus no pirkstiem atjeema , tomer ir autinji kas i utainaki un biezjaak jauta peec servisa .

Perpetummobilji vel nav uzrazjoti , diemzjeel .

Un vel kas - ja autinjsh principaa patiik , taf tiek paciestas visadas utes , kuras citaa mashiinaa tiktu extraa gaaniitas .

Abet raksts bij par kilkenu un klimpu !! Man BMW un PSA ir divi gruti savienojami pretpoli - to es gribeeju teikt !?.

TDI

32648. viesis 30.jūlijs 2002 10:41
0 0 Atbildēt

Kas tur slikts, ka BMW palīdz PSA kuriem īpaši labi neiet. Normāla būšana vieni nokordinē un tie pārējie rušina.

Ja jau pat turku var iemācīt mercedesu likt kopā tad kāpēc lai neiemācītu fracūžus ražot motorus.

32661. viesis 30.jūlijs 2002 11:49
0 0 Atbildēt

To 10:41.

Par to kurs kuru macis likt motorus var nopietni pastrideties. Itseviski ja iet runa par francu diezeliem. Un PSA koncenram iet loti labi, jau kops 206 ir paradijies tirgu.

32759. viesis 31.jūlijs 2002 8:52
0 0 Atbildēt

To defender: īstenībā tev ir daļa taisnības, savā tirgus nišā PSA nenoliedzami iet labi.Tas ir 206 un 307, bet ar to arī ovācijas beidzas. Vēl bišķi var lepoties ar izteikti lēto 406.

Manas domas bija balstītas uz konkursu gada labākie motori cauri gadiem. Piekrītu, ka parādās arī kāds PSA, bet vairāk uzvar BMW.

32760. viesis 31.jūlijs 2002 8:54
0 0 Atbildēt

P.S. no raksta arī var spriest- ja jau BMW atbild par izstrādi, bet PSA par ražošanu tad jau jāpadomā.

33138. viesis 5.augusts 2002 9:23
0 0 Atbildēt

Tur nav ko domāt, gan jau arī fraņči var uztaisīt motoru, ja bišķi pamāca :)

35038. viesis 19.augusts 2002 19:14
0 0 Atbildēt

Pats esmu bmw owners. Un man ir pilniigi vienalga ar ko sadarbojas bmw koncerns. Galu galaa arii opeljos (omega 2.5td) ir bmw dizeljmotors, takaa veci ............. . Patiesiibaa ar diizeljiem ir taa - ieekonomee tas kas ar to brauc pirmais. nezinu kaa ir ar vieglajiem, bet pet peugoet busiem tie motori toc netur. Ir arii taisniiba ka bmw2.4td ir izturiigaags par 2.5tds(taads ir bijis).mersedes cdi tas ir diizelis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 1

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti