Nākotnes tehnoloģijas autobraukšanai 5

 
2.augusts 2002 8:18

Pasaulē turpina darboties gadu desmitiem un pat simtiem gadu pazīstami brendi. Ir preču zīmes, kuras nemainīgi saistās ar augstu kvalitāti. Uzplaukst uzņēmumi viendienīši, taču ir tādi, kas attīstās ļoti strauji, lai virsotnē nokļūtu uz palikšanu...

Pie pēdējiem pieder arī koncerns DELPHI – ražotājs, kas sākotnēji iekļāvās GM ietvaros, bet jau vairāk nekā dekādi ir neatkarīgs ražošanas gigants. Ko darbinieki parasti stāsta par šo uzņēmumu nejauši vai tīši ienākušam viesim? Katra ceturtā automašīna pasaulē no rūpnīcas izbrauc ar Delphi ražotu akumulatoru. Saskaņā ar prognozēm jau 2005. gadā aptuveni 45% no jaunajiem auto, kurus pārdos Eiropā, tiks aprīkoti ar dīzeļa motoriem. Tieši šī iemesla dēļ Delphi Automotive Systems inženieri strādā pie jaunākās paaudzes tiešās iesmidzināšanas (Common Rail) sistēmas attīstīšanas, kaut tiešās iesmidzināšanas vēsture ilgst jau 75 gadus. Paredzams, ka jau pēc gada aptuveni 400 auto darbnīcās Eiropā strādās 1700 Delphi apmācības kursu izgājuši meistari, lai apmācītu personālu remontēt visjaunākās paaudzes Delphi dīzeļdzinēju degvielas iesmidzināšanas sistēmas un augstspiediena sūkņus. Delphi Common Rail sistēma tiek uzstādīta uz tādiem Eiropā populāriem mazauto kā Ford Focus, Renault Clio, Kia un Peugeot –Citroen jaunākajiem modeļiem. Ražotāju pieprasīta pozīcija ir Delphi patentētie E-steer (Electric Power Steering) stūres pastiprinātāji, kurus uzstāda populārākajiem Eiropā ražotajiem mazauto Fiat Punto, Volkswagen Lupo, Seat Arosa u.c. mazauto. Delphi Saginaw Steering Systems ir viens no lielākajiem stūres pastiprinātāju piegādātājiem automobiļu konveijeriem pasaulē. Pēc ražošanas tehnoloģijas tie dalās trijās kategorijās. Nav noslēpums, ka tik lielā ražojuma spektrā, ir mazāk pieprasītas, vai ļoti populāras pozīcijas. Piemēram, svina akumulatori – Delphi Standart, ir hermētiski ar centrālo ventilācijas atveri, tiem ir zema elektriskā izlāde un minimāls ūdens patēriņš, viegli apkalpojami, droši ekspluatācijā, nosedz 92% pasaules autoparka(*konstruktīvo risinājumu dēļ, diemžēl tiek noņemti no konveijeraun aizstāti ar jaunākiem modeļiem). Otra kategorija - Delphi Freedom, jauktu materiālu akumulatori(hibrīdi) ir vēl mūsdienīgāks produkts, kas izgatavots ievērojot svina – kalcija tehnoloģiju. Šie akumulatori pašlaik nosedz 97% šobrīd ražoto automobiļu akumulatoru pieprasījumu. Trešā kategorija – Delphi Freedom Plus, ir Delphi akumulatoru tehnoloģijas kvalitatīvākais produkts, kuru raksturo pamatā visas Delphi Freedom īpašības, kā arī samazināts līdz 5% akumulatora svars un līdz 30% jaudīgāka palaišanas strāva, un pateicoties mazai akumulatora pašizlādei laika gaitā, tas var tikt uzglabāts līdz 3 reizēm ilgāk. Ko autobūvei nozīmē ir Delphi Automotive Systems?
  • Vairāk kā 16,000 inženieru, zinātnieku, tehnisko speciālistu.
  • Vairāk nekā 5,000 patentētu izstrādājumu.
  • 354 jauni produkti tiks ieviesti ražošanā līdz 2004. gadam.
  • 146 Kvalitātes balvas. Delphi Automotive Systems ir neatkarīga rezerves daļu tirdzniecības un ražošanas kompānija, kas atdalījusies no General Motors koncerna un kļuvusi par pasaules lielāko piegādātāju auto nozarei. Ikgadējā Delphi produkcija sastāda 30 miljonus akumulatoru, kuri ražoti 12 rūpnīcās dažādās pasaules malās. Galvenā Delphi akumulatoru rūpnīca Eiropā – Sarreguemines Francijā ar savu produkciju apgādā ne tikai Eiropas auto ražotājus, bet arī citus kontinentus.25 gadu inženiertehniskā un ražošanas prakse, kā arī augsta ražošanas tehnoloģija ir faktori, kas nodrošinājuši Delphi Automotive Systems stabilu pasaules līdera godu akumulatoru tirgū. Šodien līdz pat 60% akumulatoru produkcijas Delphi piegādā vislielākajiem auto ražotājiem kā oriģinālo iekārtu(O.E.), 40% tiek pārdoti rezerves daļu tirgū. Galvenie Delphi akumulatoru pasūtītāji ir lielākie un labi zināmie auto ražotāji Opel, PSA Peugeot - Citroen, Caterpillar, Renault , Honda, BMW, Rolls Royce u.c. Eļļas kvalitāte ir vitāli svarīgs rādītājs, kas palīdz nodrošināt dzinēja aizsardzību un ekonomisku tā darbību visā dzinēja darbības laikā. Šodien modernajām motoreļļām tiek izvirzītas visaugstākās prasības darbībai arvien ekstremālākos dzinēja darbības apstākļos un dažādās temperatūrās. Pareiza eļļas SAE viskozitātes un API klasifikācijas izvēle atbilstoši konkrētā dzinēja prasībām palīdzēs uzlabot dzinēja sniegumu un samazināt remonta izmaksas, kas rodas dzinēja nolietojuma rezultātā. Delphi kvalitatīvo eļļu visaptverošais produktu klāsts nodrošina atbilstošas izvēles iespējas dažādiem dzinējiem - no augsti kvalitatīvas minerālās bāzes eļļas, līdz pussintētiskām un pilnīgi sintētiskām jaunākās paaudzes eļļām. Plašā pasaulē, auto rezerves daļu tirgū Delphi markas produkti ir slaveni ar savu kvalitāti, izturību un uzticamību. Ražotājs turpina attīstīt tehniski progresīvu eļļu klāstu, lai tās atbilstu visstingrākajām ACEA, SAE un API specifikāciju prasībām. Visas DELPHI modernās eļļas ir lietojamas arī automobiļos, kas aprīkoti ar katalizatoriem. Kvalitatīvs iepakojums ir ļoti svarīgs nosacījums, lai nodrošinātu eļļas saglabāšanos perfektā kondīcijā līdz pat tās lietošanas brīdim. Eļļu klāsts fasēts modernās, polietilēna polimēru kannās ar atšķirīgas krāsas vāciņiem dažādu specifikāciju eļļām, Visām viena litra, kā arī piecu litru kanām ir viltojuma droši vāciņi, eļļas līmeņrādis un visām lielāka tilpuma kannām ir snīpis vieglākai eļļas izliešanai. Delphi Lockheed ir vispasaules slava, jo tā aprīko tikai ar augstākās kvalitātes bremžu daļām. Slava, kas ir būtiska, ja runā par aprīkojumu ar drošības svarīgākajiem elementiem, tādi kā bremžu hidraulika. Nav noslēpums, ka visbiežāk mainītā bremžu hidraulikas daļa ir riteņu cilindrs. Būtiskākais bremzēšanas sistēmā ir galvenais cilindrs. Tā atkal ir drošībai izšķiroši svarīga detaļa, tādēļ visi bremžu galvenie cilindri modernajās mašīnās veidoti tandēma dizainā, lai palielinātu drošību. Šīs ir precīzas ražošanas detaļas, ražotas pēc augstākajiem standartiem, izmantojot mākslas darba līmeņa mašinērijas centrus. Visi Delphi Lockheed kluči un loki ir projektēti, lai tie izpildījuma ziņā spētu sacensties ar oriģinālaprīkojuma daļu līmeni. Delphi mērķis - uzturēt visaugstākos izpildījuma standartus visai piedāvājumā esošajai produktu gammai. Guntis Valmareinis
  •  
    Visi komentāri
     
    33067. viesis 2.augusts 2002 14:13
    0 0 Atbildēt

    Cik man zināms, Delphi ražotās bremžu uzlikas ir ar visaugstāko aizdegšanās pakāpi (t.i. visātrāk nodeg..)

    33192. viesis 5.augusts 2002 13:00
    0 0 Atbildēt

    Yukki kā izklausītos arksts, ja tiktu patekts delphi ražotās bremžu uzlikas nav visai kvalitatīvas, un iet mazumā kā sier pret rīvi :)

    33221. viesis 5.augusts 2002 16:07
    0 0 Atbildēt

    Un kuras tad ir paareejaas kompānijas??? Tikai Delphi vien?

    33644. viesis 9.augusts 2002 10:16
    0 0 Atbildēt

    Jēziņ, cik pretīga reklāma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    38394. viesis 12.septembris 2002 16:45
    0 0 Atbildēt

    VIŅIEM NAV AUDI IZPŪTĒJS KAS TĀ PAR FIRMU?????!!!!!!

    SVIESTS KAUTKĀDS

    Tavs komentārs
     
     

    Pievienot bildi Pievienot video
     
     
    Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

    Izceltie raksti

    Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

    Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

     

    Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

    Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

     

    Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

    G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

     

    Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

    Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

     
     

    Lasītākie raksti

    Jaunie raksti