SCI trasē mērojas džipi – „Latvijas Gada auto” pretendenti 8

 
28.septembris 2007 12:52

Pagājušās sestdienas pusdienlaikā Silciema karjera apkārtnes mežos varēja sastapt diezgan pārsteigtus sēņotājus un viņus var saprast – ne jau katru dienu meža vidū pēkšņi parādās pilnīgi jaunu, saulē mirdzošu džipu kolonna!

Šie apvidus auto devās uz jauno SCI trasi, kur konkursa „Latvijas Gada auto 2007” ietvaros notika konkursa trešais posms. Šajā posmā,  atšķirībā no iepriekšējiem, žūrija vērtēja tikai apvidus auto iespējas.



„Tā ir spēle, ko nevajag uztvert pārāk nopietni. Tas nav gada vislabākais auto, tas ir attiecīgās žūrijas spilgtākais iespaids šajā gadā”, uzsvēra Atis Jansons, konkursa žūrijas komisijas priekšsēdētāja vietnieks, žurnālists un autospeciālists. Konkursa žūrijā, atšķirībā citām valstīm, kur to veido pārsvarā autožurnālisti, Latvijā ir pārstāvēti visdažādākajām profesijām un interešu grupām piederoši cilvēki – no ministra līdz studentam; autosportisti un biznesmeņi, dāmas un kungi, līdz ar to iespējams pietuvināties plašākas sabiedrības viedoklim Šie cilvēki, kopskaitā 50, vērtē pretendentus – automašīnas, ko konkursam piesaka autobūves uzņēmumu oficiālie pārstāvji Latvijā.

Protams, interesējāmies, kādēļ šim pasākumam tikai izvēlēta jaunā, plašākam sabiedrības lokam pagaidām nepazīstamā SCI autotrase. A.Jansons pastāstīja, ka iepriekšējos gados jaunie apvidus auto tika testēti vienā un tajā pašā vietā- Ādažu poligonā, līdz ar to jau bija iestājusies zināma rutīna – gribējies ko jaunu. SCI trases priekšrocības ir tās lieliskā atrašanās vieta netālu no Rīgas un blakus Siguldas šosejai, kā arī tās segums – smilts. „Smilšu trase tika izvēlēta kā vismazāk kaitīgā automašīnām. Dubļos var būt akmeņi, ūdens var būt pārāk dziļš, meža ir koki, bet tuksnesī nav nekā, kas varētu nopietni kaitēt mašīnām.”



Ņemot vērā to, ka SCI autotrase piedāvā ne tikai džipu un bagiju īri, lai pavizinātos, bet arī braukšanas apmācību, mums interesants bija arī pasākumā satiktā „Auto akadēmijas” pārstāvja Jāņa Štrausa viedoklis. Viņš pastāstīja, ka pagaidām par autobraukšanas prasmju uzlabošanu saviem darbiniekiem visvairāk interesējas dažādi uzņēmumi, bet arī cilvēki, kam auto vadīšana nav ikdienas darbs, labprāt pilnveido savas spējas akadēmijas piedāvātajās apmācībās.



J.Štrauss nenoliedza iespēju, ka „Auto akadēmijas” pasniedzēji savas nodarbības varētu vadīt arī SCI trasē un kādēļ gan tā nevarētu būt drošas braukšanas skola tieši bezceļiem paredzētiem auto?

Aprunājoties ar trases viesiem par karjera piedāvātajām iespējām, bija skaidrs, ka vislielāko piekrišanu ir izpelnījies „saldais ēdiens” – apvidus auto spēju testēšana, trasē šķērsojot nelielu dīķīti, kas izrādījās nemaz ne tik viegli veicams uzdevums- daži bija spiesti gaidīt palīgus, lai no tā izkļūtu. Arī smilšu kalnu pievarēšana bija sagādājusi pozitīvas emocijas un bija skaidrs – šie trases apmeklētāji vēl atgriezīsies Silciema karjerā, gan piedaloties korporatīvos pasākumos, gan ģimenes un draugu lokā vienkārši jautri un sportiski pavadot brīvdienas.

P.S. Atgādinām, ka, lai teritorija tiktu maksimāli izmantota, piedāvājot mūsu viesiem daudzveidīgu aktīvo atpūtu, trases kompleksā ir paredzētas dažnedažādas cita veida izklaides. To izveidē un īstenošanā aicinām uz sadarbību cilvēkus ar idejām un vēlmi darboties. Ja jums ir padomā interesanti projekti un idejas, bet nav, kur tos realizēt, lūdzu-jūsu rīcībā ir ideāla vieta pašā Siguldas šosejas malā. Iespējamās sadarbības jautājumā zvaniet vai rakstiet Raimondam Strokšam – mob.: 29247514, e-pasts: evo.evo@inbox.lv

Dace Janova
Foto: fotoaģentūra "4rati"
 
Visi komentāri
 
243996. viesis 28.septembris 2007 19:58
0 0 Atbildēt

nu šodien jau redzēju garo Pajeru, kuram jau bija uzlīme "2007 Gada AutO". ;)

244011. viesis 29.septembris 2007 20:36
0 0 Atbildēt

Kur BMW ?

244015. viesis 30.septembris 2007 11:44
0 0 Atbildēt

H3, Kyron, Captiva Gada auto?????

Kuda mir kaķitsa???????

Maxima un korejiešu sūdi pārņem šo draņķa zemi!

244017. viesis 30.septembris 2007 17:12
0 0 Atbildēt

Hesus, šī ir arī tava zeme...

244020. viesis 30.septembris 2007 22:52
0 0 Atbildēt

Hmm vai ta tituls jau piešķirts jebšu tikai pretendē?!

A pretendēt jau var jebkas.. kaut vai tie ķīniešu Lancruiserbēemvē :)

244022. viesis 1.oktobris 2007 8:43
0 0 Atbildēt

iauto nedaudz atpalicis ar ''jaunumiem''

prieksh nezinaataajiem - bmw nav, jo visi shie ir jauni 2007 gada modelji, kas shogad tikai ir ieviesti.

244024. viesis 1.oktobris 2007 10:12
0 0 Atbildēt

to nuhajs

Diemžēl!!!!!!

244077. viesis 1.oktobris 2007 15:23
0 0 Atbildēt

Censaas,jau censaas kaut kaa tos jaunuzceptos srotus reklameet,moska kaads arii uzkersies!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti