CITROËN jauns komerctransporta modelis – NEMO 3

 
5.oktobris 2007 9:39

Jau tuvākajā laikā CITROËN piedāvās Eiropas tirgū modeli Nemo, kas būs vieglā komerctransporta segmenta jaunākais papildinājums. Latvijā šis modelis pārdošanā būs pieejams nākamā gada pavasarī.

Nemo pieder LCV bāzes līmeņa kategorijai, kurā jau pieejami trīs modeļi: Berlingo, Jumpy un Jumper.



Pievilcīgā jaunā modeļa kompaktie izmēri, uzlabotie telpas risinājumi, oriģinālais dizains un taupīgums padara to piemērotāku kompakto furgonu pircēju prasībām un manevrēšanai pa blīvo satiksmi pilsētā. Ieviešot tirgū šo jauno modeli, CITROËN cer kļūt par tirgus līderi vieglā komerctransporta segmentā Eiropā.

Komerctransporta tirgus pasaulē un Latvijā

2006. gadā CITROËN pārdoto auto tirgus daļa Eiropā (18 valstīs, t.sk. Latvijā) bija 9.3% - 410 300 mazie furgoni. Sasniedzot minēto tirgus daļu, CITROËN kļuva par otru pieprasītāko autoražotāju Eiropas tirgus patērētājiem pēc pārdošanas rezultātiem. 2007.gada augusta beigās CITROËN LCV segmenta tirgus daļa sasniedza 9.6% Eiropas tirgus. 2007. gada pirmajā pusgadā 11.9% Eiropā pārdoto automašīnu bija komerctransporta modeļi, no kuriem CITROËN aizņēma 18.2% tirgus.

2007. gada pirmajos astoņos mēnešos SIA VEHO CITROËN oficiālais importētājs un dīleris Latvijā pārdevis 287 vieglā komerctransporta vienības, ieņemot jau vairāk kā 13% šī segmenta tirgus mūsu valstī. Eiropas svarīgākie mazo furgonu tirgi ir: Francija, Lielbritānija, Itālija, Vācija, Spānija, Nīderlande, Beļģija, Luksemburga, Portugāle un Zviedrija.


Nemo – kompakts, bet ietilpīgs auto

Nemo ir kompakta, bet ietilpīga automašīna ar pārdomātu dizainu, īpaši piemērota braukšanas apstākļiem pilsētā. Automašīnas garums ir tikai 3.86 m, platums un augstums 1.72 m, kravas nodalījuma tilpums aiz priekšējām sēdvietām ir 2.5 m3 un kravnesība 610 kg.

Lai automašīnā būtu vieglāk iekraut smagus priekšmetus, kravas slieksnis tukšam auto atrodas tikai 53 cm augstumā. Šis CITROËN komerctansporta modelis aprīkots ar asimetriskām, veramām aizmugurējām durvīm, moduļveida aizsargrežģi un vienām vai divām bīdāmajām sānu durvīm, savukārt moduļveida sēdeklis „Extenso” pasažiera vietā nodrošina virkni iespējamu konfigurāciju risinājumu.



Lai būtu vēl piemērotāks braukšanai pilsētā un lauku apvidos, Nemo ir pieejams ar t.s. „Worksite Pack” – šis komplekts ietver paaugstinātu balstiekārtas sistēmu un 15 collu riteņus, aizsargpannu zem dzinēja un labāku sānu aizsardzību, t.i., platus sānu moldingus, sānu aizsargus, īpaša dizaina priekšējo buferi un dubļu aizsargus.

Plašs funkciju spektrs braucēju ērtībām

Virkne funkciju šo modeli ļauj pielīdzināt vieglajai automašīnai, piemēram, pārdomāts kabīnes iekārtojums ar ērti aizsniedzamām vadības ierīcēm un augstu, tuvu stūrei novietotu pārnesumu pārslēgu ar ergonomiskiem vadības un braukšanas palīglīdzekļu slēdžiem; vairāki ērti glabāšanas nodalījumi salonā, kas komerctransporta modeļiem ir īpaši svarīgi; vairākos veidos regulējama stūres un sēdekļa braukšanas pozīcija: jebkādas ķermeņa uzbūves vadītājs var noregulēt stūri un sēdekli, lai justos patiesi ērti; automašīnā ir atbilstošs aprīkojums Bluetooth® telefona izmantošanai.

Lai būtu vieglāk pārvietoties pilsētā, šis modelis ir aprīkots ar palīgsistēmu automašīnas novietošanai atpakaļgaitā ar četriem aizmugurējā buferī iebūvētiem sensoriem un ātruma pārsniegšanas brīdinājuma sistēmu. To programmē no mērinstrumentu paneļa, no 2008.gada Nemo būs pieejams ar ātruma ierobežotāja/ kruīza kontroles funkciju.

Moderni un efektīvi dzinēji

CITROËN Nemo pieejams ar diviem dzinēju veidiem, proti, 75 ZS DIN 1.4 litru benzīna dzinēju un 70 ZS DIN HDi dīzeļdzinēju, kuri ir īpaši ekonomiski. Dīzeļdzinējs kombinētajā ciklā patērē tikai 4.5 l degvielas uz 100 km, savukārt tā CO2 izmešu daudzums ir tikai 119 g/km, kas to padara par etalonu mazo furgonu segmentā. No 2008.gada tirgū tiks piedāvāts Nemo modelis ar HDi 70 dzinēju un piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu bez sajūga.

Ietaupījumi visās jomās

Mazo furgonu pircējiem, īpaši autoparku vadītājiem, ļoti svarīgs izvēles priekšnoteikums ir automašīnas lietošanas kopīgās izmaksas. CITROËN Nemo šajā ziņā piemīt virkne priekšrocību: tā pārdošanas cena ir zemāka nekā citu pašreiz tirgū pieejamo tradicionālo mazo furgonu cena; tas veidots tā, lai nodrošinātu ilgstošu kalpošanas laiku; ierobežotas tehniskās apkopes izmaksas – apkope jāveic tikai pēc katriem 30 000 km vai reizi divos gados; ierobežotas remonta izmaksas, jo izmantotas īpaši labi pārbaudītas un uzticamas detaļas, savukārt, nodilumam pakļauto daļu kalpošanas laiks ir pieskaņots apkopes grafikam; zems resursu patēriņš, kas Nemo padara par jaunu etalonu savā klasē.

Furgons, kas pielāgots tirgus vajadzībām

Eiropā gandrīz 90% mazo furgonu pircēju ir vīrieši, 80% gadījumu to izmanto profesionālos nolūkos. Tomēr 30% pircēju izmanto automašīnu arī personiskām vajadzībām. Vairumā uzņēmumu, kas iegādājas šāda veida automašīnas, strādā mazāk kā desmit darbinieku.

Nemo mērķauditorija ir mazumtirdzniecība, pakalpojumu sektors, piegādes, tehniskie/ komerciālie dienesti, būvniecības uzņēmumi un sabiedrisko darbu veicēji. Šiem klientiem ir nepieciešamas funkcionālas automašīnas, kas pielāgotas viņu profesionālajām vajadzībām.

Atkarībā no ietilpības un kravnesības vieglo komerctransportu iedala vairākās kategorijās un CITROËN pārstāv visas piecas – Berlingo pieder segmentam F1, kurā ietilpst furgoni ar kravnesību līdz 800 kg un 4 m3 ietilpību, Jumpy pieder segmentam K1 (līdz 1200 kg un 7 m3), bet Jumper segmentam K2-K4 (līdz 3000 kg un 22 m3). Nemo, tāpat kā Berlingo pieder pirmajai kategorijai F1. Jaunais CITROËN modelis tiks pārdots arī daudzās valstīs ārpus Eiropas.
 
Visi komentāri
 
244412. viesis 5.oktobris 2007 11:55
0 0 Atbildēt

Nemo nenāk viens-reku visa trīnīšu ģimene www.cochespias.net/noticias.php?accion=ver&id=476

244431. viesis 5.oktobris 2007 16:27
0 0 Atbildēt

Vēl viena miskaste...

244456. viesis 6.oktobris 2007 19:57
0 0 Atbildēt

''Lai būtu vieglāk pārvietoties pilsētā, šis modelis ir aprīkots ar .......................................... un ātruma pārsniegšanas brīdinājuma sistēmu''

Kā tas atvieglo pŗvietošanos pilsētā?? :D:D:D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti