BMW WESS Select, Jeļena Prokopčuka un Nordea Rīgas maratons vienojušies par sadarbību skriešanas kā dzīvesveida popularizēšanai. Oficiāli tika parakstīts sponsorēšanas līgums starp BMW WESS Select un Nordea Rīgas maratonu, BMW WESS Select salonā Ulmaņa gatvē 123.
Svinīgo pasākumu ar savu klātbūtni bija pagodinājusi arī Latvijas labākā garo distanču skrējēja un Nordea Rīgas maratona 2008 Goda patronese Jeļena Prokopčuka.Sponsorēšanas līgums tika parakstīts piektdien, 19.10., tiekoties Aleksandram Oskinam, BMW WESS Select valdes priekšsēdētājam, Aigaram Nordam, Nords Porter Novelli valdes priekšsēdētājam un Nordea Rīgas maratona organizatoru komandas vadītājam un Jeļenai Prokopčukai. A. Oskins: „BMW WESS Select uzskata, ka skriešana līdzīgi kā braukšana ar BMW automašīnu ir bauda kustībā. Tādēļ vēlamies sadarboties ar valstī lielāko un nozīmīgāko garo distanču skriešanas pasākumu, lai radītu iespēju skriešanas baudu izjust pēc iespējas lielākam dalībnieku pulkam. Mēs jau ilgāku laiku atbalstām Jeļenu Prokopčuku, tādēļ pievēršanās Nordea Rīgas maratonam ir loģisks nākamais solis skriešanas kultūras popularizēšanai.”
Pasākuma ietvaros tika uzsākta arī Jeļenas Prokopčukas slavas alejas izveide. Slavas aleja BMW WESS Select salonā tika atklāta ar stendu, kurā visiem skriešanas entuziastiem un Jeļenas atbalstītajiem iespējams aplūkot vēsturisko sporta tērpu un starta numuru, ar kuru Jeļena uzvarēja ING Ņujorkas maratonā. Slavas aleja izveide ir loģisks solis, jo Jeļena Prokopčuka ir tikai sestā sieviete, kas prestižajā Ņujorkas maratonā uzvarējusi vairāk nekā vienu reizi.
BMW WESS Select uzskata, ka tas ir pamatots iemesls lepoties ar Jeļenas sasniegumiem un kā laba vēlējumu pirms nākamā izšķirošā starta ING Ņujorkas maratonā 4.novembrī Jeļenai Prokopčukai nodrošina jaunu automašīnu BMW X5. Laba vēlējumi Jeļenai ir ļoti nepieciešami, lai atbalstītu viņu laba sportiskā snieguma demonstrēšanai un Pasaules Vadošo Maratonu (World Marathon Majors) 2006./07. gada sezonas uzvarētājas titula izcīņā starp pasaules vadošajām maratona skrējējām.
BMW WESS Select kopā ar Nordea Rīgas maratona organizatoriem un Jeļenu Prokopčuku sadarbības ietvaros turpmākā pusgada laikā ieplānojuši dažādas aktivitātes ar mērķi popularizēt garo distanču skriešanu un atdzīvināt skriešanas kultūru, domājot kā aizraut ikvienu neatkarīgi no vecuma, tautības, fiziskās sagatavotības vai nodarbošanās.
J.Prokopčuka: „Maratons un garo distanču skriešana ir mana ikdiena. Esmu profesionāla sportiste. Tādēļ vēlos, sadarbībā ar citu nozaru profesionāļiem, aicināt visus Latvijas iedzīvotājus kļūt aktīvākiem. Ja mana neatlaidība un panākumi var iedvesmot uzvilkt skriešanas kurpes vēl vismaz 1000 vai 2000 nekad neskrējušos, tad esmu gatava dalīties savos pārdzīvojumos un arī treniņu noslēpumos.”