Pagājušajā nedēļā apbalvošanas ceremonijā Briselē AUDI AG ieguva zelta “EACA Euro Effie” godalgu. Eiropas Komunikāciju Aģentūru asociācijas (EACA) godalga ir viena no prestižākajām reklāmas balvām Eiropā. Audi zelta Effie godalgu ieguva par Audi Q7 reklāmas kampaņu "no quattro radītāja".
Audi reklāmas kampaņa ietver vienu no visrūpīgāk izstrādātajiem TV klipiem uzņēmuma vēsturē. Tā spilgtākā iezīme ir neparastais skatpunkts. Skatos, kur automobilis brauc pa ūdeni, smiltīm un ledu, kamera tika uzstādīta zem ceļa virsmas. Skatītājs redz automobiļa apakšu: vispirms leģendāro Audi quattro sacīkšu automobili, tad – Audi Q7. TV reklāmu papildina drukātā un lielformāta vides reklāma, kā arī speciāla interneta lapa „Q7 Globe”. Kampaņa tika realizēta, sadarbojoties ar aģentūru „Kempertrautmann” no Hamburgas.
Pavisam uz 16 “EACA Euro Effie” godalgu kategorijām, ko ik gadu pasniedz Eiropas Komunikāciju Aģentūru asociācija, tika izvirzītas 40 reklāmas kampaņas. Audi ieguva zelta trofeju kategorijā „Automobiļi”. „Effie awards” izšķirošais vērtēšanas kritērijs ir kampaņas efektivitāte un iedarbīgums. Reklāmas kampaņai jābūt veiksmīgi noritējušai vismaz divās Eiropas valstīs. „Apbalvojums ir lieliska motivācija,” atzīst Jagoda Bekiks (Jagoda Becic), AUDI AG starptautiskās reklāmas nodaļas vadītājs, kas Briselē saņēma balvu.
Ingolštates autoražotājs jau vairāk kārt ir saņēmis godalgas par veiksmīgām reklāmas kampaņām. 2005. gadā Audi saņēma sudraba “EACA Euro Effie” Eiropas godalgu par zīmola reklāmas kampaņu filmai „Es, Robots”. Audi jau ir saņēmis Vācijas Effie apbalvojumus, ko pasniedz Centrālā Komunikācijas Aģentūru organizācija – trīs reizes zelta, divas reizes sudraba un vienu reizi bronzas godalgas par visefektīvākajām reklāmas kampaņām. Tas padara uzņēmumu par visveiksmīgāko automobiļu ražotāju Vācijā, kopš 1981. gadā tika iedibināts apbalvojums par kampaņu efektivitāti.
iedodiet kaads linku kur to reklaamu palupiit !!