Jauno «Hyundai i30» var iegādāties arī Latvijā 17

 
25.septembris 2007 9:28

No šī gada septembra beigām pie Hyundai dīleriem Latvijā – „Skandi Motors” un „Autohalle” var iegādāties jauno Hyundai kompaktklases auto - Hyundai i30.

Hyundai i30 ir īsts pilsētas auto, kas piemērots arī izbraukumiem pie dabas. Automašīnu raksturo mūsdienīgs dizains, augsts komforta līmenis un praktiskums.



Hyundai i30 ir pirmais auto, ko Hyundai radījis speciāli Eiropas kompaktklases automašīnu tirgum. Ar šī auto palīdzību Hyundai plāno nostiprināt savas pozīcijas populārajā C segmentā, kā arī sasniegt jaunas mērķa grupas Eiropā.

Izcilais frontālais dizains, dinamiskais imidžs un ne agresīvais sportiskums raksturo jauno Hyundai dizaina identitāti, ko jau novērtējuši vadošie auto eksperti ne tikai Eiropā, bet arī Latvijā. i30 plūstošie sānu izliekumi ko pastiprināti izceļ izteiksmīgās detaļu līnijas, veiksmīgi pasvītro i30 izteikti plato virsbūvi un pagarināto riteņu bāzi.



Ainārs Liljē, „Skandi Motors” valdes loceklis: „Jau sen pagātnē ir laiks, kad Hyundai automašīnu galvenā kvalitāte bija to zemā cena. Hyundai i30 ir lielisks pierādījums Hyundai nākotnes filozofijai – tas ir moderns, kvalitatīvs, elegants un praktisks auto.

Hyundai i30 lieliskie panākumi citās Eiropas valstīs ļauj mums prognozēt līdzvērtīgus šī auto panākumus Latvijā. Plānojam, ka tuvākā pusgada laikā Latvijā varēs iegādāties arī tos Hyundai i30 modeļus, kuros apvienotas automātiskās pārnesumkārbas un dīzeļa dzinēja sniegtās iespējas. Esam pārliecināti, ka Latvijas pircēji novērtēs šī auto priekšrocības.”



Jau minētā garā riteņu bāze un drosmīgais i30 platums kombinācijā ar Hyundai atzītām prasmēm interjera telpas plānošanā un veidošanā ir radījis interjeru, kas pilnībā fokusēts uz augstas klases komfortu, funkcionalitāti un praktiskumu.

Hyundai i30 savas klases pārstāvju vidū izceļas ar neparasti plašo telpu gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem. Izsmalcinātība piemīt ikvienai salona detaļai, ieskaitot gaisa vadības sistēmu, komfortablās sēdvietas un vispārējo ergonomiku.

Hyundai i30 ir izstrādāti četri dažādi aprīkojuma līmeņi - pamata līmenis “Classic”, komfortablāks līmenis „Comfort”, sportiskā versija “Style”, kā arī patiesi izsmalcinātais “Premium”. Latvijā sākotnēji tiks piedāvātas automašīnas ar pirmajiem diviem aprīkojuma līmeņiem - “Classic” un „Comfort”.

Hyundai i30 pamatversija ir 4245 mm garš, 1765 mm plats un 1480 mm augsts auto, kas pilnībā atbilst Eiropas C-segmenta prasībām. Pateicoties 2650 mm garajai i30 riteņu bāzei ir izdevies panākt izteiktu iekštelpas plašumu, kustības brīvību un augstu komforta līmeni. Standarta bagāžas nodalījuma tilpums ir 340 l, kas pilnībā nolokot aizmugurējos sēdekļus pieaug līdz pat 1250l.



Tonu Piirmaa, „Autohalle” valdes priekšsēdētājs: „Hyundai i30 uzskatāmi demonstrē, ka automobilim nav jābūt lielam, lai tas būtu plašs un ietilpīgs, vai arī dārgam, lai tā salons būtu gana ērts un elegants. Gribu atzīmēt, ka tā salonā atradīsiet arī 21. gadsimtam atbilstošu ekstru – USB datu nesēja un i – pod pieslēgumu rozetes. Hyundai i30 var pamatoti lepoties gan ar ērtu pasažieru salonu, gan ietilpīgu bagāžas nodalījumu.”

Tāpat kā visiem Hyundai automobiļiem, arī i30 modelim drošība ir bijusi viena no izstrādātāju galvenajām prioritātēm. Auto ir aprīkots ar duāliem priekšējiem, sānu un "aizkaru" gaisa spilveniem, aktīvajiem galvas atbalstiem, drošības jostu nospriegotājiem un drošības jostu piesprādzēšanas atgādinātājiem.

Latvijā no šī gada septembra ir pieejami Hyundai i30 ar divu veidu DOHC benzīna dzinējiem (1,4l un 1,6 l tilpumu) un divu veidu CRDi dīzeļdzinējiem (1,6l un 2 l tilpumu).


Hyundai i 30 cenas Latvijā:

•    Sākot no 13 800 EUR - 1,4 litru dzinējs, DOHC, mehāniskā pārnesumkārba, benzīna dzinējs;
•    Sākot no 15 150 EUR - 1,6 litru dzinējs, CRDi, mehāniskā pārnesumkārba, dīzeļa dzinējs;
•    Sākot no 15 950 EUR - 1,6 litru dzinējs, DOHC, mehāniskā pārnesumkārba, benzīna dzinējs;
•    Sākot no 16 990 EUR - 1,6 litru dzinējs, DOHC, automātiskā pārnesumkārba, benzīna dzinējs;
•    Sākot no 16 990 EUR - 1,6 litru dzinējs, CRDi, mehāniskā pārnesumkārba, dīzeļa dzinējs;

Uzziņai

Līdz ar i30 ieviešanu tirgū Hyundai uzsāka automašīnu modeļu apzīmēšanu ar burtiem un cipariem, norādot uz saikni starp modernajām tehnoloģijām, no vienas puses, un Hyundai korporācijas pamatvērtībām, no otras puses. Par Hyundai vērtībām – „inteliģenci”, „integrāciju” un „inovāciju” – liecina modeļa nosaukumā esošais burts ”i”. Savukārt numurs 30 ir Eiropas C segmenta skaitliskais apzīmējums.

Fakti par Hyundai i30

•    pirmais auto, ko Hyundai radījis speciāli Eiropas kompaktklases automašīnu tirgum;
•    pilsētas auto, ar kuru ērti doties arī nelielos izbraukumos pie dabas;
•    trīs benzīna un trīs dīzeļa dzinēju izvēle apvienojumā ar manuālo vai automātisko ātrumkārbu;
•    četri dažādi aprīkojuma līmeņi - pamata līmenis “Classic”, „Comfort”, sportiskā versija “Style”, “Premium”;
•    ērts pasažieru salons un ietilpīgs bagāžas nodalījums;
•    salonā – mp3 atskaņotājs, USB datu nesēja un i – pod pieslēgumu rozetes;
•    no šī gada septembra Latvijā ir pieejami modeļi ar divu veidu DOHC benzīna dzinējiem (1,4l un 1,6 l tilpumu) un divu veidu CRDi dīzeļdzinējiem (1,6l un 2 l tilpumu), ar „Classic” un „Comfort” aprīkojuma līmeņiem.
 
Visi komentāri
 
243598. viesis 25.septembris 2007 10:06
0 0 Atbildēt

ipoda ''rozete'' ir speeciigs arguments shamaa drapaka iegaadei :)

wjadzeetu weel ieviest ipisuaara piesleegumus , lai staawot Riigas iikorjkjos , wareetu ciwilizewwti pa-i-zlaist paarstraadaato riita kaffiju :)

243602. viesis 25.septembris 2007 10:32
0 0 Atbildēt

Nebūtu slikti, ja iauto redakcijas brigāde veiktu testa braucienu ar šo auto, un sniegtu iauto lasītājiem izsmeļošāku aprakstu. Līdz šim radies iespaids, ka iauto kautrējas vai atturas no Hyundai auto testiem un to aprakstiem. Ja nekļūdos, iauto lapās līdz šim nav notestēts neviens Hyundai auto ?

243609. viesis 25.septembris 2007 10:57
0 0 Atbildēt

Mjā, ārrrrrrrrrrkārtīgi izteiksmīgs auto... un raksts tāpat.

Interesanti, cik tad sekundēs vai minūtēs "drosmīgā platuma" īpašnieks ieskrienas līdz 100 km/h?

243610. viesis 25.septembris 2007 11:05
0 0 Atbildēt

TIK DAARGI???

Redaktors 25.septembris 2007 11:08
0 0 Atbildēt

iAuto šo auto jau izmēģināja - drīzumā būs publicēts apraksts.

243621. viesis 25.septembris 2007 11:39
0 0 Atbildēt

ta ari ir hjundais un kia pedeja laika razho jau parak kvalitativus auto lai tie butu baigi letaki neka piemeram franchu. tak shto mana prognoze ir tada ka drizuma shitiem brendi vienkarshi nostabilizesies tirgu un konkures ne tikai cenu liimenii...

243649. viesis 25.septembris 2007 12:58
0 0 Atbildēt

Lai jau nu par "šrotvāgenu" statusu un pārdošanas iespējām šobrīd vairāk uztraucas visu francūžu auto īpašnieki, nevis korejiešu auto braucēji. Mazlietotie hyundai auto šobrīd tiek izķerti fiksā tempā. Koreejiešu jaunā auto paaudze tomēr ir strauji progresējusi jaunāko tehnoloģiju piesaistē, zināmā mērā atsevišķās pozicijās pat apsteidzot slavenos autoražotājus fričus. Par francužiem nemaz nerunājot - tie jau iepriekš pasmagi pablamējās gan ar meganēm, gan 206 un 307 peuģeotu. Nesen no parlamenta šoferiem dzirdēju, ka valsts pāŗvaldē esot virne reklamaciju pret salīdzinoši jaunajiem A6 auģikiem - kvalitāte atpaliekot no gaidītā. Neticami bet fakts - valsts iestādēs un parlamentā vislabāk kalpojot vecie volviķi 940, kuriem esot vismazāk atteikumu un bojājumu.

Vispār, man patika viena iauto lasītāja teiciens audi remonta diskusiju panelī: "to, ka audi ir labs auto - ir izdomājuši paši audi fani"...

243653. viesis 25.septembris 2007 13:05
0 0 Atbildēt

Bet kāpēc iauto redakcija joprojām nav testējuši jaunos Hyundai Santa fe un Sonatu ? Tā tomēr ir lielā un SUV klase, par ko latvju autovadītājiem ir lielāka interese . Testu apraksti vispār ir pats interesntākais materials, ko lasīt autoportalos.

243654. viesis 25.septembris 2007 13:07
0 0 Atbildēt

Nu normāls maģis nebūt nav trūkums.

Ļoti daudzām jaunajām mašinām audiosistēma nesaprot mp3, nemaz nerunājot par USB vai ipod pieslēguma vietām, kas parasti nav pieejamas pat kā ekstra. Tiešam ir ērti sarakstīt mp3 iekš usb flaša, nevis krāmēties ar audio disku kalniem.

Un jaunai mašinā nemaz tik viegli nav nomainīt oriģinālo maģi pret normālu - sākot ar garantiju, beidzot ar paneļa dizainu.

(Es īstenībā nesaportu kā 2007 gadā var piedāvāt audiosistēmu, kas nesaprot mp3!!!!)

243658. viesis 25.septembris 2007 13:21
0 0 Atbildēt

Ronald, paaugsies, sāksi pelnīt naudu lai varētu pirkt, nevis zagt, tad sapratīsi...

243660. viesis 25.septembris 2007 13:26
0 0 Atbildēt

Tad shitais naak Accenta vietaa ?

243681. viesis 25.septembris 2007 14:57
0 0 Atbildēt

hyundai par toyotas cenu. jāā. un vispār - kārtējais lūznis, jo kārtējo reizi nav pieejams dīzeļautomāts. nu kas tur tik superduper nereāls tādu ražot????

243684. viesis 25.septembris 2007 15:18
0 0 Atbildēt

arko nedzen muljkji - njechital , no fsjo znaju :) tur ir diizels , nu tur ir pilliigi wiss :) bet ipisuaara ta nau :( un taalab xy daju par kajotas cenu nerulzz iepirkt .

243701. viesis 25.septembris 2007 20:55
0 0 Atbildēt

Man arī ļoti patīk testy apraksti. Parasti vienmēr izpētu visus iespējamos sev interesējošo auto testu aprakstys. No jaunajiem auto dikti patīk jaunā honda legend, bet nevaru to atļauties dārdzības dēļ. Tāpēc domāju par lielajiem korejiesu auto - sonāti,meganti vai captivu. Bet, atrast latvijāa veiktys testu aprakstys šīem auto man neizdevās.Kaut kas virspusējs bija tikai delfos.Kāpēc krievu žurnalos apraksti ir ļoti bagātīgi? Izskatās, ka iauto vadība ir kūtra uz jaunu auto testiem ? Cik zinu, autofirmas reklamas nolūkos labprāt piedāvā IT portaliem automašinas testu veikšanai un rezultatu publikacijām. Gaidu iauto aktivitātes.

243711. viesis 25.septembris 2007 22:36
0 0 Atbildēt

Tas, ka rakstiņi par korejiešu auto tiek bagātīgi komentēti jau vien liecina par interesi.

Tie, kas domā, ka i30 ieskriesies līdz simtam minūtēs, lai izbauda kautko labāku par huļiganku!!!

par iauto testiem- nu nav šeit viņi, un ja ir vairāk man atgādina reklāmas rakstus. Redaktor paskati kā kakao.lv to dara- tāda tipa testa aprakstus vēlas redzēt lasītājs.

Pārlasot rakstu man jāsecina, ka šis ir loti tuvs modelis cee`d. Pat aprakstos ier saskatāmas nepārprotamas līdzības.

243713. viesis 25.septembris 2007 23:46
0 0 Atbildēt

...Tuvs modelis ar KIA cee'd. Drīzāk atrodi desmit atšķirības... Liekas ka vienīgā būs cena, tikai nevar saprast uz kuru pusi...

243803. viesis 26.septembris 2007 15:15
0 0 Atbildēt

TDI pats njechital - dīzeļa ar automātu nav.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti